Gewoon de lekkerste kaas!

Als Nederlandse kaas eter is het afzien in Duitsland. Er wordt weliswaar overal "Gouda" verkocht, het smaakt helaas nergens naar. Na delekkerstekaas.nl ontdekt te hebben is dit probleem verholpen. Bestellen via internet en binnen een week in Duitsland geleverd. Alles vacuüm verpakt, 's zomers zelfs in een isolatie-box. Klasse! Tot nu toe niets dan lof voor delekkerstekaas.nl en hopelijk kunnen wij er nog lang van genieten.

Fijn betrouwbaar adres voor lekkere kaas

Al jarenlang tevreden klant, zowel in de winkel als online altijd prettig en snel geholpen. Ruim assortiment kazen; de raclettekaas is ook heerlijk!

Zeer klantvriendelijk bedrijf met heerlijke kwalteitskaas.

In pakket een wijziging en overleg en snel antwoord met beter voorstel dan gevraagd. Vind de smaak echt heel lekker, de tips heel prettig.

Professionale organisatie

Hebben zeer professioneel gehandeld toen er een fout in de levering zat

Snelle levering! Prima prijs!

We zijn onlangs overgestapt naar Delekkerstekaas.nl. De levering is snel. Hoewel voorzien van de verkeerde etiketten was het wel de juiste kaassoort. Ik zou zeggen: gewoon hier kopen!

Vlot

Alles snel geleverd en klantvriendelijke benadering.

Klantenservice verdient een dikke 10

Fromage de qualité, délicieux (client belge)

Depuis plusieurs années nous achetons notre fromage directement auprès de ce fournisseur aux Pays-Bas. Le fromage est délicieux (nous en avons gouté plusieurs) et de qualité. Nous apprécions également la livraison rapide, ainsi que l’emballage sous vide des fromages.

Vertaling: Kwaliteitskaas, heerlijk (Belgische klant) Sinds enkele jaren kopen wij onze kaas rechtstreeks in bij deze leverancier in Nederland. De kaas is heerlijk (we hebben er meerdere geproefd) en kwaliteit. We waarderen ook de snelle levering en het vacuüm verpakken van de kazen. @Beste Klant, Hartelijk dank voor uw mooie review.

Uitstekende service en kwaliteit

DIt is de tweede keer dat ik bij deze winkel kaas bestelde vanuit Engeland. Alle kaas is vacuum verpakt en blijft dus maanden goed. De kwaliteit en keuze is uitstekend. (email) vragen worden vlot beantwoord. Verzenkosten zijn laag en alles werd binnen 48 uur afgeleverd. En geen invoer problemen vanwege Brexit (zucht..)

Dank u wel voor uw positieve reactie. Gelukkig verlopen de zendingen naar Engeland goed en kunnen we daar onze klanten ook blijven bedienen.

Snel contact en levering

Er werd snel via email op mijn vraag gereageerd. Al vaker hier besteld . Snelle leveringen en prima kaas . Heerlijk van smaak. Zullen hier zeker vaker bestellen .

Wat fijn dat u zo tevreden bent. Dank u wel.

Écht verse kaas

Heerlijke kaas

Na een levertijd van meer dan een week toch nog aangekomen. Mijn dank aan Deborah voor het nagaan wanneer de levering zou plaatsvinden.

Door het winterse weer waren veel pakketten helaas vertraagd. Gelukkig is uw bestelling, zij het vertraagd, toch goed aangekomen!

Lekkere kaas en goede service

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Altijd goed

Jammer dat het gewicht niet meer op de sticker staat maar de rest maakt alles goed Goed verpakt, snel verzonden, indien fout goed opgelost! Aanrader!

Prima maar buitengewoon irritant is de vraag: kortingscode. Je krijgt het gevoel dat er kortingscode zijn voor anderen blijkbaar, terwijl je er zelf nooit voor in aanmerking komt

Beste Jos Stevens, Als u zich abonneert op onze nieuwsbrief wordt u automatisch op de hoogte gehouden van onze acties. Op deze manier weet u direct wanneer wij een leuke aanbieding hebben. Als er een actie is met een kortingscode krijgt u deze meteen in de nieuwsbrief en kunt u direct gebruikmaken van de kortingscode. Tip: Als u zich als nieuwe abonnee aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvangt u na aanmelding per mail een welkomstkorting van € 5,00.

Niet om de kaas, maar voor de service. Ik was niet tevreden over de kaas die ik besteld had, maar het werd snel en keurig opgelost!

Wat fijn dat u tevreden bent met de oplossing. Wij proberen problemen / klachten altijd op een correcte manier af te handelen.

Medewerkster neemt direct actie op mijn email en belt me op, om het probleem op te lossen. Goede klantenservice!

Dank u wel voor het compliment.

Absolute aanrader, qua producten als service !

Bijzonder lekkere kaas gekregen en de niet-geleverde kaas werd meteen nagestuurd (kon ook kiezen voor een tegoedcode). Zeker een aanrader, zal er weer bestellen.

Wat fijn om te horen!

Goede ervaring

Fijne klantenservice en lekkere kazen

Ik kan niets anders zeggen dan lekkere kaas, goede kwaliteit en snelle en goede klantenservice mocht er toch iets onduidelijk zijn. Ik haal echt nergens anders meer kaas dan hier.

Hartelijk dank voor de mooie review!

super

door de kerstdrukte was mijn bestelling verloren (?) gegaan. Feedback en service waren uitstekend en al gauw had ik mijn ( vernieuwde ) bestelling in huis. Bijzonder vriendelijke dame die mijn "zaak "behartigde.

Hartelijk dank voor het compliment!

Na wat onduidelijkheid buitengewoon klantvriendelijk en behulpzaam!

Ik kon eerst niet goed wijs uit de bestelwijze via de website, maar door contact te zoeken hebben ze mij goed geholpen. Uiteindelijk kwam er een andere bestelling binnen dan wat ik had aangegeven, maar door de decemberdrukte heb ik ze dat niet kwalijk genomen; we hebben hierover ook even contact gehad en het samen opgelost! Bij de juiste bestelling etc. volgende keer kunnen ze vast een hoger cijfer krijgen, hahaha...

Hartelijk dank voor uw review. Daar gaan we voor! 😉

Prima bedrijf lekkere kaas snel geleverd gewoon goed

Geweldige service, heerlijke kaas en de prijs kwaliteit verhouding vinden wij prima.

Wij zijn al enkele jaren klant en zijn zeer tevreden met de geweldige service en de kaas is heerlijk.

Dank u wel voor de mooie review.

Dol op de boerenkaas van Mulder

Blij met de mogelijkheid onze favoriete kaas online te kunnen bestellen. Keurig verpakt en thuisbezorgd. Vacuüm getrokken zodat we altijd onze kaas op voorraad hebben. Kan niet beter! Van harte aanbevolen de pittige kaas van boerderij Mulder!