kwaliteit en op maat is perfect, levertijd niet

Zeer lange levertijd en beloofde leveringsdag komt niet overeen met de werkelijkheid, duurt 1 week langer

TOP

TOP SERVICE

Goede kwaliteit en tijdige levering

Goede kwaliteit en tijdige levering

Vlot en duidelijk

Alles is vlot gelopen, en dankzij hun handige online tool was de bestelling zo geplaatst.

Altijd alles perfect

Kopen al jaren bij Doosomaat. Goede productkiezer, eenvoudige opload van Logo, goed gedrukt. Prijs Ok

gewoon zeer goed

snel, correct

Perfecte service.

Alles vlot en perfect verlopen

alles io vlotte samenwerking

niets aan te merken

Heel goed!!

makkelijk, ook voor kleinere aantallen en de keuze van formaten

Is makkelijk in gebruik voor kleine aantallen en/of verschillende formaten

buitenmaten te laat ontdekt

op de website zouden zowel de binnen- als de buitenmaten standaard moeten berekend worden. Voor verzenddozen komt het vaak op een paar cm aan in welke verzendcategorie(tarief) de zending zit.

Overzichtelijk

Vlotte soepele manier van bestellen, betalen en levering

beter kan niet.

Altijd netjes in orde. Een goede service en producten

Correct en op tijd geleverd

Er werden zelfs enkele dozen op overschot geleverd!

Vlotte en duidelijke service

goeie kwaliteit, correcte levering

goeie kwaliteit, correcte levering

good product, but poorly packaged

The shipping box containing the order was not strong enough to hold the large quantity of ordered boxes. It arrived damaged and had a whole side open. It would have been better to send the order in two more compact boxes to split the weight. Other than that, great quality.

goede communicatie, en service

Ik ging op vakantie en was bang dat de levering gebracht ging worden als ik weg was, dus heb ik een mail gestuurd en ze vroegen of ik het goed vond om het dan te laten bezorgen als ik terug was. Ik moest laten weten wanneer ik weer thuis was en twee dagen later werd mijn pakket geleverd. Goede service!

Kwaliteit is prima, 1e levering door DPD kon beter.

Bij de levering van 10 dozen werden deze niet bij mij, maar in een deelgemeente van Gooik afgeleverd ! Het pakket werd foutief afgezet in Oetingen, (Kapelstraat 26) i.p.v. Terlostraat 30 te 1755 Gooik. De bewoner van dat huis is zo vriendelijk geweest om dit pakket bij thuis te komen brengen. Verder heb ik met de andere pakketten géén problemen ondervonden.

Vrij goede ervaring.

1. Kartons zijn van goede kwaliteit maar de naden die je kan omslaan zijn soms vrij stroef om te plooien. 2. Wij hebben een een aantal dozen gehad die niet goed gelijmd waren en daardoor openvielen (onbruikbaar dus). De firma heeft deze dozen zonder dralen vergoed, ten zeerste op prijs gesteld ! Hetzelfde type doos hebben wij terug in gebruik (nieuwe levering) en tot dusver ditzelfde probleem niet meer gehad ( hebben de indruk dat dit nu een aandachtspunt is vd firma, we zien dat de doos extra gelijmd is ..). 3. Contact per email met firma verloopt zeer vlot, snel een antwoord bij opmerking/vraag.

Snel, eenvoudig en makkelijk en dit tegen de beste prijs

bestel al diverse jaren bij doosopmaat. Heel makkelijk en snel te bestellen, duidelijk overzicht van maat, kwaliteit en prijs. Duidelijke communicatie ivm de levering en eenmaal leverdatum beloofd is dit voor 99% correct. ivm de prijs één van de betere (beste) op de markt. blij mee!

vlekkeloos

een vlotte afhandeling en levering volgens afspraak.

zeer goed

Is altijd zoals het hoort

vlotter bestelling en vlotter levering

Snel besteld , snel geleverd

MAKKELIJKE SITE Eenvoudig en snel zoals het altijd zou moeten zijn