Prima website, snelle levering

Prima website, snelle levering

• Wat heeft U gekocht? Sneeuwkettingen.

werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Klein min puntje is dat een zwart oog ontbrak aan een van de kettingen. Aan de andere waren twee ogen bevestigd i.p.v. 1. de kettingen zijn ondanks dat goed te gebruiken. Ik heb ze gelijk getest.

• Wat heeft U gekocht? Sneeuwkettingen.

Bijzonder snel en accuraat geleverd!

Prima webwinkel.

Showroom exemplaar?

Product keurig op tijd geleverd. Alleen jammer dat het al gebruikt was waardoor er sprake is van lichte gebruikssporen.

Alles zoals beloofd

Prima product, goed verpakt.

• Wat heeft U gekocht? Dakdragerset.

site was overzichtyelijk met genoeg info

Ik kon de sneeuwketting op een prettige manier opzoeken, filmpje s erbij, top. Moest 2 sets hebben, sterke punt was bij de bestelling nog extra even de bandenmaat opgeven, zodat er een eventuele foute bestelling voortijdig gecorrigeerd kon worden, top.

dakdragers vw t5 besteld en binnen 3 dagen geleverd ,prijs en kwaliteit is top

Ok

Correcte levering. Spijtig dat er niet meer info beschikbaar is op de website ivm de maximale snelheid met topbox. De maximale aangegeven snelheid van 80km/h op de bijgevoegde informatie is niet realistisch. Wie rijdt er nu aan 80km/h naar de skigebieden.

Prima dakdragers

Bestelling van de dakdragers is goed verlopen. Hoewel ik in eerste instantie geen bevestiging had ontvangen, dat mijn bestelling in ontvangst was genomen, werd ik later uitstekend op de hoogte gehouden van de verzending.

Top zeer terveden

Goed en snel geleverd volgens afspraak en dat betekent wel wat tegenwoordig

• Wat heeft U gekocht? Sneeuwkettingen.

Goede site.. Snelle levering en goede klantenservice

Ik ben goed geholpen met mijn sneeuwkettingen. Ik werd direct terug gebeld nadat ik per mail een verzoek had gedaan.. Echt top👌🏾👍🏾

Leuke rit

Goede organisatie

• Wat heeft U gekocht? Iets anders.

Snelle levering en goed product

Ik ben blij met mijn aankoop. De echte test zal deze winter gebeuren...

Geen telefonische bereikbaarheid

Mondeling communiceren niet mogelijk, kan het zoveel makkelijker maken. Einddoppen ontbraken bij de dakdragers.

• Wat heeft U gekocht? Dakdragerset.

Boeking rit eenvoudig en snel te doen.

Na de mededeling op Facebook met de meegestuurde pagina heb ik snel kunnen boeken. De rit zelf was heel mooi en we hebben veel moois van het Limburgse heuvelland kunnen aanschouwen. De door Kefpro georganiseerde ritten zijn aanraders en onze volgende is al geboekt 😊👍

klopt allemaal.

ik krijg wat ik wil, de manier waarop ik het wil. Het voldoet aan mijn verwachtingen.

• Wat heeft U gekocht? Iets anders.

Goede service bij de dakdragers zelfs ook gereedschap bij geleverd om het te bevestigen Top geregeld

Alles super gelopen

ik beveel deze webshop aan.

Vlot van A tot Z!!!

Gadget besteld om te gebruiken tijdens off-road.Was sowieso prijsgunstig.Kon betalen met PAY PAL dus vlot en ook veilig bestellen en afleveren.Thanks!!

• Wat heeft U gekocht? 4x4 - 4wd materialen.

van bestellen tot levering goeie service en informatie

snelle accurate levering

snelle levering en duidelijke traject controle

Prima webshop

Veel mailtjes, snelle reactie, zorgen dat het in orde komt.

• Wat heeft U gekocht? Dakdragerset.

Goede service, snelle communicatie en levering

Zie boven

• Wat heeft U gekocht? Dakdragerset.

Goede kwaliteit producten, en service als er een keer wat mis gaat

Goedkope dakdragers besteld voor de auto (€80). Zeer tevreden over de kwaliteit, het een en ander is erg stevig. Makkelijk te monteren ook. Helaas misten bij mijn dakdragers de dopjes voor op de uiteinden van de buizen. Hierdoor fluitte de dakdrager enorm. Gelijk een mailtje richting KefPro gedaan, en de nieuwe gingen op de post. Goed product dus, en ook als er een keer wat mis gaat geen gezeik.

• Wat heeft U gekocht? Dakdragerset.

Prima service maar aantal e-mails absurd!

Prima service maar ik vind het wel een beetje teveel van het goede om voor elke verandering een e-mail te ontvangen; uw status is veranderd in besteld, uw status is veranderd in betaald, uw status is veranderd in ingepakt, uw status is veranderd in klaar gezet voor transport, uw status is veranderd in ingeladen, uw status is veranderd in de vrachtwagenchauffeur is ingestapt, uw status is veranderd in.... En dan als klap op de vuurpijl niet 1 maar 2 (!!!) mailtjes om Kefpro te beoordelen. Prima om de klant op de hoogte te houden maar je kunt het ook overdrijven. Wat betreft het product: prima prijs kwaliteit verhouding maar ja, we moeten er nog mee op vakantie! Dus na de vakantie gebruik ik daarvoor het tweede mailtje :)

• Wat heeft U gekocht? Dakdragerset.

Geachte Arjan, Hierbij willen wij U bedanken voor uw bestelling, het in KEFPRO gestelde vertrouwen, en ook zeker voor uw positieve beoordeling. Veel succes met de bestelde dakdragers. Met alle respect, maar iedere klant ervaart de status mails anders. Het grootste gedeelte wil graag op de hoogte gehouden worden. Wij zullen in onze statussen één of meerdere stappen weghalen. Op de DPD meldingen kunnen wij geen invloed uitoefenen. Momenteel wisselen wij van Kiyoh naar Webwinkelkeur, derhalve op dit moment nog 2 beoordelingsverzoeken. KIYOH zal komende maand vervallen, de beoordelingen daarvan moeten nog omgezet worden. Mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij dit graag via [email protected] van U. KEFPRO hoopt U in de toekomst vaker als klant te mogen begroeten. Het KEFPRO verkoopteam in Geleen. Ready4Travel : www.kefpro.com 4x4 - 4WD : www.4x4life.nl sneeuwkettingen : www.sneeuwkettingenkopen.nl Daktenten en meer: www.daktentvakantie.nl

Over Kefpro

KEFPRO webshops zijn gespecialiseerd in verschillende oplossingen voor voertuigen. Ons uitgangspunt is de klant een passende oplossing te bieden aan een concurrerende prijs. Belangrijk is dat hierbij de kwaliteit voorop staat. Hopelijk zien we je in de toekomst tegemoet op een van onze webshops. - dakdragers Ready4Travel: www.kefpro.com - sneeuwkettingen: www.sneeuwkettingenkopen.nl - daktenten verkoop en verhuur: www.daktentvakantie.nl - 4x4 en 4wd materialen: www.4x4life.nl vriendelijke groeten, Lian Verlinden