Goede snelle levering

keurig op tijd geleverd

Enige opmerking: de doos had een stuk kleiner gekund. Maar keurig op tijd geleverd en goede spullen.

de bestelde spullen zijn keurig op tijd geleverd

een minpuntje. in de bevestigingsmail stond een link voor track&trace die niet werkte. dat gaf me het idee dat ik wellicht was opgelicht en geen bestelling zou ontvangen. Gelukkig was dat niet zo maar verbeter die communicatie dan krijgen jullie een 10

Goede kwaliteit

Prima prijs-kwaliteit. Snelle levering.

Prijs kwaliteit verhouding erg goed

Prima producten voor een nette prijs

Goef

Snel

super

service is goed, snelle levering, goed verpakt, helemaal compleet en goede kwaliteit, de prijs is goed.. dank jullie wel namens het hele team van stichting wijkbeheer vrieheide e.o en natuurlijk de paashaas

Adequaat gereageerd

Addequaat gereageerd door terugbetaling ban het bestelde

niet nakomen afspraak

toegezegde levering van uiterlijk 13 april is zo ver wij kunnen zien nog niet eens verstuurd

Snelle levering en goede kwaliteit spullen

Snelle levering en hun spullen zijn van goede kwaliteit.

Vlotte bestelling

Goed en snel

Bovenverwachting

Dadelijk levering goede sevice

Artikel te klein. Teruggestuurd per post.

Ruime keuze, snelle levering.

Goed snelle service

Goede snelle service, juiste produkt van de juiste kwaliteit prijsverhouding.

Top service!

Top service!

Leuk pak

Leuke jurk met jasje. Ceintuur blijft niet helemaal zitten. Even knoop op maken maar verder mooi gemaakt.

Last minute op zoek naar jaren 20 stijl accessoires. De dag zelf om 12u besteld, de dag nadien in de voormiddag geleverd. Juist op tijd voor het personeelsfeest die avond Bedankt voor de fijne en goede service!

Altijdgoed.vriendelijke klantenservice en goede spullen.

bestelling van fietsers werd een flop

Ik bestelde vuurstaafjes om op ijsjes te zetten. Deze waren supergoed van prijs, werden heel snel geleverd, alléén jammer dat die ergens vochtig werden gestockeerd ofzo waardoor er maar heel kleine vuurvonkjes van de stokjes afkomen. Uiterst jammer.

Toppieeee

Het artikel werd zeer snel en correct geleverd en voldeed aan mijn verwachting. Top dus!!

Door ziekte konden we niet naar het feest van 70 jarige. Kleding terug gestuurd , binnen 2 dagen geld terug. Echt service.

Leuk

Precies wat ik wilde

Super goed.

Snelle afhandeling Klant vriendelijk Snel bereikbaar, denk na en zoek snel een oplossing. Zeer klant gericht. Daarnaast ook goedkoper.

Uitstekende service en snelle levering

Bestellingen bij Het Feestbeest worden altijd heel snel verwerkt en de aflevering gaat altijd als beloofd. Dus een dag later in huis