Snel geleverd, netjes verpakt, met oog voor het milieu en duidelijke bestellijst erbij.

Geweldige keuze en service

Prachtige kaarten kun je er bestellen, de site werkt goed en is heel overzichtelijk. En je krijgt je bestelling razendsnel en in een kartonnen verpakking, met het ook op het milieu heel fijn

Perfect!

Snel geleverd en heel mooi verpakt!

Heel veel keuze!

Wat een mooie kaarten, kon bijna niet kiezen. Voor elke gelegenheid is er wat moois te vinden. De bestelling is snel verstuurd en kwam netjes aan. Ik ga vaker bestellen.

Uitstekend!

Leuk assortiment en snelle levering,kortom tevreden!

Easy and fast

The cards received fairly quickly and were packaged well. Great service!

Mooie kaarten

Grote keus voor allerlei onderwerpen.

mooi assortiment kaarten en snelle bezorging

Ruim aanbod

Snelke en perfecte levering.

Verrassende kaarten en goede informatie verzending

Was op zoek naar bijzondere kaarten voor speciale gelegenheden. Kwam op de website van Muller en was heel enthousiast en dat bleef zo nadat ik de bestelling had ontvangen.

Mooie kaarten, origineel en goede verzending

Mooie diverse kaarten, vooral de pop up/3d kaarten voor kids vallen in de smaak voor de verjaardagen!

aparte collectie

hele bijzondere collectie , en goede afwikkeling van de bestelling ,dank

Leuke kaarten,snelle levering en keurig verpakt

Het is een zeer goede ervaring en zal zeker reclame maken

perfect

Perfect!

Muller wenskaarten zijn een succes! Ze worden mooi verpakt opgestuurd. Komen per direct aan. Website geeft keurig aan wanneer men in coronatijd bestellingen kan doorgeven. Klopt ook wat op website staan. En daarbij: Kaarten zijn schitterend! :)

Müller's kaarten: ideaal als je nog echte kaarten wilt versturen!

Het is een verademing om kaarten te kunnen bestellen, die je vervolgens zelf schrijft en verstuurt. Mensen stellen dat veel meer op prijs dan de Greetz en Hallmark opties. Het zou wel fijn zijn als het assortiment uitgebreid kan worden met mooie A4 kaarten. Het huidige assortiment is zeer beperkt.

TOP

Snelle levering, keurig verzorgd, prima kwaliteit van de kaarten.

Super goede assortiment en levering!

Fijne website, duidelijke mails over kosten en verzenden.

Snel en zoals omschreven

De kaarten waren ondanks de vertragingen bij postnl direct verstuurd en snel in huis. Ook waren de kaarten precies naar verwachting. De keuze op de website was overigens zeer ruim.

altijd helemaal goed en netes

Koop er altijd mijn kaarten, tevreden , netjes , op tijd, leuke site

super service, op tijd geleverd.

goede service, op tijd geleverd, netjes afgeleverd.

Duidelijke webshop snelle levering

Duidelijke webshop snelle en nette aflevering door de kaartjes in aparte zakjes te bundelen.

Ik bezocht de side voor de eerste keer. Ga vaker wat bekijken en bestellen. Het wordt keurig verpakt afgeleverd

Duidelijke productomschrijving, snelle levering en goede kwaliteit

Voor een collega wilden we eenpakketje samenstellen, met een grote kaart met ieders persoonlijke gelukswensen. Maar waar vind je dat in deze coronatijd? Gelukkig via google op Mullerwenskaarten terechtkomen en het juiste profuct snel ontvangen. De ontvanger was er ook blij mee!

geweldige keuze, goede service

ik vond de informatie op de website heel duidelijk en eerlijk, ze hebben een ruime keuze aan Alex Clark-kaarten en nog veel meer, de service was uitstekend. voor mij een aanrader en ik ga er zeker weer bestellen

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.