Mooie collectie kaarten. Zeer verzorgd aangeleverd.

Op zoek naar een Engelstalige rouwkaart kwam ik op de website van Muller terecht. Drie kaarten besteld die op de beloofde dag bezorgd werden. Werkelijk prachtige kaarten, ook nog in een milieuvriendelijke verpakking met een attent begeleidend kaartje erbij. Ik kan Muller van harte aanbevelen.

Prachtig

Hele mooie kaarten, geweldig

Leuke kaarten en goede prijs

Er is een goede keuze aan wenskaarten voor elke gelegenheid. Bestelproces en levering verloopt prima. Heel tevreden.

Prachtige kaarten en goede sero

Op zoek naar kaarten zag ik Muller kaarten. Aangezien ikzelf ook Muller heet was ik nieuwsgierig. En wat een prachtige kaarten! Bestelde er meteen 1 en die werd snel bezorgd. Ben inmiddels drie bestellingen verder. Heb de site al aan een aantal mensen doorgegeven. Kortom: erg blij met deze online kaarten winkel.

Originele kaarten en niet duurder dan in de winkel.

Nét weer even anders als de kaarten die gewoonlijk in de winkels te koop zijn. Persoonlijker en/of passend voor degene voor wie hij bedoeld is.

Zeer overzichtelijke website

Leuke kaarten voor elke gelegenheid.

vlot en snel

Sommige door ons gekozen kaartjes leken op karton afgedrukt en daar zaten ook nog eens bruine groetenboerachtig papieren enveloppen bij, ik gok dat deze van gerecycled papier waren.

Leuke originele kaarten

Hele leuke kaarten die je niet overal ziet. Ik had ook een 3D kaart besteld, echt heel mooi en prettig geprijsd.

Prima levering op tijd afspraak na gekomen.

Wat ze berichten met bestelling is correct. Gebeurd ook.

Ik ben al jaren fan van Mullerwenskaarten

Prachtige (3D)kaarten, groot assortiment en prettige service. Ik krijg altijd hele positieve reacties van degenen die de kaarten ontvingen.

Oke

Prachtige wenskaarten, correcte levering!

Prachtige wenskaarten, correcte levering!

Mooie leuke swingcard gekocht, snel verzonden

Kaart zoals verwacht, goed verpakt en nog een aardig kaartje erbij helemaal prima

Niets ontvangen. Pakketje waarschijnlijk ergens anders aangeboden.

Geen sterren zie reden

Ook bezorgers maken helaas fouten. Excuses hiervoor. We hebben een passende oplossing in een afzonderlijke e-mail naar u verzonden.

Mooie wenskaarten

Uitgebreid assortiment en uitstekende service

uitstekend en snel bezorgd

Goede en ruime keus

Geweldige 3 d kaarten

Mooie collectie 3D,schommelkaarten,pop up etc Zijn allemaal onder de indruk als ze zo’n kaart krijgen!

Mmooie wenskaartwn en vlotte bediening

Voor het eerst, maar zeker niet het laatst.

Ruime keuze, snel geleverd en goed verpakt. Ziet er allemaal goed verzorgd uit.

Duidelijke website, makkelijk bestellen

Mooie producten + goede service!

Prachtige kaarten en uitstekende service. Ik ga hier zeer zeker vaker een bestelling plaatsen!

Snelle goede service

Ik bestel al jaren met tussenpozen hier mijn kaarten.Altijd keurig verzorgd en snelle levering!

Ze doen wat ze beloven.

De bestelling werd keurig op de beloofde dag geleverd, kaarten zaten in een speciale envelop en waren hierdoor niet beschadigd.

Keurig netjes gedaan ben zeer tevreden vr gr Df

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.