Uitzonderlijk

ik heb de perfecte kaart in de beste condities. Bedankt

Keurig

Keurig verpakte kaart ontvangen En supersnel geleverd Had een mooie kaart voor me 80 jarige moeder besteld en die was zeker uniek Deze kaart had ze niet dubbel gekregen wat je vaak hebt als je een kaart in de winkel koopt.

Mooie service

Snelle service en levering van het pakketje kaarten. Ook de begeleide mail waarin stond dat er een kaartje ontbrak was fijn. Het bedrag hiervan werd reeds teruggestort en een mooie tegemoetkoming om een code te geven voor een gratis verzending op een volgend pakket. Waarvoor mijn dank.

Mooie originele wenskaarten

Hier vind je wenskaarten die je niet in elke winkel kan vinden. Daarom zijn deze wenskaarten extra origineel!

Gevarieerd aanbod en goede service

Leuke ansichtkaarten en veel keuze.

prachtige pop-up kaarten

Ik had de pop-up in fles en de vierkante New York, prachtig zijn ze. K moest er wel een week op wachten, maar t was het wachten waard.

Goed assortiment, konden nergens zo’n mooie kaart vinden en supersnelle levering.

Snelle goede service en kwaliteit

Makkelijk en vlug besteld, vlug verzonden en goede kwaliteit, erg leuke en aparte kaarten..

Super leuk

Wat een ruim assortiment aan de mooiste wenskaarten! Eenvoudig te bestellen en super snel geleverd. Echt een aanrader! Top.

Na een keuze kunnen maken uit het ruime assortiment, was mijn bestelling heel snel in huis.

Veel keuze, snelle levering!

nvt

overzichtelijke site, makkelijk te bestellen. Prima kaarten. Prijs kwaliteit ok. enige is dat er wel heel veel aan zakjes en verpakkingen mee gepaard gaan. Dat kan wat minder.

Kaarten zijn nog mooier dan verwacht

De kaarten zijn nog mooier dan verwacht. Kwaliteit is goed en het heeft een chique uitstraling voor een prima prijs. Ik zal zeker weer gaan bestellen bij Muller wenskaarten.

Snelle verzending

De volgende dag al in huis. Netjes verpakt

Ze zijn nog mooier dan op de site

Doordat ik tijdelijk uitgeschakeld ben om kaarten te shoppen.. Zocht ik op vele sites naar wenskaarten. Nu ik heb jullie site gevonden en al weer door gegeven aan bekende. Prijs kwaliteit is prima!

zeer goed en snelen makkelijk te bestellen

De kaart was precies zoals de afbeelding en de afhandeling ging erg snel !

Goede, snelle service van mooie kaarten.

Kaarten waren bekend maar niet verkrijgbaar op de plaats waar ik ze normaal koop. Zo kwam ik terecht bij Mullerwenskaarten, fijn zo!

Echt heel goed! Mooi verpakt en goed geleverd

Correct en zorgzaam ingepakt

Mooi aanbod, snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ik vond het een mooi aanbod qua kaarten etc.. Ook fijn dat je postzegels kon kopen op deze website. De levering per post was snel. En het was fijn dat je zelf thuis de kaarten kon beschrijven en opsturen. De prijs-kwaliteit verhouding was ook goed. Ik raad deze site ook andere mensen aan.

snelle levering en erg netjes verzorgd

Mooie kaart voor niet te veel geld. Zou fijn zijn als er een tarief voor versturen binnen nederland bij zou zijn.

zeer goed

goede service

Via de website was bestellen makkelijk en de levering was snel, ik had mijn spulletjes de volgende dag al in huis.

Mooie kaart , snelle levering.

Mooie kaarten voor iedere gelegenheid en netjes verpakt en snel geleverd.

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.