Mooie prijzen en super snelle levering!

Altijd snel geleverd en tot nu toe alles op voorraad.

Super Service !

Autolak op kleur besteld. Door middel van scan is de exacte kleur bepaald. Sander is hier heel precies en zeer geduldig mee aan de slag gegaan en het resultaat is verbluffend goed. In een later stadium 2K blanke lak besteld en levering hiervan was heel snel mogelijk. Zeer flexibel met afhaalmomenten. Heel prettig contact.

Bedankt voor de erg mooie beoordeling Hans! Wordt zeer gewaardeerd. Groet, Marianne

Snelle response, super service en top producten.

Super snel advies gekregen na een tal van vragen van mijn kan omtrent diverse bobber onderdelen, VHT SP 650, VHT hittebestendig (primer, kleurlak en blankelak) en filler, motip rapid en 2k blanke lak. Goede producten. Vht is even wennen met spuiten (2x dun en 1x medium dikke laag) maar geen klagen...Heb ik dat wel dan wordt er door Mecurius snel gereageerd en gezocht naar een passende oplossing.

Bedankt voor de mooie beoordeling en het hoge cijfer! Erg leuk om te lezen! Groet, Marianne

Snelle, adequate respons van iemand die veel kennis van zaken heeft en meedenkt.

Toen ik belde en mijn vraag voorlegde werd er direct meegedacht, ik stuurde een foto om het eea te verifiëren en daar kwam snel reactie op. Nadat de kleurcode gevonden was en ik mijn bestelling gedaan had bleek dat ik een bus te weinig had besteld. Ik kreeg een vriendelijk bericht en ze stopten de extra bus bij de bestelling in nadat ik de betaling via een aparte link voldaan had. Het contact was correct, vriendelijk en met een vleugje humor!

Bedankt Tineke, Erg leuk om zo'n mooie beoordeling te ontvangen! Fijn dat we je goed van dienst konden zijn. Groet Marianne

Gewoon heel goed

Een aantal keer verf besteld hier. Snelle verzending. En goede klantenservice snelle reactie en prima afhandeling.

Bedankt Pancras! Erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Groet Sander

Een betere service vind je niet

Zeer snelle verzending en levering klantendienst reageert heel snel de beste service die ik ooit met een online shop heb ervaren bedankt

Bedankt Ken! Wat een mooie woorden, we worden er stil van.. Groet Marianne

2 k lak besteld goed geholpen bij de klantenservice voor het ver mengen snel en duidelijk geholpen zeer tevreden

Hallo Andreas, bedankt voor de mooie beoordeling! Groet Sander

Eerste keer besteld.

Eerst telefonisch contact gehad voor info's. Duidelijke antwoord op mijn vragen, en ook goeie advies. Besteld, snelle gelevering

Bedankt voor de mooie beoordeling Rakiem! Groet Sander

Had met spoed een niet alledaags draadsnij ijzer nodig en de volgende dag lag hij sochtens al op de mat. En ook nog eens voor een hele nette prijs. Bijna te goedkoop. Ik kon ze niet maar ze staan nu bovenaan als ik iets nodig heb. Wat een service.

Bedankt Rob, erg leuk om te lezen! Groet Marianne

Service met een hoofdletter!

Goed advies en een klasse service.

Bedankt Jerrimy! Groet, Sander

Niets op aan te merken!

Leuk om te lezen Ron, bedankt! Groet Sander

Echt topervaringen! Laatst hebben ze voor het eerst een foutje gemaakt met de bestelling. Ik stuurde hier een mail over en 2 dagen later kreeg ik alles correct binnen, dit is de levertijd. Kortom, ze zagen mijn mail en hebben het gelijk opgestuurd. Echt top!

Bedankt voor de mooie beoordeling Simon! Erg leuk om te lezen dat we u toch tevreden bent ondanks onze fout. Groet Sander

De kleurechtheid was perfect en nog snel geleverd ook

De kleur klopt helemaal met het origineel de levering was ook super snel. Zeker een plek om je spuitverf te halen. Ook de tip van de kop op debus was super fijn.

Hallo Stef, bedankt voor je leuke beoordeling en het hoge cijfer. Wordt zeer gewaardeerd! Fijn dat u zo tevreden bent! Groetjes Marianne

Topassistentie door uw personeel !

Topassistentie door uw personeel !

Bedankt Jeff! Leuk om te lezen Groet Sander

Top service en snel

Moest bij de order bestellen, geen enkel probleem. Email was al doorgekomen en aan de telefoon had Sander de Email al en gaf zelf 2 mogelijkheden, waarbij er 1 voor hem meer werk was maar mij veel tijd bespaarde. Klasse!

Bedankt voor de mooie beoordeling Guus! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Groetjes, Marianne

Voor herhaling vatbaar

Per abuis 1 deel van mijn bestelling vergeten. Dus vrijwel direct een 2de bestelling gedaan. (2 keer verzend kosten). Op eigen initiatief kreeg ik een E-mail dat de bestellingen worden samen gevoegd en het teveel bestelde retour komt. Erg netjes, word gewaardeerd!

Hallo Philip, Bedankt voor het hoge cijfer en de leuke beoordeling! Groet Sander

bedrijf dat meedenkt

vrij recent een spuitbus met lak op kleur besteld bij Mercurius. de aangevraagde kleur was niet bekend bij hun aldus hun reactie met daarbij de vraag om extra informatie. na het verstrekken van de nodige extra info inclusief foto van de kleur de volgende dag de spuitbus ontvangen. inmiddels gebruikt en moet zeggen; nagenoeg geen kleurverschil (kleurverschil is er altijd zeker als het originele product ruim 30 jaar oud is) dik tevreden over de service en het geboden product

Bedankt Eddy! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Groetjes Marianne

Zeer snelle levering en goed verpakt.

Ik had snel een spuitbus nodig. Toevallig hier terecht gekomen en de volgende dag al geleverd. Prima prijs ook. Wanneer ik weer wat nodig heb zal ik zeker eerst hier kijken.

Hallo Sipke, bedankt voor de mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer. Groetjes Marianne

prima service,en zeer snelle levering!!!!

zeker voor herhaling vatbaar!! snel en goed

Bedankt voor de mooie beoordeling Jan! Wordt gewaardeerd! We zien u graag de volgende keer weer terug. Groet Sander

Goede producten en top service

Bestelling geplaatst. Bleek achteraf iets niet helemaal in orde te zijn. Maar meteen netjes opgelost.

Bedankt Tim, fijn om te horen dat we het probleem naar wens hebben kunnen oplossen. Groetjes Marianne

Denken mee

Ik heb 2 bestellingen geplaatst en dus 2 keer verzendkosten betaald. Deze kreeg ik voor 1x gecrediteerd. Aanrader

Bedankt Kilian! We vinden dat niet meer dan logisch :) Groet Sander

Zeer goede service!

Ik heb een aantal spuitbussen besteld, helaas was er 1 defect. Hier werd niet vervelend/moeilijk over gedaan en een dag later werd een nieuwe bus geleverd! Zeer goede service waar vele anderen wat van kunnen leren! Verder vind ik de “personal touch” met de kaart die bij de bezorging(en) in zit erg vriendelijk!

Bedankt Jens, leuk om te lezen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. Groet Sander

mijn ervaring is zeer goed.

mijn eerste bestelling was niet aangekomen. en na mijn mailtje hebben ze de bestelling opnieuw afgestuurd. en deze is wel aangekomen. dus de service van dit bedrijf is zeer goed. mvg, co

Leuk om te lezen Co! bedankt voor de mooie beoordeling Groet Sander

Klanten staan op #1

Meedenkend bedrijf. Snelle reactie via de mail. Niet duur. Bij PostNL is mijn zending "kwijt" geraakt. Zelf kwam Mercurius Tools met de mededeling dat ze een nieuwe gingen opsturen. Triest van PostNL, TOP service van MercuriusTools !

Hallo Maykel, Bedankt voor de geweldige review, erg leuk om te lezen! Door de huidige Corona drukte gebeuren er vreemde zaken bij PostNL, gelukkig hebben we het naar tevredenheid kunnen oplossen. Groet Marianne

Heel correct behandeld.

Hoewel de kleur van de verf niet voorradig was, is hierover correct gecommuniceerd. Helaas is de beloofde levertijd niet nagekomen.

Over Mercurius Tools

Mercurius Tools levert alle lak die u nodig heeft voor uw project! Van hittebestendige lak, autolak, industriële lak, modelbouw verf tot graffiti. Service staat bij ons op de eerste plaats, geen laagste prijsgaranties of online gestunt. Gewoon eerlijke prijzen met de beste service! Wij hebben een compleet assortiment van meer dan 4.700 producten op het gebied van Paint, Non-Paint en gereedschap. __U kunt ons bereiken via__ email: info@MercuriusTools.nl telefoon: 036 - 841 9641 whatsapp: 06 13 999 021 _Onderdeel van Mercurius Tools_ VHTlak.nl Motorblokverf.nl Moturius.nl 103Tactical.nl