Uitstekende hulp in het buitenland

Ik werd zeer correct geholpen bj een acuut ziektebeeld, bij aankomst in het buitenland. Altijd zeer goed te woord gestaan en goede afhandeling! Als ik 10 sterren kon geven deed ik dat. Superservice en medewerkers!

Uitstekend invulformulier en goede mogelijkheid om polisvoorwaarden te lezen.

Zie vorige zin. Er zou echter wel op de eerste pagina een toelichting mogen zijn voor het verschil tussen de 2 dekkingsmogelijkheden.

Ik heb de verzekering niet nodig gehad tot nu toe dus kan er verder niet. Op oordelen

overzichtelijk

prima geregeld

Snel duidelijkheid

Door bepaalde omstandigheid ooit iets problemen gehad . Waar andere resoluut nee zeggen , bekijkt de Europeesche het persoonlijk en heb je snel duidelijkheid

Goed verzorgd.

Goede verzekering. 5 jaar geleden ooit een reis moeten annuleren, was perfect geregeld, daarna altijd als ik op reis ga, kies ik voor Eropeesche verzekeringen.

Heel er goed en snel geholpen.

We zijn in Italië aangekomen met een auto waarmee we de terugreis niet aandurfde (defecte waterpomp). We konden een dag later al een huurauto ophalen en verder onze vakantie vervolgen. Top service!

Vriendelijkheid

Keurig netjes verzorgd

Normaal een 8, met nieuwe ervaring een 6

Tot nu toe altijd hier verzekerd, top. Echter door vakantie egypte, moeten uitwijken naar ANWB, ivm uitsluiting verzekerd bij Molest/terorisme! Europeesche er zijn mogelijkheden hiervoor!? Kijk eens naar de voorwaarde bij anwb/unigarant. Dus al het andere, natuurlijk bij de Europeesche.

N.v.t.

Heb het niet nodig gehad ,dus kan ik ook geen mening geven

Makkelijk online af te sluiten

Ik heb, geloof ik, voor dezelfde reis, tweemaal dezelfde verzekering afgesloten! Ik kon geen bevestiging van afsluiten meer vinden. Had dit al vroeg in het jaar gedaan. Jammer dat er dan geen pop-up komt, dat er op je naam al een zelfde verzekering voor dezelfde vakantie staat. Maar het afsluiten en de informatie hiervoor is goed te begrijpen en makkelijk om te doen.

Prima,

Snelle reactie op vragen en veranderingen. Wordt netjes te woord gestaan. Blijf zeker als klant bij de Europeesche, geen twijfel over.

Formulieren waren overzichtelijk maar de laatste paar vragen mogen simpeler

Formulieren waren overzichtelijk maar de laatste paar vragen mogen simpeler

Geweldige service

Al jaren klant en meer dan tevreden. Afhandeling van schade is snel en komen afspraken na.

Afsluiten online was een eitje. Heb alleen nog geen bevestiging ontvangen dat het akkoord is.

Snel en goed!

Ik ben geen held wanneer het gaat om het digitaal afsluiten van een verzekering maar dat het zo eenvoudig en snel (en meteen goed) geregeld zou zijn had ik niet verwacht. Heel fijn, dank jullie wel!

Duidelijke beschrijving op de site voor het afsluiten van verzekeringen.

Naar aanleiding van uw site hebben wij bes;loten om een annulerings verzekering af te sluiten voor onze vakantie 2019.

eenvoudig en snel

lekker snel en eenvoudig een rijsverzekering afsluiten. Goed overzichtlijk formuleer.

Heel tevreden

Makkelijke website. Wij hebben hier al eerder reisverzekering gehad en altijd prima in orde.

verzekering snel kunnen afsluiten

Nog geen ervaring met afhandeling na problemen.

goed en snel een verzekering af te sluiten

goed en snel

Al jaren een goede ervring met de europeesche

Al jaren voor mij de nr.1

snel en goed geregeld!

Prima.

Gewoon Goed

Over Europeesche Verzekeringen

Voor liefhebbers, door liefhebbers. Dat is de Europeesche ten voeten uit. Bij de Europeesche werken échte liefhebbers van reizen. Dat is mooi, want hierdoor kunnen wij verzekeringen bieden waarbij aan alles gedacht is. Wij kunnen onze klanten goed helpen, omdat we zelf ook de ervaringen hebben met de activiteiten die wij verzekeren. Dit doen wij volgens onze merkwaarden Betrokken, Bekwaam en Bevlogen. Deze waarden zijn richtinggevend voor de manier waarop wij met onze klanten, relaties, leveranciers en elkaar omgaan.