Bestel hier zeker weer

• Betrouwbaarheid N.v.t.

De service is geweldig!

Wat een prima mee denken en service. Dit is in één woord geweldig! De kwaliteit van de riem is ook erg goed.

• Betrouwbaarheid

Mooi product in korte tijd geleverd. Er volgt beslist nog een een bestelling.

Mooi product. Snelle levering. Een aanrader

Prima !

Supper!!

Snel geleverd! Een mooie verpakking en daarbij een kaartje hand geschreven. Maakt het heel persoonlijk :)

• Betrouwbaarheid

Super goed gegaan en vlot leveren

Mooie riem,ziet er goed uit. Vlot en op tijd geleverd.

Goede kwaliteit, snelle levering

De bestelling werd zeer snel geleverd, goed verpakt. Mooie kwaliteit suede riem, prachtige kleur.

top service, top product

Goede service, geweldige producten

• Betrouwbaarheid

Ik heb een lederen riem besteld en was snel aangekomen en van zeer goede kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Goede sevice, mooie verpakking, vlotte levering en persoonlijke bedanknota. Ik kom zeker terug . Grtz.

Goede en snelle levering

Heel mooi product. Mooi en goed verpakt en met een gericht persoonlijke kaartje toegevoegd. Op naar de volgende bestelling.

• Betrouwbaarheid

Top service en mooie producten.

Goede site, mooie producten en goede service. Een echte aanrader.

• Betrouwbaarheid

goede service en mooie riemen.

Helaas kwam mijn riem defect binnen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en zij hebben het direct opgelost. Ik heb een nieuwe opgestuurd gekregen en mocht de oude houden. Verder is de kwaliteit van de riem top.

tiptop

zeer groot en mooi aanbod met tiptop kwaliteit en een zeer snelle service

Geweldig bedrijf

Dit bedrijf verdiend een dikke tien. De hulp en de reacties bij vragen zijn top. Ben heel blij met de riem en hij ziet er prachtig uit.

• Betrouwbaarheid

Kwaliteit en stijl komen samenkomen in de liefde voor leer!

Ik wil graag mijn oprechte enthousiasme delen over mijn recente ervaring met LeatherBelove.com - een ware oase voor lederliefhebbers. Vanaf het moment dat ik hun website betrad, werd ik overspoeld door een gevoel van verfijning en vakmanschap, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat dit niet zomaar een andere online lederen winkel is - het is een levensstijl. Laat me beginnen met te zeggen dat de diversiteit van hun assortiment werkelijk verbluffend is. Of je nu op zoek bent naar een klassieke leren riem die tijdloze elegantie uitstraalt, een stijlvolle modieuse riem of zelfs een uniek exemplaar om je outfit naar het volgende niveau te tillen, LeatherBelove.com heeft het allemaal. Het is als een snoepwinkel voor liefhebbers van leer, maar dan met een vleugje klasse en verfijning. Elk item straalt vakmanschap en aandacht voor detail uit, wat getuigt van de toegewijding die ze aan de dag leggen. Het leer dat ze gebruiken is van de hoogste kwaliteit, en je kunt echt het verschil voelen zodra je een van hun stukken in handen hebt. Kortom, als je op zoek bent naar hoogwaardige lederen riemen die je stijl en persoonlijkheid perfect weerspiegelen, zoek dan niet verder dan LeatherBelove.com. Het is meer dan alleen een winkel; het is een bestemming waar liefde voor leer tot leven komt. Ik kan ze niet genoeg aanbevelen en ik kijk er al naar uit om mijn volgende aankoop te doen!

Prachtige riem, verzending duurde wel lang

Prachtige riem, verzending duurde wel lang

• Service N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Koe moet nog geslacht worden voor levering

Voelt als een kwaliteits product. Of dat het ook is zal natuurlijk moeten blijken door de tijd. Maar heb er vertrouwen in. Mijn laatste riem ging bijna 30 jaar mee. Dus laten we hopen. Levering laat wel op zich wachten en is niet meer van deze tijd. 5 dagen heeft het geduurd volgens mij.

• Betrouwbaarheid

Ik ontving wat ik wenste.

Op zoek naar een bijzondere riem vond ik wat ik zocht.

...

...

mooi product en snel geleverd

mooi product en snel geleverd

10 sterren

Al tweede riem gekocht, super erg blij, goede kwaliteit,super mooi! Dankjewel! Jullie mag blijven:) ja en nog belangrijk super snel levering.

Alles netjes op tijd

Duidelijke aankoop ,,

• Betrouwbaarheid

Netjes op tijd afgeleverd.

Mooie kwaliteit riem.

• Betrouwbaarheid

Riemen besteld 1x verkeerde maat, via app aangegeven en werd direct aangepast.

Over Leatherbelove.com

Voor luxe, lederen dames- en herenriemen ben je bij Leatherbelove.com aan het juiste adres! Een riem verandert de uitstraling van je look en daar weten wij bij Leatherbelove alles van. Al 5 jaar verkopen wij luxe, leren riemen die op ambachtelijke wijze worden geproduceerd en verwerkt in Waalwijk, Nederland. Onze collecties zijn zowel op mannen als op vrouwen gericht en kunnen naar wens, op maat gemaakt worden. Kies bijvoorbeeld je eigen gesp en kleur, deze kun je uiteraard vooraf in onze showroom in Waalwijk komen uitzoeken. Ben je op zoek naar service en kwaliteit? Shop dan vanaf nu je lederen riem bij Leatherbelove.com