Zeer goede service, kwaliteit en snelle levering

Ik heb al meerdere malen bij Mercurius Tools verf, lak, gereedschap etc. besteld wat altijd correct en snel geleverd wordt. Mocht iets een keer niet in voorraad zijn wordt je netjes gebeld en krijg je een update product van het geen je besteld hebt. Voor mij is zo'n bedrijf zeker 5 sterren waardig.

Bedankt voor het mooie cijfer Luc! Groet, Sander

Super snel geleverd zoals beloofd!

Bedankt Ton! Groet, Marianne

Fijn geholpen telefonisch

Na het gesprek heb ik de juiste kleur kunnen krijgen,geweldig.

Hallo, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Succes met de Suzuki. Groet Sander

top! snel geleverd

goede kleur, netjes geleverd

Bedankt voor de leuke beoordeling Hein! Groet Sander

Keep doing what you're doing!

From start to finish everything what you expect from an online store. Service and products are very high quality!

Thank you Michael for your great review! Very nice to read that. Regards, Marianne

Een deel van de bestelling kon direct geleverd worden, de rest iets later (zoals duidelijk vermeld stond toen ik bestelde). Dit werd zonder extra kosten opgesplitst in twee zendingen. Bedankt!

Bedankt voor de mooie beoordeling Gerrit! Erg leuk om te lezen. Groet, Sander

Pluspunten

Hier krijg je echte service, Eerst goed advies en toen later bleek dat er 1 spuitbus defect was zonder problemen de volgende dag een nieuwe ontvangen. Voortaan koop ik mijn spullen hier

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt Martijn! Groet, Marianne

Pluspunten

Kennis van zaken , groot gevoel voor kleuren , behulpzaam , vriendelijk en een goed product , Voor een kleur die niet in de codeboeken van Honda voorkwam , Goldwing 30 jaar oud en exact op kleur voor een zicht rand rond de spiegel.

Nee , houden zo een klein maar o zo nodig dit soort bedrijven Niet uit op groot maar GOED .

Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Sander

Pluspunten

Eerste levering is niet bezorgd, na mail contact direct dag later als nog de lakstift gekregen. Goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw beoordeling en het hoge cijfer! Fijn dat we de fout van PostNL naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Sander

Pluspunten

Snelle afhandeling en goede communicatie. zeer tevreden met de service.

geen

Bedankt voor het mooie cijfer! Groet Marianne

Pluspunten

Grote betrokkenheid, geduld, goede informatie/uitleg over de producten en de werking ervan. Snelle levering en zeer goed verpakking en bovendien een goede telefonische bereikbaarheid. Kortom van mij krijgt hij een grote dikke vette 10 !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Igor, bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg fijn om te lezen! Heel veel succes met je project. Groet, Sander

Pluspunten

Na lang zoeken naar een bedrijf die op kleur mengt in amsterdam uiteindelijk Mercuriustools in almere gevonden Vandaag meteen gebeld/geappt voor een kleurcode voor mijn auto, vriendelijke verkoper vertelde dat er 3 verschillende kleuren waren voor die kleurcode en heeft gevraagd of ik langs kon komen, geen probleem uiteraard.. eenmaal daar de kleur gevonden heeft hij het meteen voor me gemengd! Wat ik ook super vond is dat de verkoper/eigenaar? Ook nog de moeite heeft gedaan om te informeren bij een bedrijf die op kleur spuit door middel van fotos en een video te maken hoeveel het eventueel zou kosten. Ik raad Mercuriustools aan als je de exacte kleur moet hebben! Heel aardige verkoper! Dikke 10 waard. Nog bedankt voor de extra presentje!

Geen verbeterpunten! Ga zo door waar je mee bezig bent en dan komt het zeker goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer klantgericht, goede adviezen gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt Harry! Groet, Marianne

Pluspunten

Zeer snelle reactie op mails, uiterst behulpzaam en vriendelijk. Handgeschreven kaart en kleine attentie gekregen bij de bestelling. Het zijn de kleine dingen die het doen. Zeer tevreden, ik blijf hier bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eerste bestelling gedaan, zelfde dag nog een extra bestelling gedaan i.v.m een vergeten product, zonder iets te vragen over de verzendkosten, zijn de bestellingen samen gevoegd en 1 x verzendkosten terug gestort. Top service hier ga ik zeker vaker bestellen, de handgeschreven kaart met Bedankt voor de bestelling is ook zeker klasse.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Jeroen, Bedankt voor het mooie cijfer en de leuke beoordeling! Groet Marianne

Pluspunten

Eén trechtertje was niet meer in de gewenste maat beschikbaar. In de doos met andere bestelde producten trof ik een handgeschreven kaartje aan met daarop excuses. Het betreffende bedrag werd gecrediteerd en er zat een gratis trechter in een ander formaat bij. TOP SERVICE!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Alex, Bedankt voor de leuke beoordeling! Fijn om te horen dat het naar wens is opgelost. Groet, Sander

Pluspunten

ik wilde mijn motor spuiten zonder gelijk een bak geld uit te geven , de 2 k spuitbus is hier een perfecte oplossing voor, lage kosten en een maximaal resultaat !! Ook werd er goed meegedacht over kleuren. Dit is zeker een aanrader voor andere!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Björn, Bedankt voor je mooie beoordeling, leuk om te lezen! Heel veel succes met je project nog. Groet, Sander

Pluspunten

Top en vertrouwd. Zeer zorgvuldige en snelle levering. Tengtools gereedschapswagen met vulling, m works trolleywagen. Diverse top tools. Prettige communicatie / service.

Geen verbeterpunten, ga zo door en hou dit servicelevel hoog!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kundige uiterst ruim gesorteerde onderneming . Behulpzaam en oplossing gericht.Een EIGEN bedrijf zonder poespas ,internationaal gedoe , het gaat om het resultaat. Ze weten waar het overgaat . Ondanks dat die kleur niet meer te krijgen viel en de kleur code niet voorkwam in de boeken . Hulde .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de leuke beoordeling en aardige woorden! Groet Sander

Pluspunten

Spullen op voorraad en levering binnen de beloofde tijd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt Sjoerd! Groet Sander

Pluspunten

Duidelijke en vriendelijke communicatie. Bestelling uitstekend verpakt en stipte levering. Aanbevelenswaardig!

Geen minpunten te ontdekken.

Bedankt voor de mooie beoordeling en het hoge cijfer Patrick! Groet, Marianne

Pluspunten

Excellent customer service. Extremely helpful staff. I would recommend to anyone without hesitation.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Thanks Chris! I hope you enjoy the TengTools set! Kind regards, Sander

Pluspunten

Ten eerste werd ik gebeld dat ik door onwetendheid een verkeerde primer besteld had en zonder meerkosten vervangen door een geschikter soort en tenslotte was een beetje lak dat over was in een lakstift gedaan. Resultaat van het spuiten vande 4 grote velgen was perfect. Meer dan super

• Zou u ons aanbevelen? Ja

bedankt voor de leuke beoordeling Leo! Fijn om te lezen dat de lak naar wens is. Groet, Marianne

Pluspunten

keurige sevice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt Aad! Groet Sander

Over Mercurius Tools

Mercurius Tools levert van alles wat u nodig heeft voor uw auto-, en motorprojecten.

Service staat bij ons op de eerste plaats, geen laagste prijsgaranties of online gestunt.
Gewoon eerlijke prijzen met de beste service!

Wij hebben een compleet assortiment van meer dan 4.000 producten op het gebied van Paint, Non-Paint en gereedschap.

U kunt ons bereiken via
email: info@MercuriusTools.nl