Hosenträger, die chic sind und nicht dauernd abgehen

Ich trug Hosenträger, die meine Frau immer vom StuttgarterWweihnachtsmarkt mitbrachte. Über diese ärgerte ich mich, wegen häufig unpassender Größen,dauernd abrutschender Hosenträgerclips und manches mehr. Irgendwann machte ich mich im Internet auf die Suche und fand Ihre Hosenträger. Insbesondere die Marke Huin Strijker hat mir gefallen. Endlich Träger mit Perfekten Sitz, und Hosenträgerclips, die nicht beständig aus der Hose rutschen. Daszu eion attaktives Design. Mit mehreren Hundert Euros Einkauf habe ich das inzwischen belohnt. Was ich an Ihrem Shop jedoch vermisse sind Ersddatzteile z den Trägern. Mal reißt der Anschlußaus Leder, mal rutscht ein Verstellclip auseinade. Frage,, aknn amn bei IOhnen auch Ersatzteile beziehen??? Kurze Antwort wäre mir angenehm.

Ze doen wat ze beloven

Bretels zoals beschreven ontvangen en ben zeer tevreden

Bretels niet ontvangen!

Bretels niet ontvangen!

Vlotte aflevering

Goede quality

Blij verrast door de snelle en mooie levering. Overtrof mijn verwachtingen.

positief

ik heb de bretels besteld om als vrouw te gebruiken omdat ik geen strakke riem kan verdragen. mijn ervaring tot nu toe was dat de klipjes al heel snel niet meer klemden. Deze zijn van goede kwaliteit! Wel zou ik het verbindingsstukje graag met stof bekleed hebben omdat ik ze onder mijn kleding draag, dat zou confortabeler zijn in mijn geval. m.v.g.Sijnie

Hele fijne webshop, top service en contact (snel en helder)

Enorm fijn en goed contact, ik wilde een product hebben wat tijdelijk niet leverbaar was, direct de juiste info ontvangen en zelfs een berichtje op het moment dat het weer mogelijk was te bestellen, binnen 2 werkdagen in huis! Goede kwaliteit bretels en strikjes, originele producten. Aanrader!

Heel goede raad en super tevreden van de bestelde bretellen

Via de tips op de website kon ik snel filteren op het type bretellen die ik wou. De geleverde bretellen matchen perfect met de verwachtingen.

Prachtige damesbretels!

Na lang zoeken naar smalle huidkleurige damesbretels vond ik uw site en daar vond ik wat ik nergens kon vinden: smalle champagne kleurige bretels! Heb ze meteen besteld en de volgende dag (!!) lagen ze in m’n brievenbus Ik draag ze met veel plezier. Omdat ik een medisch corset draag en m’n broeken daar, tijdens het bewegen van m’n lichaam van af glijden, houd ik m’n broek nu op zonder steeds te moeten hijsen!

Danke für den guten Service.

Bestellung, Ware, Versand, alles zur vollsten Zufriedenheit. Überraschunggeschenk gelungen.

Mooie kwaliteit en verpakking

Mooie bretels en helemaal compleet met mooi vormgegeven metalen doosje door knopen en verbinding stukjes bretels en in mooi stoffen tasje. Maakte het kado helemaal compleet!

Mooie kwaliteit & goede/responsieve service!

Mooie kwaliteit & goede/responsieve service!

Blij.

Ik.

Betrokken professioneel

Uitstekend product en bezorging

Zowel de bretels waren van uitstekende kwaliteit maar ook bezorging was op tijd en correct.

Top.

Hele goede service van Hein. Ik had 2 paar besteld waarvan er 1 niet de juiste kleur was. Ik mocht deze persoonlijk komen ruilen in Weesp maar hij wilde m ook zelf wel even langs komen brengen. En snel reageren op alle mails en app. Kijk, daar hou ik van.

gewoon perfect

Top service en goed product

Ik bestelde een product dat achteraf niet op voorraad lag. Ik kreeg direct een, naar later bleek een uitstekend, alternatief aangeboden zodat ik het product op tijd in huis had. De communicatie was in het weekend, meeste ondernemers hebben dan vrij (en terecht), maar deze namen toch de tijd ..

Perfect in every way - thank you!

Flawless quality, fast international delivery.

fijn design maar te lang

Ik ben niet van de kleinsten, maar de bretels waren te lang. Als ik alle schuivertjes volledig ophaal en ik gebruik de pats met de knopen, zakt mijn broek te ver door. Ik heb alles met naald en draad proberen aan te passen

Vanaf het eerste moment van dragen ben ik uiterst tevreden, ze staan goed en voelen comfortabel aan.

niet gekregen wat ik had besteld

bretels besteld van 150 en 165 cm. ik ontvang echter 140 en 150 cm. Van 140 cm teruggestuurd. Moet wel porto kosten betalen, terwijl ik op internet had gelezen: gewoon 2 maten bestellen, je kunt er altijd 1 terugsturen.

Good quality for suspenders - funny tin can

I especially appreciate the wide selection of suspenders in the webshop. It would not have been necessary for my order to include a printed tin can for trouser buttons. On the suspenders themselves was still the price tag. 6.- EUR for a nicely printed tin can with plastic buttons is still too much for me. The suspenders themselves would have been enough for me. Even a dandy asks the price, otherwise he would be a snob.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

zeer tevreden

Snelle levering, goede, zorgvuldige en mooie verpakking!

7 Luzacstraat Amsterdam 1051jb

31 (0)20 261 2585

Über DutchDandy

DutchDandy sells special accessories for men. We love dandies, people who dare to express themselves - even if they don't say anything. Those who laugh at the world but above all at themselves. Our mission is to save the dandy from extinction in the jungle of uniformity. And we do that with various webshops. Where you can find special accessories at a great price.

Kiyoh Bewertungen