Dat was veel geld voor een lege verpakking: dure gebakken lucht!

Op 20 februari werd mijn bestelling geleverd. Het was een "proef"-bestelling dus gelukkig niet zo heel erg veel, want wat ontving ik? Een lege doos. En nee, het is er niet onderweg uitgehaald, doos zit nog keurig dicht, met de vrachtbrief bovenop (met netjes de diverse onderdelen afgevinkt). Meteen een e-mail gestuurd, net als de drie volgende dagen. GEEN ENKELE REACTIE. Zijn ze allemaal met vakantie, of is dit oplichterij van het eerste uur?

Franse-Savoie (?) racettekaas smaakte naar niks

De halve Franse-Savoie (?) raclettekaas smaakte naar niks, helaas ook volgens mijn gasten. Hij leek niet op de smaakvolle racettekaas uit de Savoie, waarvan ik er vele gegeten heb. Overigens was nergens op de kaas of op het etiket de herkomst te lezen. De winkel in Haarlem neemt de telefoon nooit op, emails worden niet beantwoord. Ik heb na lang zoeken gebeld naar het verzendadres ergens in Noord-Brabant. Mij werd verzekerd dat het de Franse-Savoie raclettekaas betrof zoals op het plaatje op de site. Ik moest het maar geloven...... Maar dan nog blijft het een smakeloze kaas, onwaardig voor een Savoie racette kaas. Weggegooid geld.

Niet gekregen wat ik heb besteld

Ik bestelde rauwmelkse raclettekaas uit de Savoie en kreeg een gepasteuriseerde kaas uit de Auvergne. Stuurde hierover een e-mail en kreeg als antwoord dat de kaas wél rauwmelks is. Dat is gewoon niet waar, het staat ook op het etiket: van gepasteuriseerde melk. Ze weten niet wat ze versturen en ze kletsen maar wat. Geen aanbeveling dus om hier je kaas te kopen.

Lekkere kaas

Cadeau pakket laten bezorgen, was prima.

Fantastische Heerlijke kazen

Zalige kaas en niet te duur en snel bezorgd

Altijd top kwaliteit en goede service!

super

bester Käselieferant

Als verjaardagscadeau een pakketje kaas naar Frankrijk ;-) opgestuuurd.

Heerlijke kaas

Bestel iedere maand een extra belegen hele kaas (wiel) heerlijke kaas. Uitstekende service , en altijd snel geleverd.

Zeer goede service en producten

Producten altijd van zeer goede kwaliteit en goede service.

Heerlijke parmiggiano

Prima kaas, goed verpakt, netjes bezorgd

goede kwaliteit en snelle bezorging

goede kwaliteit en snelle bezorging

Lekker

Alles ging goed en de levering was perfect.

Hopeloos

Twee Weken na bestelling nog steeds geen kaas ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en geen antwoord op e-mails. Heb de kaas dringend nodig ivm kerstkados voor artsen. Volgens delekkerstekaas you de levering 3/.5 dagen duren. Nou daar uit ik dan al twee weken ten wachten en nog steeds geen bestelling ontvangen.

Goedemiddag Bas, Wij vinden het erg jammer deze review te ontvangen. Nogmaals willen wij benadrukken geen invloed te hebben op de snelheid van het bezorgproces, dit is ook voor ons een grote frustratie. Door deze ervaring hebben wij besloten geen pakketten meer te versturen naar Zwitserland. Inmiddels heeft u het geld teruggestort gekregen. Wij zouden het bijzonder op prijs stellen als uw deze review zou aanpassen. Met vriendelijke groet, De Klantenservice van Delekkerstekaas.nl

Echt de lekkerste kaas!

Ik vind het steeds een leuke ervaring kaas bij "de lekkerste kaas" te bestellen. Eerst het uitzoeken uit het vele aanbod, daarna het proeven! Altijd snel bezorgd, goed verpakt en lekker!

Echt de lekkerste kaas

Een heerlijk vetarm kaaspakket. Goed verpakt. Lang houdbaar. Iedere keer weer voldoende papier bijgeleverd om de kaas in te bewaren. Keurig op tijd bezorgd. Goede communicatie over de levering. Bestel al jaren kaas van de lekkerstekaas. Bevalt prima.

Top kaas.

Goed verpakt. Snel geleverd

heerlijke kaas

snel bezorgd met track en trace goed verpakt en heerlijke kaas

de lekkerste kaas

wij vinden dit de lekkerste kaas en de laatste 2 bestellingen is de kaas ook heel snel geleverd ga zo door lekkerste kaas !!!!

Fantastisch in alle opzichten

Het hele bestel proces is super makkelijk, de website is goed te navigeren . Ik woon in ierland en mis Nederlandse Kaas , echt een uitkomst om bij delekkerstekaas.nl te bestellen Het hele pakket arriveert snel, binnen een paar dagen is het er al, je krijgt dagelijks een update waar je pakket is De Kaas is erg goed verpakt en je krijgt ruim voldoende kaaspapier Maar het belangrijkste is natuurlijk de Kaas zelf! Heerlijke Kaas , romig en heerlijk ! Ja ik ben erg blij

De lekkerste Kees

Een van de weinigen die Kees nog verkopen

Heerlijke kaas voor vriendelijke prijs

Lekkere kaas, enorm veel keus voor iedereen! Betaalbaar en perfect verpakt en bezorgd.

Snelle levering en lekkere kaas

Snelle levering en hele lekkere kaas!

Goed product en op tijd

Goed product en op tijd

Heerlijke kaas.

Cadeau gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriendin.