Mooie riem en zeer snelle levering!

Zeer snelle levering en mooie riem die perfect bij mijn schoenen past.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Giovanni. Een riem gecombineerd met je schoenen zorgt voor een mooie uitstraling en dan is het fijn om te lezen dat dit nu ook weer is gelukt! Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team LBL

Kwalitatief zeer goed maar spijtig van de kleur

De riem zelf is zeer mooi. Mooi leder. Mooie gesp. Jammer genoeg komt de kleur niet overeen met het kleur die getoond word op de foto. En dat is juist het kleur dat ik moest hebben. Ik dacht bij jullie aan het juiste adres te zijn want deze kleur(lila) is zeer moeilijk te vinden. Ik heb ze nog niet retour gestuurd omdat ik nog steeds op zoek ben naar de juiste kleur. Spijtig.

• Betrouwbaarheid

Beste Carine, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat de kleur niet overeenkomt met de kleur die u graag had gewild. Op foto kan een kleur nooit 1 op 1 matchen in realiteit. Ieder beeldscherm is anders, maar wij proberen het zo goed mogelijk te laten matchen uiteraard. Wanneer u specifiek een kleur zoekt die niet teveel mag afwijken kunt u om een kleurstaal vragen, die wij gratis opsturen, zodat u dit eerst kunt zien. Misschien iets voor de volgende keer :). Groet, Job Team LBL

professioneel bedrijf, goede riemen

goede, mooie riemen. Snel bezorgd, contact en service was perfect

• Betrouwbaarheid

Beste Bas, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij werken graag aan perfectie! :) Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team LBL

Prima product met klantgerichte benadering

In eerste instantie gekeerde keuze gemaakt. Tezamen met Leatherbelove opnieuw gekozen waarbij maatwerk ontstond. Zeer klantgericht, zeer professioneel en vriendelijk.

• Betrouwbaarheid

Beste Eric, Leuk dat u een review achterlaat na ons contact. Fijn dat we er samen uit zijn gekomen en dat u nu de juiste riem heeft. Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team LBL

Verkeerde kleur riem.

Het was even jammer dat ik de verkeerde kleur riem had toegezonden gekregen. Maar het werd gelukkig snel opgelost. Ik had wel de pech dat ik het pakketje terug moest sturen naar Post.nl punt niet in mijn dorp maar in de stad elders.

• Betrouwbaarheid

Beste Elly, Bedankt voor uw beoordeling. Ja dat was even helemaal niet goed ingeschat van mij. Het komt ook niet vaak voor dat we 2 Elly's op 1 dag hebben :). Dus de stickers zaten verkeerd. Gelukkig hebben we dit snel kunnen oplossen voor u en andere Elly. Vreemd dat u het pakketje op moest halen bij een PostNL punt niet in uw dorp. Daar hebben wij helaas geen aanspraak in gehad. Veel draagplezier toegewenst met uw aankoop. Groet, job Team LBL

nog geen mening

Cadeau voor mijn zoon, dat ik pas 21/10 op zijn verjaardag geef!

• Kwaliteit Product N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Beste Marian, Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen uw zoon veel plezier met het cadeau en hopen dat hij er veel draagplezier van zal hebben. Groet, Job Team LBL P.S. Ik verjaar ook op 21 oktober. Mooie dag :)

Mooie riemen van top qualiteit

Top geholpen, fijne mensen en prima prijs ga ze zeker vaker bezoeken.

• Betrouwbaarheid

Beste Klaas, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw aankoop en de bijbehorende service. Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team LBL

Mijn riem kwan binnen, mooi verpakt als een cadeautje. Maak het open en dan zit er een persoonlijk geschreven kaartje bij. Hoe leuk is dat. De geur van echt leer. Super.

• Betrouwbaarheid

Beste M.B S Loeve, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij met dit mooie cijfer en daarbij vooral enthousiast over uw ervaring met de bestelling. Veel plezier toegewenst met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Job Team Leatherbelove

Very pleasant

I like my belt very much. The color is exactly what I expected. I like the little pouch that came with. :) The only note: I am a bit disenchanted about the black covering on the back of the belt. I only hope it will not leave marks on the light dresses I intend to wore it with. I am thinking to purchase another belt, a golden one, but I will first ask some question before. :)))).

• Betrouwbaarheid

Dear Liliana, Thank you so much for this review. We are pleased to read that you are satisfied with your purchase. The black covering on the back has on top a finishing layer. This will not leave marks. If you have more questions about the quality please contact us and we will help you in any way :). Best regards, Job Team Leatherbelove

Correcte levering; mooie,degelijke verpakking; prachtige riem!

• Service N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Beste Trees, Wat leuk dat u een beoordeling schrijft! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw aankoop en de bijbehorende service :). Veel draagplezier toegewesnt! Groet, Job Team Leatherbelove

Zeer correct

Zeer nette manier van communiceren en verzenden met persoonlijk kaartje.

• Betrouwbaarheid

Beste Ellen, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Het handgeschreven kaartje schrijven wij al sinds de allereerst bestelling en zullen dit zolang mogelijk blijven doen om een persoonlijke touch aan uw bestelling te geven. De snelheid/levertijd zullen we meenemen als aandachtspunt (3 sterren). Wij hanteren 1-3 werkdagen verzonden, omdat alle bestellingen bij ons na bestelling worden gemaakt. Wij pakken de riemen niet zo van het schap af, maar deze worden handmatig verwerkt vanaf het moment dat de bestelling binnenkomt. Veel draagplezier toegewenst met uw stijlvolle riem! Groet, Job Team Leatherbelove

Prachtige kwaliteit!!

Prachtige kwaliteit riem.. vele kleuren.. erg mooi verpakt.. levering op tijd en retourneren erg eenvoudig !!

• Betrouwbaarheid

Beste Marion, Wow een 10! Mooie beoordeling en leuk dat u hiervoor even de tijd heeft genomen om ons goed te beoordelen. We zijn blij dat u tevreden bent en wensen u nog veel draagplezier toe met uw aankoop. Groet, Job Team Leatherbelove

wow!

prachtige bruine suède ceintuur, mooie kwaliteit en leuk prijsje! Vlotte en nette levering

• Betrouwbaarheid

Beste Trudy, Super! Mooie beoordelingen zijn wij blij mee en een wow! als titel, maakt het helemaal leuk. Bedankt dat u even de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Alle ceintuurs/riemen worden met de hand gemaakt in Nederland en dan zou je inderdaad denken dat het heel duur wordt, maar gelukkig kunnen wij kwaliteit garanderen voor een mooie prijs. Veel draagplezier toegewenst! Groet, Job Team Leatherbelove

Makkelijke website, Handige uitleg maatvoering riemen, Makkelijk te bestellen, Snel geleverd! Alleen maar positief!

• Kwaliteit Product N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Reef, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u even de tijd heeft genomen om dit voor ons in te vullen. Goed om te lezen dat de uitleg over de maatvoering duidelijk is. Er zit bij ieder product een filmpje tussen de foto's die laat zien hoe je de riem het beste kunt opmeten. Ideaal mocht je twijfelen over de maat. Veel draagplezier toegewenst met uw aankoop. Groet, Job Team Leatherbelove

Prachtige luxe riem in mooie verpakking

Prachtige luxe riem in mooie verpakking met een attent kaartje erbij.

• Betrouwbaarheid

Beste Esther, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Fijn dat u even de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen voor ons. Ik ben blij dat u tevreden bent over de riem, verpakking en onze persoonlijke touch. Veel draagplezier toegewenst! Groet, Job Team Leatherbelove

In voorjaar een aankoop gedaan in de winkel , service oké, en nu koop ik terug bij jullie

Zeer mooi , snelle service

• Betrouwbaarheid

Beste Karina, Bedankt voor uw beoordeling. In het voorjaar was het me al een genoegen om voor u een paar mooie ceintuurs aan te meten en nu heeft u de weg op onze website gevonden. Leuk dat u zo enthousiast bent en wanneer u terug komt, zullen wij er weer zijn voor u :). Groet, Job Team Leatherbelove

• Betrouwbaarheid

Beste Wouter, Super! Dat is deze beoordeling. Bedankt voor het invullen en we zijn blij met de feedback. Groet, Job Team Leatherbelove

Verzorgde verpakking Persoonlijk briefje, geweldig.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de verzorging van het pakket en bijbehorende kaartje. Wij vinden het leuk om dit terug te lezen. Het is belangrijk dat een bestelling wordt ervaren als iets leuks of verrassends als het binnenkomt. Het moet voelen als een soort cadeautje. Veel draagplezier toegewenst. Groet, Job Team Leatherbelove

Alles van bestelling naar levering verliep prima.

Kwaliteit van de riem is zeer goed en draag deze met veel plezier.

• Betrouwbaarheid

Beste Rits, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u even de tijd heeft genomen om deze te schrijven. Ik wens u nog veel draagplezier toe! Groet, Job Team Leatherbelove

Besteld op 1 sept, geleverd op 4 sept, duurt te lang.

Ik had gehoopt dat mijn riem de volgende dag zou geleverd worden maar helaas niet gebeurd. De riem was voor een verjaardag op 2 sept.

• Betrouwbaarheid

Beste Angelo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij zijn altijd blij met opbouwende kritiek want daar kunnen we aan werken. Wij hadden helaas niet aan uw vooraf ingestelde verwachtingen kunnen voldoen, omdat wij een levertijd hanteren van 1-3 werkdagen. Weekenden zijn geen werkdagen bij ons en binnen 24uur leveren ook niet. De levertijden proberen we zo goed mogelijk te communiceren bij de producten en op de site zelf. Maar... ik ga dit zeker meenemen om te kijken of dat we het nog anders of duidelijker kunnen communiceren. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Job Team Leatherbelove

Prima ervaring, mooie kwaliteit en goede service!

Prima ervaring, mooie kwaliteit en goede service! Snel en eenvoudig te bestellen en levering conform afspraak.

• Betrouwbaarheid

Beste Jan, Bedankt voor uw review! Wij vinden het fijn om te horen dat alles goed is gegaan, wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe riem. Met vriendelijke groet, Noa Team Leatherbelove

gewoon goede prijs/Q verhoudin

mooie keuze tegen een redelijke prijs. verzenden ging goed.

• Betrouwbaarheid

Beste René, Bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u nog ontzettend veel draagplezier met uw nieuwe ceintuur. Met vriendelijke groet, Noa Team Leatherbelove

prima kwaliteit en snelle levering

Na telefonisch contact werd mij uitgelegd dat ik de riem zelf korter kon maken. Dit is een USP die naar mijn mening duidelijker gecommuniceerd moet worden. Verder zou een extra lus aan de riem welkom zijn om het eindstuk achter te steken.

• Betrouwbaarheid

Beste Jac, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u even de tijd heeft genomen om dit in te vullen en om ons te voorzien van een goede tip! Ik ben ook van mening dat we dit wat beter kunnen communiceren over het zelf inkorten van de riem. Ga eens kijken hoe we dit in het vat kunnen gieten. Als tip geef ik u en iedereen nog mee... Kijk het filmpje bij de producten over de maatinformatie. Als je het goed opmeet, hoef je de riem niet in te korten. Groet, Job Team Leatherbelove

Twee mooie riemen besteld die overal bij passen, snelle levering, mooi verpakt en in een stoffen zakje zodat de riem mooi blijft in de kast. Tevens een leuk kaartje erbij met een persoonlijke boodschap! De riemen zijn van een mooie kwaliteit tegen een betaalbare prijs, ik ben er superblij mee!

• Betrouwbaarheid

Beste Ingrid, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u blij bent met uw twee nieuwe riemen, wij wensen u daarom ook nog veel draagplezier! Met vriendelijke groet, Noa Team Leatherbelove

Snel en netjes!

• Betrouwbaarheid

Beste Thièrry, Bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u nog ontzettend veel plezier met het dragen van uw nieuwe ceintuur. Met vriendelijke groet, Noa Team Leatherbelove

Industrieweg 36

5145PV Waalwijk

Over Leatherbelove.com

Voor luxe, lederen dames- en herenriemen ben je bij Leatherbelove.com aan het juiste adres! Een riem verandert de uitstraling van je look en daar weten wij bij Leatherbelove alles van. Al 5 jaar verkopen wij luxe, leren riemen die op ambachtelijke wijze worden geproduceerd en verwerkt in Waalwijk, Nederland. Onze collecties zijn zowel op mannen als op vrouwen gericht en kunnen naar wens, op maat gemaakt worden. Kies bijvoorbeeld je eigen gesp en kleur, deze kun je uiteraard vooraf in onze showroom in Waalwijk komen uitzoeken. Ben je op zoek naar service en kwaliteit? Shop dan vanaf nu je lederen riem bij Leatherbelove.com