Geweldig.

Muller heeft schitterende kerst- en nieuwjaarskaarten. Een enorme keuze. en prima prijzen. Ik heb ze vorig jaar voor het eerst bij Muller besteld en ook dit jaar. De kaarten ontvang je keurig ingepakt. Ik ben blij dat ik Muller heb ontdekt.

Mooie kaarten

De kaarten werden snel en netjes verpakt geleverd. Het zijn echt mooie kaarten

Prachtige kaarten

Zéér tevreden

Uitstekende producten en uitstekende berichtgeving en bezorging

Prachtige kaarten en perfecte bezorging.

Alleen maar kaarten van Muller!

De keus is enorm groot en ik vind altijd de meest mooie kaarten op de website. Ik krijg ook altijd leuke reacties van de ontvangers. Ik bestel al jaren bij Muller en dat zal zo blijven

Super tevreden

Hele mooie.kaarten uitgezocht op hun goedwerkende site en besteld. Ook de afhandeling van.mijn bestelling ging zeer snel. Daarnaast nog heel goed op de hoogte.gehouden via mijn mail over de pakketbezorging via Cycloon. Zeer tevreden dus ik bestel hier zeker weer.

Voor herhaling vatbaar!

Mooie kaarten. Snel geleverd!

Bij niet geleverde kaart bedrag de volgende dag op mijn rekening.

De service is uitstekend !!! Mijn complimenten en hartelijk bedankt !!!

De service is uitstekend !!! Heel zorgzaam en de diensten zijn klantvriendelijk. Had ik niet verwacht. Nogmaals mijn complimenten !!!

Alles wordt altijd goed verpakt en snel verzonden.

Hartstikke leuk en prima service!

Mijn bestelling was er in 1 dag en voldeed voor 100% aan de verwachtingen!

geweldig

Ben heel tevreden

Product naar verwachting plus op tijd geleverd

Goed bedrijf en mooie kaarten

Ik was op zoek naar bijzondere kerstkaarten en voor de eerste keer hier besteld. Dat was een goed idee! Wat een mooie kaarten hebben ze hier. Ik ga snel weer zoeken op de site, want het is altijd leuk om een kaart te sturen, ook bij andere gelegenheden. Dankuwel!!

goede kwaliteit

een groot aanbod om een weloverwogen keuze te kunnen maken Het bestellen gaat ongecompliceerd in tegenstelling tot andere aanbieders De klantenservice is prima. Bij mij deed zich een probleem voor bij de DHL en er werd direct goed op gereageerd. Complimenten!!

Dit wens je!

Als je iemand een wenskaart wilt sturen ben je hier aan het goede adres. Ruim assortiment met bijzondere exemplaren. Uitstekende bezorg service.

Uitstekende afwikkeling van de bestelling

De kaarten kwamen overeen met de werving. Gemakkelijke bestelmethode en uitstekende en snelle afwikkeling.

Mooi assortiment en snel geleverd

Leuke kerstkaarten gevonden, die niet in iedere winkel liggen. Na bestelling werden ze snel geleverd

WAt een mooie kaarten.Bestelling werd op tijd geleverd.goed beschermd verpakt.leuke winkel!

Mooie kaarten

Mooie kaarten was wel even spannend of ze op tijd zouden aankomen maar dat was gelukkig het geval.

mooie kaarten en betaalbaar

Ik hou van mooie kaarten om te versturen aan vrienden en familie Tezelfdertijd ben ik altijd zeer blij als ikzelf een mooi kaartje ontvang voor mij gaat een mooi kaartje met wensen boven alle digitale mogelijkheden Ik vind jullie assortiment mooi, uitgebreid en betaalbaar groetjes Rita

Verrassende leuke kaarten

2 pop-up kaarten besteld. Heel veel keus in deze sector. De een nog leuker dan de andere. Snelle levering en super mooi verpakt. Heel erg blij mee

naar behoren

Vlotte en correcte levering van het bestelde artikel. Misschien zou het wel handig zijn te vermelden of e.a. als brievenbuspakje wordt verzonden. Na het plaatsen van de bestelling volgden het indrukwekkende aantal van 6 e-mails v.w.b. de bezorging door wie en wanneer.

mooie kaarten en super snelle levering. ben er blij mee

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.