Goede keuze

Goede keuzemogelijkheden en prompte bezorging

Leuk

Fijne site met leuke kaarten!

Snel en netjes verzonden, stevige kaart

Ik heb twee A4 wenskaarten besteld. Zij werden snel thuis bezorgd in een mooie stevige dunne doos, dus er was geen gevaar dat de kaarten zouden kreuken, tegelijk niet veel doos overschot. Ook de kaarten waren van een mooie stevige glanzende kwaliteit. Helemaal wat ik hoopte.

Ik vind de kaarten geweldig. Alleen al om naar te kijken. Ik word er heel blij van. Het enige nadeel is dat ik er teveel bestel, maar ach, Je kunt je geld aan ergere dingen uitgeven.

Leuke kaarten

Zeer goede service!

Zeer goede service en kaarten zijn supertof! Mvg Griet De Schutter

Dik in orde!

Prachtige en originele wenskaarten (en kleine cadeautjes) zijn er op de website te vinden. Hele snelle bezorging. Mullerwenskaarten ga zo door.

Prachtige kaarten

Wat een prachtige kaarten heb ik snel ontvangen.

Veel keuze en snelle levering

Snel in behandeling genomen. Netjes verstuurd

Geweldige kaart, gewoon een kado!

Ik heb een kaart besteld voor mijn kleinknuffel die een dansuitvoering had. Ze is 4 jaar Het is een popup kaart van een danseressen, zo passend en zo leuk. Enorm blij mee.

Snel verzonden en ruime keuze

Goede/stevige kwaliteit A4-kaarten. Snel ontvangen. Duurzaam via fietskoerier bezorgd. Genoeg keuze.

Prachtige kaarten voor een mooie prijs

Ruime keus voor een schappelijke prijs

fijne webshop voor (wens-)kaarten

Ik heb al een aantal keer wenskaarten besteld bij Muller. Ik zoek voor speciale mensen graag bijzondere kaarten, niet van die doorsnee exemplaren en bij deze webshop slaag ik altijd. Ze hebben mooie merken zoals Correspondances en Woodmansterne. Bijkomend voordeel is dat er geen plastic verpakkingen om de kaarten zitten! Alles wordt met zorg verpakt en snel verzonden.

Leuk en betaalbaar!

Erg leuke en originele kaarten voor diverse gelegenheden.

Leuke bijzondere kaarten, snelle bezorging

Als ik iets bijzonders wil hebben kijk ik altijd op deze site en vind ook altijd wel wat leuks

Een hele mooie kaart. En een blij gezichtje toen ik hem kado gaf!

Fijn!

Muller is een fijne webwinkel om kaarten te bestellen,al verscheidende jaren bestel ik hier mijn 3D kaarten. De bestelling gebeurt altijd keurig zonder problemen. Ik hoop dat ik nog lang van Muller Wenskaarten gebruik kan maken. Vriendelijke groet van:Antoinet van Alphen

Mooie kaarten.

Goed verpakt en redelijk snel geleverd. De site zou wel iets verbetert kunnen worden. Niet zo makkelijk te vinden wat je zoekt.

Ze hebben de leukste kaarten waar ik naar op zoek was

Ongekend

Na mijn bestelling geplaatst te hebben een snelle levering. Via de mail duidelijk te zien wanneer het verzonden was en wanneer het bezorgd zou worden. Was netjes verpakt. Zeer tevreden!

Heel goed.

Heel goed, fraaie kaart makkelijk gevonden.

Goede prijs en makkelijk thuis bezorgd

Veel keuze, goede kwaliteit en snel bezorgd.

Mooie kaarten!

Mooi assortiment aan kaarten. Moet wel zeggen dat de bezorging, sinds gebruikgemaakt wordt van een andere bezorgdienst, de levering wel langer is. Iets om rekening mee te houden als je kaarten snel nodig hebt.

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd!

Rohofstraat 132

7604 AK Almelo

+31 (0)546 827092

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.