Snelle levering Mooie riem In het echt ook zoals Op de Foto

• Betrouwbaarheid

Mooie goede kwaliteit riem. Service is top.

Aanrader!

De riem die ik ontving was mooi, maar helaas was de kleur niet helemaal zoals ik verwacht had. Geen enkel probleem, na een leuk telefoongesprek stuurde Job me twee staaltjes per post, zodat ik kon kiezen. Een vlotte en uitstekende service!

Zeer mooie riemen Perfecte afwerking Mooie kleur en mooi leder Een aanrader

Perfect!!!

Zeer mooie riem , perfect afgewerkt , soepel! Afgeleverd in een mooi opbergzakje en ook nog een kaartje erbij! Zeer snel gelverd! Goede communicatie omtrent verzending/levering. Voor herhaling vatbaar dus

Zeer correctie

Is zeer positief ervaren

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en goede service

De riem was mooi verpakt en voorzien van een persoonlijk geschreven kaartje. Erg leuk!

Perfecte levering en service

Het team is opmerkzaam en alert bij geplaatste bestellingen. Concreet: ik bestelde 4 riemen voor mezelf m.a.w. het zou 4x over dezelfde maat moeten gaan. Ik maakte echter een foutje in mijn bestelling en had voor 1 riem een andere maat opgegeven. Alvorens aan de slag te gaan met het uitvoeren van mijn bestelling heeft het team er mij attent op gemaakt dat ik voor 1 riem een andere maat had opgegeven en of dit de bedoeling was. Daardoor heb ik alsnog mijn fout kunnen aanpassen en heb ik mijn gewenste bestelling 2 dagen later mogen ontvangen. Levering en kwaliteit zijn perfect zoals aangegeven op de site, die bovendien uitermate overzichtelijk is!

Geweldig in 1 woord

Wat een super winkel. Verschrikkelijk groot assortiment, hele goede kwaliteit, snelle verzending, mooie verpakking, goede instructie voor als de riem te lang is (wat bij mij het geval was, maar door de riem simpelweg in te korten via de instructie was het binnen 2 minuten opgelost dus geen terugsturen nodig), leuk persoonlijk handgeschreven berichtje erbij... ja hele mooie ervaring al met al. Een dikke vette aanrader deze winkel.

Echt superservice!!!!

Telefonisch contact gehad voor een paar gaten extra in de riem, 2 dagen later de riem geleverd. Mooie kwaliteit met extra gaten. Dank jullie wel

snelle, goed verpakte levering

Uitstekende webwinkel.

• Betrouwbaarheid

Mooie kwaliteitsriemen, met passie gemaakt!

Koop al jaren mijn riemen hier, fantastisch bedrijf! Service gaat erg ver, je kunt een door jou gekozen riem zelfs specifiek op kleur laten maken van je schoenen!

Prima communicatie

• Betrouwbaarheid

Prima site, snelle levering.

Prima webwinkel, snelle levering in leuke verpakking!! Persoonlijke noot, handgeschreven, werd erg gewaardeerd!

• Betrouwbaarheid

Hallo Bert, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te lezen dat de bestelling en service naar wens is verlopen. We schrijven graag een persoonlijke boodschap bij iedere bestelling. Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team LBL

Prachtig ontwerp en zit prima

In 1 woord super en zeer goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Beste Ferdinand, Bedankt voor deze super beoordeling. Wij zijn blij met een 10 en vooral als alles naar tevredenheid is verlopen. Veel draagplezier met uw aankoop. Groet, Job

Snel verzonden, goede kwaliteit en leuk briefje erbij

Bedank Anoniem! :) Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team LBL

Excellent quality

Excellent quality belt.

• Betrouwbaarheid

Dear Kate, Thank you for this great review! We are happy to read that you are satisfied with you order. Best regards, Job Team LBL

Mooie riemen

Goede kwaliteit en passen goed en zien er mooi uit

• Betrouwbaarheid

Beste Martin, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat de kwaliteit naar wens is en uw aankoop goed past. Dat is uiteraard het belangrijkste. Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team Leatherbelove

Een prachtig riem en staat heel mooi!

Een prachtig en súper mooie riem! Hij zit heerlijk, staat mooi, en is lekker soepel.

• Betrouwbaarheid

Beste Bas, Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Wat u omschrijft is precies het doel van onze producten. Ik weet zeker dat u er nog veel draagplezier van zult hebben. Groet, Job Team LBL

Mooie riem en zeer snelle levering!

Zeer snelle levering en mooie riem die perfect bij mijn schoenen past.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Giovanni. Een riem gecombineerd met je schoenen zorgt voor een mooie uitstraling en dan is het fijn om te lezen dat dit nu ook weer is gelukt! Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team LBL

Kwalitatief zeer goed maar spijtig van de kleur

De riem zelf is zeer mooi. Mooi leder. Mooie gesp. Jammer genoeg komt de kleur niet overeen met het kleur die getoond word op de foto. En dat is juist het kleur dat ik moest hebben. Ik dacht bij jullie aan het juiste adres te zijn want deze kleur(lila) is zeer moeilijk te vinden. Ik heb ze nog niet retour gestuurd omdat ik nog steeds op zoek ben naar de juiste kleur. Spijtig.

• Betrouwbaarheid

Beste Carine, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat de kleur niet overeenkomt met de kleur die u graag had gewild. Op foto kan een kleur nooit 1 op 1 matchen in realiteit. Ieder beeldscherm is anders, maar wij proberen het zo goed mogelijk te laten matchen uiteraard. Wanneer u specifiek een kleur zoekt die niet teveel mag afwijken kunt u om een kleurstaal vragen, die wij gratis opsturen, zodat u dit eerst kunt zien. Misschien iets voor de volgende keer :). Groet, Job Team LBL

professioneel bedrijf, goede riemen

goede, mooie riemen. Snel bezorgd, contact en service was perfect

• Betrouwbaarheid

Beste Bas, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij werken graag aan perfectie! :) Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team LBL

Prima product met klantgerichte benadering

In eerste instantie gekeerde keuze gemaakt. Tezamen met Leatherbelove opnieuw gekozen waarbij maatwerk ontstond. Zeer klantgericht, zeer professioneel en vriendelijk.

• Betrouwbaarheid

Beste Eric, Leuk dat u een review achterlaat na ons contact. Fijn dat we er samen uit zijn gekomen en dat u nu de juiste riem heeft. Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team LBL

Verkeerde kleur riem.

Het was even jammer dat ik de verkeerde kleur riem had toegezonden gekregen. Maar het werd gelukkig snel opgelost. Ik had wel de pech dat ik het pakketje terug moest sturen naar Post.nl punt niet in mijn dorp maar in de stad elders.

• Betrouwbaarheid

Beste Elly, Bedankt voor uw beoordeling. Ja dat was even helemaal niet goed ingeschat van mij. Het komt ook niet vaak voor dat we 2 Elly's op 1 dag hebben :). Dus de stickers zaten verkeerd. Gelukkig hebben we dit snel kunnen oplossen voor u en andere Elly. Vreemd dat u het pakketje op moest halen bij een PostNL punt niet in uw dorp. Daar hebben wij helaas geen aanspraak in gehad. Veel draagplezier toegewenst met uw aankoop. Groet, job Team LBL

Industrieweg 36 5145PV Waalwijk

Over Leatherbelove.com

Voor luxe, lederen dames- en herenriemen ben je bij Leatherbelove.com aan het juiste adres! Een riem verandert de uitstraling van je look en daar weten wij bij Leatherbelove alles van. Al 5 jaar verkopen wij luxe, leren riemen die op ambachtelijke wijze worden geproduceerd en verwerkt in Waalwijk, Nederland. Onze collecties zijn zowel op mannen als op vrouwen gericht en kunnen naar wens, op maat gemaakt worden. Kies bijvoorbeeld je eigen gesp en kleur, deze kun je uiteraard vooraf in onze showroom in Waalwijk komen uitzoeken. Ben je op zoek naar service en kwaliteit? Shop dan vanaf nu je lederen riem bij Leatherbelove.com