Fijne webshop met enorm veel keuze

Kaarten uitkiezen en kopen bij Muller vind ik een feestje. Er is enorm veel keus in de kaarten en voor veel momenten en de kaarten zijn er in verschillende prijsklasse. Wat ook fijn is omdat je niet altijd een duurdere kaart wil versturen. Het bestel en betaalproces loopt altijd prima. En de verzending is prima, goed verpakt en een leuk kaartje erbij waarop de bedank tekst van Muller staat. Een soort van persoonlijke noot. Het was niet mijn eerste bestelling en ik zal er vaker gaan terug komen.

Wat een top service!!

Duidelijke webshop, super snelle service, uitzonderlijk netjes verpakt! Geen enkel punt van kritiek voor deze webshop!

prima ervaring!

Leuke kaarten; supersnel geleverd. Ik kocht o.a. een pop up kaart voor mijn buurvrouw, die 50 werd en zij kreeg veel verraste complimentjes voor de kaart.

Ik heb al vaker bij Muller-kaarten, kaarten besteld. Zulke mooie 3D kaarten. En.......een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. De ontvangers van mijn wenskaarten zijn ook altijd heel blij.

Snel en correct

Al voor de coronatijd bestelde ik af en toe bij Muller, maar nu de fysieke kaartenwinkels dicht zijn, is het zeker ideaal. Snel geleverd, goed verpakt en een geweldige keuze aan kaarten. Heldere website waar je kunt zoeken op categorie, leeftijd, geslacht etc. Blij mee.

mooi

Een heel mooie kaart, alleen was de envelop te klein voor de kaart. Ik heb ze dan zonder envelop moeten afgeven, is niet gepast. Dus heel jammer.

Fijn om uit zoveel kaarten te kunnen kiezen

Het is fijner om online kaarten te kopen dan in de winkel. Duidelijk overzicht en prima verpakt.

Prima geregeld

Kaart kwam precies op het moment dat ze gezegd hadden. Perfect!

Uitstekend!

Het werd erg snel bezorgd en heel erg netjes ingepakt met een mooie, vrolijke kaart erbij!

Goede service.

Hele leuke kaarten voor een schappelijke prijs. Ook netjes geleverd.

Prachtig

Snelle levering….prachtige kaarten

Zeer goede service

Ik ontving de door mij (verkeerd) bestelde kaarten. Ik kon deze retour sturen en nieuwe bestellen zonder verzendkosten! Top service!!

Heel tevreden

Keurige levering en duidelijke afhandeling

Prachtige, unieke wenskaarten!

We hebben de wenskaarten leren kennen in Frankrijk. We vinden het héél fijn, nu we ze óók ontdekt hebben met Nederlandse teksten.

Snelle levering en blij met de kaarten!

Leuke kaarten en heel snel in huis

Top kaart

Mooie kaart, goed verpakt en snel geleverd.

Mooie kaarten, snelle levering.

Mooie aparte kaarten, keurig verpakt en een snelle levering.

top!!

snelle service, goede kwaliteit

mijn ervaring is positief

Het assortiment is groot en er zijn ook specifieke kaarten te bestellen. Ik kwam er toevallig terecht omdat ik teksten van de dichter Stijn de Paepe zocht. Ik zal zeker weer een keer gebruik maken van Mullerwenskaarten !

Veel keuze

Ruim assortiment met veel keuze. Prijskwaliteit uitstekend. Snelle service.

Mooie kaarten en snelle levering

Mooie kaarten ,en snelle levering.

Prima kaarten en service

Goede kaarten Snelle service

Snelle service.

Geweldig aanbod.

Mooie kaarten snelle levering

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.