Minder positief t.o.v. van vorige keer

Niet zo tevreden als vorige keer. De maat van de dozen wijkt enigszins af t.o.v. vorige keer (nochtans herhaling van de vorige bestelling) waardoor de mappen die erin worden gelegd soms gekneld geraken/er moeilijk kunnen in gelegd worden.

perfecte service

perfecte service en levering op tijd.

Goed en vlot

Goed en vlot

Levertermijnen zijn totaal niet betrouwbaar

Levertermijn van ons order is reeds met 10 dagen overschreden en nog steeds niet geleverd of een melding bekomen van de vertraging

Snelle en correcte service

Correcte service en product volgens de gevraagde afmetingen.

Topkwaliteit - Topafhandeling in zijn geheel !

Voldoende informatie vooraf, eenvoudig invoeren van bestelling. Levering en verpakking in orde, aan te bevelen bedrijf !

Betrouwbaar en correct.

Tot op heden goede ervaringen

Super!!!

Jullie zijn geweldig, bedankt voor alles! Veel succes gewenst!

gemakkelijk te bestellen - vlotte afhandeling en levering -

het was eenvoudig om via de webshop de bestelling te plaatsen en de levering verliep vlekkeloos

Super bedankt voor je reactie, daar zijn we erg blij mee! We zouden het waarderen als je jouw review ook wilt plaatsen op de Google reviews. Dat kan via deze link: https://g.page/r/Ca8FzRQZZ30JEB0/review.

kwaliteitsverlies

Ondanks de fors hogere prijzen is de zorg en nauwkeurigheid waarmee de dozen worden gemaakt er in 2022 op achteruit gegaan. Jammer. NB We kunnen vergelijken want zijn reeds geruime tijd klant.

Hoi Peter, Vervelend dat de kwaliteit anders lijkt dan voorheen. We zullen hier binnenkort even contact over opnemen.

Vlotte en correcte opvolging. Hartelijk dank!

Bestelling van een proefexemplaar. Kreeg er vlot 2 toegestuurd.

PRIMA

GEMAKKELIJK TE GEBRUIKEN. BESCHERMT DOELTREFFEND DELICATE BOEKEN.

Kwalitatief & super service

Vanaf mijn bestelling kreeg ik een professionele begeleiding in wat ik eigenlijk zocht tot de uiteindelijke bestelling, verwerking en levering.

kwaliteitsvol materiaal correct geleverd

De online bestelling werd vlot en verzorgd geleverd. Materiaal beantwoordt volledig aan de verwachtingen.

Je n'ai pas encore reçu mon colis!

C'est GLS le problème mais je n'ai encore rien reçu.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Hi Jean-François, It looks lie something has gone wrong with GLS. We got note that they can not find the package. We will re-make the order and send them again as soon as possible. This will probably be next friday.

Bedrukking stond ondersteboven ivm vorige producties.

Vroeger altijd correct

Hallo Ronny, Wat vervelend dat dit verkeerd is gegaan! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Kun je ons via [email protected] laten weten of hier al contact over geweest is? Dan zullen we samen naar een passende oplossing zoeken.

goede service.

stevige dozen. correcte levertermijnen. Top service.

goed product ( spijtig dat een poefmodel zo duur is) vlotte samenwerking

Super bedankt voor je reactie, daar zijn we erg blij mee! Een proefmodel is inderdaad duurder omdat ook deze speciaal op maat geproduceerd moet worden en de machines ervoor ingesteld moeten worden. We zouden het waarderen als je jouw review ook wilt plaatsen op de Google reviews. Dat kan via deze link: https://g.page/r/Ca8FzRQZZ30JEB0/review.

Prima en snelle service

Idem titel

Een totale ramp

Heeft mij 300 euro extra kosten veroorzaakt

Hoi Johan, Wij proberen via de e-mail contact te krijgen om jouw review te bespreken. We horen graag van je!

Al jarenlang klant, maar de kwaliteit van de laatste 2 leveringen is minder.

Ik ben steeds erg tevreden geweest, maar de kwaliteit van de laatste 2 leveringen is aanzienlijk lager. De kartonplaten worden dunner. 7mm bestellen is vaak nog slechts 4 of 5mm krijgen. De verlijming gebeurt slecht. 3 op 10 dozen passen niet of minder goed bij het dichtvouwen.

Goede ervaring en hebben me snel geholpen

Heel goed dozen zijn perfect en ga het zeker opnieuw bestellen !

SUPER ERVARING

Kwalitatieve dozen die perfect op maat gemaakt worden. 5de jaar op rij, en we hebben ze telkens verfijnd en bijgesteld. Nu hebben we een super formaat en dat vertaald zich in een snellere en betere service naar onze klanten toe.

Goed materiaal aan een correcte prijs.

Wij stellen het zeer op prijs dat jullie willen leveren zonder pallet. Hartelijk dank.

handige site - correcte levering - redelijke kwaliteit

handige site - levering op aangekondigde datum en tijdens de kantooruren maar toch wel wat beschadigde dozen (vorig jaar) en bijzonder onhandig leverformaat en onbeleefde chauffeur (dit jaar)

Goedemiddag, bedankt voor je review. We zullen de verpakkingswijze met onze logistieke afdeling bespreken. We zullen GLS informeren over je slechte ervaring met de chauffeur.