administratie is een zooitje

Mijn vriend heeft op naam reisverzekering geboekt. Paar weken later gebeld en blijkt dat verzekering is geannuleerd, op nieuw geboekt, daarna krijg ik een email dat ik geld is gestoord op de rekening(niet mijn rekening! alleen mijn vriend rekening) en ik moet terug betalen ???!!! ik heb niks op mijn rekening gekregen, dus ga ik ook niks terug betalen!! Dus door alle toestand mijn vriend heeft totaal 5 keer of zo moeten bellen om dat helemaal goed te regelen!

Eenvoudig in te vulllen

Ik had een vraag per mail gestuurd en het antwoord dat ik terug kreeg was duidelijk ook de instructie bij mijn verdere aanvraag

Makkelijk af te sluiten.

Geen gedoe, duidelijke annulerings verzekering.

Prima verzekering

Het was makkelijk af te sluiten en de prijs is goed vergeleken met andere bedrijven

makkelijk af te sluiten

prettig

Snel, betaalbaar, goed

Helemaal tevreden

snel en vlot afgesloten

Verder nog nooit iets geclaimd dus geen ervaring.

Zeer klantvriendelijk

Goede Info en hulp gekregen bij het online afsluiten van een annulerings vetzekering. Ook ongevraagd enkele praktische tips gekregen

prima verzekerignsmaatschappij met uitstekende voorwaarden

matige website, traag en niet erg consumentvriendelijk in het gebruik

Uitstekend.

Kan niet beter.

Overzichtelijk!

We zijn nog niet op reis geweest, maar mijn man heeft in het verleden een Reis/Ann Verzekering bij jullie gehad, dus vandaar dat we het nu ook gewoon doen ;) Het is mooi en overzichtelijk en duidelijk wat de mogelijkheden zijn! En een aanrader voor iedereen!

duidelijk, eenvoudig en betaalbaar

Ik heb eerder een reisverzekering bij de Europeesche afgesloten en ben na 6 jaar nog steeds onder de indruk dat er een goed pakket wordt aangeboden tegen een goede prijs. Geen kleine lettertjes maar duidelijke voorwaarden

Prima, ben minder gewend. Betekent: Uitstekend

Zie bovenstaand. Prettig en heel snel telefonisch geholpen nadat site even haperde.

Europeesche verzekeringen dekt alles.

2 jaar geleden in de dominicaanse republiek op vakantie geweest. Mijn ex is met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Voordat ze haar ook maar gingen behandelen. Ze lag nog op de brancard. In de hal van het ziekenhuis. De 1ste vraag welke verzekering heb je. Ik zeg europeesche verzekeringen. Na dit antwoord begonnen ze direct met behandelen. Nog voor ze verdere informatie hadden. Het ziekenhuis zij. Deze verzekering dekt alles.

Telefonisch slecht bereikbaar

Ik wilde een vraag stellen maar hing meer dan 10 minuten aan de lijn.

Snel en makkelijk via Internet..

Via internet een reis en Ann.verzekering afgesloten, goede prijs.

Makkelijk af te sluiten

Je vliegt zo door de aanmelding heen.

Snel, makkelijk duidelijk en vooral compleet

Snel, makkelijk duidelijk en compleet.

Alles was duidelijk en gemakkelijk in te vullen

Alleen de internet pagina liep regelmatig vast of deed raar

Duidelijke pakket en goede service

Duidelijk pakket, bij eerdere annulering wegens plotselinge ernstige ziekte in directe familie keurig reis vergoed gekregen.

GEMAKKELIJK EN OVERZICHTELIJK

het is erg gemakkelijk om de kortlopende verzekering af te sluiten. de informatie is overzichtelijk en duidelijk te begrijpen. stap voor stap is het e.e.a. zo gedaan, afronding was goed en de betaling gemakkelijk.

Goed en accuraat geholpen

Eenvoudige doch doeltreffende site. Alle informatie eenvoudig te bereiken.

Weet nog niet veel van.

Weet nog niet veel van, de eerste een keer annulering afgesloten. Noodzakelijk kwaad, was een aanvulling op mijn doorlopende annulering, bij een andere maatschappij. Maar ook een vraag gesteld via de site van de Europeesche. Daar nog steeds geen antwoord op gekregen. Is inmiddels een week geleden. Benieuwd of ik daar nog wat voor hoort. Aanbevelen is bij mij Ja/Nee

afsluiten eenvoudig, afwerking traag

Het afsluiten van de annuleringsverzekering via de website gaat heel eenvoudig, daarvoor een dikke 8. Deze verzekering hebben we opnieuw afgesloten, nadat een eerdere vanwege het failissement van Thomas Cook was geroyeerd. De terugbetaling laat echter zeer lang op zich wachten. Dat vinden we jammer. Daarom uiteindelijk toch een 6.

Uitstekende hulp in het buitenland

Ik werd zeer correct geholpen bj een acuut ziektebeeld, bij aankomst in het buitenland. Altijd zeer goed te woord gestaan en goede afhandeling! Als ik 10 sterren kon geven deed ik dat. Superservice en medewerkers!

Over Europeesche Verzekeringen

Voor liefhebbers, door liefhebbers. Dat is de Europeesche ten voeten uit. Bij de Europeesche werken échte liefhebbers van reizen. Dat is mooi, want hierdoor kunnen wij verzekeringen bieden waarbij aan alles gedacht is. Wij kunnen onze klanten goed helpen, omdat we zelf ook de ervaringen hebben met de activiteiten die wij verzekeren. Dit doen wij volgens onze merkwaarden Betrokken, Bekwaam en Bevlogen. Deze waarden zijn richtinggevend voor de manier waarop wij met onze klanten, relaties, leveranciers en elkaar omgaan.