Vroeger beter

We zijn al 10 jaar klant, maar doosopmaat wordt steeds minder flexibel. Rillijnen waren vroeger gratis, nu betalend. Verder wordt er ook stevig overgeleverd, maar eenheidskost daarop niet aangepast. Levertijden worden langer. Jammer

Hi Wouter, Bedankt voor je feedback. In het verleden hebben wij hier inderdaad niet goed op gelet. Een extra rillijn kost te veel extra tijd op onze machines, om dit gratis aan te kunnen bieden. De orders die in 2022 zijn geplaatst en geleverd, zijn allen van tevoren betaald waarbij overlevering dus eigenlijk gratis dozen betekend. Dit belasten we niet aan u door. Onze levertijden zijn vorig jaar door grondstofproblemen inderdaad behoorlijk wisselvallig geweest, nu gelukkig weer heel stabiel en kort.

zeer goede dozen en zeer goed verpakt bij levering. Fijn zo

Super bedankt voor je reactie, daar zijn we erg blij mee! We zouden het waarderen als je jouw review ook wilt plaatsen op de Google reviews. Dat kan via deze link: https://g.page/r/Ca8FzRQZZ30JEB0/review.

Ik ben zeer tevreden met mijn proefdozen.

Door verlof heb ik mijn definitieve bestelling niet kunnen plaatsen. Ik vraag dus in een andere mail mijn volledige bestelling. Hartelijk dank.

cbs degol bv

de laatste levering was van erbarmelijke kwaliteit op vlak van verlijming.

lange levertermijn

Soms een beetje omslachtig om bestelling met afbeelding te plaatsen, en levertermijn valt wel lang uit. voor te rest leveren ze gewoon wat verwacht wordt.

Hartelijk dank voor je terugkoppeling. De levertijden zijn gelukkig de afgelopen weken weer genormaliseerd. Je opmerkingen over de werkwijze bij het uploaden van een afbeeldingen gaan wij meenemen in onze pioridieke gebruikersonderzoeken bij de website.

Alles volledig naar wens.

Snelle levering, perfect uitgevoerd, en verpakt op de manier die ik vroeg. En dat alles voor een zeer correcte prijs. Tot binnenkort :-)

correcte levering - kwaliteit

vlotte bestelling - correcte levering.

Goede prijs kwaliteit, ruime keuze

Alles verloopt goed, enkel de timing van de levering is soms wat 'variabel'

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zullen deze delen met ons team. Wat betreft de levetijden, deze zijn momenteel geluk weer aan het normaliseren.

Jullie zijn super!

Jullie zijn super, 10/10 service, 20/10 vriendelijkheid en 100/10 geduld. Ik wens jullie veel succes in alles en bedankt Groetjes Inés

Mooie dozen, afwerking niet super

Heel mooie, stevige dozen, maar er zijn een heel aantal dozen fout gekleefd (niet op de vouwlijn geplooid).

Goed maar levering was niet op de aangeduide datum

Goed maar de levering was 2 dagen eerder dan weergegeven. Een geluk dat ik thuis was.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zullen deze delen met ons team. Als het goed is ontvangt u van onze vervoerder altijd de dag voor levering een mail waarin u de zending kunt volgen.

vlugge service

vlugge service

raar

Dag, ik bestelde zoals altijd veel dozen bij jullie. Deze keer moest er op voorhand betaald worden, dat was al anders dan anders... Maar toen de dozen binnenkwamen moest ik even slikken. een héél andere kwaliteit dozen dan vroeger. Veel dikker en lang niet zo stevig als eerst. Kunnen we daar ook al niet op rekenen? Ze zijn niet bepaald goedkoper geworden, en nu is de kwaliteit ook al gezakt. Eigenlijk kan dit niet!

Snel, correct

Duidelijk & gebruiksvriendelijk

produkt en kwaliteit ervan is ok

bij mijn laatste bestelling is het grondig fout gegaan bij de levering, heb mij ook zelf moeten melden om navraag te doen werd meegegeven als colli en moest een palet levering zijn waardoor deze met heel wat vertraging aankwam, vorige leveringen waren wel ok

Prima service en opvolging van mijn order succes

Prima service en opvolging van mijn order succes

Wat een slechte dienstverlening

Dozen scheuren direct. Aanbeveling voor bestelling dikte was niet correct. Verschillende dozen ook verkeerd geplakt.

afmetingen niet als opgegeven en bodem van dozen niet haaks.

Snelle levering, maar de afmetingen kloppen niet zoals opgegeven. Ook bleken de bodems van de doos niet haaks.

Levertijd op website klopt totaal niet met de werkelijkheid!!!!!!!!!!!

Levertijd op website klopt totaal niet met de werkelijkheid!!!!!!!!!!!

vriendelijke medewerkers en uitstekende service

Tot nu toe zijn wij als bedrijf om nog gebruik te maken van jullie uitstekende service.

Dozen zijn op maat én op tijd!

Goede opvolging en comminicatie in geval van vragen.

uitstekend

perfect

heel tevreden

Duidelijke site /shop en mooi afgewerkt product . Snelle levering

goede producten

ik bestel al lang bij jullie en steeds tevreden. Enkel in deze bestelling vond ik het spijtig dat het in 4 keer geleverd is. Ik had dit toch liever in 1 levering gezien daar er toch al voldoende vrachtwagens op de baan zijn.

Bedenkelijke kwaliteit

De bestelde dozen vertoonden strepen in de bedrukking. Nochtans was een staal besteld dat er wel goed uitzag. Na contact op te nemen met klantenservice bleek dat ze de kwaliteit van het staal niet opnieuw konden bekomen. Later opnieuw dozen besteld en die bleken een vouwlijn te weinig te hebben waardoor de klep niet omgeplooid kon worden.