Mercurius heeft een perfecte after sales service.

Bedankt voor de mooie beoordeling Jan! Groet Marianne

Super.

Gigantisch assortiment aan Motip Kompakt. Alles op voorraad. Dit vond ik indrukwekkend. Erg vriendelijk contact, en een kleine geschreven boodschap bij mijn bestelling. Dit is een kleine moeite maar geeft mij persoonlijk een extra fijne winkel ervaring. Bestel zeker weer!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg leuk om te lezen. Groet Marianne

Top bedrijf

Zeer snelle levering incl. handgeschreven bedank briefje erbij Erg leuk!

Bedankt John! Leuk om te lezen. Groet, Sander

uitstekend

Op deze wijze heb ik niet vaak meegemaakt. mijn bestelling was bij post.nl zoek geraakt waardoor mijn bestelling dus niet de volgende dag afgeleverd werd. telefonisch deelde ze direct mee gelijk mee de bestelling nog een keer te verzenden. voor de overlast deden ze een lakstift ( die ik ook nog wilde bestellen) er gratis bij. had geheel niet nodig geweest maar men stond erop. is dit service of niet. ik vindt van wel en mijn volgende bestelling wordt zeker ook hier gedaan super service

Bedankt voor de beoordeling Simon, fijn om te horen dat het ongemak naar wens is opgelost. Groet Marianne

Ik werd proactief gebeld na een bestelling dat deze verf in meerdere lagen gespoten moest worden, en dat ik dus eigenlijk nog een extra spuitbus moest bijbestellen. Er werd serieus meegedacht in oplossingen zonder zomaar een product op te sturen waar ik niks aan zou hebben, enorm blij mee!

Bedankt voor de erg mooie beoordeling Jasper! Fijn om te lezen dat we u naar tevredenheid geholpen hebben. Groet, Marianne

Mooie website met een groot assortiment. Gisteren besteld net al in huis!

Bedankt Bert, Erg leuk om te lezen! Groet, Sander

Meer dan uitstekend!

Mijn complimenten. De service is op en top!

Bedankt Conchita! Erg leuk om te lezen! Groet Marianne

Ik heb 2 lakstiften besteld waarvan 1 kleur helaas niet leverbaar bleek te zijn (AC419). Geen probleem, meteen geld terug an de niet-leverbare en de leverbare lakstift nu al in huis.

Bedankt voor de mooie beoordeling J. Fijn om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost. Groet Marianne

Topper

Topper. Snel, goed verpakt, communicatief, reageert zeer snel op vragen. Ik blijf maar bestellen

Bedankt Lesley, erg leuk om te lezen zo'n mooie beoordeling! Groet, Marianne

Prima communicatie en scherpe prijs

Erg tevreden over de webshop, komen heel persoonlijk over en snelle levering en prima prijs. Complimenten en probeer dit vast te houden, ondanks dat jullie zeker gaan groeien.

Bedankt voor de mooie beoordeling Amadee! Leuk om te lezen. Groet Marianne

Goede service!

Werd nog uitgebreid geholpen over de mail over het gebruik van een product. Snelle reacties en goede tips, heel fijn.

Bedankt voor de mooie beoordeling Jesper! Groet Sander

Snel geleverd en goed advies

Bedankt Ed! Groet Sander

keurig geregeld

Vlot afgehandeld , goede feedback snelle levering !

Leuk om te lezen Frans, bedankt! Groet Marianne

Snelle levering en vriendelijke service.

Snel goed vriendelijk behulpzaam...kan ze aanbevelen.

Bedankt Henk! Goed om te horen. Groet Sander

Snelle levering en goed verzorgd.

Snelle verzending en fijn dat het verstuurd kan worden naar een post afhaalpunt.

Bedankt voor het mooie cijfer Sandor! Groet Sander

Bedankt Tim! Groet Marianne

Plezierig en zeer behulpzaam

Bij afhalen gelijk, hulp aangeboden voor kleurbepaling

Bedankt voor de leuke beoordeling Jan, groet Marianne

Zeer goeie service en snel +++++++++

Ondanks dat het een verkeerde spuitbus was deze keer werd dit zeer correct opgepakt dus dikke aanrader

Hallo Gerard, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat onze vergissing naar tevredenheid is opgelost. Groet, Marianne

Goedkoop, snelle verzending en prima service

De shop heeft een groot assortiment en de bestelling wordt snel verstuurd. In het goed verpakte pakket wordt een persoonlijk bedankt kaartje bijgesloten.

Bedankt André! Erg leuk om te lezen Groetjes Marianne

super bedrijf, snelle levering

Ik heb geen slechte ervaring met dit bedrijf, super.

Bedankt Theo! Groet Sander

Altijd top producten en service!

Mijn ervaringen zijn zeer goed! Goede en snelle service, producten zoals verwacht.

Bedankt Laurens, Erg leuk om te lezen! Groet Marianne

super!

's middags 1400hr besteld, volgende morgen 930hr in huis. Top!

Hallo Reinder, bedankt voor de leuke beoordeling! Wordt zeer gewaardeerd. Groet Sander

Zeer goede kwaliteit voor een uitstekende prijs

Echt goede kwaliteit, resultaat spuitwerk is prachtig, in eerste instantie zat er vertraging in de bestelling maar dat lag niet Mercurius Tools maar aan het transportbedrijf, zeker tot een volgende keer.

Bedankt Cees, wat een mooie beoordeling. Vervelend dat het pakket wat vertraagd was bij PostNL. Groet, Sander

Snel en accuraat

Fijne communicatie met Sander en snel schakelen met de spullen die ik nodig had. Ik ga zeker nog vaker bestellen bij deze organisatie!

Hallo Daan, bedankt voor de mooie beoordeling! Leuk om te lezen. Groetjes, Marianne

Goede service / niet duur

Goede service / niet duur / vriendelijk te woord gestaan

Bedankt Bas, leuk om te lezen! Groet Marianne

Over Mercurius Tools

Mercurius Paint levert alle lak die u nodig heeft voor uw project! Van hittebestendige lak, autolak, industriële lak, modelbouw verf tot graffiti. Service staat bij ons op de eerste plaats, geen laagste prijsgaranties of online gestunt. Gewoon eerlijke prijzen met de beste service! Wij hebben een compleet assortiment van meer dan 5.000 producten op het gebied van Paint en Non-Paint. __U kunt ons bereiken via__ email: [email protected] telefoon: 036 - 841 9641 whatsapp: 06 13 999 021 _Onderdeel van Mercurius Paint_ Urban Art Shop Almere VHTlak.nl Moturius.nl 103Tactical.nl LakstiftOpKleur.nl Fertan.nl