Super Pop-up kaarten

Zeer veel keuze in kaarten . Alleen al een plezier om er doorheen te scrollen !

Mooie collectie en op tijd geleverd.

Het bovenstaande geeft al aan waarom ik af en toe bij u bestel. Tevreden klant.

Prachtige kaarten.

Mooie en vaak aparte kaarten. De bestelling werd snel geleverd en de kaarten zijn heel mooi. Er zat 1 verkeerde kaart bij maar omdat ze allemaal mooi zijn vind ik dat niet zo'n pobleem. Echt een aanrader!

Prima gegaan, top hoor

Super gegaan, top hoor

Zeer positief!

Er is een zeer uitgebreide sortering voor elk wat wils. De levering gaat zeer snel en de kaarten zijn mooi verpakt. Ik ga voor de Mullerwenskaarten.

Snelle levering, mooi verpakt, gebruiken geen plastic!

Mooie kaarten en snel geleverd!

Het assortiment is groot en voor elk wat wils. Bestelling liep heel makkelijke en de volgende dag in huis.

Een leuk aanbod, snel aan huis geleverd

een mooi aanbod in een overzichtelijke site snelle levering

De bestelde kaarten zijn erg mooi. Het aanbod in de winkel is zeer divers zowel qua assortiment als qua prijs. Ga zeker vaker kaarten bestellen

Snelle levering, netjes verpakt, mooi assortiment!

Mooie kaarten, snel geleverd

Mooie kwaliteit kaarten, net even anders dan de meeste kaarten. Goed verpakt en snel geleverd.

Met veel plezier wenskaartjes shoppen

Ruime keuze in gevarieerd aanbod aan correcte prijzen. Vlotte en snelle levering !

Heel goed!

Zeer ruim en origineel assortiment, goed geprijsd. Vlotte levering, zeer goed verpakt.

UITSTEKEND

Prima levering! Alles keurig netjes verpakt... Niets op aan te merken. Paar mapjes KERSTKAARTEN besteld en direct de december zegels, Ben er heel blij mee!! Mooie kaarten, en ik steun direct een goed doel!! En ik hoef er de deur niet voor uit, wat wil je nog meer? Volgend jaar weer!

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Duidelijk website. Veel keus en snelle levering

Ik ben heel tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

Uit een grote keuze is mijn bestelling keurig, snel en daadkrachtig uitgevoerd. Zeker vat baar voor herhaling.

Mooie assortiment kaarten snel geleverd

Mooie assortiment kaarten, snel geleverd.

Snelle verzending

Regelmatig hebben we kaarten nodig; voor mooie en plechtige momenten. En als je ze nodig hebt.. zijn ze net op. Daarom bestellen we onze wenskaarten bij Muller; vandaag besteld en morgen in huis! En altijd keurig verzorgd/verpakt.

Mooie kaarten, goede website, veel keus en keurig verpakt! Absoluut een aanrader!

Service zoals het hoort, top.

Betaalbaar en snel, zonder gedoe met vooraf betalen. En papieren verpakking ipv plastic, heel goed!

Makkelijk om online kaarten op rekening te kunnen bestellen.

Ik heb een tip, minder kaarten met engelse tekst.

prima, mooie kaarten en snelle bezorging

Ik ben tevreden over de kaarten, goede kwaliteit, mooi netjes verpakt en met een mooi kaartje erbij. Helemaal goed, hartelijk dank!

Al jaren zeer tevreden. Destijds gekozen voor Muller daar een deel van de collectie zeer origineel is

Perfecte service

Bestelling was op ander adres door post nl afgegeven maar gebeld door dhr Muller waar het was

Bestelling is vlot verlopen

Bestelling is naar alle tevredenheid verlopen

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.