Tof - zoals beloofd

Alles kwam toe zoals verwacht. De producten waren precies zoals in de beoordeling en beschrijving te lezen valt. Ook de foto's zijn zeker representatief. De levering was ook zoals afgesproken en op tijd om te gebruiken. Kortom: zoals het zou moeten zijn! Hartelijk dank. Zeker een aanrader. Wij komen zeker (online) nog terug. Bernard

Prijs kwaliteit niet overtuigd

Snelle levering maar duur betaald voor kinderkostuum waarvan(kinder wegenwerker) fluostrips beginnen uitrafelen op dag 1.

Heb even moeten zeuren bij bol.com, maar toen men daar begreep dat de order niet was gestuurd naar jullie, hebben jullie het razendsnel opgelost en heb ik een goede vriend heel blij gemaakt. Volgende keer bestel ik bij jullie direct!

redelijk goed

1 opmerking : de pluim die ik had besteld zou 20 cm lang zijn maar was in feite maar 5 cm lang .....

Wat een fijn bedrijf. Fijne website

Geen geld terug ontvangen

Pakket geroutineerd en nooit mijn geld terug ontvangen

Leuk, maar levering kan veel sneller. Jammer

Heb paar kleine items besteld, wat de volgende dag geleverd zou kunnen zijn, nu helaas een hele week moeten wachten. Erg jammer.

Het is top

Snelle levering en de spullen zijn goed aangekomen.

Super Snel

Ruime keus artikelen! Producten naar verwachting! En super snelle levering!

Zeer mooie veren band gekocht. Redelijk betaalbaar. Duurde iets langer dan voordat het binnen kwam dan verwacht. Maar zeer tevreden over het product

Super service en snel geleverd

Ik had een artikel besteld maar zag even later een mooier embleem. Gebeld en bestelling kunnen omwisselen. Een dag later lag het al in de brievenbus!

Prima pruik ontvangen volgens afspraak.

Prima pruik ontvangen volgens afspraak.

Snel te bereiken en goed geholpen

Prettige service

Te laat bezorgd

Dit was voor de carnaval bedoeld, ze werden dinsdagmiddag pas bezorgd helaas

Veel te laat verzonden

Terwijl het artikel volgens de website voldoende op voorraad was, ontving ik het precies één week nadat ik de bestelling plaatste. Terug sturen kan, maar de verzendkosten staan niet in verhouding tot de artikel kosten

Snel en op tijd geleverd

Afhandeling snel en correct...alleen veel te veel verpakkingsmateriaal

Zeer snelle levering

Bestelling gedaan volgende dag al in huis! Echt top!

snelle en goeie levering

Alle zat goed verpakt. Snel geleverd en alles in orde.

vlotte levering, goeie service

vlotte levering, goeie service

Met Feestbeest eerlijk gezegd geen problemen, wel weer met DHL

Feestbeest heeft keurig gedaan wat ze hebben beloofd en ook toen DHL, ten onrechte, mijn bestelling heeft geretourneerd heeft Feestbeest keurig mijn geld teruggestort.

Zeer moeilijk om iets terug te sturen

Mijn gegevens zijn correct en de retourkosten zijn door mij betaald en toch ja ik geen retour label afdrukken wegens foutieve gegevens maar alles is correct!

Op de dag geleverd wat afgesproken was, dus goed

Heel goed.

Snelle levering, dankjewel

Feestje

Mijn slingers voor carnaval waren binnen 24 uur bij ons thuis bezorgd. Prima kwaliteit die de regen en storm zeker hebben overleefd. Prijs kwaliteit is dus super!!!!