I'm very satisfied

I'm very satisfied

Snelle levering, keurig verzorgd.

Fijne site om kaarten te zoeken. Veel keuze. Makkelijke bestelling en snelle levering.

Geweldige service!

Graag laat ik weten dat wij heel tevreden zijn over de service. Ook bij vragen wordt er snel gereageerd. Een uitgebreide keuze. En een goede kwaliteit.

Super snelle levering

S'middags besteld de volgende dag binnen en goede terug koppeling via e mail van factuur en verzending

Zeer vlotte afhandeling

Alles is heel snel geregeld en alles wordt vlot verstuurd en boven een bepaald bedrag zelfs gratis.

ruime keus, snel geleverd

ruime keuze in verschillende categorieen. blijf wel de keuze telkens bijwerken, want ik zie kaarten die wij al een hele tijd in onze bak hebben zitten, nu nog op de site. die kaarten zijn dus kennelijk niet zo in trek

Prachtige kaarten, sneller levering

Mijn beoordeling is pas compleet als de kaart door mijn kleinzoon in Amerika is ontvangen.

Mooi product en vlotte levering

Helemaal prima voor een fraaie wenskaart.

Een schitterende site met prachtige kaarten

De kaarten uitstekend verpakt. Kom snel weer terug. Teveel om te kijken Top

Overzichtelijke site Doen wat ze beloven

Super!!

Wordt er blij van

Correct en goede service

Correcte service en zeer snelle levering!

Uitstekende selectie

Uitgebreide keuze aan mooie en kwalitatieve wenskaarten. Snelle en correcte levering.

originele kaart, prima prijs

Snel geleverd, prima service

Zeer mooie kaart

Ik vond bij jullie een speciale kaart voor de verjaardag van mijn kleinzoon. Toen ik ze heel vlug ontving, was ik blij verast... Ze was echt mooi.

Mooie kaarten en vlotte afhandeling

Mijn 2e bestelling bij Muller Wenskaarten. De bestelling werd een dag later al verzonden (op zondag besteld). Heb het pakketje vandaag pas in de brievenbus ontvangen, maar dat ligt aan PostNL (de vorige keer had ik deze een dag later al binnen). Bestelling was prima verpakt en alles compleet en naar verwachting.

Snelle levering en kwalitatieve kaarten

Ik bestelde een flinke hoeveelheid kaarten voor ons bedrijf en deze werden spoedig geleverd. Er is veel keuze en de kwaliteit van de kaarten is goed. In de toekomst zou ik hier zeker weer bestellen.

Beschadigde kaart en oude enveloppe

Kaart keurig netjes op tijd ontvangen. Bij het openen van de kartonnen verzendmap zag ik kleine vlekken op de kaart. De enveloppe die erbij geleverd is kon niet meer dicht omdat de plakrand niet plakte. Ik werd binnen 2 uur terg gebeld door Mullerwenskaarten. Na enige uitleg van mijn kant was het probleem duidelijk. De plakband was verouderd. Dit is teruggekoppeld aan de leverancier. MWK vroeg aan mij of ik nog enige compensatie wilde. Dat hoefde voor mij niet. Terugbellen was voor mij voldoende. Hulde voor het serieus nemen van de feedback!

Veel keuze, snelle levering, netjes verpakt. De verzendkosten waren wel vrij hoog.

Een keuze aan kaarten en snelle levering.

Zocht een kaart voor iemand die met pensioen gaat en deze snel gevonden. En de volgende dag geleverd. Helemaal top en tevreden.

Nog mooier waren ze, dan ik me had voorgesteld

Snelle service. Het pakketje was wel groter dan mijn brievenbus bij een kleine bestelling, maar de postbode heeft aangebeld zo kon ik vlug naar beneden om het te pakken.

Zeker aan te bevelen!

geweldig

prachtige kaarten ,vlotte levering ,netjes verpakt.

Mooie kaarten Vlotte levering Zeer tevreden Aan te raden!

Ruime keuze, snelle levering

Ruime en mooie keuze (wel even op de formaten letten), snelle levering, makkelijk betalen. Kortom zeer tevreden!

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.