levering snel, maar slecht bereikbaar

Ik had van de zomer een warmtewisselaar voor mijn binnenzwembad besteld en deze ook netjes en op tijd geleverd gekregen. Echter deze is nu defect en ik probeer al 2 weken in contact te komen met de klantenservice. Maar deze zijn nooit bereikbaar en reageren niet op email. Hopelijk reageren ze hier wel op.........

Eettafel toch defect

Na 4 dagen eettafel een defect op 2 panelen ben nu al 3 maand aan het mails sturen bellen op 2 verschillende nr maar tevergeefs nu vidaxl gebeld en zeggen ondanks dat de eettafel via voordeeltrends bij hun vandaan komt dat hun dus niks kunnen doen lekker dan voordeeltrends is een tussen persoon van vidaxl dus neem ik aan als de 1 niet reageert dat de ander het netjes zou afhandelen lekker ben je er mee

Telefonisch niet bereikbaar. Wel goede hulp via mail.

Binnen 24 uur te woord gestaan per mail. Netjes geld retour gekregen. Niet bereikbaar via telefoon. Wel goed bereikbaar via mail.

Slecht

Op 3 september order geplaatst en nog steeds niets ontvangen.

Slecht, heb er geen andere woorden voor

Aantal meubels besteld en allemaal beschadigd aangekomen. Na aantal keer een email gestuurd krijg ik telkens de zelfde vragen en antwoorden!!! Inmiddels zijn de kosten doorgestuurd naar de incasso bureau vanwege hun laksheid. Niet bestellen hier, je wordt niet eens serieus genomen bij klachten!

Slechts een tussenpartij zonder service, niet doen!

De bestelling ging prima, de daadwerkelijke leverancier van het product maakt tot twee keer toe een fout (niet verwijtbaar aan Voordeeltrends) waardoor het een puinhoop wordt. Wel verwijtbaar aan voordeeltrends: zeer reactief, nemen hun rol als verkoper niet waar en laten je aan je lot over. Reageren nergens op en nemen je als koper niet serieus. Je moet het zelf maar oplossen met de leverancier. Voordeeltrends is een simpele tussenpartij die snel geld wil verdienen. Geen zaken doen via Voordeeltrends, gewoon een betrouwbare partij zoeken. Ik ga er nooit meer iets bestellen, wat een drama.

OPLICHTERS

Slechte ervaring ever met een webshop. - slechte communicatie, ofwel GEEN - product wordt incompleet en defect geleverd - product retour sturen moet je zelf voor de kosten op draaien. - lang wachten op product kortom, goed nadenken voordat iemand hier iets besteld. Overal slechte reviews (Google, Facebook, Instagram etc etc.) Zoiets heb ik nooit eerder mee gemaakt

Handddoeken hotelkwaliteit, hierbij stel ik me dikkere zachtere handdoeken voor,

De handdoeken die wij ontvingen waren dun, dus naar mijn idee zeker geen hotelkwaliteit te noemen. Dit was voor ons een tegenvaller.

Nooit meer

Ik kocht een VidaXL kippenhok. Al snel kreeg ik een mail over de overdag, waarop ik mijn plannen afstemde. Ik bleef de hele dag thuis, maar nee... niks. Na een paar keer bellen werd een tijdvak van levering afgesproken, maar ook deze levering was vertraagd. Uiteindelijk heb ik het kippenhok toch ontvangen. De verpakking was echter beschadigd waardoor een onderdeel schade had opgelopen. Dit heb ik zelf met enige moeite hersteld. Andere houten onderdelen waren krom getrokken. Het hout is sowieso erg zacht, en de dakbedekking is ook niet erg overtuigend waterdicht. Vervolgens het in elkaar zetten... de bijgeleverde bouwtekening is waardeloos. Sommige onderdelen staan er niet op en meerdere stappen van het in elkaar zetten komen in de bouwtekening niet voor. Een Ikea kast is voor mij goed te doen, maar dit hok is op basis van de instructies onmogelijk in elkaar te zetten. Ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen dankzij ervaring en heel veel foto's van bestaande kippenhok.

Nog niets geleverd en vraag dan niet om een review !

Nog niets geleverd dus prematuur om te vragen of het is bevallen .

Ik heb de helft van mijn bestelling gekregen

Heb 3 e-mails verstuurd maar nog steeds niks gehoord

Slecht

Wacht nog steeds op vervangend onderdeel ivm garantie

Niet duur en snel geleverd

Glazen tafeltjes van VIDAXL snel geleverd. Supergoed ingepakt. Niet duur. Echter doet het glas denken aan de oude gewalste ruiten van vroeger. Wie zich daaraan stoort kan beter 3x meer uitgeven bij een duurder merk!

Al enkele malen hier echt veel voordeliger Calvin Klein deo sticks besteld.

Laatste bestelling was met enkele dagen in huis. Tot nu toe altijd tevreden met levering en service. Bestel de sticks steeds per 5 (voorraad) en scheelt weer in verzendkosten.

Echt mooi product

Snel goedkoop

Snel en goedkoopste dus besteld Probleemloze levering

Ik wacht al een maand op een product en krijg geen reactie van de klantenservice

Ik heb een maand geleden een product besteld en na 2 weken niks te horen hebben gekregen vroeg ik via de klantenservice wanneer de verwachte levertijd was. Dit zouden ze opvragen, maar na een week weer niks te horen gekregen vroeg ik hetzelfde en kreeg ik weer hetzelfde antwoord. Nu heb ik vorige week gevraagd of ik mijn geld terug kan krijgen, omdat ik het product niet heb ontvangen en ik krijg geen reactie. Bellen kan ook alleen in de ochtend tijdens werktijden.

Voor 12uur besteld, dag erna in huis. NOT!

Zondag besteld. Woensdag nog altijd geen track en trace terwijl t product op voorraad is. Mooie verjaardag voor zoonlief 🤬

Die track en trace had u zelfs op dinsdag al ontvangen! 3SQLS356878946

Uitstekende webshop

Prima levering, exact de volgende dag. Werd goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Keurig en goed ingepakt. Kortom, uitstekende en betrouwbare webshop!

Zéér slecht

Op 26-7 bestelling geplaatst, via overboeking abn betaalt! Géén bestelling ontvangen. T geld zou terug gestort worden. 13-8 zeggen ze echter géén betaling te hebben ontvangen! Bewijs gestuurd en heb nog steeds niets mogen vernemen!! Oplichting???? Begin er steeds meer in te geloven

Teleurgesteld

Snelle levering . Kwaliteit zeer slecht .schroeven paste niet precies zeer teleurgesteld.

Correcte behandeling

Besteld goede feedback levering volgens afspraak echter slechte info inzake levermoment

Goede ervaring, vriendelijke klantenservice, snelle respons, snelle levering van mijn parfum die ik al jaren bij Voordeeltrends koop

Vreselijk

Veiligheidsnet voor een trampoline besteld. Werd pas na meer dan 1 maand geleverd. Bleek dat het niet bevestigd kon worden. Na heel wat mailverkeer heen en weer, konden we het net eindelijk terug sturen. Nadien wekenlang totaal geen respons meer op mails. Slechts na het versturen van een officiële ingebrekestelling, konden we het aankoopbedrag recupereren. Nog nooit zo'n slechte service mogen ervaren bij een online-aankoop...

Prachtig uithangbord

Prachtig mooi handgeschilderd landelijk uithangbord gekocht waarbij ze van te voren layouts maakten waar uit konden kiezen echt top service.