Snelle reactie op vragen

Ik had een vraag en daar is snel op gereageerd. Het product is uitstekend.

Goede kwaliteit en snelle levering

Voor het eerste een degelijke keuze gevonden in bretellen (verschillende lengtes)

snelle levering, perfect uitgevoerd, dank je.

zie boven

Mooie bretels !

Overzichtelijke website. Gemakkelijk besteld, en snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Verkeerde maat geleverd

Goede kwaliteit bretels en prima service, een aanrader!

de broek zit altijd juiste en blijft op de juiste plaats.

Gemak , ruime keuze en vlugge levering.

Gestuurde pakket wel bretels en geen doos met reserve spullen

Na eerdere verzendingen 2x nooit geen problemen, vlekkeloos en snel. Nu pakket is open doos met reserve spullen verdwenen. Erg waardeloos en voor betaald > leren in kleur broek ophouders/knopen verdwenen etc Vele telefoontjes gepleegd geen contact. Ook niet na E- mailtjes. Uiteindelijk na een week toch telefonisch contact door Hein en ook schriftelijk per E- mail beloofd en bevestigd dat alles in orde in orde zou komen. - toezegging dat ontbrekende metalen doosjes direct opgestuurd zal worden - nu na ruim een week geleden, weer telefonisch geen contact te krijgen en ook geen contact via E- mail en ……………..??? - nog steeds geen al betaalde metalen doosjes met reserve onderdelen. Ik draag de bretels met knopen, geen knopen dus geen gekochte bretels gedragen. Erg jammer allemaal. Ik was erg enthousiast over de leveringen.

Zustellung im zweiten Anlauf geklappt

DutchDandy.com kann mit Kritik schlecht umgehen. Meine letzte Bewertung war sehr schlecht,da ich mich maßlos über die nicht Zustellung geärgert habe. Aber letztendlich hat die Firma mich zufrieden gestellt, indem sie mir eine neue Sendung zukommen ließ. Die zusätzliche Investition von DutchDandy setze ich in diesem Fall voraus. Auf jeden Fall kann ich nach diesen Erlebnissen DutchDandy weiterempfehlen und mich auch in Zukunft an sie wenden.

Mooie bretels !

Keurige en duidelijke site, netjes geleverd. Kom zeker nog eens terug !

Super einfache Bestellung von tollen Hosenträgern

Easy Bestellung, rasche Lieferung, tolle Hosenträger

Nicht weiter zu empfehlen, schlechte Paketzustellung

Paket nicht erhalten. Schreiben Sie bitte auf deutsch. Mein Name ist Lutz Benemann, Rankackerweg 24,79114 Freiburg im Breisgau. Die BestellNr. 2500004500. Die Paketzustellung kann angeblich die Adresse nicht finden obwohl ich fast jeden Tag von DHL ein Paket bekomme.

Qualität und Service perfekt

Die Albert Thurston Hosenträger sind in der erwarteten Qualität, der Preis war gut und das Service auch. Schneller Versand, gute Verpackung, gute Informationen dazu. Gerne wieder!

Snel, makkelijk, overzichtelijk en duidelijk

zeer tevreden

Snelle levering & van goede kwaliteit.

De bretels waren een cadeau. De persoon in kwestie is er erg blij mee. Ik draag dit soort accessoires niet, maar ik vond ze erg mooi en van goede kwaliteit. Eindelijk eens een keer geen made in China product. Maar fijne Europese makelaardij.

Mooi

Ziet goed uit

Spitzen Produkt mit großartiger Lieferzeit

Trotz einer Bestellung während des vorweihnachtlichen Zeit wurde die Ware innerhalb der angegebenen Lieferzeit zugestellt. Die Hosenträger selbst sind sehr gut verarbeitet, das Leder top, die Zangen sind hochwertig und haben einen tollen Halt. Ich würde hier jederzeit wieder bestellen und der Beschenkte hat sich sehr über die Hosenträger gefreut.

reliable, honest, friendly

My first experience with DutchDandy is very good. The company has been quick in responses, honest in their dealings and kind in the way they do business. I am and we are impressed. Most certainly recommended.

Goed geregeld!

Na het ontbreken van een onderdeel, Na het dragen,heeft de verkoper het heel goed opgelost, Bedankt daarvoor.

Sehr,sehr zufrieden

Eine super Qualität, herausragender Service. Sehr empfehlenswert.

Prima !

Goed en mooie site duidelijk en professioneel

Bij aankoop van 2 of meer bretels wellicht korting op totaal .

Goed en mooie site duidelijk en professioneel

Bij aankoop van 2 of meer bretels wellicht korting op totaal .

Mooi product, goede service

De bretels die ik gekocht heb zien er mooi uit. Goed kwaliteit. En goede service.

Redelijk goed

De klemmen van de bretels zijn erg strak, met veel moeite heb ik ze los gekregen. De bretels van mijn vorige bestelling bevallen beter; in de loop van de tijd verliezen ze echter hun grip op de broekband.

7 Luzacstraat

Amsterdam 1051jb

31 (0)20 261 2585

Über DutchDandy

DutchDandy sells special accessories for men. We love dandies, people who dare to express themselves - even if they don't say anything. Those who laugh at the world but above all at themselves. Our mission is to save the dandy from extinction in the jungle of uniformity. And we do that with various webshops. Where you can find special accessories at a great price.

Kiyoh Bewertungen