Goed geregeld en lekkere kaas

Vanuit mijn adres in Zweden besteld. Wel voor een aardig bedrag zodat de verzendkosten niet te hoog werden. Kaas werd keurig gekoeld en gesealed verpakt binnen 4 (werk)dagen na bestelling geleverd. De Kaas zelf smaakt prima, maar je besteld toch alleen maar wat je zelf lekker vindt. Doordat de kaas gesealed wordt geleverd is deze geruime tijd in de koelkast houdbaar.

prima advies en heerlijke kaas!!

na een iets mindere ervaring met oude kaas nu een prima advies ontvangen waardoor ik de juiste oude kaas besteld heb en heerlijk kan genieten!

Snelle levering. Prima verpakt

Goede verzorging naar aflevering in het buitenland

Toen de kaas verzonden zou worden, was het bloedheet buiten! Delekkerstekaas.nl stelde daarom het verschepen uit, en terecht! De hele kaas is later in goede orde ontvangen met afleveringsherinnering van dat land. Ging perfect en de ontvangers waren superblij!! De belegen kaas werd ook uitgedeeld op de bruiloft in Finland. Die viel zeer goed in de smaak.

Erg goed

Ik ben hartpatiënt en erg blij met deze kaas. Er zou wat mij betreft zelfs nog iets minder zout in mogen.

Goed verpakt en snel Geleverd. Fijn dat ze ook de kaas voor mannen in het assortiment hebben

Heerlijke kaas en goede service !

De kaas die ik bestel is altijd erg lekker. Het wordt keurig op tijd geleverd en ziet er altijd goed uit. Als het warm is wordt het keurig in een koelboxje gedaan. Ben zeer tevreden !

snelle levering, goede producten

de bestellingen worden zeer snel geleverd, keurig verzorgd en altijd goede producten

Lekkere Kaas

Lekkere Boeren kaas en van jong tot brokkelkaas om van te genieten

Zeer positief

Snelle levering, goede service en kwaliteit van de kaas

Heerlijke kaas. Deze wordt netjes verpakt en snel bezorgd. Wij blijven hier bestellen.

Heerlijke Kaas en Snelle levering

De kaas die ik iedere keer bij u koop is werkelijk verukkelijk en wordt steeds weer snel geleverd. Ook de prijs ervan is perfect.

Aanrader voor verzending naar het buitenland

Besteld als verrassing voor een vriend in zuid Spanje. Goed aangekomen!

Tevreden klant

Goede produkten en snel bezorgd

Levering was zeer netjes geregeld!

We hebben de kaas zelf niet geproefd omdat het een presentje was maar de levering was zeer goed geregeld. Levering zelf duurde wel wat langer maar dit was met een goede reden! Ik kreeg netjes een mail dat ze het die dag niet hadden gestuurd omdat het zo warm was en ze een snelle levering niet konden garanderen. Om de kwaliteit van de kaas te waarborgen hadden ze hem daarom pas verstuurd na de extreme hitte. Verpakking was ook zeer netjes met een icepak. We bestellen zeker weer (we moeten zelf tenslotte ook nog proeven!)

Lekker en super snel in huis

Veel keus en snel in huis

Heerlijk kaas!

Graskaas is heerlijk en wij hebben ook altijd oude kaas die ook heerlijk is!

Goede klantenservice

Klantenservice reageerde snel en dacht mee toen het pakket bij de douane bleef hangen, heel fijn.

Snel en vers

Altijd vers kaas gekoeld en snel geleverd voor een prima prijs!

Heerlijke kaas

Deze Parmezaanse kaas is fantastisch van smaak. Over 3 gelijke stukken verdeeld. Goed vacuüm verpakt, dus blijft lang goed, in de koelkast. Ik gebruik deze nu al jaren en nog steeds zeer tevreden over!! Ook leuk om cadeau te geven!

uitstekend

prima kaas, erg lekker

prima en snel geleverd

ik wilde een kaaspotje dat ik in talie gezien had en hier was het te koop! en de kaas die ik erbij besteld heb was heerlijk

Snel geleverd, heerlijke kazen

Zowel in de winkel als online goede service, altijd goede producten.

Heerlijke kaas en betrouwbaar

Behalve dat ik het inderdaad de lekkerste kaas vind, wordt de kaas snel en verzorgd afgeleverd. Met hoge temperaturen zelfs in koeldoos met koelelementen.

Tevreden zowel over de Kwaliteit als de Snelheid vd Levering

een Tevreden Klant en daarom kom ik Regelmatig terug!