Leuke kaarten.

Al diverse keren leuke kaarten besteld, nette verzending, niks te klagen.

Mooi product, prima prijzen en snel in huis

Prima, snel geleverd en mooie kaart.

bijzonder mooie kaarten

het is fijn dat er ook religieuze kerstkaarten te bestellen zijn. die zijn haast niet meer verkrijgbaar.

Perfect! Snelle verzending, Netjes verpakt en kwaliteitskaarten!

Super, snelle verzending, netjes ingepakt, uitstekende kwaliteit kaarten én een echt leuke kaart erbij als cadeautje!

alles goed verlopen

Veel en makkelijke keuze. Netjes en op tijd bezorgd.

Ruim aanbod en prachtige kwaliteitskaarten

Top service bij Mullerwenskaarten. Kwaliteit van de kaarten en van de service zijn altijd dik in orde.

De ontvanger was erg blij!

De zoekfunctie positief. Het versturen positief. Ontvanger blij

Anders dan anders

8 kaarten aan de buitenrand gevouwen zo jammer is anders nooit maar misschien komt het door de postverzending

Beste Petra, Heel vervelend als kaarten gekreukt bezorgd worden. Zoals vandaag afgesproken worden de vervangende kaarten vandaag naar u verstuurd.

Ik heb mijn bestelling keurig ontvangen. En nog bedankt voor de gratis wenskaart!

Heel tevreden

Goede service, goede kwaliteit

perfect, zoals altijd

supersnel en zonder fout

heel goed

verzending van de kaarten goed in gepakt en de volgende dag al in huis

Verrassend assortiment

Superleuke kaarten met raadsel gevonden voor mijn kleinkinderen.

Mooie apart kaarten!

Ik zocht losse kaarten die ik online kon bestellen . Kwam hier terecht en heb er geen spijt van mooie aparte kaarten , supersnel geleverd en niet duur ook !

goed!

mooie kaarten, snelle levering

Ik ben zeer tevreden

Ik bestelde kinderkaarten en kreeg direct respons. Vervolgens werden de kaarten snel bezorgd. Het was een prettige ervaring!

Prachtige kaarten voor elk wat wils!

Bestellen bij Müller is een feestje! Er is een uitgebreid assortiment. Vooral de aparte kaarten zijn heel mooi en prachtig uitgevoerd. Ik krijg zelf complimenten van de ontvangers!

Mooie kaarten en fijne service

Snelle, betrouwbare levering met een persoon lijk tintje van mooie kaarten. Ruim assortiment dat ook regelmatig wisselt.

snelle en keurige aflevering van de kaarten

het assortiment is divers en bestaat oa. uit hele mooie kaarten die je niet in de winkel ziet. de kaarten worden goed en zorgvuldig verzonden,

Ruime keuze, snel geleverd

Ik bestel graag al onze wenskaarten hier. Er is een ruime keuze en er wordt snel geleverd.

Ik heb mijn eerste bestelling geplaatst en deze is snel geleverd. De kaarten zijn erg mooi en e.e.a. is ook netjes verpakt.

Mooie kaarten en snelle verzending.

Uitstekende keuze en snelle levering

Kaart kwam er snel aan, uitstekende levering dus en precies wat we besteld hadden, complimenten!!

Alles zoals het hoort te zijn.

Mooie keuze aan diverse kaarten die je niet vaak in de gewone winkels vindt. Een duidelijke website maakt het af. Verzending en info ok.

Mooie kaarten en snelle en goede service

Mooie kaarten en snelle en goede service

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.