goede communicatie, en service

Ik ging op vakantie en was bang dat de levering gebracht ging worden als ik weg was, dus heb ik een mail gestuurd en ze vroegen of ik het goed vond om het dan te laten bezorgen als ik terug was. Ik moest laten weten wanneer ik weer thuis was en twee dagen later werd mijn pakket geleverd. Goede service!

Kwaliteit is prima, 1e levering door DPD kon beter.

Bij de levering van 10 dozen werden deze niet bij mij, maar in een deelgemeente van Gooik afgeleverd ! Het pakket werd foutief afgezet in Oetingen, (Kapelstraat 26) i.p.v. Terlostraat 30 te 1755 Gooik. De bewoner van dat huis is zo vriendelijk geweest om dit pakket bij thuis te komen brengen. Verder heb ik met de andere pakketten géén problemen ondervonden.

Vrij goede ervaring.

1. Kartons zijn van goede kwaliteit maar de naden die je kan omslaan zijn soms vrij stroef om te plooien. 2. Wij hebben een een aantal dozen gehad die niet goed gelijmd waren en daardoor openvielen (onbruikbaar dus). De firma heeft deze dozen zonder dralen vergoed, ten zeerste op prijs gesteld ! Hetzelfde type doos hebben wij terug in gebruik (nieuwe levering) en tot dusver ditzelfde probleem niet meer gehad ( hebben de indruk dat dit nu een aandachtspunt is vd firma, we zien dat de doos extra gelijmd is ..). 3. Contact per email met firma verloopt zeer vlot, snel een antwoord bij opmerking/vraag.

Snel, eenvoudig en makkelijk en dit tegen de beste prijs

bestel al diverse jaren bij doosopmaat. Heel makkelijk en snel te bestellen, duidelijk overzicht van maat, kwaliteit en prijs. Duidelijke communicatie ivm de levering en eenmaal leverdatum beloofd is dit voor 99% correct. ivm de prijs één van de betere (beste) op de markt. blij mee!

vlekkeloos

een vlotte afhandeling en levering volgens afspraak.

zeer goed

Is altijd zoals het hoort

vlotter bestelling en vlotter levering

Snel besteld , snel geleverd

MAKKELIJKE SITE Eenvoudig en snel zoals het altijd zou moeten zijn

De juiste maten op tijd geleverd!

Dik in orde!

Alles ok.

Gemakkelijk te bestellen, snelle service en levering.

Tevredenheid

We zijn tevreden over de vlotheid waarop gereageerd wordt op onze mails & ook de afspraken van leveringen die nagekomen worden

I am very satisfied with the service

The cartons were cut to the exact shape. And delivery was on time (even earlier than expected).

Na telefonisch gesprek met een vriendelijke medewerkster kreeg ik mijn pakje zelfs 1 dag vroeger geleverd dan gevraagd. Top service!

Mooie dozen maar nog aanpassingen nodig om helemaal aan onze verwachtingen te voldoen.

De doosjes zelf zien er fantastisch uit en ons logo werd mooi geprint. De maten zijn ook exact zoals doorgegeven. Echter, wij ontvingen geen link om ons logo op te laden zoals beloofd bij aankoop en dienden de klantendienst te contacteren. Hierdoor liep de levering verschillende dagen vertraging op. Eenmaal ontvangen sluiten de doosjes enkel als we tape bevestigen aan de zijkanten. Zo niet springen de doosjes open.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. U heeft een klein formaat doos besteld met een 3 mm kwaliteit. Deze is te grof voor dit formaat, waardoor deze niet gemakkelijk te vouwen is en dus gesloten dient te worden met tape. Zoals ook in ons e-mailcontact te hebben benoemd, adviseren wij u om de volgende keer de 1.5 mm te kiezen. Deze is gemakkelijker te vouwen en behoudt zijn vorm. Vervelend dat de link naar onze uploadtool niet is verstuurd en dat dit vertraging tot gevolgen heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Duidelijke website en alle maten mogelijk! Ideaal!

makkelijke site en duidelijke communicatie

Prijs/kwaliteit dik in orde.

Geen te kleine of te grote dozen meer, maar kwalitatieve dozen op maat voor een goede prijs. Een aanrader!

Super service !

Zeer alerte onderneming ! Mooi gebundeld afgeleverd , zeer tevreden ! Tot de volgende ...

Correct, efficiënt en betrouwbaar!

website is zeer praktisch voor bestellingen en overzichten prijs lijkt mij correct ruim aanbod snelle service en afhandeling

Vlotte bestelling en levering

Het is de tweede maal dat ik een bestelling plaats. En elke keer is deze zeer vlot en correct geleverd.

goede service en goede kwaliteit

goede service en goede kwaliteit

correcte en snelle levering

Een no nonsens bedrijf, correct en snelle levering.

snel, correct & duidelijk

van de bestelling online tot ontvangst thuis; het was eerst niet duidelijk dat ik mijn bestelling in 3 keer zou ontvangen, maar uiteindelijk was dit mijn eerste keer. Zeker aan te raden!

Zeer goede service en overzichtelijke website

Zeer goede service en overzichtelijke website