bedrijf dat meedenkt

vrij recent een spuitbus met lak op kleur besteld bij Mercurius. de aangevraagde kleur was niet bekend bij hun aldus hun reactie met daarbij de vraag om extra informatie. na het verstrekken van de nodige extra info inclusief foto van de kleur de volgende dag de spuitbus ontvangen. inmiddels gebruikt en moet zeggen; nagenoeg geen kleurverschil (kleurverschil is er altijd zeker als het originele product ruim 30 jaar oud is) dik tevreden over de service en het geboden product

Bedankt Eddy! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Groetjes Marianne

Zeer snelle levering en goed verpakt.

Ik had snel een spuitbus nodig. Toevallig hier terecht gekomen en de volgende dag al geleverd. Prima prijs ook. Wanneer ik weer wat nodig heb zal ik zeker eerst hier kijken.

Hallo Sipke, bedankt voor de mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer. Groetjes Marianne

prima service,en zeer snelle levering!!!!

zeker voor herhaling vatbaar!! snel en goed

Bedankt voor de mooie beoordeling Jan! Wordt gewaardeerd! We zien u graag de volgende keer weer terug. Groet Sander

Goede producten en top service

Bestelling geplaatst. Bleek achteraf iets niet helemaal in orde te zijn. Maar meteen netjes opgelost.

Bedankt Tim, fijn om te horen dat we het probleem naar wens hebben kunnen oplossen. Groetjes Marianne

Denken mee

Ik heb 2 bestellingen geplaatst en dus 2 keer verzendkosten betaald. Deze kreeg ik voor 1x gecrediteerd. Aanrader

Bedankt Kilian! We vinden dat niet meer dan logisch :) Groet Sander

Zeer goede service!

Ik heb een aantal spuitbussen besteld, helaas was er 1 defect. Hier werd niet vervelend/moeilijk over gedaan en een dag later werd een nieuwe bus geleverd! Zeer goede service waar vele anderen wat van kunnen leren! Verder vind ik de “personal touch” met de kaart die bij de bezorging(en) in zit erg vriendelijk!

Bedankt Jens, leuk om te lezen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. Groet Sander

mijn ervaring is zeer goed.

mijn eerste bestelling was niet aangekomen. en na mijn mailtje hebben ze de bestelling opnieuw afgestuurd. en deze is wel aangekomen. dus de service van dit bedrijf is zeer goed. mvg, co

Leuk om te lezen Co! bedankt voor de mooie beoordeling Groet Sander

Klanten staan op #1

Meedenkend bedrijf. Snelle reactie via de mail. Niet duur. Bij PostNL is mijn zending "kwijt" geraakt. Zelf kwam Mercurius Tools met de mededeling dat ze een nieuwe gingen opsturen. Triest van PostNL, TOP service van MercuriusTools !

Hallo Maykel, Bedankt voor de geweldige review, erg leuk om te lezen! Door de huidige Corona drukte gebeuren er vreemde zaken bij PostNL, gelukkig hebben we het naar tevredenheid kunnen oplossen. Groet Marianne

Heel correct behandeld.

Hoewel de kleur van de verf niet voorradig was, is hierover correct gecommuniceerd. Helaas is de beloofde levertijd niet nagekomen.

Snelle levering en vriendelijk

Snelle levering, behulpzaam en via whatsapp snel antwoord op vragen over het product.

uitstekend en snel geholpen

direct contact als de bestelling niet helemaal duidelijk is.

Zeer behulpzame persoon, snelle verzending. Goede prijzen. Ik bestel hier voortaan al mijn verf!

Wat een leuke beoordeling Fabio! Bedankt! Groet, Marianne

De eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan en alles volgens afspraak verlopen super ben tevreden en ze hebben er een vaste klant bij gr garrent de haas

Bedankt Garrent, Leuk om te lezen! Fijn dat u zo tevreden bent. Groet Marianne

Top service!!!

Per toeval kwam ik Mercurius Tools tegen toen ik een rolletje striping zocht! Nu een tweede bestelling voor een basislak voor een spuit kluis. Specifieke Harley kleur hadden ze zo gemaakt en de volgende ochtend afgeleverd. Persoonlijk kaartje erbij! Super behulpzaam en aardig aan de telefoon! Deze mannen weten wat klantgericht is! Echt een aanrader!

Bedankt voor de leuke beoordeling Brian! Erg leuk om te lezen. Met vriendelijke groet Marianne

uitstekende webshop

duidelijk en snel

Bedankt voor de mooie beoordeling Bert! Groet Sander

Heel snel

Bbq gelast maar moest nog gespoten worden, Net voor de drukke kerstdagen, toch mooi en snel geleverd. Complimenten!!

Bedankt voor de mooie beoordeling Paul! Groet Marianne

Super top bedrijf

Heb spuitlakken bestelt. Zijn heel snel verzonden Super kwaliteit. Ze reageren per direct op de mail dat is ook heel fijn. Was achteraf iets vergeten bij te bestellen. Heb er een mail overgestuurt en ik krijg het als cadeautje opgestuurt. Wat een super Service. Beter ken je niet krijgen

Hoi Rasim, bedankt voor de geweldige beoordeling! Erg leuk om te lezen! Groetjes Marianne

TOP!!

bestelde producten snel in huis , met een persoonlijk handgeschreven kaartje , waar doet men dat nog.!!

Bedankt voor de leuke beoordeling Jos! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Groet Sander

Goede en snelle service!

Bedankt Hans! Groetjes Marianne

SUPER

Uitstekende service, eerlijke prijzen en grote keuze , snelle verzend , persoonlijke bedankje , gewoon SUPER. Goedbezig , doe zo verder. TOP. Groetjes Dirk

Bedankt voor de erg mooie beoordeling Dirk! Leuk om te lezen! Groet Marianne

De details bepalen het verschil: Top

3 penseeltjes ter waarde van een paar Euro waren maar een klein deeltje van mijn bestelling. Ik kreeg er 1 geleverd met de toezegging van Sander dat de andere 2 zouden worden nagestuurd. Na een paar dagen inderdaad netjes geleverd. Echt goede service dus!!!

Bedankt Klaas! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Groet Marianne

Zeer goede service

Mijn bestelling is sneller verzonden dan dat er op de website stond. 1 verkeerd product opgestuurd gekregen, maar ik kreeg meteen de goede opgestuurd en mocht de oude gratis terug sturen.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg leuk. Groet, Sander

Levert snel met perfecte service

Niet duur, snelle levering en perfecte service.

Bedankt Willem! Groet Sander

super service

had maar een kleine bestelling gedaan. Deze is in de post zoekgeraakt. Er is met spoed een nieuwe opgestuurd.

Leuk om te lezen dat het goed is opgelost Peter! Bedankt en groet Sander

vlotte levering en uitzonderlijke klantendienst

Bij vragen over de producten ben ik zeer uitgebreid te woord gestaan en Mercurius Tools heeft actief met me meegedacht om oplossingen voor mogelijke moeilijkheden te vinden. Des te meer prijzenswaardig aangezien ik maar een kleine bestelling had geplaatst tegen een vrij klein bedrag.

Bedankt Arthur, Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen! Groet Marianne

Over Mercurius Tools

Mercurius Paint levert alle lak die u nodig heeft voor uw project! Van hittebestendige lak, autolak, industriële lak, modelbouw verf tot graffiti. Service staat bij ons op de eerste plaats, geen laagste prijsgaranties of online gestunt. Gewoon eerlijke prijzen met de beste service! Wij hebben een compleet assortiment van meer dan 5.000 producten op het gebied van Paint en Non-Paint. __U kunt ons bereiken via__ email: [email protected] telefoon: 036 - 841 9641 whatsapp: 06 13 999 021 _Onderdeel van Mercurius Paint_ Urban Art Shop Almere VHTlak.nl Moturius.nl 103Tactical.nl LakstiftOpKleur.nl Fertan.nl