Perfect in alle opzichten

IK had iets nodig dat ik jaren eerder al eens besteld had. De man aan de telefoon wist meteen over welk artikel ik het had; het was op voorraad en de dag erna in huis. Wat kan ik nog meer wensen?

Hallo Eric, Bedankt voor de geweldige review. Erg leuk om te lezen! Groetjes, Marianne

gewoon een top zaak

verf besteld snel geleverd was niet tevreden over het resultaat van de spuitbus ff contact gezocht met ze en gevraagd voor een oplossing had zelf al wat bedacht de mensen van de zaak hebben contact gehad met montana om het uit te zoeken of het mogelijk was kreeg savonds nog een email met wat kon en wat niet helemaal top en netjes bericht gehad dat me bestelling iets later komt en of dat een probleem was jammer dat het niet in de buurt zit anders was ik zeker een keer bij de zaak langs gegaan gewoon een goed bedrijf je word netjes geholpen en snel

Bedankt voor je mooie beoordeling Mike! Wordt zeer gewaardeerd! groet Sander

Snelle levering van prima product

STRIPING TAPE 3MM GOUD OP 10M ROL -HPX LB02AU besteld en reeds aangebracht op mijn oldtimer Royal Enfield. Het aanbrengen ging fantastisch en het resultaat is perfect, een prima product. Hans

Bedankt Hans! Leuk om te lezen dat de tape naar wens is! Groetjes Marianne

Hier is de klant nog koning!

Super goede en vriendelijke service! Snelle levering en goede en betaalbare materialen! Bedankt!

Bedankt voor de mooie beoordeling Johan! Erg leuk. Groet Sander

Super goede service en snelle verzending

Ondanks dat er wat mis was met een spuitbus, is het heel netjes en snel opgelost.

Bedankt voor je review Ramon, Fijn om te lezen dat het naar wens opgelost is! Groet Marianne

Advies op maat en professioneel

Zeer prettig, je wordt echt geholpen. Een aanrader voor al je verf uitdagingen.

Bedankt Bart! Leuk om te lezen dat we je goed van dienst zijn geweest! Groet Marianne

Snel, breed assortiment erg goede service

Snel breed assortiment erg goede service

Bedankt Hylke! Groet Sander

Prima bedrijf!

Snellere reactie op mail en zeer vlotte levering. Vriendelijke mensen.

Hallo Hans, Bedankt voor de mooie beoordeling! Leuk om te lezen. Groet, Marianne

Perfecte website, perfecte communicatie en perfecte levertijd !!!

Bedankt Guido, erg leuk om te lezen! Groet, Sander

Onze bestelling (lakstift)kwam na de afgesproken afleverdatum (2 dagen) niet binnen. Na 7 dagen contact op genomen met Mercurius tools. Ze hebben een nieuwe lakstift opgestuurd en deze hebben we wel met 2 dagen ontvangen. Super geregeld.

Hallo Hans, bedankt voor de mooie review, fijn om te horen dat het naar wens is opgelost! Groetjes, Marianne

nette afhandeling van bestelling

De bestelling werd keurig afgehandeld daarnaast was de support voorafgaand aan de bestelling ook correct.

Perfect!

Ik heb een zeer goede ervaring gehad, ze hebben mij perfect geholpen!

Bedankt Robin! Erg leuk om te lezen, dank je! Groet, Sander

Snelle levertijd . 1 artikel dubbel en 1 vergeten. Werd s avonds nog op mijn mail gereageerd en de volgende dag werd het vergeten artikel gratis op gestuurd. Het dubbele artikel mocht ik houden. Geweldige service!!

Hallo Evert, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat we het naar tevredenheid hebben opgelost! Groet, Marianne

Hele snelle service

Super, de bestelling was de volgende dag al binnen!

Bedankt Tim! Groet, Sander

Super Service

Mijn bestelling kwam niet op de afgesproken tijd. Ik een mailtje gestuurd en kreeg heel snel antwoord, misschien kwijt geraakt bij de post. Men beloofde mij dat er een nieuwe zending. Enkele dagen later kreeg ik het beloofde per post. Dat vind ik een Super service.

Hoi Peter, bedankt voor de leuke beoordeling. Fijn dat het naar wens opgelost is. Groet, Sander

Super service top👍👍

Super service. Zeer vriendelijk en ik krijg mijn geld van een verkeerde bestelling retour gestord zei Sander. Dat noem ik service. Gr Jo

Bedankt voor de leuke beoordling Jo, erg leuk om te lezen! Groet, Marianne

Fijn telefonisch advies en vriendelijke service

Fijne service van Sander, met name vanwege het tijdstip! Bezorging was snel zoals alle handige webshops dat regelen.

Bedankt voor het hoge cijfer en de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet Sander

TOP

Voor de eerste maal besteld , spuitbus op kleur gemaakt voor mijn moto . Dit is echt een professioneel product met een zeer mooi resultaat . Na 2 dagen geleverd ( Belgie ) ben heel tevreden . Zal zeker nog bestellen bij jullie .

Hallo Luc, Bedankt voor de mooie beoordeling! Erg leuk om te lezen! Groet Marianne

Snelle afhandeling, en snel en goed gereageerd op een vraag die ik achteraf stelde.

Heel snel en netjes

Ik ben vriendelijk geholpen. Was snel en goed verzorgd. Misschien een bevestiging brief, was voor mijzelf wat plezieriger. Vriendelijk dank

Hallo, Bedankt voor uw beoordeling! Ik zie dat er direct na het plaatsen van de order er een bevestiging is gestuurd naar uw emailadres, wellicht is deze in een spamfolder terecht gekomen? Excuses voor het ongemak in elk geval. Groet, Marianne

Excellente service

Er was iets fout gegaan met de bestelling en ik had het product echt nodig. Opsturen was geen optie aangezien het dan te laat zou arriveren. Was geen enkel probleem volgens Mecurius Tools. Eigenaar stapte in zijn auto en kwam het persoonlijk brengen. Zo een service had ik nooit verwacht en kon mijn ogen niet geloven toen het persoonlijk werd overhandigd. Een en al hulde aan dit bedrijf.

Bedankt Willem, Erg leuk om te lezen. Fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Groet, Marianne

Geweldige service

Als dank voor de bestelling, een persoonlijk bedankkaartje bij de geleverde bestelling.

Hallo Gerard, Bedankt voor de leuke beoordeling! Groet Sander

Super service, snel geleverd!

Bedankt Mitch! Groet Marianne

Snel geleverd, prima service.

Niet volledige levering, vlot hersteld. Zeer tevreden.

Bedankt voor de mooie beoordeling Erwin Fijn om te lezen dat we het probleem naar wens hebben kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Marianne

Zoals altijd weer perfect

Al jaren koop ik mijn speciale VHT motorfiets lakken en carroserie lakken bij Mercurius Tools. Buiten de goede prijs ook nog eens een goede service in het zoeken van de juiste oplossing van mijn restauratie projecten. Gewoon top!

Hallo John, bedankt voor de mooie beoordeling! Erg leuk om te lezen. Met vriendelijke groet Marianne

Zandzuigerstraat 67

1333MX Almere

368419641

Over Mercurius Tools

Mercurius Paint levert alle lak die u nodig heeft voor uw project! Van hittebestendige lak, autolak, industriële lak, modelbouw verf tot graffiti. Service staat bij ons op de eerste plaats, geen laagste prijsgaranties of online gestunt. Gewoon eerlijke prijzen met de beste service! Wij hebben een compleet assortiment van meer dan 5.000 producten op het gebied van Paint en Non-Paint. __U kunt ons bereiken via__ email: [email protected] telefoon: 036 - 841 9641 whatsapp: 06 13 999 021 _Onderdeel van Mercurius Paint_ Urban Art Shop Almere VHTlak.nl Moturius.nl 103Tactical.nl LakstiftOpKleur.nl Fertan.nl