Goed verpakt en heerlijke kaas

Heerlijke kaas, zorgvuldig verpakt

En...aardige en behulpzame klantenservice!

een grote keuze van goede kazen

Delekkerstekaas.nl is al veel jaren mijn lievelingsadres voor kazen uit NL Ik ben heel erg tevreden .

Ik ben een tevreden klant

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Vlotte en correcte afhandeling. De opmerkingen bij be bestelling worden niet altijd gehonoreerd (geen inpakpapier meesturen)

Goede kaas en snelle en goede service.

Lekkere parmezaanse kaas en altijd snel geleverd.

Prima Nederlandse kazen

Zowel de producten als de snelle service zijn zeer goed.

Altijd prima geregeld.

Ruime keuze en snel geleverd

Het zag er prima uit.

We moeten er nog aan beginnen,we verheugen ons er helemaal op.

I had a bad experience

I had a bad experience with my order. I am not sure if I want or can to continue to be a client. My issue remains unsolved and the customer's care delays all the answers to all questions.

Heerlijke kaas en snel geleverd

Heel gemakkelijk besteld en de heerlijke kaas komt snel naar je toe, ook in het buitenland zoals Zweden waar ik woon.

Heerlijke kaas

Wij wonen in Italië en bestellen om de 2 maanden kaas, heerlijk en snel geleverd

Quick delivery

In common, everything got very well. The pleasure would be better, if there should be short description, what kind of cheese is under discussion. Without knowing Dutch cheeses except edam, it was quite difficult to choose what to order. Hence I ordered just cheese.

super service

Goede service, snelle correcte levering

Van A tot Z werkelijk geweldig ik koop zeker weer kaas bij U daar bel ik spoedig over ook de hulp uiteindelijk het pak te krijgen ik ben even sprakeloos Met Vriendelijke groet Adriaan C Ockers

goede kaas

snel verwerkt goed 8n huis

6 dagen na bestelling nog steeds geen levering

Super slechte ervaring. Heb vorige week dinsdag 4 kg kaas besteld en betaald voor 14.00. Bestelling zou afgelopen woensdag via Post NL geleverd worden. Het is nu maandag de week erna, nog steeds niets geleverd en heb het voor een klant asap nodig. Vorige week vrijdag berichtje van leverancier gehad, Te veel drukte bij PostNL maar dit nog na 6 dagen? Bestelling zal wel zoek zijn of anders, leverancier reageert niet meer, weg € 50,-?.

Heerlijke Kaas, snel geleverd

Ik bestel nu al enige tijd bij delekkerstekaas. De levering is vrij snel en wij willen echt geen andere Kaas meer. Als er problemen zijn, lossen zij dit netjes op.

snelle bezorging in Italie

Onze bestelling was snel en goed gekoeld ontvangen, kwaliteit van de kaas, super!

Kunnen niet lezen en reageren niet

Bestelling geplaatst daarbij drie maal aangegeven dat er een afwijkende datum was namelijk een week later ivm verjaardag. Verzoek genegeerd toch een week te vroeg verzonden. Bij de ontvanger de grap in het water gevallen. Toen nagevraagd hoe dit nu mogelijk was. Wacht al kleine vier weken op antwoord.

Goed en lekker

Kunnen jullie ook jon belegen kees kaas gaan verlopen?

snel, goed verpakt (levering in Frankrijk) en uiterst betaalbaar

zeldzaam goede webwinkel

Snelle service van bestellen tot aflevering

De lekkerste kaas verkoopt ook de (kees)kaas die ik het lekkerst vind, ik blijf mijn leverancier trouw

Helle kaas besteld en snel en nog cool ontvangen in 12 vacuüm stukken.

Alles naar wens zoals altijd!!