Goede en duidelijke web site om zelf af te sluiten

goed maar weinig zorg voor bestaande klant

Ik heb al jaren een doorlopende reis en annuleringsverzekering hier en nooit klachten. Nu heb ik een keer een duurdere reis en kom dan tot 2 conclusies. 1. ik moet los bijverzekeren, want de polis kan niet tijdelijk verhoogd worden en 2. als ik he bedrag zou aanpassen krijg ik nooit meer 3500 dekking want dat is alleen voor bestaande polissen. Nieuw is alles max 1500 per polis. Ik zou het minimale service gevonden hebben als ik op basis van mijn bestaande polis een tijdelijke aanvulling had kunnen maken en als vaste klant moest ik nu weer de volle prijs aan bemiddeling en belasting betalen. Een korting had wel zo netjes geweest.

goede service, competente medewerkers

De website is duidelijk en toegankelijk.

Goede prijs/kwaliteit, eenvoudig af te sluiten.

Vooral de zeer toegankelijke boekingssite spreekt in hun voordeel. Ook zijn de kosten overzichtelijk, ook bij een redelijk complete polis.

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Verzekering snel en duidelijk afgesloten.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik al jaren een doorlopende reisverzekering bij de Europeesche waarbij ik maar sporadisch contact heb gehad. die enkele keer dat het noodzakelijk was, ben ik goed geholpen en is de afhandeling snel en correct gebleken.

Ik vind het lastig dat de verhoging van mijn annuleringsverzekering niet meer via mijn tussenpersoon (reisbureau) kan geregeld worden en ik dit online heb moeten doen. Dat was toch een beetje puzzelen.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Makkelijk af te sluiten, goede verzekering.

Over Europeesche Verzekeringen

Voor liefhebbers, door liefhebbers. Dat is de Europeesche ten voeten uit. Bij de Europeesche werken échte liefhebbers van reizen. Dat is mooi, want hierdoor kunnen wij verzekeringen bieden waarbij aan alles gedacht is. Wij kunnen onze klanten goed helpen, omdat we zelf ook de ervaringen hebben met de activiteiten die wij verzekeren. Dit doen wij volgens onze merkwaarden Betrokken, Bekwaam en Bevlogen. Deze waarden zijn richtinggevend voor de manier waarop wij met onze klanten, relaties, leveranciers en elkaar omgaan.