Voordelig en supersnel

Klantenservice goed bereikbaar ( had gebeld of ze vlak voor 5 december nog konden leveren). Niet al te veel producten op de site maar keurig de volgende dag geleverd en goede kwaliteit. Ik ga hier zeker vaker gepersonaliseerde cadeaus bestellen!!!!!

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Een badjasje besteld met naam er op geborduurd. Mooie kwaliteit en snel geleverd! Tevreden klant! Kom zeker nog eens terug en ben de tip al aan het verspreiden!

Super leuk, super mooi en snelle service

Super leuk, super mooi en snelle service

Fijn product en snel geleverd.

Tekst is duidelijk zichtbaar op het badjasje. Snel bezorgd.

Snel bezorgd en zag er allemaal netjes uit

Helemaal goed

Tevreden en snelle levering!

Zeer leuke producten en snel geleverd.

Leuke keuzes en snel geleverd en mooi feestelijk ingepakt. Enige wat ik mis is dat de kleuren lastig in te schatten zijn, je eigen tekst in het gekozen lettertype als voorbeeld en dat er niet van alles een volledige foto op de website staat. Dit geldt dan in iedere geval voor het kraamcadeau met naam smal.

Snelle en goede service!

knuffel konijn met naam besteld. Ziet er heel mooi uit en is snel en goed afgeleverd.

ik kocht 1 mutsen en kreeg 5 muts

Thx voor de mutsen blij 100 moment

Goedemiddag, Wat vervelend dat u niet het gewenste product heeft. Wij nemen contact met u op voor verdere informatie zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Tilleys.nl

Heel mooi!

snelle levering en prachtig geworden. Ik heb 2 badjassen met naam besteld.

Fijn om te horen! Hartelijke groet, Team Tilleys.nl

Mooi profuct

Mooie knuffel met naam, klein prijsje en snelle levering

Snelle, kwaliteitsvolle opdruk

Snel geleverd, keurige opdruk en mooie kwaliteit van het product. Ik raad dit zeker aan voor mensen die een origineel cadeau zoeken.

Beste Michiel, Bedankt voor de review! Goed te horen dat het product naar wens is! Hartelijke groet, Team Tilleys.nl

Erg leuk!

Snelle levering, leuk product. Alleen lastig dat je bij het ontwerpen op de website geen voorbeeld te zien krijgt.

Beste Monique, Bedankt voor de review. Deze feedback nemen we mee in onze verdere ontwikkelingen. Hartelijke groet, Team Tilleys.nl

Knuffel met naam gekocht

Heel mooi resultaat en snelle levering! En prima prijs. Blij mee.

Snel geleverd en mooi product

Ik was erg blij met de badjas die ik had besteld. De badjas werd snel geleverd en zag er mooi uit. Het was een geslaagd cadeau

Prima product

Snelle levering van een prima product

mooi en goed artikel

Het schort ziet er mooi uit, goede kleur en naam er op geborduurd. Goede kwaliteit. Alleen jammer dat DHL niet op de afgesproken dag leverde.

Goede kwaliteit en op tijd geleverd.

Goede website

Altijd weer ok

Zeer correcte, snelle levering, product goed zoals aangegeven.

Zalige badjas

Terugkerende klant: dermate tevreden met de mijne dat m'n vriendin er nu ook eentje cadeau krijgt!

Bijzonder positief

Optimale service en uitermate snelle levering.

Goed product

Mooie baby badjas en mooi geborduurd. Alleen de prijs voor het te laten inpakken als cadeau is het niet waard, daar had ik meer van verwacht.

Had diverse gepersonaliseerde kraam knuffels besteld. Voor 13:00 besteld wordt ook echt de volgende dag geleverd!!! Super!!!

Snelle levering, goed product

Super van bestelling tot levering

Fantastische kwaliteit en opties