Lekkere kaas

De website kan gebruikersvriendelijker qua zoeken naar het soort kaas. De kaas is heerlijk en het wordt snel thuisbezorgd.

Heerlijke kaas, goede service

Eerst ervaring. Wordt zeker herhaald. Goede kaas, goed verpakt. Er komen steeds meer mogelijkheden om kaas-on-line te bestellen, dus grote concurrentie. Maar ''de lekkerstekaas.nl'' springt er zeker uit.

Toppers

Fijn site, snelle service, gewoon top!

Gemakkelijk en lekker

Lekkere Nederlandse kaas van de boerderij per post ontvangen in midden Frankrijk. Wat een luxe!

Heerlijke kaas en altijd netjes en correct geleverd! Ben fan!

Heerlijke kazen, ruim assortiment, mooie aanbiedingen, goed verpakt en snelle levering.

Altijd snel en super vers

Kaas zoals kaas hoort te zijn. Gewoon lekker. Snel bezorgd en goeie prijzen!

Absoluut top

Perfekte service en faire prijzen voor extreem lekkere kaas.

Altijd topkaas en snel geleverd als de vervoerder meewerkt;-)

Is prima

Lekkere kaas

Lekkere kaas, mooie stukken.

Nooit problemen

Bestel al een paar jaar vanuit zweden, altijd vers en goed verpakt.

Die Menge ist immer 50 bis 100gr mehr als bestellt. Sehr gute Qualität zu einem sehr guten Preis. Ich bin seit nunmehr 3 Jahren Kunde und habe Käse im Wert von mehren Tausend Euro bestellt. Einmal hatte ich bisher Pech mit der Bestellung dank DHL, da eine Sendung verloren ging. Delekkerstekaas lieferte jedoch sofort nach, was mich sehr freute. Es gibt keinen besseren Käselieferanten als diesen.

Hele goede snelle leverancier, online order forms kunnen beter

Ik ben heel enthousiast over de producten, de prijsstelling, de service, de snelheid etc Wel stom dat m'n account pw het nooit doet, dus ik ben steeds maar gast.

Bedankt voor uw mooie review. Uw feedback nemen wij mee als verbeterpunt!

Altijd vlotte levering en goede producten.

Alleen maar positief !!!!!

Alleen maar positief !

De kaas is uitstekend

De kaas is uitstekend goed verpakt en altijd snel geleverd. Ik heb alleen wel inmiddels heel veel kaaspapier, en doorgeven dat ik niet wil hebben werkt niet. Ze zitten er toch bij en dat vind ik zonde want dan gaan ze weg.

Bedankt voor positieve review! Uw feedback is een goed punt, wij zijn druk achter de schermen bezig om dit te verbeteren.

uitstekende service!

op dinsdagavond besteld en vrijdagmiddag al bezorgd en alles was naar wens!

Top kaas

Lekkere kaas en altijd super snel geleverd

Heerlijk

Wat een topdeal en zulke lekketen kaas . Keurig goed verpakt in het aantal van wens . Dit herhalen we vaker.

Heeeeeeerlijk

Het kruidenkaas was heerlijk

Heerlijke raclettekaas op tijd ontvangen

Dankzij de op tijd geleverde heerlijke raclettekaas was ons raclette feestje geslaagd.

makkelijk te bestellen en korte levertijd (naar Zweden)

goede prijs, genoeg soorten, makkelijk te bestellen, lekker!!!

Uitstekende parmesan in mooie grote brokken

Ik koop deze kaas al sinds de actie “red een kaas” en ben het blijven doen, omdat ik de grote stukken zo fijn vind.

Perfecte ervaring

Heerlijke kazen, Snel bezorgd en lang houdbaar.

Rekening houden met verzoeken bv Andere manier van snijden.Jacob