love leather

Snelle levering en een super service. Jaren "braderie riemen" gedragen, nu twee "volwassen riemen" aangeschaft. Super blij mee !!! Betrouwbaar weet ik nog niet, maar kwalitatief ziet t er goed uit.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Uitstekend!

Zeer mooie keuze, gemakkelijk te bestellen en vooral een zeer vlugge levering met dan nog een speciaal handgeschreven woordje van dank. Kan echt niet beter. Ik bestel hier later zeker nog.

Goed.

ruim keus. Levering goed.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en super snelle levering. Aanbevelen waard

Je krijgt wat ze je beloven

Zoals het hoort.

Zeer mooie kwaliteit.

Prachtige creaties

BBQ short besteld. Zeer mooie kwaliteit van leder. Mooie afwerking. Comfortabel om te dragen. Zeer vlotte communicatie, hulpvaardig met het kiezen van de juiste maat. Afgeleverd in verzorgde verpakking. Kortom, een heel tevreden klant!

• Betrouwbaarheid

Snelle levering van een kwalitatief product

De levering duurde een dag of drie, maar de BBQ-schort is fantastisch mooi. Er is aan elk detail gedacht. Heel mooi! Aanrader voor elke BBQ-fan!

• Betrouwbaarheid

Mooie riem, goede service.

Had 2 damesriemen besteld, echter bij 1 riem de verkeerde kleur gesp. Binnen een paar dagen door Leatherbelove hersteld.

• Betrouwbaarheid

Snel en keurig in een doosje geleverd.

Prachtige riem

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Alles is werkelijk zeer vlot verlopen. Na de levering van mijn 1e bestelling heb ik direct een nieuwe bestelling geplaatst. Ik zou een kortingscode krijgen en ik wou deze dan graag meteen gebruiken. De code keek niet toe te komen maar dan zag ik ze toevallig in mijn spam mailing staan.

Goede kwaliteit, snelle levering

Product werd goed verpakt verzonden met een persoonlijk kaartje erin. Hele mooie BBQ schort binnen gekregen en heb er een stoere papa heel blij mee kunnen maken.

Top service!!

Goede overzichtelijke website..!

Prima tevreden.

Snelle afhandeling. En de riem is super!

• Betrouwbaarheid

Alles vlot verlopen, zoals het hoort!

Eenvoudig te betalen, vlot geleverd en degelijk materiaal zoals we gewoon zijn van deze leverancier.

Vlotte samenwerking.

Flexibele organisatie. Tijdens (na) bestellen gewisseld van artnr. Geen enkel probleem. Dat is nog eens service. Grt. Luc auweryckx.

Erg goed

Er is zeer betrokken en snel op mijn vragen gereageerd. Ook werd ik persoonlijk geïnformeerd over. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. De producten zien er Top uit.

• Betrouwbaarheid

Fantastisch & persoonlijke winkel!

Voornmijn vader zocht ikeren riemen. Deze heb ik bij jullie gevonden! Omdat ik geen cadeauverpakking kon aanklikken bij de bestelling, vroeg ik of ze er iets moois van konden maken. In de verzenddoos trof ik een mooi ingepakt cadeau met een persoonlijke brief! Mijn vader vond de riemen fantastisch en was er erg blij mee! Ik raad jullie dan ook aan iedereen aan en koop nu voortaan bij jullie! Dank jullie wel!

Verrassend uitstekend

Wat een fantastische aankoop, zocht een riem en kreeg meteen deze website en een reactie. Bij de aankoop zo een leuk kaartje met een bedankje. Echt super attent. Een warm bad om zo iets speciaals te kopen, alleen maar complimenten.

Super goede ervaring!

Super goede ervaring! Snelle verzending en een leuk gepersonaliseerd kaartje erbij! Heel leuk! Goede kwaliteit van de riem ook

Kwaliteit en goeie service

Materiaal is heel mooi en heel rap gekregen, mooi verpakt

• Betrouwbaarheid

Prachtige riem voor mooie prijs.

Mooie riem uitgekozen. Mooie overzichtelijke site met ruime keuze. Goede prijs kwaliteit/verhouding. Snelle levering en correct ingepakt!

Hulde hulde hulde!

Klantvriendelijkheid alsmede TOP produkt en snel geleverd.

• Betrouwbaarheid

Top klantenservice, snel levering,maar de prijs is te hoog, te duur voor de aangeboden producten

• Betrouwbaarheid

Fijne website goede artikelen.

Fijne omschrijving bij de artikelen.

Over Leatherbelove.com

Voor luxe, lederen dames- en herenriemen ben je bij Leatherbelove.com aan het juiste adres! Een riem verandert de uitstraling van je look en daar weten wij bij Leatherbelove alles van. Al 5 jaar verkopen wij luxe, leren riemen die op ambachtelijke wijze worden geproduceerd en verwerkt in Waalwijk, Nederland. Onze collecties zijn zowel op mannen als op vrouwen gericht en kunnen naar wens, op maat gemaakt worden. Kies bijvoorbeeld je eigen gesp en kleur, deze kun je uiteraard vooraf in onze showroom in Waalwijk komen uitzoeken. Ben je op zoek naar service en kwaliteit? Shop dan vanaf nu je lederen riem bij Leatherbelove.com