Mooie kaarten Vlotte levering Zeer tevreden Aan te raden!

Ruime keuze, snelle levering

Ruime en mooie keuze (wel even op de formaten letten), snelle levering, makkelijk betalen. Kortom zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede keus, makkelijk betalen en snelle levering, duidelijk en transparant gecommuniceerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer positief, voldoende keus via de website, correcte bezorging en afhandeling. Een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beschadigde kaart en oude enveloppe

Kaart keurig netjes op tijd ontvangen. Bij het openen van de kartonnen verzendmap zag ik kleine vlekken op de kaart. De enveloppe die erbij geleverd is kon niet meer dicht omdat de plakrand niet plakte. Ik werd binnen 2 uur terg gebeld door Mullerwenskaarten. Na enige uitleg van mijn kant was het probleem duidelijk. De plakband was verouderd. Dit is teruggekoppeld aan de leverancier. MWK vroeg aan mij of ik nog enige compensatie wilde. Dat hoefde voor mij niet. Terugbellen was voor mij voldoende. Hulde voor het serieus nemen van de feedback!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

via online bestelling is de levering snel en correct

mijn ervaring is nu eenmalig

Geweldige service!

Ik had op maandag een kaart voor een bruiloft besteld die ik op zaterdag nodig had. Toen deze op woensdag nog niet bezorgd was, keek ik naar de bevestigingsmail en zag ik dat mijn huisnummer niet goed meegekomen was. Na een mailtje naar Muller wenskaarten werd direct een nieuwe kaart opgestuurd, die nog op tijd binnen was. Top service dus en zeker aan te raden!

Aanrader!

Goed assortiment, duidelijke communicatie, snelle verzending!

Leuke kaarten ,groot assortiment

Altijd netjes verpakt, en snelle bezorging, en fijn dat ik achteraf kan betalen ik heb geen internet bankieren ..

Goede service.

Ruim assortiment, snelle levering en acceptabele prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

via internet besteld, dus geen contact gehad. Snelle aflevering.

via internet, dus geen contact, duidelijke website

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, klantgericht en snel!

Snelle levering, zeer netjes verpakt (alsof ik zelf kadootjes krijg :-) en mooie artikelen! Erg tevreden, ik beveel jullie aan bij anderen. Kritische noot over dit reviewformulier, onderaan moet ik akkoord gaan met het verwerken van mijn persoongegevens, terwijl er geen sterretje bij staat* en ik dat eigenlijk ook niet wil. Dat dit met gebruikersvoorwaarden en privacbeleid wel moet snap ik. Maar het staat er niet duidelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, correct, vriendelijk en behulpzaam

Grote keuze voor ieders budget. De levering gebeurt snel, correct én goed verpakt. Niets dan goeds dus!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte levering van mooie boekenleggers met een magneet

Grote keuze in mooie magnetische boekenleggers. Vlotte levering van een mooi product.

Mooie website, goed geregeld

De ervaring was goed.

Duidelijke website

Overzichtelijk en veel keus en snelle levering

Duidelijke website, snelle levering

De website is overzichtelijk, het bestelproces simpel en de levering snel.

In één woord geweldig !

De kaarten "Message in a bottle" zagen er zo mooi uit, dat ik er meerdere heb besteld. In werkelijkheid zijn ze zelfs nog mooier. De kaarten waren goed verpakt en een dag later had ik ze al in huis. Nu moet ik alleen nog even geduld hebben op de enthousiaste reacties van de mensen die deze kaarten gaan ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, bestelling op tijd en zorgvuldig verpakt.

Een grote keuze uit prachtige kaarten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voor elke gelegenheid wel een mooie en toepasselijke kaart.

Ruim assortiment, mooie kaarten, zeer overzichtelijke website. Thuis op je gemak zoeken naar kaarten voor echt elke gelegenheid en die worden vervolgens keurig verpakt snel toegezonden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede selectie wenskaarten en snelle bezorging

In tegenstelling tot andere winkels was er een ruim assortiment in grote (A4) kaarten. Heb bestellen was snel en gemakkelijk en toen ik toch nog vragen had, werd ik vriendelijk te woord gestaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Unieke en ruime selectie wenskaarten

Ik was op zoek naar een verjaardagskaart met een diepzeeduiker; niet makkelijk te vinden! Op deze site een kaart naar wens gevonden. Gemakkelijk bestelproces, correct en stipte levering.

snelle service, makkelijke website

Snel geleverd. gebruiksvriendelijke website. op factuur kunnen betalen. prima! goede prijs/kwaliteitverhouding.

Perfecte supersnelle service

perfect

ik was mijn straat vergeten in te vullen. Na een mail hieromtrent was de bestelling er pijlsnel en perfect verpakt. De kaarten zijn zeer mooi

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.

Filter op Taal