Zeer overzichtelijke website

Leuke kaarten voor elke gelegenheid.

vlot en snel

Sommige door ons gekozen kaartjes leken op karton afgedrukt en daar zaten ook nog eens bruine groetenboerachtig papieren enveloppen bij, ik gok dat deze van gerecycled papier waren.

Leuke originele kaarten

Hele leuke kaarten die je niet overal ziet. Ik had ook een 3D kaart besteld, echt heel mooi en prettig geprijsd.

Prima levering op tijd afspraak na gekomen.

Wat ze berichten met bestelling is correct. Gebeurd ook.

Ik ben al jaren fan van Mullerwenskaarten

Prachtige (3D)kaarten, groot assortiment en prettige service. Ik krijg altijd hele positieve reacties van degenen die de kaarten ontvingen.

Oke

Prachtige wenskaarten, correcte levering!

Prachtige wenskaarten, correcte levering!

Mooie leuke swingcard gekocht, snel verzonden

Kaart zoals verwacht, goed verpakt en nog een aardig kaartje erbij helemaal prima

Niets ontvangen. Pakketje waarschijnlijk ergens anders aangeboden.

Geen sterren zie reden

Ook bezorgers maken helaas fouten. Excuses hiervoor. We hebben een passende oplossing in een afzonderlijke e-mail naar u verzonden.

Mooie wenskaarten

Uitgebreid assortiment en uitstekende service

uitstekend en snel bezorgd

Goede en ruime keus

Geweldige 3 d kaarten

Mooie collectie 3D,schommelkaarten,pop up etc Zijn allemaal onder de indruk als ze zo’n kaart krijgen!

Mmooie wenskaartwn en vlotte bediening

Voor het eerst, maar zeker niet het laatst.

Ruime keuze, snel geleverd en goed verpakt. Ziet er allemaal goed verzorgd uit.

Duidelijke website, makkelijk bestellen

Mooie producten + goede service!

Prachtige kaarten en uitstekende service. Ik ga hier zeer zeker vaker een bestelling plaatsen!

Snelle goede service

Ik bestel al jaren met tussenpozen hier mijn kaarten.Altijd keurig verzorgd en snelle levering!

Ze doen wat ze beloven.

De bestelling werd keurig op de beloofde dag geleverd, kaarten zaten in een speciale envelop en waren hierdoor niet beschadigd.

Keurig netjes gedaan ben zeer tevreden vr gr Df

De bestelling verliep zoals toegezegd. De kaarten waren precies zoals verwacht, op 1 na. Deze had een A4 formaat, dat had ik over het hoofd gezien. Maar kan gebruikt worden. (De doos met kaarten was wel wat groot voor mijn brievenbus)

Prima, leuke kaarten, snelle bezorging.

Prima, leuke kaarten, snelle bezorging.

Ik bestel regelmatig kaarten, zodra mijn voorraad slinkt zoek ik weer nieuwe kaarten uit. Wat ik miste was een selectie Paaskaarten.

Heel goed, 5 sterren

De kaarten zijn precies zoals ik gehoopt hebt. Alles zat goed verpakt en er zat nog een mooie kaart bij voor mezelf. Een cadeautje om te ontvangen. Dankjewel!

Prima service!

Snelle levering, goede service. Ik zou wel wat meer grote A4 formaat kaarten willen zien. Ik vermoed veel bedrijven jullie gebruiken, en wij hebben altijd behoefte aan grotere kaarten waar meer mensen iets in kunnen schrijven,

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.