Meer dan geslaagd

Meer dan geslaagd.

Bijzondere kaarten voor Postcrossing

Heel blij met de ruime keuze van de betere ansichtkaarten van bijvoorbeeld het merk Santoro, Correspondances , Aquapurella etc Blij met de originele Franse tektsten maar ook de Nederlandse vertalingen op de van oorsprong Franse ontwerpen. Fijn dat bij de afwijkend formaat kaarten de enveloppen inbegrepen zijn. Kerstkaartjes van Busquets zijn kleiner dan ik verwacht had, lijken meer op cadeaulabels, maar kan ze wel gebruiken. Zal in de toekomst zeker nog een keer een bestelling doen.

Zeer snelle levering en zeer zorgvuldig verpakt !!!

Dit was mijn tweede bestelling in korte tijd en beide keren was hef een zeer snelle levering en zoals ik in het verleden al zeer tevreden was is dit ook weer het geval voor de afgelopen 2 keer die ik in korte tijd besteld heb. Complimenten voor Muller Wenskaarten.

Mooie kaarten snel bezorgd

Ik doe mee met kaarten bingo's en voor het Sprookjes bingo heb ik kaarten bij jullie besteld en deze waren snel bij mij in huis. Super blij mee

Waar voor je geld

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de kaarten. Ik hoop dat de ontvangers dat ook zijn. Muller: aan jullie heeft het in ieder geval niet gelegen. Bedankt

Mooie kaarten

Snelle levering en breed assortiment aan kaarten

Al jaren goede ervaringen!

Sinds een aantal jaren kaarten gekocht voor verschillende momenten. Altijd netjes verzorgd, goed verpakt. Zeer correcte afhandeling en alles klopt altijd. Hele mooie kaarten, vanaf koopjes t/m duurdere. Veel keus. Voor elk wat wils. Als ik iets voor een speciale gelegenheid wil kopen kijk ik altijd bij Muller Wenskaarten.

Zeer correct

Niks aan toe te voegen...zerr correct

schitterende kaarten

Iedereen is blij met de 3D-kaarten die ik hen kon sturen!

Gewoon goed

Leuke gevarieerde website voor allerlei gelegenheden kaarten in allerlei prijsklassen. Snelle levering met zo min mogelijk plastic en dat is prettig.

Goed geholpen, vriendelijk en behulpzaam

Zie hierboven en verder niets op aan te merken !

Uitstekend!

Mooie kaarten, uitstekende service!

Makkelijk te bestellen

Leuke en mooie kaarten

Persoonlijk, snel en adequaat

Ik ben aangenaam verrast bij mijn bestelling van Müller wenskaarten. Door hun persoonlijke aanpak en snelle service voel ik mij als klant gezien.

Het was .in eerste keer...toevallig tegenkomen op internet. Super mooie kaarten en netjes verpakt en snel bezorgd!

Prachtige pop-up kaarten

Hele mooie kaarten ik heb 2 pop-up kaarten besteld En kreeg een mooi persoonlijk kaartje erbij met bedankt voor u bestelling dat vind ik dan net die + die je bij anderen niet krijgt Mooi verpakt makkelijk kaartje te schrijven en weer terug vouwen

Hele mooie wenskaarten, goed verpakt en op tijd geleverd.

De kerstkaarten die ik had besteld werden goed verpakt en op tijd geleverd. Ik vind de kaarrten echt prachtig, ook is het fijn dat ze van milieuvriendelijk papier zijn gemaakt. Ik ben er heel tevreden over.

Bestelling is tijdig geleverd. Keurig!

Prachtige kaarten. Ze maken indruk op degenen waar ze naar toe gestuurd zijn!

Prachtige kaarten. Ze maken indruk op degenen waar ze naar toe gestuurd zijn!

Prachtige kaart. Goede verpakking

Goed, bestelling in keurig pakketje gearriveerd

omdat mijn mobiliteit te wensen overlaat besloot ik het via de site te doen is goed bevallen.

Rohofstraat 132

7604 AK Almelo

+31 (0)546 827092

Over Mullerwenskaarten

Muller wenskaarten, de online wenskaartenwinkel, is in juni 2007 opgericht en heeft als doel: Online echte kwaliteitswenskaarten en cadeautjes verkopen aan particulieren en bedrijven (secretaresse, managementassistent). Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.