Wat duurder als de rest

Lamp gezien bij jullie 44 euro bij pronto wonen aan de overkant van de straat 39 euro beetje jammer

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Was een beetje warrig verhaal
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Wat persoonlijke

Dik tevreden

Dik Tevreden

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? niks

Mooie lampen, goede prijs.

Vriendelijke verkoopster, mooie lampen tegen een prima prijs.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Dag na bestelling al in huis.

Nog steeds geen lamp

2 emails, 1 telefoontje ontvangen met redenen waarom mijn lamp er nog niet is. Verder wel vriendelijke mensen.

super snelle levering

heel vriendelijk geholpen

• Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? 8
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? nvt

Werd goed geholpen

Lamp om geruild geen problemen met het terug sturen van de kapottelamp.

Super klantvriendelijk!

Onze ervaring is top! In het filaal in barendrecht!Verkoopster(Maria) had er echt verstand van. Super mee denkend en eerlijk!! Spontane verkoopster!

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Ze had gewoon gelijk!
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Nvt

Hele snelle levering

• Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? 8

Goed advies door Eva bij aankoop in Spijkenisse. Geleverd door de webshop. Goed verpakt en correct geleverd door vervoerder. Top product, zijn er erg blij mee.

• Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? 9
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Niets

Mooie lampen

Veel keus

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Weinig advies, alleen het licht is toegelicht

Geweldig geholpen.

Voor alles wat ik vroeg was een oplossing. Probleem werd direct opgelost. Super!

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Zie boven
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Niets

Voldoet aan de verwachting

Mooie kappen

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.

Zeer goed geholpen en geïnformeerd

Door een vriendelijke dame in Spijkenisse geholpen. Diverse voorbeelden laten zien o.a. welke lichtbron beter te nemen en goede raad over de te nemen grootte van een lamp bij een ovale tafel, zoals in ons geval.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Zie erder omschreven tekst
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Lampenkappen in verpakt plastic laten zitten. Vele klanten voelen aan de (velvet) stof, en niet alle handen zijn even schoon....

Mooie lampen!

Leuke winkel, fijn personeel.

• Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? 8
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? ?

Plussen en minnen

Nadat ik online de gewenste lamp had gevonden, besloot ik deze in een van de winkels te gaan bekijken en eventueel ook kopen. Gekeken waar de lamp op voorraad was en in de showroom stond. De lamp voldeed aan de verwachting dus besloot ik er 2 te kopen. Er was er maar 1 op voorraad. Ik dacht, geen probleem, een tweede naleveren via gratis thuisbezorging. Stond op de site "vanaf €50 gratis". Mevrouw in de winkel zei dat het pas vanaf een hoger bedrag was. Mijn totale aankoop was ruim €200, dus ik begreep het probleem niet. Nadat ik haar op de tekst van de website had gewezen, was dat probleem toch geen probleem. Daarna ontstond een discussie over lampsterkte en dimmen van lampen. Het werd mij (met een HBO opleiding elektrotechniek) al snel duidelijk dat deze dame daar geen verstand van had, maar toch hield ze de discussie maar vol. Als de klant zegt wat hij wil kopen en aangeeft te weten waar hij over praat, verkoop het dan gewoon. Dat was een beetje lastig. Een lamp heb ik meegenomen, de tweede werd keurig op tijd door een zeer nette bezorgdienst bezorgd. Bij het installeren van de lampen viel het mij plots op dat de lamp aan de onderkant alleen een soort vilt als bodem heeft. Dit zit er op geplakt en je drukt het er zo af. Je komt dan vervolgens met je vingers zo bij de bedrading en aansluitingen terecht. Dat vind ik achteraf ongelooflijk. Ik zal daar de winkel en de producent (Eglo) over benaderen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Te weinig verstand van zaken

Zoals het hoort

Prima service en goed van vertrouwen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? die snept het echt.
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? niks.

Snel geleverd en goede communicatie. Alleen dramatische bezorging

Mooie lampen. Goed verpakt etc. Maar wat een dramatische aflevering van dat ttrunks of whatever. Leuke site kan alles volgen. Tot je leest Dat je pakket bezorgt is. Terwijl je op 85 km afstand bent. Heel knap. Kom je uiteindelijk 3 uur later thuis. Staat het gewoon open en bloot bij je voordeur. Tis dat het hier rustig is in dorp. Maar anders? Echt heel triest. Doet je naam helaas geen goed lampidee. Laat jullie logistics directeur aub eens met ze praten.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? De bezorging dus

Mooie winkel

Omdat de lamp niet in mijn auto past, in de winkel besloten om deze via de webshop te bestellen. Jullie mail was erg snel, heb ruim 2 weken moeten wachten voor ik iets van lampidee ontving. Begon me zorgen te maken dat ik wel betaald had maar niks zou ontvangen. Klantvriendelijke optie zou zijn dat na de bestelling er ook een mail naar de klant gaat. Ik had me al afgevraagd of mijn mailadres juist in hun systeem stond.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Erg meedenkende vrouw die oplossing zag die in geen enkele winkel mij verteld was
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Zie hierboven

netjes mail ontvangen toen de bestelling er was

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? goed geholpen

We zijn ontzetten goed geholpen vriendelijk kan niet beter wensen ook de aflevering was top. ik zal iedereen aanraden om bij jullie gekomen shoppen groetjes J.Kempenaars E-mail adres werkt niet

• Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? 10
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Niks

Netjes en vakkundig geholpen.

Er is door de verkoopster alle tijd genomen en er is door haar op verschillende mogelijkheden geattendeerd.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Verschillende keuzes uitgelegd.
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Een donkere ruimte waar je lichtbronnen in het donker kan zienm

Duidelijke communicatie, goed product en op mijn gekozen datum bezorgd .

Redelijk tevreden

We waren erg enthousiast hoe we waren geholpen in de winkel en onze aankoop via home decor in de winkel teruggebracht kon worden. We zijn er klantvriendelijk geholpen. Wel erg jammer dat toen we onze bestelling thuis bekeken de snoeren niet van strijkijzerdraad waren maar van gewone snoer. Wij hadden erg graag gehad dat dit verteld was. We waren er vanuit gegaan dat het strijkijzersnoer zou zijn . De verkoopster had namelijk nog gezegd dat, wanneer de lampen op de juiste lengte hingen,we er rekening mee moesten houden dat we het goed los moesten draaien omdat anders de strijkijzersnoer zou gaan pluizen. Na contact op genomen te hebben bleek deze “balk” alleen geleverd te worden met gewone snoer. Erg jammer! Ik geef het voordeel van aanbeveling maar het is misschien

• Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? 6,5

Super goed advies, extreem mooi resultaat

Wij hadden al eerder lampen hier gekocht, dus toen wij een nieuwe woning hadden gekocht was het niet moeilijk om keuze te maken waar we onze lampen gingen kopen. Kwamen op zondag middag, verkoopster nam ruim de tijd en liet ons alle mogelijke opties zien. Een daarvan was pas net binnen en nog helemaal niet eerder verkocht. We zijn zo super tevreden en het resultaat overtreft onze verwachtingen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Super vaardig, wist wat er in de winkel hing en wat het beste bij elkaar paste.
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Eigenlijk niets

Over Lampidee

Lampidee is een lampenwinkel met 4 speciaalzaken en is een kleinsschalig bedrijf waar de klant nog echt centraal staat. U wordt als klant persoonlijk wordt geholpen en geadviseerd door één van onze verlichtingsspecialisten. Zij helpen u graag met het maken van de juiste keuze bij het aanschaffen van verlichting. In onze winkels en website krijgt u als klant een goed beeld van wat er momenteel aan lampen leverbaar is, welke technieken zijn er in de verlichting en met het advies van één van onze deskundige medewerkers wordt kiezen heel eenvoudig. Zo komen we tot de beste lichtoplossing voor elke klant, ieder interieur en budget.