Hopeloos

Twee Weken na bestelling nog steeds geen kaas ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en geen antwoord op e-mails. Heb de kaas dringend nodig ivm kerstkados voor artsen. Volgens delekkerstekaas you de levering 3/.5 dagen duren. Nou daar uit ik dan al twee weken ten wachten en nog steeds geen bestelling ontvangen.

Goedemiddag Bas, Wij vinden het erg jammer deze review te ontvangen. Nogmaals willen wij benadrukken geen invloed te hebben op de snelheid van het bezorgproces, dit is ook voor ons een grote frustratie. Door deze ervaring hebben wij besloten geen pakketten meer te versturen naar Zwitserland. Inmiddels heeft u het geld teruggestort gekregen. Wij zouden het bijzonder op prijs stellen als uw deze review zou aanpassen. Met vriendelijke groet, De Klantenservice van Delekkerstekaas.nl

Echt de lekkerste kaas!

Ik vind het steeds een leuke ervaring kaas bij "de lekkerste kaas" te bestellen. Eerst het uitzoeken uit het vele aanbod, daarna het proeven! Altijd snel bezorgd, goed verpakt en lekker!

Echt de lekkerste kaas

Een heerlijk vetarm kaaspakket. Goed verpakt. Lang houdbaar. Iedere keer weer voldoende papier bijgeleverd om de kaas in te bewaren. Keurig op tijd bezorgd. Goede communicatie over de levering. Bestel al jaren kaas van de lekkerstekaas. Bevalt prima.

Top kaas.

Goed verpakt. Snel geleverd

heerlijke kaas

snel bezorgd met track en trace goed verpakt en heerlijke kaas

de lekkerste kaas

wij vinden dit de lekkerste kaas en de laatste 2 bestellingen is de kaas ook heel snel geleverd ga zo door lekkerste kaas !!!!

Fantastisch in alle opzichten

Het hele bestel proces is super makkelijk, de website is goed te navigeren . Ik woon in ierland en mis Nederlandse Kaas , echt een uitkomst om bij delekkerstekaas.nl te bestellen Het hele pakket arriveert snel, binnen een paar dagen is het er al, je krijgt dagelijks een update waar je pakket is De Kaas is erg goed verpakt en je krijgt ruim voldoende kaaspapier Maar het belangrijkste is natuurlijk de Kaas zelf! Heerlijke Kaas , romig en heerlijk ! Ja ik ben erg blij

De lekkerste Kees

Een van de weinigen die Kees nog verkopen

Heerlijke kaas voor vriendelijke prijs

Lekkere kaas, enorm veel keus voor iedereen! Betaalbaar en perfect verpakt en bezorgd.

Snelle levering en lekkere kaas

Snelle levering en hele lekkere kaas!

Goed product en op tijd

Goed product en op tijd

Heerlijke kaas.

Cadeau gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriendin.

Goed verpakt en heerlijke kaas

Heerlijke kaas, zorgvuldig verpakt

En...aardige en behulpzame klantenservice!

een grote keuze van goede kazen

Delekkerstekaas.nl is al veel jaren mijn lievelingsadres voor kazen uit NL Ik ben heel erg tevreden .

Ik ben een tevreden klant

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Vlotte en correcte afhandeling. De opmerkingen bij be bestelling worden niet altijd gehonoreerd (geen inpakpapier meesturen)

Goede kaas en snelle en goede service.

Lekkere parmezaanse kaas en altijd snel geleverd.

Prima Nederlandse kazen

Zowel de producten als de snelle service zijn zeer goed.

Altijd prima geregeld.

Ruime keuze en snel geleverd

Het zag er prima uit.

We moeten er nog aan beginnen,we verheugen ons er helemaal op.

I had a bad experience

I had a bad experience with my order. I am not sure if I want or can to continue to be a client. My issue remains unsolved and the customer's care delays all the answers to all questions.

Heerlijke kaas en snel geleverd

Heel gemakkelijk besteld en de heerlijke kaas komt snel naar je toe, ook in het buitenland zoals Zweden waar ik woon.

Heerlijke kaas

Wij wonen in Italië en bestellen om de 2 maanden kaas, heerlijk en snel geleverd

Quick delivery

In common, everything got very well. The pleasure would be better, if there should be short description, what kind of cheese is under discussion. Without knowing Dutch cheeses except edam, it was quite difficult to choose what to order. Hence I ordered just cheese.

Bedrijfsgegevens

Barrevoetestraat 10

2011WP Haarlem

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.