Gewoon goed. Probleemloos bestellen.

Makkelijk bekijken en uitzoeken.

Alles zoals het hoort!

Snelle levering een groot aanbod in kaarten

Ruime keus en supersnelle service

Mullerwenskaarten heeft voor elke gelegenheid en naar ieders smaak wel een geschikte kaart in het assortiment. En heb je op het laatste moment nog een "echte" (gelegenheids)kaart nodig? Geen probleem, je hebt hem zo in huis.

Perfect geregeld

Mooie karten snel bezorgd

Perfecte levering

Snel geleverd en in duurzame verpakking.

Leuke kaarten en net een beetje anders

Ik vond op de website vrij gemakkelijk wat ik zocht. Ik vond het ook fijn dat je al vrij snel geen verzendkosten meer hoeft te betalen.

Het werd snel bezorgd en de kaarten zien er erg mooi en bijzonder uit.

Breed assortiment, snelle levering en goede service.

ik koop kaarten voor alle medewerkers van onze afdeling (100+). Er is voldoende variatie om te voorkomen dat iemand twee keer eenzelfde kaart krijgt.

Alles heel goed ontvangen,erg netjes verpakt.Dank u!!

Zal zeker nog kaarten bestellen.Alles prima in orde! Wat een gemak!!

Mooie kaarten!

Altijd snelle levering!

Er klopte niks van, kaartjes nooit ontvangen en moest zelf bellen!

Vandaag, 6 december lag er nog niks in de bus. Daarna gebeld, ging ook merkwaardig, want de persoon die ik aan de telefoon kreeg, was aan het eten ( ik verstond helaas aan het daten), maar wel gelachen, ook al omdat bleek dat de bestelde kaartjes gewoon niet meer leverbaar waren. Wel meteen beloofd dat het hele betaalde bedrag maandag weer op mijn bankrekening zal staan. Dat wordt afwachten dus, Helemaal fout vind ik, en ik verwacht eigenlijk ook excuses. Dat moet veel en veel beter ! Die persoonlijke gegevens zou ik ook liever niet invullen Gisteren pakje postnl beklemd in de brievenbus gevonden. Waar de schuld ligt kan ik niet beoordelen, de inhoud van het pakje was OK. Wel veel tijd gekost, en heb mijn beoordeling ook enigszins aangepast .

Helaas lijkt het erop dat uw bestelling zoek is geraakt in de post. Mijn excuses hiervoor. Omdat de kerstkaarten die u besteld hebt niet meer op voorraad zijn is met u afgesproken dat het door u betaalde bedrag maandag aan u terugbetaald wordt.

Alles wat ik zocht snel geregeld

Er is een goed aanbod van kwalitatief goede kaarten, fijn dat er postzegels bij gekocht konden worden. De kaarten werden nog sneller geleverd dan aangekondigd. Eerlijk dat er op de website staat dat je een losse bestelling van postzegels beter via postnl kunt doen omdat die ze goedkoper versturen. Een algeheel positieve ervaring.

Prima ervaring!

Grote collectie snelle levering

Ontevreden

Ik dacht bij een extra groter kaart ook een “extra” groter kaart te krijgen! Misschien mijn eigen schuld dat ik niet op de afmetingen hebt gelet. Dus voor wat ik kreeg was het te duur! In de winkel had ik voor zelfde geld wel een super grote kaart kunnen kopen!

Heel vervelend dat de A4+ kaart kleiner was dan u had gedacht. Bij alle kaarten staan de afmetingen vermeld. U kunt uiteraard de kaart retour sturen.

Ervaring is goed

Alles zie eruit zoals ik had gehoopt en was netjes verpakt.

Heel tevreden met deze prachtige wenskaarten!

Vlotte verwerking van mijn bestelling en mooi aanbod

Ruime keuze

Al enkele jaren koop ik Muller wenskaarten: altijd goed.

Prachtige 3D kaarten!

De 3D kaarten zijn zo verrassend mooi en de levering is weer eens SNEL. Een feestje op naar vrienden en family te sturen.

Veel keuze, goede bezorgservice

Ik ben tevreden met mijn aankoop. Veel keuze op de website en goede, snelle bezorgservice. Netjes verpakt, zodat de kaarten niet beschadigd konden worden.

Product zoals omschreven

Snelle levering en goed verpakt

Ik ben heel tevreden

Mijn kaarten snel in de brievenbus en ze zijn mooi!

Goede kwaliteit, snelle levering.

2 pop-up kerstkaarten besteld; volgende dag keurig geleverd. Ben zeer tevreden. Bijkomend pluspunt: zeer ruim aanbod!

Snel in huis en mooie kaarten

Had een kaartenset nodig als cadeau. En ondanks alle black friday drukte had ik deze de volgende dag al in huis met een leuke cadeau kaart.

Uitgebreide, scherp geprijsde, collectie

Een enorm uitgebreide collectie met leuke en bijzondere kaarten. Fijn dat het niet het standaard assortiment heeft, maar juist weet eens wat anders. Veel keus, leuk geprijsd en snelle afhandeling van de bestelling.

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.