Smakelijke kaas en binnen no time in huis.

De kaas is gewoon goed..

Goede service, snelle levering en smakelijke kaas.

Ik had een bestelling geplaatst. Per ongeluk het factuur en bezorgadres omgedraaid. Nadat ik er een mailtje achteraan had gestuurd ben ik vrij vlot gebeld om even de bestelling door te nemen. Ze hebben het omgedraaid en ervoor gezorgd dat het alsnog goed kwam. De dame aan de telefoon was erg vriendelijk en ik vond het heel attent van het bedrijf dat ze zo vlot reageerden.

Goede Kaas

Goede keus op webshop en redelijk geprijsd en snel bezorgd.

Zeer vlotte verzending

prima!

Goede producten, snelle levering.

Heel lekkere kaas.

Heel lekkere kaas. Je hoeft er niet voor buiten te komen om deze lekkere kaas te verkrijgen . Je hoeft alleen maar te bestellen en hij word aan huis geleverd, wat moet je nog meer hebben. Dit is top.

Ben zeer tevreden

Ben tevreden erg lekker de kaas en zeer goede service.

Goed verpakt,snel geleverd!

Zeker aan te bevelen!

Mijn familie is hier al lange tijd klant en de producten en service zijn altijd uitstekend! Zelfs bij problemen werd ik snel en efficiënt geholpen!

Goede service, perfecte kwaliteit.

Perfecte kwaliteit, royale porties, goede service.

Blitzschnelle Lieferung und super Qualität

Alles bestens

Heerlijke kaas!

Hallo, De verzorging van het versturen van de kaas is super. De kaas is ook goed aan de prijs. Groet

formidabel

goed verpakt snel verzonden super lekkere kaas

De lekkerste kaas !

Snelle levering, gewoon lekker.

Lekkere kaas voor betaalbare prijs.

Bestelde kaas is na een paar dagen in huis. Kaas wordt netjes afgeleverd met bijgevoegde vers houd papier.

Het juiste gewicht laat te wensen over, 30% van mijn bestellingen had te weinig gewicht.

Zie eerste regel

Perfekt

Geweldig assortment en super service.

Lekkere kaas, snelle verzending

Lekkere kaas en zeer snel in huis. Al jaren tevreden!!!!!

Altijd goede service en lekkere kaas

Echt de lekkerste kaas nu altijd in huis.

Kinderdijk kaas extra belegen. De lekkerste kaas die ik ken, nu altijd in huis door dat ik de kaas online kan bestellen. Snelle service. Perfect verpakt.

Heerlijke Nederlandse kaas in Zweden

Een lekker stuk kaas is in Zweden een luxe. Er is wel kaas maar als je uit Nederland komt is het niet veel bijzonders. Daarom is het heerlijk om via de lekkerste kaas te bestellen. En naast een 'wagenwiel' kun je ook wat lekkere andere kleinere stukken kaas kopen. Binnen een paar dagen in huis dus we gaan er van smullen. Was allemaal weer prima voor elkaar.

Goede en snelle service

Lekkere kaas en goede en snelle service

Al jaren tevreden klant

Snelle en correcte bezorging direct na bestellen.

Heerlijke kazen.

Het is altijd weer genieten van de diverse kazen in het kruidenkaaspakket.

Uitstekende afhandeling van mijn orders

Bij delekkerstekaas.nl gelukkig mijn favourtie kaas kunnen kopen nadat de winkel waar ik het hiervoor altijd kocht gesloten is.

Barrevoetestraat 10

2011WP Haarlem