Mooi

Snelle verzending en mooie kaarten!

mooi het kaartje werd direct geleverd

Een tien met een griffel voor Muller wenskaarten!

De wenskaarten uit de webwinkel van Muller zijn origineel, worden keurig verpakt en zoals beloofd op tijd verstuurd!

Great choice and price

Great choice and price. Quick delivery.

Was huisnr vergeten in te vullen , kreeg daar bericht over en de kaarten zijn super voor de kleinkinderen!!!!!

Snelle levering!

Ruime keuze en snelle levering

mooie kaarten en snelle levering

hele mooie kaarten, die snel geleverd zijn. Wij waren ons huisnummer vergeten te vermelden, kregen snel een mail en direct daarna zijn de kaarten verstuurd. Zeer tevreden.

Snel en netjes afgeleverd

Mijn bestelling werd op tijd bezorgd en was netjes verpakt. Er was zorg aan besteed.

Mooi

Bijzonder en mooi

Zeer tevreden over deze (web-)leverancier

Ruime sortering met goede kwaliteit, eenvoudige bestelprocedure, duurzame verpakkingen en snelle levering

Goed verpakt en goed overgekomen.

Gewoon geweldig

Het pakketje met de allermooiste 3 D kaarten kwam snel. Ideaal om hier te bestellen en werkelijk ze zijn zo mooi♥

Prima en snel binnen

Enig!

Ten eerste: heeel mooie kaarten, ten tweede: snelle bezorging. Enorm tevreden!

aanbod:een veelzijdige, grote collectie van merendeels originele kaarten in alle mogelijke genres.

Ik blijf de komende tijd deze firma met grote belangstelling volgen

Goede en snelle kevering

Leuk assortiment, snelle en correcte kevering!!

Vlot geleverd, keurig.

Snel geleverd.

Heel tevreden.

Op de site is een ruime keuze aan orginele kaarten. Eenmaal uitgekozen en besteld, komt de bestelling snel door de brievenbus. Netjes verpakt. Nu 2 maal een bestelling gedaan en ik ben heel tevreden.

Prima site. Makkelijk besteld. Snel en goed geleverd.

prachtige kaarten en een snelle bezorging

Zie bovenstaande, de popup kaarten zijn erg mooi en redelijk van prijs

heel goed

De kaarten waren heel mooi verpakt, vlug geleverd. Zien er uit als op de afbeelding

uitstekend

Op tijd geleverd. Product was zoals beschreven. Er zat een leuk geschreven kaartje bij. Dus zeer tevreden.

Supersnelle levering

Producten zijn van prima kwaliteit en de levering kwam supersnel!!

Alle kaarten zijn even mooi ben er heel blij mee

TOP aparte kaarten!!

Geweldige,schitterende 3D,pop up,swing kaart: hele aparte kaarten! Net iets specialer dan een normale kaart,mooie ontwerpen!! Hoop dat ze nog lang in hun assortiment blijven!

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.