Slecht

Het leren riempje onder bij de bevestiging aan de broek gaat steeds uit het ijzeren pinnetje hierdoor schiet de help los van de broek. En blijft het krokodillen bekje aan de broek zitten. Slechte zaak

Beste Math, Dank voor de melding, dit mag natuurlijk niet gebeuren. We sturen u direct een nieuwe set bretels toe. Hartelijke groet, Hein.

Mooie bretels

Mooie bretels maar laat wel eens los dat is jammer maar wel heel mooi

Ruime keuze en voor ieder wat wils

Voor het eerst een een maatpak waar bretels met lussen op kunnen aangeschaft. Na wat zoeken wat de mogelijkheden zijn een paar bretels aangeschaft welke me geschikt leken. Er is een ruime keuze en een snelle levering. Helemaal tevreden.

Contact gehad via de telefoon. Fijn geholpen. Na een retourzending netjes alles afgehandeld.

Bij een beetje spanning lopen de bretels terug

Daarnaast had ik een berichtje daarovet via de website gestuurd maar heb geen geen reactie vernomen. Ik probeer iig hierover telefonisch contact op te nemen.

Prima ervaring.

Mooi product, snel en goed geleverd.

Top quality

Amazing product and top quality.

Pakketje netjes op tijd, waar voor je geld

Kwaliteit was hartstikke mooi, helaas voor mij kwam er door vertraging van PostNL nog wat tijd bij in het bezorgproces. Hierdoor had ik het strikje niet meer nodig. Retourbeleid hartstikke coulant. Geen extra kosten in rekening gebracht.

Ruime keus keurig verzorgd en snel thuis bezorgd.

Ruime keus op duidelijke website. Verzorgd in mooie bezwaarmakers.

Makkelijke bestelsite en snelle levering, wat wil de consument nog meer...

Prima service!

Prima service!

Kado voor echtgenoot

Mijn echtgenoot is erg blij met de bretels De knopen moet ik nog aan de broeken naaien maar hij ging toch de bretels meteen dragen

Makkelijk bestellen en de volgende dag binnen!

Makkelijk bestellen en de volgende dag binnen

Goede site, snel geleverd, mooi product.

Snelle reactie op vragen

Ik had een vraag en daar is snel op gereageerd. Het product is uitstekend.

Goede kwaliteit en snelle levering

Voor het eerste een degelijke keuze gevonden in bretellen (verschillende lengtes)

snelle levering, perfect uitgevoerd, dank je.

zie boven

Mooie bretels !

Overzichtelijke website. Gemakkelijk besteld, en snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Verkeerde maat geleverd

Goede kwaliteit bretels en prima service, een aanrader!

de broek zit altijd juiste en blijft op de juiste plaats.

Gemak , ruime keuze en vlugge levering.

Gestuurde pakket wel bretels en geen doos met reserve spullen

Na eerdere verzendingen 2x nooit geen problemen, vlekkeloos en snel. Nu pakket is open doos met reserve spullen verdwenen. Erg waardeloos en voor betaald > leren in kleur broek ophouders/knopen verdwenen etc Vele telefoontjes gepleegd geen contact. Ook niet na E- mailtjes. Uiteindelijk na een week toch telefonisch contact door Hein en ook schriftelijk per E- mail beloofd en bevestigd dat alles in orde in orde zou komen. - toezegging dat ontbrekende metalen doosjes direct opgestuurd zal worden - nu na ruim een week geleden, weer telefonisch geen contact te krijgen en ook geen contact via E- mail en ……………..??? - nog steeds geen al betaalde metalen doosjes met reserve onderdelen. Ik draag de bretels met knopen, geen knopen dus geen gekochte bretels gedragen. Erg jammer allemaal. Ik was erg enthousiast over de leveringen.

Zustellung im zweiten Anlauf geklappt

DutchDandy.com kann mit Kritik schlecht umgehen. Meine letzte Bewertung war sehr schlecht,da ich mich maßlos über die nicht Zustellung geärgert habe. Aber letztendlich hat die Firma mich zufrieden gestellt, indem sie mir eine neue Sendung zukommen ließ. Die zusätzliche Investition von DutchDandy setze ich in diesem Fall voraus. Auf jeden Fall kann ich nach diesen Erlebnissen DutchDandy weiterempfehlen und mich auch in Zukunft an sie wenden.

Mooie bretels !

Keurige en duidelijke site, netjes geleverd. Kom zeker nog eens terug !

Super einfache Bestellung von tollen Hosenträgern

Easy Bestellung, rasche Lieferung, tolle Hosenträger

Luzacstraat 7 1051jb Amsterdam

31 (0)20 261 2585

Over DutchDandy

DutchDandy sells special accessories for men. We love dandies, people who dare to express themselves - even if they don't say anything. Those who laugh at the world but above all at themselves. Our mission is to save the dandy from extinction in the jungle of uniformity. And we do that with various webshops. Where you can find special accessories at a great price.