TOpservice bij vragen

Had een vraag over autolak op kleur en werd snel geholpen. KLeur komt perfect overeen. tot de volgende keer.

Zeer snelle persoonlijke benadering

Bij vragen over de bestelling kreeg ik zeer vlot antwoord (binnen 1 uur). De produkten zijn van hoge kwaliteit en er is een groot assortiment.

Vandaag voor de 2de keer hier besteld. Moest een andere lak hebben en via de mail was het zo geregeld en de zelfde dag alsnog verstuurd

Overzichtelijke website + snelle levering

Motip spuitbus welke ik op korte termijn zocht was niet voorradig bij mijn hoofdeleverancier, maar via Mercurius was dit gelukkig binnen 2 werkdagen geregeld!! Tevens een persoonlijke dank-boodschap aanwezig bij het pakket, dat deze 'zakelijke' binding toch weer wat persoonlijker maakt. Het zijn de kleine dingen die het doen. Chapeau!

Oke

Prima zaak , ik maakte de fout om 2 bestelling niet samen toevoegen zodat ik ook 2 x vezendkosten betaald had , en jullie die crediteerde

Zeer goede service

Spuitbus besteld vaar van helaas de kleur niet juist was en ze hebben me gratis de juiste kleur verzonden , zeker een aanrader mailverkeer zeer vlot en vriendelijk

Bedankt Jan, erg leuk om te lezen! Groet Marianne

super

Was op zoek naar de goede kleur voor en jeep renegade uit 2014 was en limited edition kleur code gaf aan twee kleuren gebruikt .via sms gepraat en gegevens gewisseld. Uit eindelijk kwamen zei er achter dat het en chrysler code was. Prima opgelost besteld natuurlijk gr roel

Geweldig bedrijf. Zeer klantvriendelijk

Zeer goede service

Bedankt voor de top reactie Jeroen! Groet Marianne

Topervaring

Mijn pakket werd opnieuw verzonden, zonder zelf te hoeven aandringen, nadat dit door de koerier verloren werd gedaan. Topervaring met dit bedrijf!

Bedankt Stef, fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. Groetjes Marianne

Bij vragen krijg je per omgaande advies

Prima spullen tegen een prima prijs. Snelle levering en als je vragen hebt krijg je zeer snel antwoord.

Bedankt Jan! Erg leuk om te lezen. Groet Marianne

Uitstekend, snelle levering.

Overzichtelijke webshop, eenvoudig bestellen en afrekenen. Producten de volgende dag al binnen.

Bedankt voor de mooie beoordeling Sjoerd! Groet Marianne

Snel & goed verpakt verzonden.

Kwaliteit!

Bedankt Erik! Fijn om te horen. Groet Sander

Vriendelijke en behulpzame service

Vooral behulpzame klantenservice met een goed advies. Bij twijfel werd er contact met me opgenomen. Product zoals beloofd bezorgd

Bedankt voor de mooie beoordeling Jan! Groet Marianne

uitstekende service

alles verliep 100% soepel, totdat bleek dat een van de artikelen een productiefout had. Ik kreeg direct een vervangend artikel toegestuurd na een mailtje. Simpelweg uitstekende service.

Bedankt voor de mooie beoordeling Ronald! Fijn om te horen dat het naar wens is opgelost. Groet, Marianne

Superfijn

Bedankt Alex, leuk om te lezen! Groet Marianne

Uitstekende service!

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Bedankt Mark! Erg leuk om te lezen. Groet Marianne

Voorbeeld voor vele webshops...

De eerste ervaring met Mercurius Tools is ook één van de meest aangename ervaringen met webshops. Snelle accurate afhandeling met een persoonlijk geschreven dankbriefje...ik kom zeker terug.

Wow Dan, We zijn er een beetje stil van. Wat leuk om te lezen! Groet Sander

Goed materiaal en een vlotte levering.

Bestelling bleef wat lang onderweg. Na terugkoppeling is het probleem (wat niet bij Mercurius Tools lag) snel opgelost. Duidelijke website en de kleur klopt uitstekend met de originele lak.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Sander

Topproduct en topadvies

Zeer tevreden over het deskundig advies en het product

Bedankt voor het mooie cijfer Kirsten! Groet Marianne

perfect

Snelle service, zeer goede kwaliteit en betaalbaar, de juiste kleur spuitverf voor auto's, motoren en bromfietsen koop ik hier.

Bedankt voor de hele mooie beoordeling Cees! Groet Sander

Top service!

Goede service. Regelmatig verf besteld en laten mengen. Toen er een foutje in zat werd het keurig opgelost. Fijn contact en altijd snelle service!

Bedankt Marco! Erg leuk om te lezen. groet Marianne

Super goed geholpen

Snelle levering en goede service

Bedankt Jos! Groet Sander

Super klantgericht

Alvorens het bestelde af te leveren werd er een belangrujk advies gegeven. Super!

Bedankt Harry, Leuk om te lezen! Groet Marianne

Over Mercurius Tools

Mercurius Paint levert alle lak die u nodig heeft voor uw project! Van hittebestendige lak, autolak, industriële lak, modelbouw verf tot graffiti. Service staat bij ons op de eerste plaats, geen laagste prijsgaranties of online gestunt. Gewoon eerlijke prijzen met de beste service! Wij hebben een compleet assortiment van meer dan 5.000 producten op het gebied van Paint en Non-Paint. __U kunt ons bereiken via__ email: [email protected] telefoon: 036 - 841 9641 whatsapp: 06 13 999 021 _Onderdeel van Mercurius Paint_ Urban Art Shop Almere VHTlak.nl Moturius.nl 103Tactical.nl LakstiftOpKleur.nl Fertan.nl