Bestelling vlot en prima in orde

Duidelijke bestelling overzicht Een kaartje besteld en kort erna een mail gekregen dat het niet voorradig was Onmiddellijk het bedrag van het kaartje teruggestort gekregen En een korting bij volgende bestelling Alles heel verzorgd verpakt Zeer tevreden!

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Mooie kaarten. Snelle levering. Top!

super

super

zeer tevreden

vlotte bezorging en de goede kaarten gekregen

Goede snelle service

Leuke, gezellige kaarten!

Prima, mooie kaarten, snel geleverd

Goede ervaring. Ga zeker nog eens bestellen.

Snelle levering, erg mooie kaarten!

Veel keus aan verschillende en originele wenskaarten in verschillende prijsklasses, eerlijke verzendkosten, snelle levering. Prima!

Veel keus, netjes verstuurd

Regelmatige klant dus tevreden klant.

Hele mooie kasrten, weer veel mensen blij kunnen maken. Alles ging zoals afgesproken.

Snelle levering en mooie kaarten

👌🏼

Prachtige kaarten! Mooi door hun eenvoud

Prima website, snelle levering

Prima website, snelle levering

Prachtige kaarten vlot bezorgd

Via de duidelijke website kon ik makkelijk aparte, prachtige kaarten uitzoeken. Veel keuze. Vlotte bezorging per post, mooie kwaliteit. Ik kreeg goede reakties op de verzonden kaarten. Goed bezig!

Snelle afhandeling

Prima ervaring ... voor herhaling vatbaar. Maar .... ik wil geen ongevraagde reclame mails oid ontvangen !!!!!

goed werkende website, leuk aanbod, niet duur en snelle, goed verzorgde levering

top!

Heel goed en snel

Ik heb ze voor m’n moeder besteld omdat ze niet naar buiten kan/mag ivm Corona.op de website stond dat jullie ze maandag zouden versturen en inderdaad dinsdag heeft m’n ma ze ontvangen.helemaal top.kan ze weer lekker kaartjes versturen 👍👍💪💪💪

Mooie, niet alledaagse ,kaarten

Door de huidige situatie was ik genoodzaakt op internet te bestellen. Deze kaarten zijn uniek. Onze kleinkinderen zullen er gegarandeerd heel blij mee zijn.

ruime keuze en snelle levering

zie boven

Door de coronavirus doet een kaartje voor de kwetsbare mensen goed. Je verstuurd er wat meer en dan is het fijn als de kaartje wat voordelig zijn. Leuke kaartjes en een goede service.

mooie kaarten, snelle bezorging

Ik vond het best wel lastig om de kaarten via een plaatje uit te zoeken, maar de kwaliteit is me 100% meegevallen. Kaarten bestellen is in de toekomst zeker een goede optie.

Heel aparte kaarten

Keuze uit meerdere erg leuke, mooie en aparte kaarten. Ik ben er erg blij mee. Bovendien een zeer snelle goed verzorgde levering.

Mooie kaarten, snelle levering

Ik had snel wenskaarten nodig en omdat ik vanwege de Corona crisis de deur niet uitkan, heb ik deze online besteld. Ben tevreden over de kwaliteit en de service.

Mooie collectie kaarten en binnen 1 dag ontvangen. Geweldig

Snelle verzending van de bestelling. Netjes verpakt. Erg tevreden.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling!

Het is de eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik een bestelling plaats bij Muller wenskaarten: uitgebreid assortiment en een snelle afwikkeling en bezorging.

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.