Heerlijke kaas, goede service !

Heerlijke kaas, goede service !

Altijd perfect bezorgd

Bestelling klopt altijd en wordt in goede staat snel ontvangen

snelle en goede levering van heerlijke kaas

snelle levering, heel goed verpakt, ook in de hete zomer is de kaas veilig in thermoverpakking. het is altijd meer dan ik koop. dank jullie.

goede kaas voor een juiste prijs

heerlijke kaad

Al zeer lange tijd klant, nooit problemen ondervonden. Snelle, keurige levering

Prima kwaliteit en snelle bezorging naar DK

Heerlijke kaas en snelle bezorgkng. Zeker aan te raden

Goede kwaliteit en vlot geleverd.

Betere kaas heb ik nog niet gehad,groet,|||

Geweldige kwaliteit kaas voor een schappelijke prijs. Groot assortiment via de website. Het bestellen en verzenden gaat prima en heeft nooit problemen opgeleverd.

Heerlijk pakket kaas

Gemakkelijk bestellen, snel in huis en goede kwaliteit kaas voor een prima prijs!

Geweldig lekker!!!

Goede kass en snelle levering.Top!!

Heerlijke kaas

Ik bestel al jaren hier mijn kaas. Ik ben een kaas liefhebber. Verschillende soorten geproeft. Ik heb nog geen 1 keer gehad dat het niet lekker was. Onze favoriet is de belegen jumbo van de boerderij. Het word altijd goed verpakt en keurig geleverd.

Inderdaad de lekkerste kaas voor een “lekkere” prijs!

Verschillende keren een kaaspakket besteld en perfect verpakt geleverd. Toen het eens heel erg warm was, werd de kaas in een soort koelbox verpakt en geleverd. Hoe goed kun je je producten beschermen tegen de toen extreem hoge temperatuur? Voor mij echt een topservice. Snelle levering van heerlijke kaas tegen een mooie prijs.

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Goede kwaliteit en vlotte bezorging

Heerlijke kaas binnen no-time thuis op je bord!

Breed assortiment. De levering is conform afspraak. Prima geregeld!

Alles was goed geregeld

Heerlijke kaas!

Lekkere kaas. Handig te bestellen. Correct bezorgd.

We zijn heel tevreden.

Ik bestel altijd verschillende kazen voor mijn schoonvader en die is er blij mee. Ik heb de mazzel dat ik dicht bij de winkel woon.

Dat is pas kwaliteits kaas

Voor het eerste maal online kaas bestelt.Het was een zeerpositieve ervaring men ziet aan de verpakkingen dat men weet waar ze mee bezig zijn. Je krijg extra papier om de kaas in te pakken als hij uit de vacuüm kommt. Alle 5 soorten kaas die ik bestelt heb,waren super en 5 sterren waard. Jammer dat jullie geen weke kazen hebben ,zoals brie.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Lekkere kaas voor een goede prijs. Eerlijk advies en veel keus

vlotte levering.de kaas is vacuum verpakt en de losse inpakvellen prima wij zijn zeer tevreden

De kaas is altijd verrukkelijk!

Ik bestel regelmatig kaas op delekkerstekaas.nl. Mijn bestelling is altijd snel in Engeland. De kaas is altijd goed verpakt. Helaas deze keer zat de honing dille saus overal, maar dat heeft de pret niet kunnen drukken. De kaas is overrukkelijk!

heerlijke kaas

Elke keer weer een feest om de doos te openen en dan komt het proeven. Heerlijk!!!

Je besteld en het wordt aan je voordeur geleverd meer moet dat toch niet zijn.

Fantastisch dat ze zoiets doen.

Lekkere kaas voor een goede prijs

Heerlijke verse kaas, snel geleverd en lang houdbaar. Prima kwaliteit/prijs verhouding. Altijd een prima oplossing als er toch iets niet goed geleverd is. Top bedrijf, voor mij geen andere meer.

voldoende goed.

Of de oorzaak bij uw onderneming lag, weet ik niet. Het is echter zo, dat in plaats van het afgesproken tijdstip mijn bestelling een dag te laat werd bezorgd. Dat had weer tot gevolg dat ik reeds gemaakte afspraken heb moeten verzetten. De kwaliteit van mijn bestelling was echter prima.