Altijd die techniek................................

Omdat de website blijkbaar vernieuwd was moest ik een nieuw account aanmaken, terwijl ik al jaren klant ben. Dit lukte niet omdat het veld 'woonplaats' volslagen onbereikbaar was. Omdat ik na tig keer proberen een mail gestuurd heb ben ik verder geholpen door een hele aardige mevrouw ( deborah ?) zodat ik nu mijn kaas heb. Voorlopig wacht ik nu even met de website bezoeken want ik heb geen zin om accounts ed aan te maken als het steeds niet lukt. Verder viel het me op dat de kaasfondue is uitgekleed van 3 naar 2 kazen. Jammer!

Zeer goede verpakking en snelle service.

Zeer goede service.

Wij ontvingen de bestelling razendsnel en prima verpakt. De kaas van van hoge kwaliteit.

goede service lekkere kaas

Goede website, goede service en lekkere kaas wij hebben na 2 x bestellen al wat favorieten. Geitenkaas belegen en kaas van de boerderij pikant.

Dank u wel voor de mooie review. Ik denk dat er nog wel meer favorieten bij gaan komen! Geniet van de lekker(st)e kaas.

Prima!!

Netjes verpakt, op tijd geleverd en een klein probleempje bij de levering adequaat en goed opgelost! Aan te bevelen !!

Dank u wel voor het compliment!

Heerlijk kazen, snelle levering.

Goede service en lekkere kaas

Heerlijke kaas, ruim assortiment

Makkelijk online kaas bestellen. Ruim assortiment, snelle levering. Goed verpakt. Eerste keer dat ik bestelde was het in een piepschuim doosje verpakt, 2e bestelling in een gewone kartonnen doos. Waarom weet ik niet. Klantenservice, heel vriendelijk en correct. Ga hier zeker vaker kaas bestellen!!

Wat fijn dat u tevreden bent. Dank u wel voor het compliment!

Zeer klantvriendelijk en geweldige selectie heerlijke kazen!!

Zeer klantvriendelijk en geweldige selectie heerlijke kazen!

Dank u wel voor het compliment!

Geweldig goed!

Super service! Heerlijke kaas, voor een zachte prijs. Zeer zeker een aanrader!!!

Prima kaas, door post nl bezorgd

Verrassend

Op de site vind ik de prijzen al meevallen, maar als je de kazen thuis hebt en proeft besef je pas wat een goede deal get is.

nieuwe website is geen verbetering

ivm een nieuwe website moet je een nieuw account aanmaken en ben je dus de bestelhistorie kwijt, hoezo klantONvriendelijk? De knop "in winkelwagentje" op de productverzamelpagina (bijvoorbeeld "boerenkaas") legt het artikel niet in het winkelwagentje maar brengt je naar de productpagina en daar moet je het gewicht kiezen en het artikel in het winkelwagentje leggen. En bij het afrekenen creëert de knop "betalen met paypal" die ondanks een andere betaalmethode er gewoon blijft staan, nogal wat verwarring. Nee in mijn ogen is de nieuwe website er zeker niet beter op geworden! Gelukkig blijft de kwaliteit van de kaas daar ongeschonden onder, want die is zoals altijd goed! Een goede kaaswinkel met een, hopelijk van tijdelijke aard, slechte website.

Beste Kenneth, De nieuwe website geeft helaas inderdaad wat "opstartproblemen." Onze excuses hiervoor. Wij zijn blij met elke feedback die wij krijgen zodat wij onze diensten kunnen blijven verbeteren. Wat betreft de website zijn wij ook afhankelijk van de software waarop deze draait. Maar wij blijven hierover communiceren met de ontwikkelaar zodat er hopelijk snel oplossingen gevonden worden. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kaas!

Veel keuze, snelle en nette levering

Als echte kaasliefhebbers is dit een smakelijke site om eens het eea te bestellen. Vooral het pakket met 4 kruidige kazen valt in de smaak. Enkel van de variant Sambal hadden we wat meer pit verwacht. Hij is vrij mild. Ook de Goudse Belegen is aan de romig zachte kant. Wij zullen een volgende keer een extra belegen variant of pikant bestellen.

Prima service en geweldige kazen. Perfect.

Geweldih

Lekkere kaas mooie sortering.

Heerlijke kaas tegen een vriendelijk prijsje

Inmiddels twee keer besteld bij Delekkerstekaas.nl. De tweede keer werd de verkeerde kaas geleverd, maar dit werd snel en goed opgelost door alsnog de goede kaas op te sturen. Aanrader!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service!

En mmm echt de lekkerste kaas ! Kwam geleverd met koelelementen zodat kwalitieit gegarandeerd werd !

Perfecte levering en heerlijke producten

Zeer klantvriendelijke afhandeling van vragen. Goed verzorgde aflevering van de bestelling.

Dank voor uw compliment. Wij doen onze best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Fijn om te horen dat u tevreden bent.

Heerlijk

Snelle levering, gpede service en heerlijke kaas. Ook ideaal is het meegestuurde kaaspapier

Wederom perfect!

Voor de tweede keer in korte tijd besteld. Dit keer met de social deal. Alles perfect en binnen 24 uur na bestelling aangekomen in Leuven, België (PostNL)! Ondanks gesloten grenzen toch nog goede kaas ;). Ik bestel snel weer!

Wat fijn om te horen dat uw bestelling zo snel is bezorgd in België!

Heerlijke (Beemster-) kaas!

Normaal gesproken haal ik mijn kaas bij de Cono kaasfabriek in Westbeemster. Helaas is tijdens Corona die kaaswinkel dicht. Bij deze zaak kan je het gelukkig nog bestellen. De levering duurde iets langer dan verwacht door drukte bij PostNL maar alsnog kreeg ik mijn kazen keurig binnen alsof ik ze net zelf had opgehaald. Grote klasse!

Dank u wel voor het compliment.

Super service en lekkere kaas.

In mijn borrelmandje met 4 verschillende kazen zaten per abuis 2 dezelfde. De ontbrekende smaak kreeg ik gratis en dus extra nagezonden. En wat bleek toen ik de nalevering opende; er zaten 2 kazen in! Ik kreeg nog een andere smaak erbij. Alles beide keren netjes verpakt.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service!

Heerlijke kaas en snel in huis

Meerdere stukken kaas besteld. 2 dagen later in huis. Goed verpakt. Vooral de pikante geitenkaas zullen we nog heel vaak bestellen

Geniet van de Pikante geitenkaas! En natuurlijk de andere kazen die u besteld heeft. De Geitenkaas met fenegriek in combinatie met de Dadel-Vijg dipper is ook zeker een aanrader!

Super vriendelijke mensen en heerlijke kaas!!

Super vriendelijke mensen en heerlijke kaas