Hele prettige, overzichtelijke site!

Koop al mijn kaarten altijd bij Muller! Prachtige kaarten! Koop vaak Alex Clark. Binnen enkele dagen in huis. Keurig verpakt en verzorgd. Nooit problemen. Zeer content met Muller!!

Mooi assortiment en snelle service!

Doe graag mijn bestellingen bij jullie, omdat het assortiment zo lekker breed is en er veel originele kaarten bij zitten. Heerlijk om een ruime sortering van jullie in huis te hebben.

Ruime keuze

Ruime keuze van mooie kaarten. Overzichtige website.

Goede prijzen en ruim assortiment

Ruim assortiment, vooral ook veel 3d-kaarten en alles is redelijk geprijsd.

Goede kwaliteit en vlotte levering

De kaarten zijn van goede kwaliteit en vlot geleverd

voor herhaling vatbaar

op afgesproken tijd bezorgd. bijzonder mooie kaarten! wordt vervolgd!

Mooie (enkelvoudige) kunstkaarten

Op zoek naar kunstkaarten kwam ik Mullerwenskaarten tegen. Ik heb er 5 besteld, ze kwamen snel. Mooie enkelvoudige, vierkante, stevige kaarten, in bijpassende, gekleurde enveloppen. Ik zou zeker weer een kijkje nemen bij hun aanbod.

Zoals altijd snel en netjes verzorgd geregeld! Tot de volgende keer.

Mooie kaarten ruim assortemen

Iedereen aan te bevelen

Mooie collectie

Ik krijg van iemand uit Amerika weleens bijzondere kaarten en kon ze hier niet vinden en zeker niet in supermarkten of winkels als Bruna. Bij Muller heb ik eindelijk een fraaie collectie gevonden.

Geweldig.

2 prachtige kaarten met zwanen. Echt genieten!!

Prima ervaring.

Snelle en correcte levering.

Prima webshop

Al meerdere bestellingen gedaan bij Mullerwenskaarten. Het assortiment is zeer uitgebreid en de snelheid van het moment van bestellen tot bezorgen is uitstekend. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van je bestelling. De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk! Een aanrader

Netjes verpakt

Duidelijke site, makkelijk bestellen

De site is fijn en overzichtelijk, je kan makkelijk zoeken tussen de verschillende wenskaarten, duidelijk de prijs aangegeven etc... Kortom fijne site om mee te werken

zeer goed

Top, mooi ingepakt, op tijd geleverd,

Mooie kaarten

> Het is voor het eerst dat wij kaarten bij u hebben besteld voor Stichting Sintjacob. >De online webshop werkt zeer prettig, makkelijk toegangkelijk en voldoende keuze. > De levering is snel en correct. PS. de cadeaubon a. 5,00 Euro mag u aan een goed doel schenken. Vriendelijke groet, Kees Verhagen Teamleider Restauratieve Voorzieningen

Mooie kaarten, snel in huiskaarten

Kaarten kloppen met het plaatje en komen in de brievenbus

Leuk en gevarieerd aanbod

Op de site zijn mooie, leuke en bijzondere kaarten te vinden die je niet overal tegenkomt. De kaarten zijn een echt cadeautje om te verzenden of om te ontvangen. Mijn bestelling werd snel verzonden. De bestelling was netjes verpakt en is in goede orde aangekomen.

Erg tevreden

De service en snelheid zijn prima en naar tevredenheid

Ik ben erg tevreden.

Ik ben erg tevreden. Mooie wenskaarten. Zeer goede winkel.

Leuk dat er voor zoveel thema,s zo.n mooie aparte kaarten te koop zij

Zo,n groot aanbod van diverse thema kaarten.mooi gemaakt en zorgvuldig verstuurd

Bezorging 5 dagen!

Belofte binnen 1 a 2 werkdagen bezorgd niet nagekomen helaas!

Uw bestelling is vrijdag 26 april verzonden. Omdat op Koningsdag geen pakketten bezorgd worden was de bezorging op maandag. We kunnen ons voorstellen dat dit voor uw gevoel laat is.

mooie kaarten

verrassend mooie en goede kwaliteit kaarten!

Mooie kaarten, ruim assortiment

Veel keuze in verschillende gelegenheden. Helaas geen postzegels beschikbaar of online versturen mogelijkheden.

Rohofstraat 132

7604 AK Almelo

+31 (0)546 827092

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.