goede service, prachtige kaarten collectie

Hele mooie kerstkaarten

Geweldig, hele mooie kerstkaarten! Super de lux. Ik ben er heel blij mee. Zulke mooie kerstkaarten heb ik nog nooit Gezien. Hartstikke bedankt. Met vriendelijke groeten, Madelein Linders-Gerritsen.

Veel keus maar programma werkt niet optimaal.

Wel veel keus maar programma liep steeds vast! Moest lang zoeken om terug te gaan naar de vorige pagina.

Helemaal niets op aan te merken!

Snel en makkelijk de mooiste kaarten bestellen

Voor het werk had ik nieuwe wenskaarten nodig maar wilde niet van die standaard kaartjes, bij Muller vond ik prachtige kaarten. Tip: het zou fijn zijn als ze ook meer grote kaarten gaan aanbieden, A4 was het grootste en voor bedrijven zijn de hele grote kaarten (A1 bijvoorbeeld) een uitkomst

👌🏼

Leuk assortiment en snelle levering!

Het is een gevarieerd assortiment met duidelijk vermeld de voorraden en de service is uitstekend!

Ideale manier om unieke kaarten te kopen

Een uitgebreid aanbod, helder gesorteerd in thema’s en snel geleverd. Super!

Erg tevreden over Muller kaarten

Mooie kaarten, zorgvuldig verpakt en snel geleverd

Snelle goed verzorgde levering

Snelle goed verzorgde levering

Heerlijke website om naar een mooie kaart te zoeken.

Ik koop regelmatig meerdere kaarten zodat ik nooit mis grijp. Zoals felicitatiekaarten, sterkte wenskaarten, kaarten met humor enz. De kaarten zijn mooi, grappig en apart!

Heel leuk om het pakketje te ontvangen met leuke kaarten.

Bestelling verliep vlot. Veel keuze mogelijkheid.

blij

Prachtige kaart, goede prijs en levering; dank.

Goed verzorgd en snel.

Stevige nette verpakking. Snelle bezorging. Goede communicatie.e

snel en goed

Goed kwaliteit/prijs verhouding

Prachtige kaarten!

Pop-up kaarten gekocht en die waren erg mooi. Snel geleverd ook. Zeer goeie ervaring

Goede ervaring

Mijn ervaring is goed. Snelle verzending alleen miste ik wat keuze in wat meer 'bijzondere' kaarten.

Na mijn bestelling na 18.00 meteen reaktie van de volgende dag de geplande verzending en 2dagen

later thuis met de post ontvangen, goed gedaan, dank je ! Kwaliteit kaarten met enveloppen ... !

Kaarten besteld, de volgende dag al in huis! Alleen vind ik wel de kaarten wat moderner mogen zijn.

Prima en snel

Kleine bestelling gedaan, goed geholpen, bestelling snel ontvangen met leuke kleine attentie!

Snelle levering en heel erg zorgvuldig verpakt. Erg blij mee.

perfekt

de bestelling heel snel en in prima staat ontvangen

Originele en mooie kaarten, snel geleverd.

De bestelling en bezorging verliep prima. Prachtige kaart!

Geweldige winkel

Goede overzichtelijke site , veel keuze en netjes verpakt en verzonden

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.