Mullerwenskaarten naar wens

Prima aanbod, snelle levering.

super

Leuke kaarten en snelle service, graag zou ik er alleen een factuur van willen hebben

Het zijn aparte en heel mooie kaarten. en kan ze iedereen aanbevelen

Ik krijg altijd heel mooie reacties, als ik een kaart verstuur

Goede overzichtelijke website. Snelle levering en bestelling netjes verpakt met een leuke kaart erbij

Mooie kaarten en goede, snelle service

Mooie kaarten en goede, snelle service

Prima.

Prima.

Mooi product en snel geleverd!

Goed verpakt waardoor de kaarten kreukloos zijn bezorgd.

Prima!!

Zeer mooie kaart en snelle bezorging

Leuke kaarten, goede prijs.

Snel geleverd en je steunt ook nog een goed doel

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, snelle levering

prettige afhandeling en goede verpakking

leuke en originele wenskaarten zeker voor met name kinderen

Mooie kaarten en een snelle service. Een zeer tevreden klant.

Goed assortiment en snelle levering

Voor een verjaardag heb ik twee mooie op wenskaarten besteld. Er was een fijne keuze aan heel leuke kaarten. De bestelling was prima verzorgd. En aanrader dus.

Snelle verzending + leuke kaartjes

Snel verzonden, superleuk assortiment en een feestje om te versturen én ontvangen :-)

licht teleurstellende kwaliteit kaarten

van slechts 1 van de door mij bestelde kaarten vond ik de papierkwaliteit en de kleuren volfgens wens

Ik begrijp dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de kaarten. U kunt ze uiteraard altijd terugsturen.

Fijne webshop met enorm veel keuze

Kaarten uitkiezen en kopen bij Muller vind ik een feestje. Er is enorm veel keus in de kaarten en voor veel momenten en de kaarten zijn er in verschillende prijsklasse. Wat ook fijn is omdat je niet altijd een duurdere kaart wil versturen. Het bestel en betaalproces loopt altijd prima. En de verzending is prima, goed verpakt en een leuk kaartje erbij waarop de bedank tekst van Muller staat. Een soort van persoonlijke noot. Het was niet mijn eerste bestelling en ik zal er vaker gaan terug komen.

Wat een top service!!

Duidelijke webshop, super snelle service, uitzonderlijk netjes verpakt! Geen enkel punt van kritiek voor deze webshop!

prima ervaring!

Leuke kaarten; supersnel geleverd. Ik kocht o.a. een pop up kaart voor mijn buurvrouw, die 50 werd en zij kreeg veel verraste complimentjes voor de kaart.

Ik heb al vaker bij Muller-kaarten, kaarten besteld. Zulke mooie 3D kaarten. En.......een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. De ontvangers van mijn wenskaarten zijn ook altijd heel blij.

Snel en correct

Al voor de coronatijd bestelde ik af en toe bij Muller, maar nu de fysieke kaartenwinkels dicht zijn, is het zeker ideaal. Snel geleverd, goed verpakt en een geweldige keuze aan kaarten. Heldere website waar je kunt zoeken op categorie, leeftijd, geslacht etc. Blij mee.

mooi

Een heel mooie kaart, alleen was de envelop te klein voor de kaart. Ik heb ze dan zonder envelop moeten afgeven, is niet gepast. Dus heel jammer.

Fijn om uit zoveel kaarten te kunnen kiezen

Het is fijner om online kaarten te kopen dan in de winkel. Duidelijk overzicht en prima verpakt.

Prima geregeld

Kaart kwam precies op het moment dat ze gezegd hadden. Perfect!

Uitstekend!

Het werd erg snel bezorgd en heel erg netjes ingepakt met een mooie, vrolijke kaart erbij!

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.