Te klein

Hallo, Ik ben een wat meer uitgezet persoon en m'n schort is wat te klein, is het mogelijk om een verlengstuk te maken van zo'n 20 a 30 cm zowel voor de schouder als voor het middel, voor de rest vind ik hem super - cool. Ik heb reeds hiervoor een mail gestuurd op maandag 20 januari 2020, maar heb sinds nog geen antwoord ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Retour snel verwerkt en de nieuwe bestelling werd snel geleverd, heel netjes! Super service en heel blij met de riem.

• Betrouwbaarheid

Vlotte service. Heel persoonlijk.

• Betrouwbaarheid

Beste Myriam, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het erg leuk dat u Leatherbelove fantastisch vind. Groet, Sanne Team Leatherbelove

Positief

Positieve ervaring over het algemeen. Prettige bejegening. Wel jammer dat ik zelf moest bellen of mijn riem, waarvan de band vervangen moest worden, wel was aangekomen omdat ik anderhalve week na verzending nog niets had vernomen. Het was fijn geweest als ik een berichtje had gekregen dat de riem in goede orde was ontvangen en dat er mee aan de slag zou worden gegaan.

• Betrouwbaarheid

Beste Joke, Bedank voor uw beoordeling! Bedankt voor uw tip! Dit gaan we zeker meenemen voor in de toekomst. We vinden het erg fijn om te lezen dat u alsnog een positieve ervaring heeft! Groet, Lara Team Leatherbelove

Er is een fout gemaakt maar helemaal goed en snel herstelt. 👍👍👍

Heel erg tevreden.

Goede Service

Goede en prettige en snelle service. Enige vebeter puntje is website iets beter 'kind'-proof maken. Dit heeft betrekking op de riem maat, daar kan je te snel over heen lezen en het verkeerd begrijpen. Waarschijnlijk heeft men daar al meer ervaring mee gehad, want voor verzending kreeg ik nog eerst een mailtje of ik wel de juiste maat had gekozen? Gelukkig daarmee een de bestelling nog kunnen corrigeren (want had idd verkeerde maat gekozen) Goede actie! Maar beter is de bron(website) beetje aan te passen. Enige minpunt is dat de dikte van de riem tegenvalt. De breedte staat wel vermeld, maar heb nergens iets over de dikte gelezen, en had van dergelijke brede riem iets dikker materiaal verwacht. Vandaar iets lagere score voor kwaliteit product.

• Betrouwbaarheid

Heel goed ik heb er een word voor fantastisch

het product is heel mooi (riem). Ik heb jullie gevonden via google maar hadden mij lengte niet maar een dag later kreeg ik een mail dat die weer beschikbaar was. Dus gelijk besteld en weer 24 uur had ik de mooie riem binnen en een mooie verpakking. Maar wat ik heel fijn en mooi vind van jullie is het persoonlijke kaartje wat er bij zat dat mij veel plezier wenste met mijn nieuwe riem. Niet een voor gedrukt kaartje maar een hand geschreven kaartje TOP. Ik zal waar het ter spraken komt jullie zeker zal aanraden. Gr. Costas Fabistas

• Betrouwbaarheid

Beste Costas, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! Het is erg leuk voor ons om te lezen dat u ons bedrijf fantastisch vindt. Ook vinden we het erg leuk dat u ons zal aanraden wanneer dat ter sprake komt! Groet, Lara Team Leatherbelove

Geweldige zaak, zeer zeer mooie riemen

Zeer mooie kwaliteit, erg vriendelijk en super snel.

• Betrouwbaarheid

Beste Dennis, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! We vinden het erg leuk om te lezen dat u Leatherbelove een geweldige zaak vind! Groet, Lara Team Leatherbelove

prima bedrijf

ik heb bij hun 2 mooie riemen besteld en keurig in kartonnen doosjes verpakt. bedrijf reageert snel op je vraag. Prima in 1 woord.

• Betrouwbaarheid

Beste Jeroen, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het erg leuk om te lezen dat u de riemen mooi vind! Wij wensen u veel draag plezier! Groetjes, Lara Team Leatherbelove

Er werd per mail extra gecheckt of ik wel de juiste maat had opgegeven.

• Betrouwbaarheid

Beste Albertien, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het erg belangrijk dat u een correct product geleverd krijgt wat meteen goed past. Vandaar dat we soms voor de zekerheid nog eens naar de maat vragen. We wensen u veel draag plezier! Groetjes, Sanne Team Leatherbelove

Snelle ontvangst. Mooi product en prima prijs.

• Betrouwbaarheid

Beste Kevin, Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij dat uw bestelling snel is geleverd en we vinden het leuk om te lezen dat u het een mooi product vind! Wij wensen u veel draag plezier. Groetjes, Lara Team Leatherbelove

kwaliteit en service

• Betrouwbaarheid

Prima kwaliteit, snelle levering, mooie website, duidelijke communicatie

• Betrouwbaarheid

Beste Janny, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het erg leuk om te zien dat u ons een 10 heeft gegeven! We zien u graag terug bij een volgende bestelling! Groet, Sanne Team Leatherbelove

Top riemen

Uitstekende kwaliteit riemen

• Betrouwbaarheid

Beste Dennis, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het erg leuk om te lezen dat u de kwaliteit van de riem uitstekend vind! Dit is ook waar wij elke dag naar streven! Wij wensen u veel plezier met uw product! Groetjes, Lara Team Leatherbelove

Bestelde riem voldoet geheel aan de verwachting en ondanks de kerstdrukte snel geleverd.

Ik heb voor mijn zoon een fraaie handgemaakte jeans riem besteld. Mooi product, keurig afgewerkt en geleverd met een vriendelijk handgeschreven bedankje erbij. Ik kom zeker nog een keer terug!

• Betrouwbaarheid

Beste Bas, Bedankt voor uw leuke beoordeling! Wij zien u ook graag nog eens terug en we vinden het leuk om te horen dat u de jeans riem mooi vind! We wensen uw zoon er veel draag plezier mee! Groetjes, Lara Team Leatherbelove

Super goed.

Ondanks de drukke december maand toch nog kans gezien om een middelgrote order binnen 5 werkdagen te leveren.

• Betrouwbaarheid

Beste Metropole, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het leuk om te lezen dat uw bestelling goed is ontvangen! Wij wensen u er nogmaals veel plezier mee! Groet, Sanne Team Leatherbelove

Alles prima verlopen zeker voor herhaling vatbaar .

• Betrouwbaarheid

Beste Joël, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het leuk om te lezen dat u het voor herhaling vatbaar vind en zien u graag terug bij een volgende bestelling! Groet, Lara Team Leatherbelove

mooie producten

jammergenoeg uitgestelde levering voor de kerst dus niet op tijd binnen, ondanks belofte op de site. wel mooie riemen waar we blij mee zijn. mooi verpakt, leuk kaartje erbij, helemaal zoals het hoort tegenwoordig.

• Betrouwbaarheid

Beste P Heerlen, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het ontzettend jammer dat uw bestelling niet op tijd is binnengekomen. Wel is het fijn om te lezen dat u tevreden bent met de riem en zien u graag terug bij een volgende bestelling! Groet, Lara Team Leatherbelove

Is goed

Goede servers

• Betrouwbaarheid

Beste Maarten, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het leuk om t lezen dat u tevreden bent met onze service. Groet, Sanne Team Leatherbelove

Mooie kwaliteitsriem van krokodillenleer

Zoals altijd weer een mooi stuk vakmanschap ontvangen in de vorm van een herenriem in krokodillenleer.

• Betrouwbaarheid

Beste Marca, Bedankt voor uw leuke beoordeling. We vinden het leuk om te horen dat u de riem mooi vind en wensen u veel plezier met de krokodillen riem! Groet, Lara Team Leatherbelove

Snelle keurige levering en service met persoonlijke noot bij de vervolgbestelling.

• Betrouwbaarheid

Beste Sandra, Bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag weer bij een nieuwe bestelling, zodat we een nieuw kaartje mogen schrijven voor u. Groet, Lara Team Leatherbelove

goed, prijs kwaliteit verhouding

bij de verkeerde lengte snel geld terug en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Beste Annette, Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend dat u de verkeerde lengte had. Uiteraard staan we dan voor u klaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Groet, Sanne Team Leatherbelove

uitstekend

makkelijk bestellen, snelle levering ook retour en geld correct terugstorten. uitstekende service.

• Betrouwbaarheid

Beste Verners, Bedankt voor uw leuke beoordeling! We vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Groet, Lara Team Leatherbelove

Geen soepele maar zeer stugge riem helaas

Tegenvaller

• Betrouwbaarheid

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u eerlijk bent over de kwaliteit van de riem. Toch is het fijn om te zien dat u tevreden bent met de riem, aangezien u deze niet retour heeft gestuurd. Mocht u de volgende keer niet tevreden zijn, kunt u ons ook via de mail of telefonisch contacten en lichten wij u graag toe, waarom bepaalde riemen wat stugger zijn. Nu geeft u ons een onvoldoende via deze weg. Dat vinden wij jammer. De stugheid heeft te maken met het model. Dit is een gebolleerde riem die voorzien is van een hals lederen bovenkant en een lederen voering. Doordat de voering wat dikker is , maakt dit de riem wat stugger in het begin. Het is een 100% natuurlijk product. Dit betekent dat de riem tijdens het dragen soepeler zal gaan worden door de warmte van uw lichaam. Dit zorgt ervoor dat de riem alleen maar mooier wordt. Veel draagplezier. Groet, Job Team Leatherbelove

Over Leatherbelove.com

Voor luxe, lederen dames- en herenriemen ben je bij Leatherbelove.com aan het juiste adres! Een riem verandert de uitstraling van je look en daar weten wij bij Leatherbelove alles van. Al 5 jaar verkopen wij luxe, leren riemen die op ambachtelijke wijze worden geproduceerd en verwerkt in Waalwijk, Nederland. Onze collecties zijn zowel op mannen als op vrouwen gericht en kunnen naar wens, op maat gemaakt worden. Kies bijvoorbeeld je eigen gesp en kleur, deze kun je uiteraard vooraf in onze showroom in Waalwijk komen uitzoeken. Ben je op zoek naar service en kwaliteit? Shop dan vanaf nu je lederen riem bij Leatherbelove.com