Prima, maar prijzig

Goed assortiment, probleemloze afhandeling, maar stevig aan de prijs.

Heerlijke kaas

Altijd stipt op tijd aan huis geleverd. Hoge kwaliteit.

Gewoon de lekkerste kaas.

Hele lekkere kaas. Snelle levering. Nog nooit problemen gehad.

Heerlijke kaas en professioneel geleverd

Heerlijke kaas , goed verpakt

Altijd snelle en correcte aflevering!

Het is steeds een feestje om naar jullie website te gaan, wat lekkere kaasjes uit te zoeken en dan te weten dat die kaasjes binnen de kortste keren bij jou zijn!

helemaal goed

prima bezorging en de kaas is goed

zijn goed

altijd op bezorgt

Super service en heerlijke kaas!

Echt heerlijke kaas en goede service!

Heerlijke kazen en zorgvuldig geleverd

Tot hier in Zweden uitstekend bezorgd. Goed geseald en uitstekende smaken.

smaakt goed, netjes bezorgd

Nette prijs, goede KeesKaas. Netjes vaccuum verpakt en bezorgd. Jammer dat het nietbij jullie in de winkel in Haarlem te halen is.

zeer tevreden

vlotte levering

Delekkerstekaas doet zijn naam eer aan

De lekkerstekaas is inderdaad de lekkerste kaas. Altijd goed verpakt, lang houdbaar.

Punctueel in levering

Haast altijd de volgende dag in huis

Vrolijk en gezellig personeel.altijd vriendelijk geholpen

Heerlijke kazen, goed assortiment

Volop keus, ook biologisch. Prima verpakt. Behulpzame klantenservice.

Prima kaas en uitstekende service

Dit was de zoveelste bestelling bij Delekkerstekaas.nl Ik woon in Engeland: Ondanks Brexit wordt mijn bestelling zonder problemen en snel geleverd. De kaas kost niet meer dan in Nederland en de verzendkosten heel redelijk. Kaaspapier wordt meegeleverd. De keuze is ruim en de kwaliteit van de kaas uitstekend. Vragen per email worden prompt beantwoord. Kortom als Nederlander in het buitenland ben ik meer dan tevreden.

Top bedrijf

Scherpe prijzen, heel erg goed assortiment en gewoon echt lekkere kazen die ver boven de supermarkt kaas uitsteken. Altijd uitstekend verpakt en snel geleverd.

Geweldig lekkere kaas

Alle soorten kaas. Gevacumeerd en snel bezorgd.

Heerlijke kaas!

Heerlijke kaas, van de verschillende soorten ook verschillende smaken, bijvoorbeeld 2 smaken graskaas. Daar word ik blij van! Die laatste halve ster mist vanwege de belofte van levering die net niet helemaal klopt.

Een super leverancier van Nederlandse kaas in het buitenland!

Sinds enkele maanden in Duitsland nog sneller geleverd! Super kaas!

Geweldige sortering

Ik heb nu een paar keer besteld maar ik vind het geweldig die sortering HEERLIJK

Goed qua bezorging en super qua smaak!

Er word bij bestellen slecht gelezen

De levering was snel en goed verpakt, maar overal waar ik kon heb ik aangegeven dat ik geen schuine punten kaas wil, maar blokken. Hier is niet op gereageerd, dus ik kreeg punten kaas, ik weet zeker dat ik dit tot 2 x in het bestel proces gevraagd heb. Volgende keer wil ik graag horen of dat wel of niet mogelijk is en niet zomaar 2 punten kaas krijg toegestuurd.

Goed.

Nederlandse kaas eten in het buitenland voor een betaalbare prijs.

Het is heerlijk om een kaaspaket te ontvangen want de Nederlandse kaas is zo lekker dat het je moelijke kan beschrijven anders dan het beste. Paket is altijd keurig ingepakt.

Barrevoetestraat 10

2011WP Haarlem