lekker en gemakelijk

Erg lekkere kaas voor een leuke prijs. En dan ook nog het gemak van aan je voordeur bezorgen (pakketpost). Bij hoge tempraturen zelfs in koelverpakking. Een klein nadeeltje is dat uit geloofsovertuigingen de website op zondag gesloten is en je dan niet kunt bestellen.

Heel goed.

Het is aan bevelen

Uitstekende service en lekkere kaas!

Wij wonen in GB en hunkeren regelmatig naar een lekker stuk NL kaas. De Lekkerste Kaas is bij uitstek geschikt voor onze kaasbehoeften en de kaas wordt goed verpakt en snel opgestuurd. Prima service en goede communicatie.

Heerlijke parmezaanse kaas. En snel geleverd

Lekker

Ik proefde alle sorten kazen. Ze zijn echt lekker :).Iedereen kan proefen en proberen. Eet smakelijk!

Altijd lekker

Prijstechnisch aantrekkelijk

Hele lekkere kazen

Ik had voor de eerste keer een pakket gekocht met 5 verschillende kazen.De kazen waren stuk voor stuk heel lekker van smaak

uitstekend

snelle levering, uitstekend product, keurig verpakt

Goede service en levering.

Goede service en snelle levering

Lekkere kaas !

Heerlijke kaas, grote keuze, goed verpakt en snelle levering.

Heerlijke kaas goed verpakt goede prijs

Goede service en wat een heerlijke kaas

Op mijn zoektocht naar betaalbare, eerlijke en goede kaas stuitte ik op de website van "De lekkerste kaas." Ik heb nu het familie kaas pakket besteld. Om uit te proberen. Bijna 4 kilo kaas voor een eerlijke prijs ten aanzien van de boeren. Ik overweeg een kaas abonnement te nemen om zo het kopen bij de bron te stimuleren. Hoe minder tussenpersonen hoe eerlijker het product.

Constante kwaliteit en prima service

Snelle levering en goede verpakking van fijne Hollandse (boeren kazen).

Heb al vaker besteld en bevalt prima!

Gewoon lekker en goed

Goede site, snelle service en bovenal heerlijke kaas.

Snelle bezorging en heerlijke kaas

Ik zou nog wel wat meer keus willen hebben. Ook in buitenlandse kaas

Alles is prima gelopen

Lekkere kazen, goed ingesealed verpakt en vrij snel verstuurd en ontvangen. Prima.

Geweldig.

Ik geniet van elk stukje kaas van jullie.

Goede ervaring

Problemen met inloggen. Kaas is geweldig. Ben al jaren klant.

Lekkere kaas en word goed verpakt bij verzending!

Heerlijke kaas, goed verpakt, snel bezorgd.

Ik ben zeer tevreden met de kazen van Delekkerstekaas.nl. Ideaal die vacuum verpakking, zo blijft het lekker vers. Ook mooie aanbiedingen. Snel geleverd.

De lekkerste kaas online

Al jaren een trouwe bezoeker van de bakstenen winkel in de Barteljorisstraat maar sinds maart 2020 overgestapt op online kaas kopen. Zo kunnen we ook in deze periode genieten van de heerlijkste kaas. Ruime keuze, netjes verpakt (met 'stootkussens') in een kartonnen doos met 'kaaspapier' en bij warm weer zelfs in een koelbox. Ook het gekozen gewicht is altijd prima in orde. Levering altijd binnen 2 dagen. Een meer dan tevreden klant.

Heerlijke kaas en goede service

Sinds de eerste lockdown bestel ik kaas. Dit gaat altijd goed. Met warm weer wordt de verpakking keurig aangepast. Kan niet anders zeggen dat we super tevreden zijn. Ook over de prijs-kwaliteitverhouding!

Levering is altijd netjes geregeld. Heerlijke kaas, waar we van genieten.

Al twee jaar klant... dat zegt genoeg!

Ik vind dat ik hier prima kwaliteit krijg tegen een schappelijke prijs. Enige minpunt: Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik geen paar vellen kaaspapier in het doosje hoef, omdat we dat toch niet gebruiken. We hebben intussen een hele stapel.... toch zonde... Maar verder.... een 9,8 zou ik zeggen.