mooie kaarten en super snelle levering. ben er blij mee

Geen probleem ontdekt, prima afhandeling.

Het enige waar ik verandering in zou willen zien is het aanbod. Ik verzamel namelijk 3-D ansichtkaarten en zou een regelmatige vernieuwing van het aanbod daarom heel leuk vinden.

Niets negatiefs te vinden

Met meerdere keren uitzoeken en bestellen prima website en zeer goede ervaring bij de levering inclusief de oplossing van een klein foutje. Geweldig.

Wat verwarring bij de levering: DHL /Bpost

bestelling vlot geleverd

Op maandag besteld, vrijdag pas in huis

Ik heb op maandag een kaart besteld, welke pas op vrijdag in huis kwam, welke op z'n laatst woensdag pas zou aankomen...

Heel vervelend als de bezorging van een bestelling vertraging oploopt. Excuses hiervoor. Door o.a. de Black Friday drukte van andere (web)winkels komt het op dit moment helaas vaker voor.

Mooie kaarten

Muller wenskaarten heeft een ruim en mooi assortiment wenskaarten AAN TE BEVELEN...

leuke en aparte kaarten

ik heb hele leuke wobby kaarten besteld zijn super deze zullen de kleinkids leuk vinden een aanrader

Leuke bonte verzameling kaarten

De kaarten die ik heb gekocht zijn zeer divers . Ze zijn heel aardig vooral kleurrijk. Ik hoop mijn kennissen en vrienden daar een plezier mee te doen. Vast wel. Het zou jammer zijn als aan het kaart versturen een einde kwam. Dank en verder succes. Maxine

prima kwaliteit

De levering werd gebracht zoals afgesproken en degelijk verpakt.

..fijne winkel.

..koop graag bij deze winkel.

Kaarten die je elders niet vindt, snel en zorgvuldig bezorgd

Bij Muller vind ik eindelijk wel die bijzondere kaart die ik zoek!

Mijn ervaring is uitsluitend positief.

Vlotte correcte afhandeling en milieuvriendelijk verpakt en verzonden. Prima ervaring.

Mooie kaart

Snelle levering. Kaart is precies zoals de afbeelding.

heeft bijzondere mooie kaarten

vlotte verzending en goed ingepakt.

Leuke kaarten

Heel snelle levering

Mooi verpakt en een lief kaartje als dank. Bezorging prima. Dank

Vlgns afspraak op tijd en milieubewust geleverd.

Het geleverde van goede kwaliteit

mooie kaarten

Goede prijs-kwaliteit. Afbeelding bij message in a bottle vind ik misschien iets geflatteerd op de site. Maar blijft mooie kaart voor goede prijs. 3D popup vind ik de kaart mooier als de afbeelding op site. Diverse verschillende kaarten gekocht. En heel tevreden.

Mooie kaarten

Mooie kaarten en eenvoudig om te bestellen gevolgd door een snelle levering.

Heel goed.

Goede service, ...

Top service, geweldige keuze

Voor de eerste keer wat besteld bij jullie, en heb dit als positief ervaren. Allereerst ,prachtige kaarten, en ten tweede , keurig verpakt en ongeschonden aangekomen!! Snelle service, de kaarten waren binnen 2 dagen gearriveerd!! Dank! Ga zeker nog meer bij jullie bestellen!!

Zeer tevreden. Snelle levering.

Ruime keuze. Zorgvuldig verpakt.

mooi

snelle goede service

Mooie kaarten

Mooie kaarten en snelle levering.

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.