Het kostte nogal wat moeite om de winkelwagen in orde te krijgen

Ik bestelde 14 wenskaarten. Naast het winkelwagentje in de rechter bovendien stond echter 15. Na vergelijking met mijn bestelling, bleek de winkelwagen ook 14 kaarten te bevatten. Trouwens, boven aan het lijstje in de winkelwagen stond 10 of 11 items. Op mijn vragen hierover via de email kreeg ik een enigszins onbevredigend antwoord.

Het probleem waar u vorige week tegenaan liep is vandaag verholpen. Het winkelwagentje geeft nu het totaal aantal producten in het winkelwagentje aan en tevens het aantal verschillende producten.

Snelle en stevig verpakt geleverd

Het is makkelijk te bestellen en het wordt keurig verpakt en verstuurd.

Goede bezorging, volgende dag al in huis

Goede verpakking, snel geleverd, blij met de mooie kaarten!

Super aanbod en snelle levering

Zocht een kaart voor 100e verjaardag van m’n oma, in gewone winkels niets moois en hier ruime keus! Gelijk ook paar andere kaartjes besteld, snel geleverd. Top dus.

Mooi assortiment en snelle afhandeling van de aankoop

Zeer acurate en snelle levering

Meerdere kaarten besteld in het weekend. Maandagmorgen al geleverd. Tjonge dat was snel. Maar ja, woon dan ook tegenover Mullerwenskaarten.

Goede service, mooie kaarten

Het is de 2de keer dat ik kaarten bestel van gaelle, die trouwens fantastisch mooi zijn, en 2 dagen later heb ik ze al in de bus, goede service.

blij dat ik de kaarten kon vinden , die ik al zo lang zocht. (carnaval)

na lang op zoek te zijn, eindelijk gevonden. fijne site, makkelijk te begrijpen en werkzaam. Er wordt gedaan wat er word gezegd. Kaarten waren netjes op tijd op bezorgadres.

Leuke kaarten en snelle levering.

Snel geleverd en goeie kwaliteit

Goed en voor herhaling vatbaar

De kaart is naar wens en ook snel geleverd.

Zeer snel en goede kwaiteit

Was er binnen een dag, bestelling liep soepel en product is mooi!

Geweldig leuke kaarten en snelle service

Muller wenskaarten heeft iedere keer leuke kaarten op allerlei gebied. Gewoon een genot om te surfen in hun winkel

Zeer mooie kaarten.

Elke kaart is uniek en de moeite waard om te versturen. Zal iedere ontvanger blij mee zijn.

Goede kwaliteit en communicatie

Snelle levering en deskundige medewerkers

Goede duidelijke website, keurig en snel in huis.

Gewoon snel en makkelijk kaarten voor bedrijf bestellen

Voor ons bedrijf bestel ik kaarten bij jullie en hoe makkelijk is het als het per post bezorgd wordt.

Voor de eerste keer besteld en ik ben tevreden!

Originele kaarten voor iedere gelegenheid.

Altijd snel geleverd in alle uitvoeringen.

Leuke kaarten bestellen op een eenvoudige wijze!

Groot aanbod van kaarten. Eenvoudige bestelwijze. Snelle verzending!

Bijzonder vriendelijk bedrijf

Grote keuze aan kaarten, snelle levering

Leuke actie: geen verzendkosten. Daar heb ik dan ook meteen gretig gebruik van gemaakt, want € 25,00 aan kaarten of andere zaken is best een behoorlijk bedrag. De zoekfunctie op jullie website is niet heel nauwkeurig. Als ik bijv. invul: "35 jaar getrouwd", dan krijg ik ook heel veel andere kaarten te zien, ook die niets met het onderwerp te maken hebben. Maar jullie assortiment kaarten is enorm en voor elk wat wils! Kortom: het is soms even zoeken, maar je vindt wat je hebben wilt.

Super aanbod en zeer snelle service!

Ik bestel de kaarten altijd voor op ons kantoor, de ene dag besteld en de volgende dag zijn ze al binnen! heel handig als je ineens een kaartje nodig hebt voor welke gelegenheid dan ook!

Goede klantenservice

Door kerstdrukte was mijn agenda laat binnen maar ik werd daarover zeer vriendelijk tegemoet gekomen en het werd zeer netjes opgelost.

Het is inderdaad heel vervelend dat uw bestelling nog niet bezorgd is. Na contact met PostNL blijkt dat zij achterstand hebben door de kerstdagen en nieuwjaarsdag. Helaas betekent dit dat enkele bestellingen niet op tijd bezorgd worden en die van u zit daar helaas bij. Mijn excuses hiervoor. Ik verzoek u vriendelijk om de post van morgen nog af te wachten. Mocht u het dan nog niet ontvangen hebben dan hoor ik het graag.

Altijd bijzondere kaarten en kadootjes en snel geleverd!

Een hele prettige site met veel leuke kaarten en bijzondere kadootjes. Altijd snel geleverd, dus heel erg tevreden.

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.