Fantastisch & persoonlijke winkel!

Voornmijn vader zocht ikeren riemen. Deze heb ik bij jullie gevonden! Omdat ik geen cadeauverpakking kon aanklikken bij de bestelling, vroeg ik of ze er iets moois van konden maken. In de verzenddoos trof ik een mooi ingepakt cadeau met een persoonlijke brief! Mijn vader vond de riemen fantastisch en was er erg blij mee! Ik raad jullie dan ook aan iedereen aan en koop nu voortaan bij jullie! Dank jullie wel!

Verrassend uitstekend

Wat een fantastische aankoop, zocht een riem en kreeg meteen deze website en een reactie. Bij de aankoop zo een leuk kaartje met een bedankje. Echt super attent. Een warm bad om zo iets speciaals te kopen, alleen maar complimenten.

Super goede ervaring!

Super goede ervaring! Snelle verzending en een leuk gepersonaliseerd kaartje erbij! Heel leuk! Goede kwaliteit van de riem ook

Kwaliteit en goeie service

Materiaal is heel mooi en heel rap gekregen, mooi verpakt

• Betrouwbaarheid

Prachtige riem voor mooie prijs.

Mooie riem uitgekozen. Mooie overzichtelijke site met ruime keuze. Goede prijs kwaliteit/verhouding. Snelle levering en correct ingepakt!

Hulde hulde hulde!

Klantvriendelijkheid alsmede TOP produkt en snel geleverd.

• Betrouwbaarheid

Top klantenservice, snel levering,maar de prijs is te hoog, te duur voor de aangeboden producten

• Betrouwbaarheid

Fijne website goede artikelen.

Fijne omschrijving bij de artikelen.

• Service N.v.t.

Gewoon perfect

• Betrouwbaarheid

Prachtig schort en perfecte service!

Erg blij met m’n Job86 schort in cognac kleur. De kwaliteit is zeer goed, dit schort zal de rest van m’n leven meegaan! Super service van Job!

• Betrouwbaarheid

Beste Max, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! We zijn erg blij dat u erg blij bent met uw schort van Job86. Wij wensen u veel draagplezier. Groet, Lara Team Leatherbelove

Mwa

Nadat ik een, zo bleek achteraf te krappe riem had besteld nam ik per e-mail contact op. Na een week een reminder te hebben gestuurd kreeg ik antwoord op mijn vraag. Corona tijd werd aangevoerd als argument. Vervolgens kreeg ik het verkeerde retourformulier toegestuurd. Enfin, een optelsom waar ik niet heel vrolijk van werd. Ik moest (logischerwijs) eerst de verkeerde riem retour sturen om vervolgens de andere, maat groter te krijgen. Ruim een week nadat ik de riem retour heb gestuurd heb ik nog steeds geen ontvangstbevestiging danwel nieuwe riem ontvangen. Ondanks dat de riem er schitterend uit zag denk ik door deze ervaring niet dat ik hier nog een bestelling zal plaatsen.

• Betrouwbaarheid

Beste Jim, Bedankt voor uw eerlijke reactie via onze review platform. We hebben direct contact met u gezocht wanneer dit mogelijk was voor ons en door de trubbelingen van het vervelende virus, waar wij op dat moment ook last van hadden duurde dit iets langer dan dat u van ons gewend mag zijn. Ik heb u ook uitgelegd dat er problemen waren in ons systeem met pakketten aanmaken en dat we inventief moesten zijn om te zorgen dat het allemaal in orde zou komen. Uiteraard heeft u gelijk dat u te lang op uw pakket heeft moeten wachten. Desalniettemin zijn wij als team leatherbelove blij dat u toch tevreden bent met uw aankoop, aangezien u deze niet retour heeft gestuurd. Mocht u in de toekomst bij ons willen bestellen dan wensen wij u graag welkom en helpen wij u, mits mogelijk, sneller aan uw product. Groet, Job Team Leatherbelove

Mooie kwaliteit & snelle levering

Dit is mijn tweede riem. Hele mooie kwaliteit en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het erg leuk om te lezen dat u al een tweede riem bij ons gekocht heeft en het een mooie kwaliteit vind. Groet, Lara Team Leatherbelove

Zeer mooi materiaal

Mooi materiaal Goede, eerlijke service

• Betrouwbaarheid

Beste Véro, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het erg leuk om te lezen dat u het materiaal van onze riemen zeer mooi vind en dat u onze service goed en eerlijk vind! Groet, Lara Team Leatherbelove

De kwaliteit viel tegen. Op Internet ziet het er beter uit.

Ik had verwacht dat de riem er luxeR uit zou zien.

• Betrouwbaarheid

Beste M.C. Nijverdal, Bedankt voor uw eerlijke review. Jammer dat het product niet aan uw verwachting heeft kunnen voldoen. Ondanks uw perceptie zijn wij blij dat u de riem niet retour heeft gestuurd. Veel draagplezier. Groet, Job Team Leatherbelove

Goede oms schrijving van het artikel

Goede srevice en snelle bezorging. Prima verpakking.

• Betrouwbaarheid

Beste Jenny, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het erg leuk om te lezen dat u de service goed vind. Groet, Sanne Team Leatherbelove

mooie riem!!! aardige mensen

• Betrouwbaarheid

Beste Tineke, Bedankt voor uw beoordeling! We zijn erg blij dat u de riem mooi vind en wensen u nogmaals veel draag plezier!! Groet, Lara Team Leatherbelove

Erg goed

Super mooie schort ,snel en keurig verzonden en dan ook nog een leuk kaartje erbij heel fijn ga zo door een dikke 10

• Betrouwbaarheid

Beste Henny, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! We wensen u veel draag plezier met uw schort. Groet Sanne Team Leatherbelove

Prachtig product. Afwerking is TOP . Luxe .! Snelle en correcte levering Firma is aan te bevelen

• Betrouwbaarheid

Beste Freddy, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het leuk om te lezen dat u het een prachtig product vindt en tevreden bent met onze service! Groet, Lara Team Leatherbelove

Te klein

Hallo, Ik ben een wat meer uitgezet persoon en m'n schort is wat te klein, is het mogelijk om een verlengstuk te maken van zo'n 20 a 30 cm zowel voor de schouder als voor het middel, voor de rest vind ik hem super - cool. Ik heb reeds hiervoor een mail gestuurd op maandag 20 januari 2020, maar heb sinds nog geen antwoord ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Beste Albert, Bedankt voor uw beoordeling. Na goed overleg hebben wij het schort custom-made voor u aangepast. Fijn dat u de beoordeling heeft aangepast. Ondanks dat de 5 is blijven staan zijn wij blij dat u ons per mail uw enthousiasme heeft getoond over het product en de service. Wij wensen u veel draagplezier met deze lederen butcher schort. Groet, Job Team Leatherbelove

Retour snel verwerkt en de nieuwe bestelling werd snel geleverd, heel netjes! Super service en heel blij met de riem.

• Betrouwbaarheid

Vlotte service. Heel persoonlijk.

• Betrouwbaarheid

Beste Myriam, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het erg leuk dat u Leatherbelove fantastisch vind. Groet, Sanne Team Leatherbelove

Positief

Positieve ervaring over het algemeen. Prettige bejegening. Wel jammer dat ik zelf moest bellen of mijn riem, waarvan de band vervangen moest worden, wel was aangekomen omdat ik anderhalve week na verzending nog niets had vernomen. Het was fijn geweest als ik een berichtje had gekregen dat de riem in goede orde was ontvangen en dat er mee aan de slag zou worden gegaan.

• Betrouwbaarheid

Beste Joke, Bedank voor uw beoordeling! Bedankt voor uw tip! Dit gaan we zeker meenemen voor in de toekomst. We vinden het erg fijn om te lezen dat u alsnog een positieve ervaring heeft! Groet, Lara Team Leatherbelove

Er is een fout gemaakt maar helemaal goed en snel herstelt. 👍👍👍

Heel erg tevreden.

Goede Service

Goede en prettige en snelle service. Enige vebeter puntje is website iets beter 'kind'-proof maken. Dit heeft betrekking op de riem maat, daar kan je te snel over heen lezen en het verkeerd begrijpen. Waarschijnlijk heeft men daar al meer ervaring mee gehad, want voor verzending kreeg ik nog eerst een mailtje of ik wel de juiste maat had gekozen? Gelukkig daarmee een de bestelling nog kunnen corrigeren (want had idd verkeerde maat gekozen) Goede actie! Maar beter is de bron(website) beetje aan te passen. Enige minpunt is dat de dikte van de riem tegenvalt. De breedte staat wel vermeld, maar heb nergens iets over de dikte gelezen, en had van dergelijke brede riem iets dikker materiaal verwacht. Vandaar iets lagere score voor kwaliteit product.

• Betrouwbaarheid

Heel goed ik heb er een word voor fantastisch

het product is heel mooi (riem). Ik heb jullie gevonden via google maar hadden mij lengte niet maar een dag later kreeg ik een mail dat die weer beschikbaar was. Dus gelijk besteld en weer 24 uur had ik de mooie riem binnen en een mooie verpakking. Maar wat ik heel fijn en mooi vind van jullie is het persoonlijke kaartje wat er bij zat dat mij veel plezier wenste met mijn nieuwe riem. Niet een voor gedrukt kaartje maar een hand geschreven kaartje TOP. Ik zal waar het ter spraken komt jullie zeker zal aanraden. Gr. Costas Fabistas

• Betrouwbaarheid

Beste Costas, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! Het is erg leuk voor ons om te lezen dat u ons bedrijf fantastisch vindt. Ook vinden we het erg leuk dat u ons zal aanraden wanneer dat ter sprake komt! Groet, Lara Team Leatherbelove

Over Leatherbelove.com

Voor luxe, lederen dames- en herenriemen ben je bij Leatherbelove.com aan het juiste adres! Een riem verandert de uitstraling van je look en daar weten wij bij Leatherbelove alles van. Al 5 jaar verkopen wij luxe, leren riemen die op ambachtelijke wijze worden geproduceerd en verwerkt in Waalwijk, Nederland. Onze collecties zijn zowel op mannen als op vrouwen gericht en kunnen naar wens, op maat gemaakt worden. Kies bijvoorbeeld je eigen gesp en kleur, deze kun je uiteraard vooraf in onze showroom in Waalwijk komen uitzoeken. Ben je op zoek naar service en kwaliteit? Shop dan vanaf nu je lederen riem bij Leatherbelove.com