Helemaal Goed!

Snel binnen en helemaal zoals verwacht.

Grote keuze van kaartjes en bij levering alles in orde.

Prima geholpen

Vlotte levering

Duurzame kaarten in PVC-zakje?

Weliswaar was de PVC van gerecyclede flessen, maar waarom moeten kerstkaarten van Coraline Gardner sowieso in een extra zakje. Ze kunnen ook met een papieren bandje bij elkaar worden gehouden zoals bijvoorbeeld Woodmansterne doet.

U hebt gelijk, dit kan beter. Caroline Gardner is, net als andere bedrijven, op zoek naar een duurzame verpakking. Hierin zijn ze nog helaas nog niet in geslaagd.

Fantastisch!

Mooie keuze, net even iets anders. snel geleverd ! Kortom tevreden klant.

Leuke kaart

Vlot bezorgd. Ik ken deze kaarten wel. Altijd leuk om te geven of te krijgen. Viel zeer in de smaak bij jarige kleindochter.

Mooie kaarten, verzorgd met veel aandacht voor het milieu verpakt! Keuze naar ieders smaak zeker ook als je zoals ik houdt van een mooie traditionele Kerstkaart! Al een paar jaar bestel ik mijn Kerstkaarten bij deze wenskaartenwinkel en ik raad iedereen om eens een kijkje te nemen! Zeer de moeite waard!

Mooi

Mooie kaart.

perfect

mooie kaarten snel geleverd

De kaarten die Ik bestel zijn in groepjes ingepakt en dan nog in een envelop met bubbeltjes plastic. Het straalt verzorgdheid uit en dat vind ik heel fijn. Dus Dank jullie wel en tot de volgende keer Fijne kerstdagen en een heel mooi 2024

Echt zeer tevreden over deze webwinkel

Ruime keuze, eenvoudige bestelprocedure, zeer snelle levering en milieuvriendelijke aflevering in papier.

Prachtig!

Het zijn prachtige kerstkaarten die supersnel geleverd zijn. Goed ingepakt om beschadigingen te voorkomen. Met een sympathiek kaartje bijgesloten.

Prachtige kaarten, snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt.

Ik zocht een stijlvolle kerstkaart, groot formaat. Niet makkelijk te vinden .. tot ik bij jullie website kwam. Echt mooie kaart, bedankt!

Goede service, zeer snelle levering

Na bestelling worden de kaarten die je hebt besteld snel verzonden. Dus een prima service.

Mullerwenskaarten: Voor herhaling vatbaar!

Levering verliep perfect, alles verrassend mooi ingepakt, kaarten van mooie kwaliteit, precies zoals ik hoopte. Ik raad dit van harte aan!

Mooie kaart

Mooie kaart had alleen verwacht dat na aanleiding vande tekst de dieren maken muziek er geluid bij zat.

Perfect en snel geregeld

Geweldig assortiment, makjelijk te bestellen en heel snel geleverd!

Bestelling snel verzonden, keurig verpakt, kaartje erbij met nummer van klantenservice voor in het geval van vragen…. prima!

Prachtige originele kaarten

Het was een genoegen om het pakketje te openen en de inhoud ervan te bewonderen Blij met mijn aankopen!

Goede kwaliteit prijs verhouding

Veel keuze en na bestelling te hebben geplaatst zeer vlotte levering. Zeer zeker een aanrader!

geweldige creatieve kaarten in 3D

Wie iets aparts zoekt op het gebied van creatieve kaarten kan bij Muller terecht. Je kijkt je 0gen uit. Hoe verzinnen ze het.. De kaarten zijn bovendien makkelijk om te bouwen met een persoonlijke touch door in het diorama een fotootje of tekeningetje toe te voegen. Alsof het zo bedoeld is.

Mooie kaarten

Leuke kaarten , goeie sortering en snel in huis.

Goed aangeleverd, mooie kwaliteit

Voortreffelijke service, snel en accuraat

Perfect!

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.