Mooie kaarten. Zoals ik me voorgesteld had. Heel mooi !

Snelle levering en mooie wenskaarten

Ik heb laatste wat wenskaarten gekocht voor o.a. de verjaardag van mijn oma - ik ben tevreden. Snelle levering en mooie wenskaarten!

Mooie wenskaarten!

Mooie producten, snelle service

Tijdens quarantaine onverwacht enkele kaarten nodig. Mooie website, royale keuze en nette en snelle levering. Alleen maar lof.

Mooi product.

Mooi product en volgens afspraak geleverd

Uitstekend verzorgd, verpakt en snel bezorgd.

Mooie kaarten, goeie service!

Mooie kaarten en snelle bezorging

Mooi en uitgebreid assortiment. Ook goede doelen kaaryen, dat vind ik prettig.

Goede dag, Het pakketje is in goede staat bezorgd. De inhoud beantwoordde aan mijn verwachtingen en de ontvangers ook!

Snelle levering!

De kaarten zijn met zorg verpakt en snel verzonden. Ik had ze in een mum van tijd in huis. Een zeer groot aanbod op de website. Ik zal zeker nogmaals bestellen. Super!

Prachtige kaarten

Fijn om te versturen en leuke verrassing bij het uitpakken.

snelle en nette service

Zeer netjes de bestelling ontvangen en snel geleverd.

uitstekend

Vlotte afhandeling van de bestelling. Netjes verpakt en geweldig mooie kaarten, waar je een ander superblij mee kunt maken!

Ik ben zeer tevreden over de Mullerwenskaarten

Het aanbod van Mullerwenskaarten is gevarieerd en mooi. Ik ben zeer gecharmeerd door de kleurrijke, fraaie kaarten. Op uw service is niets aan te merken. Met vriendelijke groet, Karen Buwalda

Prima verzorgd

Was netjes verpakt en op tijd

Een mooie stevige kaart. Een blanco binnenkant, om mijn eigen tekst te kunnen schrijven. Duidelijke bevestiging en een vlotte verzending. Helemaal yop.

Ik ben erg enthousiast over de collectie die U heeft en ik al een paar maal bij U besteld.

Prachtige kaarten die ik niet snel in winkels vind. Met jullie kaarten stuur ik écht iets en bovendien zijn ze goed voor het milieu. Ga zeker nog meer kaarten van jullie bestellen!

Mooie kaarten en snelle verzending

Bij Mullerwenskaarten vind ik vaak de mooiste kaarten. De 3D popup-kaarten waren een groot succes bij de jarigen, ze vielen zéér in de smaak. Zeker een aanrader!

Ruime keuze aan kaarten en de kwaliteit van de kaarten is goed. Bedrijf is telefonisch goed bereikbaar voor vragen. Kortom goede service!

Mooi assortiment

Mooi assortiment! Keurig verpakt en snel verzonden. Een aanrader!

ruime keuze en snelle levering

Uit het ruime assortiment kunnen wij als bedrijf altijd wel een passend kaartje vinden die we aan onze werknemers sturen. Een kaart bij de post wordt nog steeds gewaardeerd merken we.

Ik wist niet wat ik zag, toen ik de kaarten binnen kreeg zo mooi!

Prachtige geïllustreerde kaarten

Ze verkopen mooie geïllustreerde kaarten passend bij elke gelegenheid. Weer eens wat anders dan de standaard kaartjes uit de winkel.

Snel en perfect

Makkelijke site om account te maken. Levering en administratieve afhandeling is goed.

Schitterende kaarten

Ze verkopen hele mooie en aparte kaarten. Er zijn kaarten bij die op zich al een prachtige cadeautjes zijn!!!

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.