Perfecte smaak

Verschillende soorten met een perfecte smaak. Prima levering en goede verpakkingsmethode.

Super service en lekkere kaas!

Door de lekkerste kaas kan ik ook in Duitsland genieten van heerlijke Hollandse Kaas. Heerlijk!

altijd goed

Snelle en accurate levering, lekkere kaas.

Mooie site en goede service

Ze hebben vele lekkere smaken .en bezorging is stelen netjes

Ik ben zeer tevreden

Na het bestellen een vlotte, betrouwbare bestelling.

Ik raad aan

Ik raad aan Zeer snelle levering.Goed verpakt in een vacuümzaken en in koelbox en ook erg lekker en aparte kazen.

levering niet binnen de aangegeven levertijd.

Voor 14.00 uur besteld, vandaag verzonden. 3 dagen later, de bestelling is nog steeds niet verzonden, zonder bericht van vertraging / levering problemen.

slechte service!!!

mijn bestelling is 7 dagen onderweg de 7e dag is mijn pakket geleverd na veel mailverkeer ik ga de kaas niet meer consumeren ligt in de kliko jammer dat er geen passende oplossing is geboden via de lekkerste kaas deze winkel had al lang een nieuwe zending naar ons moeten opsturen maar geen 7 dagen afwachten heel jammer want de kaas in het verleden was wel lekker dat moet wel gezegd worden maar ik ga de kaas wel kopen in de toekomst bij een kaasboer. niet meer bij de lekkerste kaas

Goedemorgen familie van Someren, Wij vinden het erg jammer deze review te ontvangen na alle inspanningen. Nogmaals willen wij benadrukken geen invloed te hebben op de snelheid van het bezorgproces, dit is ook voor ons een grote frustratie. Er is bewust gekozen om niet direct nieuwe kaas te versturen omdat de conditie vaak prima is. Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten en willen graag uw vertrouwen herwinnen. En daarom is vandaag uw bestelling opnieuw verzonden. Wij zouden het bijzonder op prijs stellen als uw deze review zou aanpassen. Met vriendelijke groet, De Klantenservice van Delekkerstekaas.nl

De lekkerste kaas.

De Lekkerste Kaas is een fantastische webshop! De kazen zijn absoluut heerlijk en worden altijd netjes en op tijd afgeleverd bij ons in Bulgarije. Het assortiment is divers en de kwaliteit is uitstekend. Een aanrader voor elke kaasliefhebber!

Fantastisch lekkere kaas

Je kaas online bestellen? Tuurlijk, gewoon doen! Overheerlijke kaas waar het hele gezin blij van wordt. Keurig verpakt. Lang houdbaar en super lekker.

Heerlijke kaas

De stukken kaas waren groter/ zwaarder dan verwacht. Zeer goede kwaliteit! Goed verpakt.

Gewoonlekkere kaas

Snelle levering ,goed verpakt,en lekker

Snelle fijne levering van heerlijke kaas.

Fijne website Snelle levering Bovenal heerlijke kaas

prim

prima, al zou ik graag wat meer keuze willen hebben in Jonge Hollandse kaas.

Wat een heerlijke kaas soorten geweldig

Gewoon heerlijke kaas

Heel veel keuze. En snelle verzending. Ik maak wel eens een mandje kaas als cadeautje. Vindt iedereen leuk! Maar daarvoor mogen er wat mij betreft ook kleinere stukjes aangeboden mogen worden. Geen minpunt, maar misschien een aanvulling..

Altijd erg lekker en keurige levering ! Top !

Altijd erg lekker en keurige levering ! Top !

Heerlijke kaas en prima verpakt.

Ik heb bij verschillende leveranciers kaas besteld, maar bij deze is het verreweg het lekkerst en door de netheid het langst houdbaar.

Altijd goed

Goede kwaliteit, netjes verpakt en verzonden

Goede kwaliteit, snelle service

Al jaren tot grote tevredenheid klant

Goede service!

Geweldige service, altijd goed!

De kaas wordt altijd erg snel verzonden, goed verpakt en is super lekker!

Netjes verpakt en verzonden, lekkere kaas

Wat later beorgd dan verwacht, maar dat lag aan de koerier.

Ik ben heel blij dat ik jaren geleden Delekkerstekaas.nl heb gevonden. Heerlijke kazen, snelle levering, geweldige kwaliteit. Absoluut een aanrader.

Barrevoetestraat 10 2011WP Haarlem