Heerlijke kaas tegen een vriendelijk prijsje

Inmiddels twee keer besteld bij Delekkerstekaas.nl. De tweede keer werd de verkeerde kaas geleverd, maar dit werd snel en goed opgelost door alsnog de goede kaas op te sturen. Aanrader!

En mmm echt de lekkerste kaas ! Kwam geleverd met koelelementen zodat kwalitieit gegarandeerd werd !

Perfecte levering en heerlijke producten

Zeer klantvriendelijke afhandeling van vragen. Goed verzorgde aflevering van de bestelling.

Heerlijk

Snelle levering, gpede service en heerlijke kaas. Ook ideaal is het meegestuurde kaaspapier

Wederom perfect!

Voor de tweede keer in korte tijd besteld. Dit keer met de social deal. Alles perfect en binnen 24 uur na bestelling aangekomen in Leuven, België (PostNL)! Ondanks gesloten grenzen toch nog goede kaas ;). Ik bestel snel weer!

Wat fijn om te horen dat uw bestelling zo snel is bezorgd in België!

Heerlijke (Beemster-) kaas!

Normaal gesproken haal ik mijn kaas bij de Cono kaasfabriek in Westbeemster. Helaas is tijdens Corona die kaaswinkel dicht. Bij deze zaak kan je het gelukkig nog bestellen. De levering duurde iets langer dan verwacht door drukte bij PostNL maar alsnog kreeg ik mijn kazen keurig binnen alsof ik ze net zelf had opgehaald. Grote klasse!

Dank u wel voor het compliment.

Super service en lekkere kaas.

In mijn borrelmandje met 4 verschillende kazen zaten per abuis 2 dezelfde. De ontbrekende smaak kreeg ik gratis en dus extra nagezonden. En wat bleek toen ik de nalevering opende; er zaten 2 kazen in! Ik kreeg nog een andere smaak erbij. Alles beide keren netjes verpakt.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service!

Heerlijke kaas en snel in huis

Meerdere stukken kaas besteld. 2 dagen later in huis. Goed verpakt. Vooral de pikante geitenkaas zullen we nog heel vaak bestellen

Geniet van de Pikante geitenkaas! En natuurlijk de andere kazen die u besteld heeft. De Geitenkaas met fenegriek in combinatie met de Dadel-Vijg dipper is ook zeker een aanrader!

Super vriendelijke mensen en heerlijke kaas!!

Super vriendelijke mensen en heerlijke kaas

Overwegend positief

Helaas had ik ook kaas met truffel besteld, maar die heb ik weggegooid. Je weet natuurlijk wel dat er geen echte truffel in zit, maar soms wordt de smaak heel goed nagemaakt. Dat was hier niet het geval. Een illusie armer en een ervaring rijker.,maar dat is voor het grootste deel mijn eigen schuld. De andere kazen waren prima.

Lang moeten wachten, maar hij is overheerlijk!

Na 12 dagen toch mijn kaas nog ontvangen, bestelling was niet compleet, maar dit hebben ze netjes opgelost. En gelukkig smaakt de kaas overheerlijk! Het wachten waard geweest! Ik zal zeker nog eens bestellen, hopelijk gaat het dan niet meer zo lang duren.

Wat fijn dat u tevreden bent met de oplossing die wij aan hebben geboden en dat u de kaas zo lekker vindt! Wij hopen ook dat de leveringen binnenkort weer wat sneller gaan.

Snelle doeltreffende service gegarneerd met een vol aroma!

Uitstekend !

Prima en lekkere kazen

Ik vind het alleen zo jammer dat je zoveel in een keer moet bestellen vooral als je alleen bent. Marjan

Heerlijke kaassoorten

Goed verpakt en heerlijk van smaak

Gewicht lag ver onder de maat

Kaas van een kilo woog net aan 800 gram. Kaas van 500 gram woog 409 gram. In een winkel maakt dat niet uit. Maar wanneer je 36 euro betaald, verwacht je niet dan het gewicht zo ver afwijkt. Op de website staat dat je minimaal altijd op je bedrag uitkomt. Wij zien dit toch anders. Wel kregen wij een code voor 3 euro korting nadat dit gemeld was, maar een korting betekent dat je eerst weer een gok moet wagen. Wij stappen dus weer over naar de kaasboer. Verder is de kaas wel prima in orde.

Te gek

Heerlijke kaas , goed verzorgd verzonden en ontvangen.

Heerlijke kaas en top service

Nadat ik mijn pakket had ontvangen miste ik een stukje mosterdkaas. Ik had toch echt 2 besteld en betaald...Ja inderdaad. Mail gestuurd en gelijk het ontbrekend stuk kaas opgestuurd gekregen! TOP!

Heerlijke kazen. Uiterst vriendelijke klantenservice en snelle levering.

Heerlijke kaas

Goed vacuum verpakt geleverd, extra papier om de kaas na opening in te bewaren.

Echt geweldig.

De kaas is overheerlijk, zowel de oude, boerenkaas, en de komijnekaas. Levering ook heel netjes, iets langer dan beloofd maar dat kan niet anders in deze Corona tijd. Was voor mij de eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Superlekkere kaas, snel verstuurd, geweldig verpakt!

Snelle levering van de heerlijkste boerenkaas! Snelle reactie op vragen, gevacumeerd met uiterste datum op de verpakking! Echt een aanrader!

Goede webwinkel en lekkere kaas!

Als Nederlander in het buitenland is het erg prettig toch te kunnen genieten van lekkere Nederlandse kaas. Delekkerstekaas.nl heeft een uitgebreid assortiment goede kaas, tegen nette prijzen, alles wordt snel en keurig verzonden. Al met al erg tevreden!

Minder goed dan ik had verwacht

Voor 14.00 uur besteld, toch kwam de kaas niet maar dag erna, zonder bericht hierover Ipv 4 stukken magere kaas waren het 3 stukken en een stuk geitenkaas 50+

Gruyere kaas lijkt wel plastic

Mag hopen dat ze bij de lekkerste kaas voor ze iets wegsturen zelf eerst proeven. Bij onze levering niet in ieder geval Gruyere kaas was echt niet te eten, rest was goed/voldoende netjes door de lekkere kaas nieuw stuk ontvangen en complimenten voor de service en snelheid waar mee gereageerd wordt, zeer gewaardeerd. kaas was prima dus goed opgelost.

Meer dan uitstekend.

Niets op aan te merken, betrouwbaar, goede- en heerlijke producten, goed verpakt en snel geleverd. Ik heb het al eens gedaan paar jaar geleden, was toen net begonnen, is toen verwaterd door mijn ernstige ziekte, maar blijf het nu doen hier kaasproducten bestellen. Ook veel lekkerder dan supermarktkaas. De kogel is dus door de kerk. Als mijn voorraad straks op is bestel ik gewoon nieuw!