Écht verse kaas

Heerlijke kaas

Na een levertijd van meer dan een week toch nog aangekomen. Mijn dank aan Deborah voor het nagaan wanneer de levering zou plaatsvinden.

Door het winterse weer waren veel pakketten helaas vertraagd. Gelukkig is uw bestelling, zij het vertraagd, toch goed aangekomen!

Lekkere kaas en goede service

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Altijd goed

Jammer dat het gewicht niet meer op de sticker staat maar de rest maakt alles goed Goed verpakt, snel verzonden, indien fout goed opgelost! Aanrader!

Prima maar buitengewoon irritant is de vraag: kortingscode. Je krijgt het gevoel dat er kortingscode zijn voor anderen blijkbaar, terwijl je er zelf nooit voor in aanmerking komt

Beste Jos Stevens, Als u zich abonneert op onze nieuwsbrief wordt u automatisch op de hoogte gehouden van onze acties. Op deze manier weet u direct wanneer wij een leuke aanbieding hebben. Als er een actie is met een kortingscode krijgt u deze meteen in de nieuwsbrief en kunt u direct gebruikmaken van de kortingscode. Tip: Als u zich als nieuwe abonnee aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvangt u na aanmelding per mail een welkomstkorting van € 5,00.

Niet om de kaas, maar voor de service. Ik was niet tevreden over de kaas die ik besteld had, maar het werd snel en keurig opgelost!

Wat fijn dat u tevreden bent met de oplossing. Wij proberen problemen / klachten altijd op een correcte manier af te handelen.

Medewerkster neemt direct actie op mijn email en belt me op, om het probleem op te lossen. Goede klantenservice!

Dank u wel voor het compliment.

Absolute aanrader, qua producten als service !

Bijzonder lekkere kaas gekregen en de niet-geleverde kaas werd meteen nagestuurd (kon ook kiezen voor een tegoedcode). Zeker een aanrader, zal er weer bestellen.

Wat fijn om te horen!

Goede ervaring

Fijne klantenservice en lekkere kazen

Ik kan niets anders zeggen dan lekkere kaas, goede kwaliteit en snelle en goede klantenservice mocht er toch iets onduidelijk zijn. Ik haal echt nergens anders meer kaas dan hier.

Hartelijk dank voor de mooie review!

super

door de kerstdrukte was mijn bestelling verloren (?) gegaan. Feedback en service waren uitstekend en al gauw had ik mijn ( vernieuwde ) bestelling in huis. Bijzonder vriendelijke dame die mijn "zaak "behartigde.

Hartelijk dank voor het compliment!

Na wat onduidelijkheid buitengewoon klantvriendelijk en behulpzaam!

Ik kon eerst niet goed wijs uit de bestelwijze via de website, maar door contact te zoeken hebben ze mij goed geholpen. Uiteindelijk kwam er een andere bestelling binnen dan wat ik had aangegeven, maar door de decemberdrukte heb ik ze dat niet kwalijk genomen; we hebben hierover ook even contact gehad en het samen opgelost! Bij de juiste bestelling etc. volgende keer kunnen ze vast een hoger cijfer krijgen, hahaha...

Hartelijk dank voor uw review. Daar gaan we voor! 😉

Prima bedrijf lekkere kaas snel geleverd gewoon goed

Geweldige service, heerlijke kaas en de prijs kwaliteit verhouding vinden wij prima.

Wij zijn al enkele jaren klant en zijn zeer tevreden met de geweldige service en de kaas is heerlijk.

Dank u wel voor de mooie review.

Dol op de boerenkaas van Mulder

Blij met de mogelijkheid onze favoriete kaas online te kunnen bestellen. Keurig verpakt en thuisbezorgd. Vacuüm getrokken zodat we altijd onze kaas op voorraad hebben. Kan niet beter! Van harte aanbevolen de pittige kaas van boerderij Mulder!

Heerlijk, na anderhalf jaar, weer eens komijnen kaas!

Met Covid 19 geen reisje naar Holland en een paar kazen mee terug nemen naar Zuid Californie. Maar Delekkerstekaas heeft daar de oplossing voor! Ik had wat problemen met het gebruik van een credit card, maar met paypal lukte het allemaal. Toen kwam het wachten ..... en wachten .... en ...... na 2 weken, een dag voor mijn verjaardag kwam de hele komijne kaas aan. Heerlijk al uit het vuistje! Morgen op het zelf gebakken brood, dat is wat ik erg gemist heb! Bedankt!!

Wat fijn dat u ook in de USA kunt genieten van de lekkerste kaas! Nog proficiat gewenst namens het team van Delekkerstekaas.nl!

Prima klantenservice

Ik vindt de Service en de kaas erg goed.

Wat fijn dat u tevreden bent!

heerlijk en makkelijk

Super makkelijk en heerlijke kaas

Snelle en correcte reactie bij probleem met bestellen

Technisch probleem met bestellen werd direct opgelost en prima afgehandeld. Kwaliteit van de producten is prima, voor een goede prijs. De bestelling wordt snel geleverd via PostNL, keurig verpakt.

Altijd die techniek................................

Omdat de website blijkbaar vernieuwd was moest ik een nieuw account aanmaken, terwijl ik al jaren klant ben. Dit lukte niet omdat het veld 'woonplaats' volslagen onbereikbaar was. Omdat ik na tig keer proberen een mail gestuurd heb ben ik verder geholpen door een hele aardige mevrouw ( deborah ?) zodat ik nu mijn kaas heb. Voorlopig wacht ik nu even met de website bezoeken want ik heb geen zin om accounts ed aan te maken als het steeds niet lukt. Verder viel het me op dat de kaasfondue is uitgekleed van 3 naar 2 kazen. Jammer!

Beste Marion, De problemen met het invullen van de adresgegevens op de website zijn inmiddels verholpen. Met vriendelijke groet, Debora Hesseling Klantenservice Delekkerstekaas.nl

Zeer goede verpakking en snelle service.

Zeer goede service.

Wij ontvingen de bestelling razendsnel en prima verpakt. De kaas van van hoge kwaliteit.

goede service lekkere kaas

Goede website, goede service en lekkere kaas wij hebben na 2 x bestellen al wat favorieten. Geitenkaas belegen en kaas van de boerderij pikant.

Dank u wel voor de mooie review. Ik denk dat er nog wel meer favorieten bij gaan komen! Geniet van de lekker(st)e kaas.

Prima!!

Netjes verpakt, op tijd geleverd en een klein probleempje bij de levering adequaat en goed opgelost! Aan te bevelen !!

Dank u wel voor het compliment!

Heerlijk kazen, snelle levering.