Redelijk tevreden

We waren erg enthousiast hoe we waren geholpen in de winkel en onze aankoop via home decor in de winkel teruggebracht kon worden. We zijn er klantvriendelijk geholpen. Wel erg jammer dat toen we onze bestelling thuis bekeken de snoeren niet van strijkijzerdraad waren maar van gewone snoer. Wij hadden erg graag gehad dat dit verteld was. We waren er vanuit gegaan dat het strijkijzersnoer zou zijn . De verkoopster had namelijk nog gezegd dat, wanneer de lampen op de juiste lengte hingen,we er rekening mee moesten houden dat we het goed los moesten draaien omdat anders de strijkijzersnoer zou gaan pluizen. Na contact op genomen te hebben bleek deze “balk” alleen geleverd te worden met gewone snoer. Erg jammer! Ik geef het voordeel van aanbeveling maar het is misschien

• Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? 6,5

Super goed advies, extreem mooi resultaat

Wij hadden al eerder lampen hier gekocht, dus toen wij een nieuwe woning hadden gekocht was het niet moeilijk om keuze te maken waar we onze lampen gingen kopen. Kwamen op zondag middag, verkoopster nam ruim de tijd en liet ons alle mogelijke opties zien. Een daarvan was pas net binnen en nog helemaal niet eerder verkocht. We zijn zo super tevreden en het resultaat overtreft onze verwachtingen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Super vaardig, wist wat er in de winkel hing en wat het beste bij elkaar paste.
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Eigenlijk niets

Na klacht nog zelf er achteraan moeten bellen

Dure lamp gekocht ( met vlekken) Moeten foto op sturen.. daarna terug gebeld door Zaak, lamp kon niet geruild , maar moet worden opgestuurd naar Duitsland. Betekent lang zonder lamp zitten… Na dat ik ( jammer genoeg) erg boos geworden te zijn, werd ik binnen een15 min opgebeld met een bevredigende oplossing. Dus toch nog een duim omhoog voor deze lampenzaak..

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Man met slecht zicht ,kreeg goed advies welke lamp / welk licht.
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Ik zou liever niet eerst boos worden voordat iets goed wordt opgelost

Erg goed en vakkundig geholpen

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Werden zeer netjes geholpen en er werd tijd voor ons genomen

Mooie lamp.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.

Overzichtelijk site en prachtige lampen

Lampenvoet en -kap boven verwachting mooi. Goede prijs, snelle levering en goed verpakt. Super!

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Echt top, en wat een snelle levering

Super snelle levering, en heel goed verpakt!

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Prima service en prima product.

Zowel de bestelling als de levering verliepen vlot. En we zijn erg blij met onze nieuwe lamp. Ze werkt prima en geeft mooi licht.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? commentaar op website klopt met product

Mooie winkels en goede site

Alles makkelijk te zoeken, goed beschreven en ook netjes en snel bezorgd. We zijn ook in de winkel zelf geweest, ook hele goede service gekregen. Wisten alles heel goed uit te leggen

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Hele goede voorlichting
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Zou het niet zo gauw weten

Voor heel mijn huis lampen gekocht. Goed advies. Voor goede service en duidelijke uitleg moet u bij Lampidee wezen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Goed advies

Super snelle levering

Maandagochtend besteld onze buitenlamp en maandagavond al in huis. Super blij met onze lamp en ook nog eens snel geleverd. Echt aan aanrader!

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Meer sfeerfoto's

Top winkel

Erg goed geholpen in de winkel en alles snel thuis bezorgd

Prima geholpen

Goed geholpen in de winkel, daarna in de webshop de lamp gekocht

Uistekende service!

Super snelle levering

Een aanrader

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Niets

Ik begrijp niet dat in de zaak waar wij komen nooit iets op voorraad is. We gaan in de winkel kijken maar moeten de bestelling telkens via internet doen. De winkel zal geen hoge omzet genereren terwijl zij wel hun best doen !!

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? In de winkel zijn ze zeer behulpzaam
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? details

Geen ervaring

De medewerkers hebben geen enkel ervaring over hun producten die ze verkopen.

• Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? 2
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? 3

Goed advies, mooie collectie en goede prijzen. Lampidee is een aanrader

• Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? 10
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? -

Nette producten

De producten zien er netjes uit. Zijn goed, maar wel een beetje incourant, verpakt ;-)

Zeer goede service

De leeslamp die we onlangs bij Lampidee bestelde bleek niet te werken. Wij hebben daarop onmiddellijk contact opgenomen met Lampidee. Zij zaten verveeld met de zaak en hebben dit vrij snel netjes opgelost. De fout lag duidelijk bij de producent van de lamp. Een nieuwe werd ons toegestuurd en de oude (defecte) werd meegenomen door de koerier. Wij zijn zéér tevreden van de klantenservice én nu ook van de mooie zwarte leeslamp. Bedankt Lampidee !!

Goede service, vriendelijk bereidheid

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Maak soms fout administratief
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? In de winkel printer dichterbij kasregister zetten,dan moet de klant niet te lang wachten.

ok

ok

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Lamp snel in huis Netjes verpakt En niet voordeliger kunnen vinden Ik zeg.... Gewoon hier bestellen!!

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Zeer prettig en vakkundig geholpen door personeel

De medewerksters in het filiaal in Spijkenisse hebben mij zeer prettig en vakkundig geholpen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? zie boven
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? niets

Snelle levering tegen scherpe prijs.

Een prachtige lamp snel geleverd en geweldige kwaliteit.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Het zoeken is niet erg overzichtelijk.

Over Lampidee

Lampidee is een lampenwinkel met 4 speciaalzaken en is een kleinsschalig bedrijf waar de klant nog echt centraal staat. U wordt als klant persoonlijk wordt geholpen en geadviseerd door één van onze verlichtingsspecialisten. Zij helpen u graag met het maken van de juiste keuze bij het aanschaffen van verlichting. In onze winkels en website krijgt u als klant een goed beeld van wat er momenteel aan lampen leverbaar is, welke technieken zijn er in de verlichting en met het advies van één van onze deskundige medewerkers wordt kiezen heel eenvoudig. Zo komen we tot de beste lichtoplossing voor elke klant, ieder interieur en budget.