De bestelling verliep zoals toegezegd. De kaarten waren precies zoals verwacht, op 1 na. Deze had een A4 formaat, dat had ik over het hoofd gezien. Maar kan gebruikt worden. (De doos met kaarten was wel wat groot voor mijn brievenbus)

Prima, leuke kaarten, snelle bezorging.

Prima, leuke kaarten, snelle bezorging.

Ik bestel regelmatig kaarten, zodra mijn voorraad slinkt zoek ik weer nieuwe kaarten uit. Wat ik miste was een selectie Paaskaarten.

Heel goed, 5 sterren

De kaarten zijn precies zoals ik gehoopt hebt. Alles zat goed verpakt en er zat nog een mooie kaart bij voor mezelf. Een cadeautje om te ontvangen. Dankjewel!

Prima service!

Snelle levering, goede service. Ik zou wel wat meer grote A4 formaat kaarten willen zien. Ik vermoed veel bedrijven jullie gebruiken, en wij hebben altijd behoefte aan grotere kaarten waar meer mensen iets in kunnen schrijven,

Prachtige kaarten en netjes bezorgd

Erg tevreden

Mooie , originele kaarten. Vlotte levering

Mooie kaarten

Mooie kaarten, keurig verpakt. Waren ook alle 4 goed te beschrijven. Ik zou deze winkel aanraden.

Prachtige kaarten en stationary

Ontzettend mooie collectie kaarten, bekende ontwerpers en veel keuze. Ook de stationary is prachtig. Makkelijk besteld, snel geleverd. Top!

Verkeerd bezorgd

Mijn pakje is op een verkeerd adres bezorgd. Het was heel fijn dat de man die het in de brievenbus vond, zo aardig was om het mij te brengen anders had ik het nooit gekregen. En ik kan natuurlijk niet bewijzen dat het niet bij mij bezorgd is. Ik snap wel dat de verzender hier niet schuldig aan is maar misschien kunnen ze een andere bezorgdienst kiezen

Uiteraard is het niet de bedoeling, en heel vervelend, dat uw bestelling bij iemand in uw buurt bezorgd wordt. Excuses hiervoor. Omdat dit bij alle pakketdiensten wel eens gebeurt is dit voor ons geen aanleiding om een andere bezorgdienst te zoeken.

Leuke kaarten en prima service

Kaarten voor elke gelegenheid, vriendelijke prijzen en snelle bezorging

Prima, wel lange levertijd

Goed verlopen, levering duurt wat lang voor een webshop

Mooie kaarten

Mooie kaarten, voldoende keuze.

super

Leuke en originele kaarten, snel binnen

zeer tevreden

Mooie kwaliteitskaarten, ruime keuze. Goed verzorgde levering. Aanrader.

Fantastische kaarten en uitstekende service

Heel tevreden en blij

Weer leuke kaarten.

Voor de tweede keer besteld en de kaarten zijn leuk en origineel. Ben zeer tevreden.

De kaarten waren snel binnen, prima kwaliteit!

Goede bezorging, verpakking en mooie kwaliteit kaarten.

Snel en goede kwaliteit

Prachtige kaarten

Bestellen gaat makkelijk, levering gaat goed en snel en de kaarten zijn prachtig en van goede kwaliteit!

Verzending prima

Kom uiteindelijk niets in de kaart schrijven. Kaart was na betaling al verzonden naar geadresseerde. Erg onduidelijk hoe dit moest.

Zoals op onder andere onze homepagina staat drukken wij geen teksten in kaarten. Onze klanten bestellen één of meerdere kaarten om ze zelf te schrijven en te versturen of af te geven. Vervelend dat u dit niet gelezen hebt.

Goede dienstverlening, betrouwbare afhandeling en verzending. Product kwaliteit zeer goed. Aanrader!

zo hoort het

zo hoort het

Snelle levering, mooie kaarten

De kaarten zijn mooi en goed in prijs. Je kunt ze per stuk bestellen en ze zijn erg geschikt voor ons Personeelsfonds.

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.