Goede service / niet duur

Goede service / niet duur / vriendelijk te woord gestaan

Bedankt Bas, leuk om te lezen! Groet Marianne

Perfect!

Zeer en zeer goed geholpen!

Bedankt T, Leuk om te lezen! Groet Marianne

Prima en snel geregeld. Doen zich extra moeite om juiste kleur te vinden.

Bedankt voor de mooie beoordeling Ben, Erg leuk om te lezen! Groet Marianne

Prima service na verzendprobleem.

Bestelde artikelen waren niet aangekomen. Bijna direct antwoord op de mail en enkele zaken niet leverbaar. Maar zodra ze het weer hadden direct verzonden. Eerlijke zaak!

Bedankt Michel! Fijn om te lezen dat we het naar wens hebben kunnen oplossen. Groet, Sander

Heel goed contact, fijne mensen!

Hele goeie producten ontvangen. Erg content!

Bedankt Anouck, erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Succes met je project. Groetjes Marianne

Goede producten, goed advies

Ben al jaren trouwe klant en ben steeds weer tevreden over de service, advies en de prijzen. Top bedrijf!

Hallo Barth, bedankt voor de mooie beoordeling! Je bent een graag geziene klant en we hopen dat we je nog jaren mogen ondersteunen bij je projecten. Erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Groet Marianne

Goede service, kwaliteit en prijs

Goed en zeer vriendelijk geholpen (advies primer 3d print) en dat tegen een uitstekende prijs.

Bedankt Kevin! Erg leuk om te lezen. Succes met je project! Groet Marianne

Top ga zo door

Bestelling op tijd en een briefje erbij om mij te bedanken.heel leuk

Hallo Henk, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet Sander

Perfecte kwaliteit en uitstekende service.

Bedankt voor de mooie beoordeling T.J. ! Erg leuk om te lezen! Groet Sander

Vlotte, klantvriendelijke levering

Sowieso blij dat het specifieke artikel wat ik zocht door Mercurius Tools geleverd kon worden. Ondanks dat het een klein artikel betrof was er een persoonlijk bedankkaartje bijgevoegd.

Bedankt Albèrt! Wat leuk om te lezen! Groet Sander

Mooie prijzen en super snelle levering!

Altijd snel geleverd en tot nu toe alles op voorraad.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet Marianne

Super Service !

Autolak op kleur besteld. Door middel van scan is de exacte kleur bepaald. Sander is hier heel precies en zeer geduldig mee aan de slag gegaan en het resultaat is verbluffend goed. In een later stadium 2K blanke lak besteld en levering hiervan was heel snel mogelijk. Zeer flexibel met afhaalmomenten. Heel prettig contact.

Bedankt voor de erg mooie beoordeling Hans! Wordt zeer gewaardeerd. Groet, Marianne

Snelle response, super service en top producten.

Super snel advies gekregen na een tal van vragen van mijn kan omtrent diverse bobber onderdelen, VHT SP 650, VHT hittebestendig (primer, kleurlak en blankelak) en filler, motip rapid en 2k blanke lak. Goede producten. Vht is even wennen met spuiten (2x dun en 1x medium dikke laag) maar geen klagen...Heb ik dat wel dan wordt er door Mecurius snel gereageerd en gezocht naar een passende oplossing.

Bedankt voor de mooie beoordeling en het hoge cijfer! Erg leuk om te lezen! Groet, Marianne

Snelle, adequate respons van iemand die veel kennis van zaken heeft en meedenkt.

Toen ik belde en mijn vraag voorlegde werd er direct meegedacht, ik stuurde een foto om het eea te verifiëren en daar kwam snel reactie op. Nadat de kleurcode gevonden was en ik mijn bestelling gedaan had bleek dat ik een bus te weinig had besteld. Ik kreeg een vriendelijk bericht en ze stopten de extra bus bij de bestelling in nadat ik de betaling via een aparte link voldaan had. Het contact was correct, vriendelijk en met een vleugje humor!

Bedankt Tineke, Erg leuk om zo'n mooie beoordeling te ontvangen! Fijn dat we je goed van dienst konden zijn. Groet Marianne

Gewoon heel goed

Een aantal keer verf besteld hier. Snelle verzending. En goede klantenservice snelle reactie en prima afhandeling.

Bedankt Pancras! Erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Groet Sander

Een betere service vind je niet

Zeer snelle verzending en levering klantendienst reageert heel snel de beste service die ik ooit met een online shop heb ervaren bedankt

Bedankt Ken! Wat een mooie woorden, we worden er stil van.. Groet Marianne

2 k lak besteld goed geholpen bij de klantenservice voor het ver mengen snel en duidelijk geholpen zeer tevreden

Hallo Andreas, bedankt voor de mooie beoordeling! Groet Sander

Eerste keer besteld.

Eerst telefonisch contact gehad voor info's. Duidelijke antwoord op mijn vragen, en ook goeie advies. Besteld, snelle gelevering

Bedankt voor de mooie beoordeling Rakiem! Groet Sander

Had met spoed een niet alledaags draadsnij ijzer nodig en de volgende dag lag hij sochtens al op de mat. En ook nog eens voor een hele nette prijs. Bijna te goedkoop. Ik kon ze niet maar ze staan nu bovenaan als ik iets nodig heb. Wat een service.

Bedankt Rob, erg leuk om te lezen! Groet Marianne

Service met een hoofdletter!

Goed advies en een klasse service.

Bedankt Jerrimy! Groet, Sander

Niets op aan te merken!

Leuk om te lezen Ron, bedankt! Groet Sander

Echt topervaringen! Laatst hebben ze voor het eerst een foutje gemaakt met de bestelling. Ik stuurde hier een mail over en 2 dagen later kreeg ik alles correct binnen, dit is de levertijd. Kortom, ze zagen mijn mail en hebben het gelijk opgestuurd. Echt top!

Bedankt voor de mooie beoordeling Simon! Erg leuk om te lezen dat we u toch tevreden bent ondanks onze fout. Groet Sander

De kleurechtheid was perfect en nog snel geleverd ook

De kleur klopt helemaal met het origineel de levering was ook super snel. Zeker een plek om je spuitverf te halen. Ook de tip van de kop op debus was super fijn.

Hallo Stef, bedankt voor je leuke beoordeling en het hoge cijfer. Wordt zeer gewaardeerd! Fijn dat u zo tevreden bent! Groetjes Marianne

Topassistentie door uw personeel !

Topassistentie door uw personeel !

Bedankt Jeff! Leuk om te lezen Groet Sander

Top service en snel

Moest bij de order bestellen, geen enkel probleem. Email was al doorgekomen en aan de telefoon had Sander de Email al en gaf zelf 2 mogelijkheden, waarbij er 1 voor hem meer werk was maar mij veel tijd bespaarde. Klasse!

Bedankt voor de mooie beoordeling Guus! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Groetjes, Marianne

Over Mercurius Tools

Mercurius Tools levert alle lak die u nodig heeft voor uw project! Van hittebestendige lak, autolak, industriële lak, modelbouw verf tot graffiti. Service staat bij ons op de eerste plaats, geen laagste prijsgaranties of online gestunt. Gewoon eerlijke prijzen met de beste service! Wij hebben een compleet assortiment van meer dan 4.700 producten op het gebied van Paint, Non-Paint en gereedschap. __U kunt ons bereiken via__ email: info@MercuriusTools.nl telefoon: 036 - 841 9641 whatsapp: 06 13 999 021 _Onderdeel van Mercurius Tools_ VHTlak.nl Motorblokverf.nl Moturius.nl 103Tactical.nl