Mooie kaarten, snelle levering

Na ooit van iemand een hele leuke kaart te hebben ontvangen heb ik uitgezocht waar deze was gekocht. Met Kerstmis in het vooruitzicht bedacht ik dat het leuk zou zijn om eens nèt even andere kaarten te versturen en heb ze daarom hier besteld.

Positief.

Een groot aanbod aan kaarten. Snelle bezorging.

veel keuzen

het zijn mooie kaarten en snel ontvangen tot volgend bestellingen

Snel en accuraat, vriendelijk en behulpzaam

Beste Peter, Vandaag, 15-10 rond het middaguur, kwam de DHL met het pakketje kerstkaarten. Ze zijn goed en keurig aangekomen, mooi en degelijk verpakt! Hartelijk dank voor de snelle zending. (gelukkig heb ik nog even. Wie weet tot een volgende keer. Fijne dag. groet&goeds Willie van der Kooij.

Hele mooie kaarten. Snelle service.

Prachtige kaarten.

Betrouwbare webshop, snelle levering, duidelijke communicatie over de levering, prachtige kaarten en heel veel keus.

Bijzondere kerstkaarten...

Ik heb bij Muller geshopt omdat ze bijzondere kerstkaarten hebben. Makkelijk besteld, snel geleverd..

Snelle levering en zeer goed verpakt.

Ik ben zeer tevreden met zowel de snelle levering als de stevige manier van verpakken. Bovendien zijn de kaarten bijzonder mooi qua uitvoering.

Prachtige kaarten en een hele goede service! Ben heel blij met deze bijzondere kaarten plus kerstkaarten!

fantastisch

mooi aanbod, snelle en correcte service een aanrader.

Snelle levering, prachtige kaarten

Ik had flink wat kaarten besteld en vind de kwaliteit en originaliteit erg goed. Goed verpakt en snel geleverd. Zeker tot de volgende keer.

3D kaarten fraai..maar

Mooie kaarten, er eentje uitgezocht en blijkt pas dat er geen kaarten worden verzonden naar jarige o.i.d. Kreeg de kaarr voor veel verzendkosten thuis gestuurd. Jammer! Volgende keer zoek ik verder

Mooi verpakt en op tijd gekregen

Een heel mooi assortiment, probleemloos bestellen en een snelle levering. Zeker een aanrader.

Mooie kaarten, snel ontvangen, helemaal tevreden.

Mooie unieke kaarten besteld die ik snel heb ontvangen en super netjes verpakt. Heel tevreden over Muller wenskaarten. Tot de volgende bestelling!

Mooi assortiment, snelle verzending, goed verpakt en zeer tevreden over alles eigenlijk. Ik zou er zeker weer eens bestellen!.

Ruime keuze is stijlen en prijzen.

Fijne webwinkel met volop keuze in kaarten voor ons bedrijf. De levering is vlot en milieuvriendelijk verpakt.

Mooie kaarten!

Het zijn mooie kaarten van een goede kwaliteit. Ze werden snel geleverd.

Wit is geel verkleurd

Ik kocht 3D kaarten, deze waren sterk verouderd en daardoor verkleurd. Wit was dus helaas niet wit, maar met gele randen. Ergens had het iets rustieks, maar ook iets smoezeligs.

Goede service, snelle levering, precies zoals verwacht!

De website is overzichtelijk. De bestelling kwam netjes verpakt aan en mooie wenskaarten.

Vlotte bezorging.

Ik zocht een bepaalde kaart en vond deze bij Müller wenskaarten. Ook had ik deze snel nodig. Deze kwam zoals bij de bestelling stond op de aangegeven datum. Heel blij mee.

Kaart voldoet 100% aan de verwachtingen

Mullerwenskaarten levert en voldoet helemaal aan de verwachtingen. Helaas had de post de kaart een beetje gekreukt. Dit was snel opgelost door een nacht een boek erop te leggen. Misschien als verbeterpunt om bij bestelling van 1 of enkele kaarten een dikkere kartonnen hoes eromheen te doen.

top kaarten, mooi, stevig en orgineel

De wenskaarten van Muller bevallen prima. Dan je wel voor de service en kwaliteit

Bestelling werd op tijd bezorgd !

Veel keuze en snel geleverd.

Bij mijn vorige werkgever bestelde ik altijd al kaarten bij Muller. In mijn huidige functie nu voor de eerste keer weer besteld. Zoals ik gewend was, veel keuze, makkelijk online bestellen, achteraf betalen en snel geleverd. Helemaal top!

Rohofstraat 132

7604 AK Almelo

+31 (0)546 827092

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.