Vlgns afspraak op tijd en milieubewust geleverd.

Het geleverde van goede kwaliteit

mooie kaarten

Goede prijs-kwaliteit. Afbeelding bij message in a bottle vind ik misschien iets geflatteerd op de site. Maar blijft mooie kaart voor goede prijs. 3D popup vind ik de kaart mooier als de afbeelding op site. Diverse verschillende kaarten gekocht. En heel tevreden.

Mooie kaarten

Mooie kaarten en eenvoudig om te bestellen gevolgd door een snelle levering.

Heel goed.

Goede service, ...

Top service, geweldige keuze

Voor de eerste keer wat besteld bij jullie, en heb dit als positief ervaren. Allereerst ,prachtige kaarten, en ten tweede , keurig verpakt en ongeschonden aangekomen!! Snelle service, de kaarten waren binnen 2 dagen gearriveerd!! Dank! Ga zeker nog meer bij jullie bestellen!!

Zeer tevreden. Snelle levering.

Ruime keuze. Zorgvuldig verpakt.

mooi

snelle goede service

Mooie kaarten

Mooie kaarten en snelle levering.

Zeer ruime keus en snelle bezorging

Prachtige kaarten en ruime keus!

Goed en uniek

Bij Muller kun je altijd terecht voor unieke wenskaarten. Snelle verzending van je kaarten ook. Dank!

snelle levering en veel keuze

Uitstekend!

Mooie, leuke kaart en prima geleverd!

Mooie kaarten

Jammer dat de kaarten met border terriër van Alex clark er niet meer zijn die heb ik in Engeland besteld. Maar de message in a bottle kaarten zijn zeer bijzonder

Mooie kaarten en snelle levering

Muller heeft een mooi assortiment. Ik kan altijd slagen voor elke gelegenheid. De kaarten worden goed verpakt verstuurd.

prachtige kaart

Goede bestelling op juiste tijd bezorgd; kwaliteit van de 3D kaart is hoog; kaart is wel kwetsbaar, bij het uit de envelop halen viel er meteen een onderdeeltje af; goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Meer dan geslaagd

Meer dan geslaagd.

Bijzondere kaarten voor Postcrossing

Heel blij met de ruime keuze van de betere ansichtkaarten van bijvoorbeeld het merk Santoro, Correspondances , Aquapurella etc Blij met de originele Franse tektsten maar ook de Nederlandse vertalingen op de van oorsprong Franse ontwerpen. Fijn dat bij de afwijkend formaat kaarten de enveloppen inbegrepen zijn. Kerstkaartjes van Busquets zijn kleiner dan ik verwacht had, lijken meer op cadeaulabels, maar kan ze wel gebruiken. Zal in de toekomst zeker nog een keer een bestelling doen.

Zeer snelle levering en zeer zorgvuldig verpakt !!!

Dit was mijn tweede bestelling in korte tijd en beide keren was hef een zeer snelle levering en zoals ik in het verleden al zeer tevreden was is dit ook weer het geval voor de afgelopen 2 keer die ik in korte tijd besteld heb. Complimenten voor Muller Wenskaarten.

Mooie kaarten snel bezorgd

Ik doe mee met kaarten bingo's en voor het Sprookjes bingo heb ik kaarten bij jullie besteld en deze waren snel bij mij in huis. Super blij mee

Waar voor je geld

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de kaarten. Ik hoop dat de ontvangers dat ook zijn. Muller: aan jullie heeft het in ieder geval niet gelegen. Bedankt

Mooie kaarten

Snelle levering en breed assortiment aan kaarten

Al jaren goede ervaringen!

Sinds een aantal jaren kaarten gekocht voor verschillende momenten. Altijd netjes verzorgd, goed verpakt. Zeer correcte afhandeling en alles klopt altijd. Hele mooie kaarten, vanaf koopjes t/m duurdere. Veel keus. Voor elk wat wils. Als ik iets voor een speciale gelegenheid wil kopen kijk ik altijd bij Muller Wenskaarten.

Zeer correct

Niks aan toe te voegen...zerr correct

schitterende kaarten

Iedereen is blij met de 3D-kaarten die ik hen kon sturen!

Rohofstraat 132 7604 AK Almelo

+31 (0)546 827092

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.