Mooi prouct

Mooi gemaakt, vakkundig en kwalitatief erg goed. Prijs een beetje hoog maar daar krijg je een mooi handgemaakt product voor.

• Kennis & Vakmanschap

Alles in orde en naar wens

Alles in orde

• Kennis & Vakmanschap

Snelle levering, uitstekende producten.

Ruime keuze op goede website vervolgens snelle levering van het product conform verwachting en tussentijds goede informatie voorziening.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Verfrissende service en top producten.

Al diverse malen riemen besteld. Altijd keurig verpakt met een handgeschreven boodschap verpakt. Het is kwaliteit wat je krijgt en straalt ook in alles kwaliteit uit. 👍 Al met al....Uitmuntende service. En bij bezoek in Waalwijk snap je de filosofie van dit mooie bedrijf. Kwaliteitsproducten door bevlogen mensen die ambacht nog met hoofdletters schrijven.

Heel snelle levering !

Heel snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Beste Kateleen, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u tevreden bent met onze levering! Groetjes, Lara Leatherbelove team

Kwaliteit en levering dik in orde.

x

• Kennis & Vakmanschap

Als eerste een staaltje opgevraagd. Deze werd snel verzonden. Later de bijbehorende riem besteld. Alles verliep zoals je mag verwachten! En erg leuk het handgeschreven kaartje! Kortom: Zeker waard om hier je bestelling te plaatsen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Sander, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u tevreden bent en ons aanraad om een bestelling te plaatsen. Dat waarderen we enorm. Hier streven wij elke dag naar om het u zo goed mogelijk te laten ervaren. Groetjes, Lara Leatherbelove team

heel goed!

Goede service en kwaliteit en ook heel verrassend was het persoonlijke en handgeschreven kaartje

• Kennis & Vakmanschap

Beste Foske, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling. Groetjes, Lara Team Leatherbelove

Aangenaam verrast door de personal. touchh

Ik heb de riem besteld als verrassing voor mijn vriend zijn verjaardag. Snelle levering, mooie verpakking en een unieke riem. Ik vond het persoonlijke kaartje geweldig. Het wordt samen met het pakje af gegeven !

• Kennis & Vakmanschap

Beste Sonja, Leuk dat u zo enthousiast bent over het ontvangen product en onze service. Wij wensen uw vriend veel draagplezier met zijn nieuwe riem. Groet, Lara Team Leatherbelove

Netjes verpakt en snelle levering. Prima!

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Maria, Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier met uw bestelling. Groet, Lara Team Leatherbelove

Fantastisch rappe levering en mooie riem heel tevreden

• Kennis & Vakmanschap

Beste Freddy, Bedankt voor uw positieve beoordeling! wij wensen u veel draagplezier. Groet, Job Team Leatherbelove

Snelle levering en goed product

• Kennis & Vakmanschap

Beste Inge, Wij zijn erg blij met uw enthousiasme over ons product en levering! Het team Leatherbelove wenst u veel draagplezier. Groet, Sanne Team Leatherbelove

Geweldige producten en vakmanschap

Ben inmiddels vaste klant.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Rinus, Het doet ons goed om te lezen dat u enthousiast en tevreden bent over onze producten en service. Wij zien u graag weer terug in onze shop. Groet, Job Team Leatherbelove

Een top product en een geweldig product

Een goede service, een goed product en top marketing

• Kennis & Vakmanschap

Beste Ruud, Het doet ons goed om te lezen dat u enthousiast bent over ons bedrijf. Wij wensen u veel draagplezier en zien u graag terug in onze shop! Groet, Sanne Team Leatherbelove

Super bedrijf!!!

Heb al meerdere riemen besteld en zijn super mooi en van goede kwaliteit. Gratis levering en keuze achteraf betalen. Eerst zien dan betalen!!! Super!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Patricia, Wij vinden het fijn om te lezen dat u enthousiast bent over AfterPay en wat leuk dat u al meerdere riemen bij ons heeft besteld. Groet, Lara Team Leatherbelove

Het persoonlijk geschreven kaartje erbij is top!

• Kennis & Vakmanschap

Prima, mijn zoon was zeer verguld met zijn bbq-schort!

Snelle levering met een persoonlijk bericht! Een minpuntje, ik heb helaas geen mail ontvangen met de aangekondigde verzending en de track en trace code.

• Kennis & Vakmanschap

Mooie riem en super levering!

Prima ervaring weer. Is de tweede riem die ik nu heb besteld en ben al al het bedenken wat de volgende zal zijn 🤩.

Mooi mooi

Erg mooi en persoonlijke zorg over het product Gewoon top👍👍

• Kennis & Vakmanschap

Riem erg naar mijn zin. 1 Dingetje het lipje waar de riem door moet zit erg strak. Dus gaat wat moei

Lipje waar de riem door moet zit erg strak. Gaat dus moeilijk. Prachtige verpakking.

• Kennis & Vakmanschap

zeer tevreden, spijtig van zeer late levering Post.Nl

Zeer tevreden over artikel en beschrijving op website.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Snelle levering en mooi ingepakt. Zeer gastvrij ontvangen.

Correct, netjes, goede kwaliteit

Als netjes, correct en snel geleverd met n aardig handgeschreven bedankje. Top

Uitstekend!

Levering was snel en alles netjes ingepakt! Uitstekende kwaliteit! Het handgeschreven kaartje erbij was heel fijn!

Over Leatherbelove.com

Voor luxe, lederen dames- en herenriemen ben je bij Leatherbelove aan het juiste adres! Een riem verandert de uitstraling van je look en daar weten wij bij Leatherbelove alles van. Al 5 jaar verkopen wij luxe, leren riemen die op ambachtelijke wijze worden geproduceerd en verwerkt in Waalwijk, Nederland. Onze collecties zijn zowel op mannen als op vrouwen gericht en kunnen naar wens gepersonaliseerd worden. Kies bijvoorbeeld je eigen gesp en kleur, deze kun je uiteraard vooraf in onze winkel in Waalwijk komen uitzoeken.