Lekkere kaas, goed verpakt en binnen acceptabele termijn geleverd.

De smaak is goed en brengt je weer even thuis.

Lekkere kaas

Lekkere graskaas en niet te duur

Mateloos irritant dat het nooit op tijd is

Ik vind het mateloos irritant dat we direct een tijdstip binnen krijgen wanneer de kaas gebracht wordt. Dit klopt nooit, hij komt altijd een paar dagen later. De rest vind ik goed.

Ben blij met delekkerstekaas. Top service en top producten

Heerlijke kaas

Super veel keus en bestelde artikelen goed verpakt in snel geleverd

Goede producten en snelle service

De bestelde producten zijn binnen de beloofde termijnen bezorgd en zijn van goede kwaliteit.

Heeerlijke kaas !

Kaas zoals kaas moet proeven en geen supermarkt kaas waar een plastic smaak aanzit lekker online bestellen en goed verpakt thuis wij zijn fan !

goedproduct, snelle service

Al enkele jaren bestel ik hier mijn kees kaas tot grote tevredenheid

Snel ontvangen en goed verpakt aangekomen.

Prima product, prima service

goede kaas

goede kaas

Keeskaas Wordt goed aangeleverd en is heerlijk!!

Uistekend geregeld

Overheerlijke kazen, klantenservice heel goed geregeld en vriendelijk. Hoge kwaliteit kaas en verpakken.

Heerlijk om in Spanje goede kaas te kunnen eten.

Wij eten ook Spaanse kaas hoor. Maar mijn miste de extra belegen( de belegen bij de Aldi/Lidl is niet echt lekker. En in stukken op je goed ingevulde wensenlijst(bij mijn Geitenkaas was mijn man dat vergeten te vermelden, dom, dom, dom) Gaan we dit vaker doen. We weten wel dat we op vrijdag of zaterdag de bestelling moeten doen. Volgende x vullen we ons woonadres in.( DPD bezorgt daar ook, ze moeten het alleen niet bij een ander leveren. Wat nu was gebeurd. Dan ligt het met deze temperaturen in de hete auto....en dat is niet handig. Dit om te zorgen dat we het voor vrijdag geleverd wordt. We zagen dat het hier 2 dagen lag.

Snelle levering en lekkere kaas

voldoende keuze, lekkere kaas en nog een zeer snel geleverd.

Betrouwbaar

Goede organisatie in verpakking en smaak .

geen

GOEDE KWALITEIT

Keurige verpakking. Kaas inpakpapier nadat het uit het plastic is gehaald. Snelle levering.

tipp top

lekkere Kaas aan en goede prijs

uitstekend bedrijf

kaas, altijd goed verpakt.ruim assortiment. leuke aanbiedingen. lang houdbaar zeker handig als je 5 stukken kaas tegelijk besteld. keurig op tijd geleverd. bijgeleverde papiervellen blijven ook in de koelkast goed. een zeer tevreden klant.

Heerlijke kaas 1e bestelling.maar er zullen er meer volgen

Snelle levering Goed vacuüm verpakt

Prima service en uitmuntende kwaliteit

Prima service en uitmuntende kwaliteit

Altijd goed

Snelle levering en goede producten

Heerlijke Kaas en snelle levering!

Wij bestellen de 2 kg. oude kaas. Deze is echt heerlijk!