Zeer mooie set.

Zeer mooie badjassen met borduursel. De borduring op de suanahanddoeken is wel wat groter dan verwacht, maar dat is geen probleem.

De knuffel met naam en geboortedatum was voor de ouders van een overleden kindje. Het was ontroerend om te zien hoe ontzettend dankbaar ze waren.

Goede service snel klaar en verzonden. Mooie kwaliteit

Netjes en snelle levering van het bestelde product

Het bestelde product: zacht (aaibaar) rugtasje mét geborduurde naam, voldoet 100% aan de beschrijving op de website!

Zeer snelle en goede service

Leuk assortiment en goede service, denkt mee waar wenselijk

Altijd netjes geregeld.

Op naar de volgende bestelling

Betrouwbaar, snel en vriendelijk

De website is helder en gemakkelijk te volgen. Echter zou het fijn zijn om adresgegevens met e-mail (waar je het cadeau naar toe wilt zenden) te kunnen invullen. Eventueel de mogelijkheid om er een boodschap bij te zetten. Nu wisten de ontvangers niet van wie het afkomstig was.

Op zaterdag besteld en dinsdag binnen. En super mooi gestikt!

Netjes en snel

Hele fijne ervaring

Snelle service, duidelijke site, snelle levering, mooie spulletjes

Geweldige service.

Goede en snelle service

Correct afgehandeld.

Nog eerder in huis als beloofd was.

Hele goede klantenservice! En mooie knuffeltjes!

In m’n bestelling voor de geboorteknuffeltjes had ik een foutje gemaakt. Ze appten me om te vragen of het wel klopte. Echt heel goede service die alertheid!

Snelle levering, goede klantenservice

Recent een happy Horse met borduursel besteld. Borduursel was in eerste instantie wat onduidelijk, maar na contact met klantenservice super snel en goed opgelost :)!

Snelle levering & mooie kwaliteit gepersonaliseerde producten

Knuffeldoekje en badcape met naam laten borduren, super snel geleverd en mooie kwaliteit.

Goede kwaliteit en service

Vandaag besteld, morgen in huis.

Top service!

Vorige week een leuke tas besteld met naam als geboortecadeau. De volgende dag kreeg ik een berichtje met de mededeling dat de gekozen kleur was uitverkocht maar dat deze maandag weer binnenkwam. Dinsdags was de bestelling al thuisbezorgd en direct hebben we deze langs gebracht. De kersverse ouders vonden het fantastisch! Fijne service met goede communicatie. Hier ga ik zeker weer bestellen!

geweldig

meerdere bestellingen gedaan,perfect zeer mooi gemaakt nooit teleurgesteld.

We zijn erg blij met de kwaliteit van de door ons bestelde artikelen. De levering is keurig.

Super service en levering

Kleur was niet meer op voorraad. Appje gekregen. Andere kleur gekozen. Volgende dag geleverd. Super goede service.

Oké

Persoonlijke benadering

Op ons verzoek een latere verzenddatum en persoonlijke benadering in de mail. Dat voelt goed!

Ik heb een kraam cadeau besteld voor een collega wat soepel en vlot ging. Snel geregeld en bezorgd op locatie.

Rondweg 60

8091XK Wezep

Over Tilleys.nl

Een gepersonaliseerd cadeau met naam bestel je online bij Tilleys.nl. Op werkdagen voor 13:00 besteld, is dezelfde dag nog verstuurd. Je kunt je cadeau met naam ook door ons laten versturen met een persoonlijke boodschap. Wij pakken het feestelijk in!