Erg leuke uilenkaart!

Ik had een leuke uilen kaart nodig voor mijn kleindochter, en die vond ik niet in de winkel maar wel bij Muller. Wat een mooie 3D kaart! En vlot bij me in de brievenbus.

Goede levering

Leuke kaarten, snel geleverd in een goede verpakking

prijs / kwaliteit is o.k.

Vrijdag begin middag besteld, had gehoopt ze zaterdag in huis te hebben, kwamen pas dinsdag.

Snel geleverd, orima

Veel keus aan kaarten. Vooral de 3D karten even anders dan anders

Zeer goed,snelle levering en prachtige kaart!

Snel, helder, vakkundig

Een overzichtelijke en makkelijke aankoopwijze gevolgd door ultra-snelle levering van het gevraagde en in goede toestand.

Heel bijzondere kaarten die een cadeautje in de brievenbus zijn

Ik was positief verrast toen ik de bestelde kaarten zag; in het echt nog mooier dan op het plaatje. Ze zijn hun geld zó waard!

De kaarten zijn top !

Hele mooie kaarten. Ruime sortering om uit te kiezen voor iedere gelegenheid en leeftijd. En niet duur !

Super overzichtelijke website , leuke kaarten en veel keuze

Veel keuze, leuke kaarten, snelle verzending

prima en snel

grote keuze met een razendsnelle levering

Kaarten zien er super uit en snelle levering

Kaarten zien er super uit en snelle levering

Super goed

Mooie kaarten, goed verzorgd verpakt snelle levering.

Mooie kaarten

Kaarten zijn in t echt net zo mooi als op de website. Snelle levering!

Snel en oplettend verstuurd. Prima. Aanrader.

mooie selectie kaarten

Ik ben blij dat jullie niet de standaard keuze aan kaarten aanbieden maar een selectie maken die je niet overal vindt aan correcte prijzen. Enige opmerking (anders had ik volle 10 gegeven) is je keuze van PostNL. Telkens er met PostNL gewerkt wordt, ondervind ik moeilijkheden (verkeerd geleverd) of vertraging in levering. Nu ook werd de levering 3 keer uitgesteld. Maandag besteld en hopelijk op vrijdag geleverd. Ik wacht er nog op.

top service

Prachtige kaarten voor een mooie prijs. Besteld, de volgende dag al binnen! Wij maken al jaren met veel plezier gebruik van de diensten van Muller Wenskaarten.

prima bedrijf

Ruime keuze en snel verzonden.

kaarten

Mooie kaarten gekocht, ik bestel er zeker weer.

Helemaal top.

Kaarten snel en netjes ontvangen.

Goede service, snelle levering

voor herhaling vatbaar

Goede en mooie kaarten. Netjes verpakt en snel geleverd

Snel en mooi

De kaarten waren naar mijn verwachting. De levering ging soepel en snel. leuke nieuwe kaarten

heel goed!

snelle bezorging en ruime keus

TOP !

Geen opmerkingen, ben een tevreden klant.

Snel geleverd en keurig verpakt.

De kaarten waren keurig verpakt en ik vond ze de volgende dag al in de brievenbus. Bedankt.

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.