Goed en snel

De bestellingen worden steeds snel en goed verpakt verzonden. Er is ook steeds kaaspapier voorzien zodat alles lang vers blijft.

Goede kwaliteit en service

Zeer snelle levering, zelfs in buitenland!

Heerlijke kaas,jong oud en boerenkaas.ook geitenkaas is heerlijk.

Zowel in de winkel als online heerlijke kaas te koop. Vriendelijke bediening, wij komen er al jaren graag!

heel gemakkelijk en mooi verzorgd

Ik bestel in 1x een grote hoeveelheid kaas. Komt altijd vlot binnen, goed verpakt en mooi vacuum, voldoende speciaal kaaspapier erbij. En heerlijke kaas.

De lekkerste

Snelle levering van top kazen en een attente klantenservice.

heerlijke kaas, constante kwaliteit, snelle verzending

okee

Prima verpakt, en altijd ruimer afgesneden en O ja….gewoon lekkere kaas en keuze genoeg.

Heerlijke kaas!!

De kaas is erg lekker,maar met bestellen lukt het soms niet.

de lekkerste kaas ooit

heeeerlijke kaas en goede site om te bestellen het enigste nadeel is dat de kaas bijna altijd 3 of 4 dagen na het bericht dat de kaas is verzonden binnen komt verder is het prima verpakt in vacuum dat de kaas maanden houdbaar is. ik blijf hier bestellen

Altijd lekkere kaas

De kaas is lekker. Levering is goed. Goed verpakt. Ik bestel al jaren hier mijn kaas.

Heerlijke kaas

Bestelling altijd optijd geleverd Maar de laatste keer was kaas niet leverbaar dus bijna week gewacht stuur anders mensen even bericht als het product niet leverbaar is dan weten we waar we aan toe zijn Vriendelijke groet grietje

Deze x iets minder

Mijn ervaring is eigenlijk altijd toch wel goed maar de laatste x wat minder. Een hele kaas oud snijdbare kaas gekocht ben nu bezig met stukje 3 maar het brokkelt nogal af terwijl het geen brokkelkaas is en gewoon met de kaasschaaf plakjes eraf haal. Eerlijkheidshalve heb ik nog geen mail gestuurd.

Nadat mijn hele kaas niet aangekomen was hier in Frankrijk werd het heel goed opgelost door weer een nieuwe kaas te versturen. Chapeau voor jullie service.

Heerlijke kaas!

Veel keuze, heerlijke kazen. Goed verpakt en netjes bezorgd. Echt een aanrader. Zou wel fijn zijn als je de keuze zou hebben voor stukken van 1 kilo.

Goed is goed

Iedere keer weer netjes verzorgd en op tijd in huis

Grote keuze snelle bezorging

Fijn bedrijf heerlijke kaas en vaak binnen 1 week in Italië

Kwaliteitsvol

Kwaliteit en prijs uitstekend en verzorgd.

Prima Kaas

De kaas was goed verpakt en smaakte heerlijk.Herhaling aan te raden.

Dat was veel geld voor een lege verpakking: dure gebakken lucht!

Op 20 februari werd mijn bestelling geleverd. Het was een "proef"-bestelling dus gelukkig niet zo heel erg veel, want wat ontving ik? Een lege doos. En nee, het is er niet onderweg uitgehaald, doos zit nog keurig dicht, met de vrachtbrief bovenop (met netjes de diverse onderdelen afgevinkt). Meteen een e-mail gestuurd, net als de drie volgende dagen. GEEN ENKELE REACTIE. Zijn ze allemaal met vakantie, of is dit oplichterij van het eerste uur?

Franse-Savoie (?) racettekaas smaakte naar niks

De halve Franse-Savoie (?) raclettekaas smaakte naar niks, helaas ook volgens mijn gasten. Hij leek niet op de smaakvolle racettekaas uit de Savoie, waarvan ik er vele gegeten heb. Overigens was nergens op de kaas of op het etiket de herkomst te lezen. De winkel in Haarlem neemt de telefoon nooit op, emails worden niet beantwoord. Ik heb na lang zoeken gebeld naar het verzendadres ergens in Noord-Brabant. Mij werd verzekerd dat het de Franse-Savoie raclettekaas betrof zoals op het plaatje op de site. Ik moest het maar geloven...... Maar dan nog blijft het een smakeloze kaas, onwaardig voor een Savoie racette kaas. Weggegooid geld.

Niet gekregen wat ik heb besteld

Ik bestelde rauwmelkse raclettekaas uit de Savoie en kreeg een gepasteuriseerde kaas uit de Auvergne. Stuurde hierover een e-mail en kreeg als antwoord dat de kaas wél rauwmelks is. Dat is gewoon niet waar, het staat ook op het etiket: van gepasteuriseerde melk. Ze weten niet wat ze versturen en ze kletsen maar wat. Geen aanbeveling dus om hier je kaas te kopen.

Lekkere kaas

Cadeau pakket laten bezorgen, was prima.

Fantastische Heerlijke kazen

Zalige kaas en niet te duur en snel bezorgd

Altijd top kwaliteit en goede service!

super

bester Käselieferant