Prachtige kaarten

Prachtige pop-up kaarten, een feest om te sturen en de ontvangers reageren altijd enthousiast.

perfect

ruime keus goedverzorgd redelijke prijs

Heel snelle levering en mooie kwaliteit kaarten. Zeer tevreden!

Heel snelle levering en mooie kwaliteit kaarten.

Zeer slecht

Geen postzegels op pakket, moest meer dan 10 euro bijbetalen

Beste Lis, Wij versturen met DHL en Cycloon Post. Beide dragen de post niet over aan PostNL. Het lijkt erop dat het om een ander pakketje gaat dat u ontvangen hebt.

Al een aantal keer wat besteld en snel en correct geleverd

Keurig verzorgd

Goede ervaring

Prachtige kaarten voor mooie prijs.

Muller heeft geweldig mooie kinder kaarten! Ruime keuze. Snel geleverd en voor elke gelegenheid wel iets mooi te vinden.

Ik deed mijn bestelling,zag toen dat de kaart per fiets geleverd zou worden!Ik dacht,help,wij wonen helemaal in Zeeland Ik had de kaart best snel nodig,dus zat beetje in mn rats.Maar hieperdepiep,hij werd gewoon bezorgd,zonder fiets,en op tijd. Dik tevreden!

Wij gebruiken Cycloon Post voor al onze zendingen. Zij gebruiken zoveel mogelijk de fiets voor transport. De pakketten worden dus ook per fiets bij ons opgehaald. In plaatsen waar Cycloon nog geen bezorgers heeft wordt gebruik gemaakt van DHL. DHL bezorgt zoveel mogelijk met elektrische voertuigen.

zeer positief

Ruime keuze. Goede en vlotte levering. Betrouwbare partner.

Uitstekend!

Ruim assortiment, snelle levering!

Kaarten besteld en op tijd in huis

Kaarten netjes ontvangen en geen problemen met bedrag overmaken. Alles netjes voor elkaar

Prachtige kaarten voor een mooie prijs.

Goede ervaring, op tijd, betaalbaar en leuke kaarten.

Prima verpakt en verzonden. Al het gevraagd in 1 keer geleverd.

Perfect!

Ruime keuze, niet te duur, snel en goed geleverd.

Mooi assortiment met snelle service

Muller wenskaarten heeft voor mij een mooi assortiment. Makkelijk te bestellen en snelle (groene)levering

Heel aparte, leuke collectie . Snelle service.

Kaarten waren snel binnen , bestelling klopte en goed kwaliteit

prima product, snelle service

Fijn product buiten de giga producenten om. Het is een agenda voor 2024, zou 4-1 komen maar was er al tussen kerst en oud jaar ! Erg prettig voor het in gebruik nemen :-) Met dank daarvoor !

Mooie kaarten

2 grote A4 kaarten besteld. Mooie kaarten en heel snel in huis.

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen

Het is onduidelijk wanneer mijn bestelling bezorgd gaat worden. Dat is niet handig als je een duidelijk doel hebt met de wenskaarten.

Het lijkt erop dat uw bestelling zoek geraakt is. Vandaar dat niet duidelijk is wanneer uw bestelling bezorgd wordt. Mijn excuses hiervoor. We hebben u, via e-mail, een passende oplossing gegeven.

Prachtige kaarten,heldere site en snelle levering

Heldere site,prachtige kaarten en snelle levering.

Geweldig, ondanks de kerstdrukte was mijn kaart precies op tijd!

dankjewel

Prachtige kaarten en snelle milieuvriendelijke bezorging.

Prachtige 3D kerstwenskaarten dit jaar.

Prachtige pop-up kaarten

Schitterende collectie pop-up kerstkaarten en erg leuke ontwerpen. Groot succes bij de ontvangers dus ik kom hier vaker.

Wat je krijgt is wat je bestel

Goed artikel

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.