Gemakkelijk bestellen, supersnel in huis!!

Gemakkelijk bestellen, supersnel in huis.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Mis niks. Houden zo.

Goede service.

Mijn vaas werd geleverd met flinke scheuren. Tel. contact gehad, vonden dit heel vervelend voor mij. foto opgestuurd en binnen een week heb ik een nieuwe vaas opgestuurd gekregen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Goed geholpen, denken mee,vriendelijk personeel en goede service

Voor het eerst bij Lampidee gekocht. Geweldige service, vriendelijk personeel, denken goed mee.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Denken met je mee

Prima geholpen in de winkel

Per toeval kwamen we uit bij Lampidee waar we een voet vonden naar onze keuze. De verkoopster deed moeite om een passende kap te vinden die enkele weken later werd nagezonden. We zijn fijn geholpen in de winkel en ook de levering verliep soepel. Wij zijn erg tevreden over Lampidee.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? zie hierboven
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? veel voeten worden zonder kap aangeboden. Een advies welk formaat of soort kap passend is, vind ik wenselijk

Vriendelijke ontvangst en prima uitleg.

We hebben de lamp zelf geselecteerd via inet en besteld en betaald via Lampidee. Prettig contact zowel in de winkel als telefonisch

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Vanzelfsprekend

Prima en vriendelijk geholpen

Ben blij met mijn stekkervrije lamp

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Denkt met je mee

Goed advies, ruime keuze en prachtige lampen

Met een vaag idee naar binnen gelopen en met een mooie oplossing naar buiten gegaan.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Meedenken en daarop advies geven

Goede ervaring, ook in het verleden

Goed contact met lampidee via online bestelling. Snelle verzending.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Oplaadmogelijkheden batterij.

Mooie producten en een geweldige service.

Mooie producten en een geweldige service. Zou iedereen aanraden een kijkje te nemen in een van de vestigingen van dit bedrijf.

Mooie lamp ventilator

Goed product werkt prima

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? vindt het zo wel goed en duidelijk

Goede keuze (breed), goed advies, maar ook prijzig.

Ik heb hier met plezier geshopt, hoewel het afrekenen meer pijn deed dan ik had verwacht. Advies was goed. Keuze ruim uit het werkelijk schitterende aanbod.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Geef meer duidelijkheid over Huelampen en hoe dat werkt.
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? ?

Je moet overal achteraan. Slechte communicatie

Terugbelafspraken worden niet nagekomen. U mag uiteraard nog bellen voor verdere toelichting

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Verkeerde lampbronnen
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Onvolledig

Professioneel advies en snelle levering

De verkoopster was professioneel en hielp echt mee zoeken naar de juiste lamp. Er kwamen zelfs dikke boeken tevoorschijn waar voorbeelden uit werden gehaald. Een bestelt en een paar dagen later al in huis. Super geregeld.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Zw was heel professioneel en hielp echt meezoeken naar de juiste lamp

Prima winkel

Fijn personeel ,fijn voorgelicht goede service

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Prima advies
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Niets

Prettig en behulpzame verkoper.

Toen wij zonder al te hoge verwachting de winkel bezochten, werden wij op een deskundige manier geholpen.

Vriendelijk en deskundig

Ik zocht twee lampen. Ze verstonden mijn wensen hebben me op basis daarvan heel goed geadviseerd

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Heel fijn en aardig personeel! Goed geholpen en ok heel goed geadviseerd. Fijne en mooie winkel

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Goed uitleg

Mooie lamp

Al een tijdje o zoek naar een 2e lamp zoals deze. Eindelijk gevonden. Meteen besteld en de volgende dag in huis. Super tevreden

Goed geholpen

Goed geholpen en mee gedacht . Heb een mooie plafoniere gekocht wat door mensen met een beperking is gemaakt . Echt een mooie lamp

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Lampidee is flexibel en denkt in oplossingen ipv in problemen. Service is goed en betrouwbaar.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.

Goed geholpen en snel geleverd

Gewoon klantvriendelijk geholpen, zoals het hoort. Mijn bestelling gedaan in de winkel en eigenlijk relatief snel op kunnen halen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Naast hetgeen ik voor kwam goed advies over het type lamp.

Waanzing sfeervolle lamp

De lamp werd ontzettend snel bezorgd. Via de app kon je bijhouden hoe ver de chauffeur was. Eenmaal binnen was het een kwestie van zsm ophangen én dat is ook echt zo gebeurd. Er zat een stoffen handschoentje bij zodat de stof schoonblijft bij het ophangen van de lamp. Ik heb er een slimme lichtbron ingedaan zodat je de lichtintensiteit kunt bepalen, of dat je hem met een sensor wil laten werken. Kortom... heeeel blij!!

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Duidelijker overzichtelijk

Snelle levering, mooie producten

Snelle levering, mooie producten

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Snelle levering en de lamp is prachtig, echt heel blij mee!

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Nvt
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Op de website vermelden hoe lang de ketting en het snoer zijn

Fijne voorlichting ,meedenken over mogelijkheden, bestelling was keurig optijd. Dikke prima

Donk 3

2991 LE Barendrecht

Over Lampidee

Lampidee is een lampenwinkel met 4 speciaalzaken en is een kleinsschalig bedrijf waar de klant nog echt centraal staat. U wordt als klant persoonlijk wordt geholpen en geadviseerd door één van onze verlichtingsspecialisten. Zij helpen u graag met het maken van de juiste keuze bij het aanschaffen van verlichting. In onze winkels en website krijgt u als klant een goed beeld van wat er momenteel aan lampen leverbaar is, welke technieken zijn er in de verlichting en met het advies van één van onze deskundige medewerkers wordt kiezen heel eenvoudig. Zo komen we tot de beste lichtoplossing voor elke klant, ieder interieur en budget.