De juiste maten op tijd geleverd!

Dik in orde!

Alles ok.

Gemakkelijk te bestellen, snelle service en levering.

Tevredenheid

We zijn tevreden over de vlotheid waarop gereageerd wordt op onze mails & ook de afspraken van leveringen die nagekomen worden

I am very satisfied with the service

The cartons were cut to the exact shape. And delivery was on time (even earlier than expected).

Na telefonisch gesprek met een vriendelijke medewerkster kreeg ik mijn pakje zelfs 1 dag vroeger geleverd dan gevraagd. Top service!

Mooie dozen maar nog aanpassingen nodig om helemaal aan onze verwachtingen te voldoen.

De doosjes zelf zien er fantastisch uit en ons logo werd mooi geprint. De maten zijn ook exact zoals doorgegeven. Echter, wij ontvingen geen link om ons logo op te laden zoals beloofd bij aankoop en dienden de klantendienst te contacteren. Hierdoor liep de levering verschillende dagen vertraging op. Eenmaal ontvangen sluiten de doosjes enkel als we tape bevestigen aan de zijkanten. Zo niet springen de doosjes open.

Beste, bedankt voor uw beoordeling. U heeft een klein formaat doos besteld met een 3 mm kwaliteit. Deze is te grof voor dit formaat, waardoor deze niet gemakkelijk te vouwen is en dus gesloten dient te worden met tape. Zoals ook in ons e-mailcontact te hebben benoemd, adviseren wij u om de volgende keer de 1.5 mm te kiezen. Deze is gemakkelijker te vouwen en behoudt zijn vorm. Vervelend dat de link naar onze uploadtool niet is verstuurd en dat dit vertraging tot gevolgen heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

Duidelijke website en alle maten mogelijk! Ideaal!

makkelijke site en duidelijke communicatie

Prijs/kwaliteit dik in orde.

Geen te kleine of te grote dozen meer, maar kwalitatieve dozen op maat voor een goede prijs. Een aanrader!

Super service !

Zeer alerte onderneming ! Mooi gebundeld afgeleverd , zeer tevreden ! Tot de volgende ...

Correct, efficiënt en betrouwbaar!

website is zeer praktisch voor bestellingen en overzichten prijs lijkt mij correct ruim aanbod snelle service en afhandeling

Vlotte bestelling en levering

Het is de tweede maal dat ik een bestelling plaats. En elke keer is deze zeer vlot en correct geleverd.

goede service en goede kwaliteit

goede service en goede kwaliteit

correcte en snelle levering

Een no nonsens bedrijf, correct en snelle levering.

snel, correct & duidelijk

van de bestelling online tot ontvangst thuis; het was eerst niet duidelijk dat ik mijn bestelling in 3 keer zou ontvangen, maar uiteindelijk was dit mijn eerste keer. Zeker aan te raden!

Zeer goede service en overzichtelijke website

Zeer goede service en overzichtelijke website

Prachtige materialen.

Zeer klantvriendelijk.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goeie opvolging van problemen.

Slechte kwaliteit dozen. 1ste levering bevatte een fout.(verkeerde verlijming) Ook bij de rechtzetting daarvan kregen we terug verkeerd verlijmde dozen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet naar wens was, zowel de eerste als de tweede zending. Ik heb uw opmerking toegevoegd in de klantkaart om bij vervolgbestellingen meer aandacht te besteden aan de verlijming van de dozen. Mochten dozen van de tweede zending ook niet te gebruiken zijn, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

snelle levering, eenvoudig bestellen

kwaliteit dozen laat te wensen over

• Kennis & Vakmanschap

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat de kwaliteit van onze dozen niet voldoet aan uw wensen. Ik zie dat er geen melding bij ons bekend is over de kwaliteit. Wij zullen contact met u opnemen waarom de kwaliteit niet voldoet aan uw wensen. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed naservice ook als er problemen zijn. Er hebben er zich al enkele voorgedaan maar er werd professionneel gereageerd door de medewerkers en foutjes worden correct rechtgezet.

De kwaliteit van het kleurendrukwerk kan beter en hier wordt aan gewerkt (Betere machine binnen afzienbare tijd. Hopelijk wordt dit snel gecommuniceerd aan vaste klanten ; ) Ik zal minstens een 8 kunnen geven wanneer de kwaliteit hierdoor zal verbeteren.

• Kennis & Vakmanschap

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben u toegevoegd op de lijst om te contacten, zodra het weer mogelijk is om kleurenbedrukking aan te bieden in een kwaliteit waar wij voor staan. Met vriendelijke groet, Team Doosopmaat.nl

Pluspunten

het correct en snel afhandelen van mijn order evenals de duidelijke berichtgeving hierover en over de levering