Fantastisch!

Goede kwaliteit badjas mooi geborduurd topservice!!!!! Voor herhaling vatbaar!

Heel mooi geworden. Super snel in huis ook.

geweldig

Deze firma heeft een top service en reageert correct snel en de spullen die ik heb gekocht zien er keurig en goed verzorgt uit. Een aanrader.

Perfect !!!!!

Alles perfect, ik werd er blij van !!! met vriendelijke groet Ria van Dijk

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, leuk en netjes

Ben zeer tevreden snelle levering, snelle reactie op app contact

Mooie producten, goede service, snelle levering

Mooie producten, goede service, snelle levering

Mooie producten

2 konijnen laten borduren als blijvende herinnering voor mijn 2 kleinzonen. Heel mooi gedaan en snel geleverd . Complimenten

Mooie producten en goede service aanrader voor mijn omgeving en vrienden

Prachtige knuffels

Hele snelle levering

De levering was snel. Badjasje was mooi, naam erop ook. Het zou alleen fijn zijn als er een mail zou komen dat het product klaar en verzonden is, zodat je in kan plannen wanneer je het kan verwachten. Nu was het onduidelijk, was het de volgende dag? Of over 2 dagen? Ik had het felukkug af laten leveren bij een DHL punt, maar ik had geen idee wanneer het zou komen. Via de whatsapp wel snel reactie gekregen.

Helaas was de tekst verwisseld op de oren van het konijn. Binnen 3 dagen had ik een nieuw konijn met de juiste tekst alweer in huis.

Jammer, het was een tegenvaller

Een leuk zacht blauw konijn besteld voor een nieuwe baby met de naam erop geborduurd. Toen ik het doosje open deed viel het reuze tegen: Het konijn zat zo in het doosje verpakt zonder een vloeipapiertje of (plastic) zakje. Weinig hygiënisch. De opdruk van de naam was slordig geborduurd. Kortom een tegenvaller.

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie producten van een goede kwaliteit en snel geleverd.

zeer tevreden gemaakt naar wensen.

In de ochtend via site besteld en begin van de middag al klaar Supersnel en naar wens gemaakt.

Ik was last minute nog op zoek naar een kraamcadeau! En 3 dagen later had ik het in handen! Super fijne snelle levering! Miss een idee om het knuffeltje de volgende keer te verpakken ipv los in de doos ivm beschadiging doos… Verder helemaal tevreden!

Telaat binnengekomen en niet ingepakt

Te laat binnen en betaald om ze te laten inpakken wat niet is gebeurd waardoor ik de badjassen zonder verpakking heb moeten geven. Erg jammer. Volgende x een andere winkel moeten zoeken.

Super mooi happy horse konijn borduurd met naam en datum binnen gekregen. Ook heel snel. Bedankt!

Babybadjasje

Snelle levering,goede kwaliteit

Al diverse keren een kraamkado besteld. Iedere keer met een super mooi resultaat en een super snelle service! Leuk om de kado's te geven

Bedankt voor je review. Goed om te horen! Graag tot de volgende keer! Liefs Team Tilleys

Snel

Prima en veel keuze

Veel keuzes en snelle levering!

Bestel hier regelmatig kraam cadeautjes, altijd een snelle levering en tevreden. Ook kunnen ze je goed helpen met kleuradvies als je een bericht stuurt heb je snel reactie.

Bedankt voor je review. Samen een mooi resultaat maken! We helpen en adviseren je graag weer de volgende keer! Liefs Team Tilleys

Unieke cadeautjes

Mooie cadeaus, uniek en persoonlijk! Makkelijk besteld en snel in huis.

Prima artikel

Het ziet er goed uit.

Over Tilleys.nl

Een gepersonaliseerd cadeau met naam bestel je online bij Tilleys.nl. Op werkdagen voor 13:00 besteld, is dezelfde dag nog verstuurd. Je kunt je cadeau met naam ook door ons laten versturen met een persoonlijke boodschap. Wij pakken het feestelijk in!