De koop en lever ervaring evenals de communicatie waren dik in orde. Bij de omschrijving van de lamp misten we het gegeven dat de wandlampen die we kochten eigenlijk alleen geschikt zijn om direct op een stroom punt te monteren, er zit geen draad doorvoer in en dat hebben we zelf moeten maken.

Prima service. Snelle bezorging

Prima service, snel geleverd

Toch een lampje teveel besteld, geen enkel probleem om het te retourneren.

Prima advies

Goed advies en behulpzaam bij het uitzoeken van de verlichting

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.

Mooie lampen, veel keuze, vriendelijk

Drietal mooie lampen gekocht met advies van verkoper. Eén lamp was niet op voorraad en is pas na twee maanden geleverd. Echter vriendelijke klantenservice en duidelijke informatie.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.

Lampidee vestiging Utrecht is het aanbevelen waard.

Op onze zoekt tocht naar een passende verlichting in ons interieur zijn we prima geholpen met een goed en deskundig advies. Tijdens onze zoektocht in de winkel was bij de zeer vriendelijke medewerker die alle tijd nam geen moeite teveel. Meedenken is als zeer prettig ervaren. Fijn dat we gebruik konden maken van de mogelijkheid 'op zicht' en waar mogelijk retour als iets toch niet blijkt te passen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? deskundig en meedenkend met goede suggesties
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? geen suggesties

Best aardig assortiment, jammer van de verzendkosten

Leuk aanbod maar er zijn toch wat issues die me storen. Bij de aanschaf van een dure lamp wil je niet geconfronteerd worden met verzend/-retourkosten. Bij menig bedrijf heb je zelfs bij kleine bedragen geen verzendkosten. En het rekenen van kosten onder het mom van duurzaamheid komt bij mij misleidend over. Leuk die passage "Het retourneren van pakketten heeft een grote impact op het milieu. Vanuit Lampidee willen wij deze impact graag zoveel mogelijk minimaliseren. Daarom schenken wij 10% van deze retourvergoeding aan het goede doel, Trees for All. ", maar laat mij daar zelf over beslissen. Het feit dat ik de bestelling laat bezorgen, zorgt er ook voor dat ik niet in de auto stap en zo het milieu belast. Verder is een bedenktijd van 14 dagen vanaf het moment dat u de bestelde artikelen in mijn bezit is ook veel minder dan de concurrentie heeft (vaak een maand). Dat mag best ruimer zijn.

geweldig

zeer vakkundig personeel denk zeker met de klant zijn wensen mee en geeft zeer goed advies

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? ze denken met de klant mee
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? niet alle artikelen staan er op

Sehr außergewöhnliche Lampen

Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit und Preis-Leistung sind auch sehr gut.

Goed geslaagd met de aankoop van een mooie lamp

We zochten naar een stijlvolle lamp. Die hebben we gebonden bij LampIdee. We zijn heel blij met deze aankoop en service van LampIdee. Een aanrader om daar te shoppen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Supersnelle levering, veilig verpakt. De lampen hangen erg mooi nu boven onze eettafel.

zeer positief

we werden geholpen door een aardige en zeer deskundige damen

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Dit is een menselijke zaak met heel goede medewerkers

Ik ben daar altijd netjes behandeld en er staan ervaren verkoopsters die je weten waar ze over praten. Hebben ook goede kijk op u interieur als je foto ziet.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Omdat ze netjes met de spullen omgaan

Mooie lamp, netjes geleverd

Het was eenvoudig deze lamp te bestellen via internet, de lamp ziet er goed uit en is van goede kwaliteit en is redelijk geprijsd. De levering ging heel goed.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Eerdee deze lamp ook in de winkel gekocht n.a.v. een advies van de verkoopmedewerker.

Als ik twee lampen van elk 200 euro koop, zou het wel service zijn als jullie ze gebruikskl. aflev

als jullie ze gebruiksklaar afleveren en niet in onderdelen in een doos. ik kan de lampen niet in de winkel testen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? goed
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? keuze: in onderdelen in de doos of gebruiksklaar

Zeer goed.

Vooral met de persoon een dame genaamd Esmeralda is een parel voor dit bedrijf. Zeer plezierig geholpen.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Reeds gedaan.
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Niets.

Goede kwaliteit, chique lamp

Mooie lamp met bij behorende kap. Ziet er erg mooi uit. Wij zijn er erg tevreden mee. Zelf heb ik telefonisch contact gehad en ze kwamen erg professioneel en vriendelijk over.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Vriendelijk, voorkomend en zeer behulpzaam!!!!!

Bovenstaande zin zegt voldoende over de manier waarop wij geholpen zijn.

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Zie boven
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Nvt

Goed contact

Er is contact geweest over de voorraad, deel werd later verstuurd en daar is goed contact over gehouden. Top!

• Wat vindt u van de informatie op onze website?

Functionele lamp voor een prettige prijs.

De lamp is praktisch, energiezuinig en ook prettig geprijsd.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? ZIet er goed uit.

Erg goed geholpen door de medewerkers. uiterst best gedaan om mij te voorzien van de lamp die ik wilde. Het contact verliep soepel & en heel snel. Kortom top service

Gewoon goed

Mooie lamp die op accu werkt. Nadeel is dat de lamp niet zo lang op de accu kan branden. Levering was snel en goed.

• Wat vindt u van de informatie op onze website?
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Levensduur van de lamp en aangeven dat deze niet vervangbaar is.

Prima ondersteuning bij de aankoop van een lamp zonder overheersend te zijn.

Zit vervat in bovenstaande zin

• Wat vindt u van de informatie op onze website? N.v.t.
  • Kunt u eventueel een toelichting geven op dit cijfer? Het proactieve meedenken
  • Wat mist u of wat zou u verbeteren aan onze website of winkel? Zou niet weten wat

Over Lampidee

Lampidee is een lampenwinkel met 4 speciaalzaken en is een kleinsschalig bedrijf waar de klant nog echt centraal staat. U wordt als klant persoonlijk wordt geholpen en geadviseerd door één van onze verlichtingsspecialisten. Zij helpen u graag met het maken van de juiste keuze bij het aanschaffen van verlichting. In onze winkels en website krijgt u als klant een goed beeld van wat er momenteel aan lampen leverbaar is, welke technieken zijn er in de verlichting en met het advies van één van onze deskundige medewerkers wordt kiezen heel eenvoudig. Zo komen we tot de beste lichtoplossing voor elke klant, ieder interieur en budget.