Laden reviews...
Laden reviews...
140 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen over het algemeen positieve ervaringen met kaasbestellingen. Klanten waarderen snelle levering, goede verpakking en een ruim assortiment. Enkele klachten gaan over klantenservice en af en toe vertragingen bij levering. De algehele ervaring is positief.
Pluspunten
Heerlijke kaas, vers, goed verpakt en prima prijs!
Beveelt aan
8 November 2015
Tanja
Den Haag
Pluspunten
Snelle levering
Beveelt aan
7 November 2015
Sanne
Almere
Pluspunten
de goede service
Verbeterpuntennog niet ontdekt
Beveelt aan
7 November 2015
wilma
midwoud
Pluspunten
- snel - betrouwbaar - produkten keurig en hygienisch verpakt
Verbeterpuntengeen tot nu toe
Beveelt aan
6 November 2015
Ad
Apeldoorn
Pluspunten
Snelle levering. Goede kwaliteit.
Beveelt aan
6 November 2015
Betty
Pluspunten
Snelle levering, goed verpakt en appart papier erbij, prima service dus! De oude snijdbaar en brokkel zijn heerlijk!
VerbeterpuntenDe jong belegen en gatenkaas is écht niet lekker, beiden voelen en smaken naar plastic vinden wij (gezin van 4 groten) allemaal! Vooral de gatenkaas is heel erg, ook als beiden buiten de koelkast worden bewaard! Ik zal dan ook niet snel weer kaas bestellen omdat ik voor die kazen dan weer ergens anders moet bestellen of naar de winkel/markt moet.
Beveelt aan
6 November 2015
Brigitte
Dordrecht
Pluspunten
Heerlijke kaas! Manchego is super! Snelle bezorging. En erg netjes verpakt!
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
6 November 2015
Susan
Delden
Pluspunten
heerlijke kaas en prima verpakt.
Beveelt aan
6 November 2015
anoniem
Ridderkerk
Beveelt aan
6 November 2015
nederkassel
ulvenhout
Pluspunten
Bij de aflevering van de bestelde artikelen miste ik de mozzarella! Een bericht daarover gestuurd en een dag later werd de mozzarella geleverd!! Prima service!
Beveelt aan
5 November 2015
Patrizia
Den Haag
Pluspunten
Snelle levering, goed verpakt, vers en zeer lekker!
Beveelt aan
1 November 2015
Jan
Haarlem
Pluspunten
goedelevering
Verbeterpuntenis dit de echte goudse kaas?
Beveelt aan
31 October 2015
Frans
Assendelft
Pluspunten
super lekker en snel bezorgd
Beveelt aan
28 October 2015
marlise
bilthoven
Beveelt aan
28 October 2015
JLHM
Sittard
Pluspunten
Heldere site heerlijke artikelen en een goede service snelle afhandeling van bestelling
Beveelt aan
28 October 2015
alie
haskerdijken
Beveelt aan
27 October 2015
A
Haarlem
Pluspunten
goede ,duidelijke informatie via site Gemakkelijk wat te bestellen snelle ,goede afhandeling van bestelling
Beveelt aan
27 October 2015
jan
VLAARDINGEN
Pluspunten
Heel aardige mensen, vriendelijk en behulpzaam,alles was perfect verzorgd in het pakket, ook speciaal papier om de kaas in te verpakken,erg attent allemaal werd ook vlot bezorgd .Kortom ben blij met jullie.
Beveelt aan
27 October 2015
n.v.t.
A'dam
Pluspunten
heerlijk stuk kaas
Beveelt aan
27 October 2015
anoniem
Pluspunten
Heerlijk en vers. Snel bezorgd en goed verpakt
VerbeterpuntenGeen verbeterpunten.
Beveelt aan
27 October 2015
Jeannette
Amsterdam
Pluspunten
Heerlijke kaas.Snelle levering. Super verpakt
Beveelt aan
27 October 2015
Annet
Zaandam
Pluspunten
heerlijke kaas netjes verpakt
Verbeterpuntenx
Beveelt aan
27 October 2015
carmen
Leidschendam
Pluspunten
op tijd geleverd prima kaas
Beveelt aan
26 October 2015
anoniem
Pluspunten
Makkelijke website, bestellen ging vlot, levering ging erg goed. Het pakket was op tijd en keurig verpakt.
VerbeterpuntenIk had bij de Tomme de Chevre twee keer 200 gram aangegeven maar kreeg een stuk van 400 gram. Dit was lastiger omdat ik een stuk in wilde vriezen.
Beveelt aan
26 October 2015
Carolien
Culemborg
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenIk vond de verschillende soorten kaas niet erg uitgesproken. Alleen de pittig belegen kaas vond ik redelijk. Maar belangrijker voor mij is het feit dat het bedrijf op zondag zelfs zijn webwinkel gesloten houdt. Hiermee legt het bedrijf zijn levensovertuiging op aan zijn klanten en die opstelling is nou weer tegen míjn levensovertuiging. Ieder zijn mening, maar dit is voor mij reden om de andere kaassoorten van De Lekkerste Kaas niet te proberen.
Beveelt niet aan
25 October 2015
Marianne
Diemen
Barrevoetestraat 10
2011WP Haarlem
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops