Heel mooi cadeautje! Snel binnen (dag later dan bestellen) en mooi verpakt. Het zou leuk zijn als je van tevoren kon zien hoe het eruit zou zien. Maar het resultaat is echt heel mooi!

Ik had een badjasje besteld voor n vriendin die net bevallen was. Vrijdagavond besteld dinsdag in huis. De naam is er mooi op geborduurd. Ik vond t ook jammer dat ik t dan te voren niet kon zien maar t is erg mooi geworden. En t was mooi in cellofaan ingepakt. Ofwel top service!! Zeker aan te bevelen!!!

Mooie tas en borduurwerk is ook prima

Jammer dat je van te voren niet kan zien hoe het borduurwerk er uit gaat zien.. Maar geen zorgen... Tas met naam zien er prima uit!

Snelle levering, mooi product

De badcape met naam die wij hadden besteld was binnen 1 werkdag verstuurd en de dag daarna al bezorgd. De naam stond er mooi in geborduurd en het was netjes ingepakt. De ontvanger van het cadeau is er erg blij mee.

De opdruk is erg goed gelukt en een ruime keuze uit producten en opties!

Mooi cadeau om te geven en te krijgen.

Mooie kwaliteit badjasje met naam in sierletters en afbeelding geborduurd . Het zou helemaal super zijn als je de naam in de gekozen letterstijl ook vooraf kunt zien. Levering keurig volgens tijdsplan en leuk in cellofaan als cadeautje verpakt.

Supersnel geleverd!

Badjasje met naam besteld, kreeg dezelfde dag al de bevestiging dat het was verstuurd. Heel leuk badjasje, mooie kwaliteit.

Leuk en mooi knuffeltje en snelle levering!

Een mooi kraamcadeau, snelle levering. En een snelle reactie op mijn vragen! Veel keus in kleur en lettertype van de tekst op het cadeau.

Prettige website, leuk product en snelle levering

Ik heb een heel leuk gepersonaliseerd knuffeltje gekocht en ik had hem heel snel ontvangen! En ook iets goedkoper dan op andere sites, wat maakt dat ik voor deze website gekozen heb. Prima service!

Wat een service, binnen 24 uur een gepersonaliseerde knuffel binnen voor onze baby. Keurig gedaan, zeker een aanrader!

Geweldig, top, super!!

Geweldige service. Ik had een bestelling gedaan die niet mogelijk was. Ze hebben via de mail gelijk contact gezocht voor overleg. Het product zoals gewenst werd meteen de volgende dag geleverd. Kwaliteit van het product ook goed! Ik ben zeer tevreden over Tilleys! En wat een keuze en leuke producten!!

Snelle levering mooi borduursel

Ik heb de badcape besteld. Goede prijs kwaliteits verhouding! Mooi geborduurd.

Makkelijke website, en snel in huis. Super leuke kraam cadeaus

Helemaal super

Ik heb een baby badjasje met naam besteld en Ik ben super tevreden! Het badjasje is goede kwaliteit en mooi zacht, de naam is ook prachtig geborduurd! En levering was super snel!

Heel Jammer..!!!

Levering perfect zo ook verpakking ,, Heb olifant tutdoekje besteld,, helaas is de slurf naad stuk zodat vulling naar buiten komt, ook is de naam doorgeborduurde en dan zichtbaar in spiegelbeeld ,, vindt ik persoonlijk niet mooi.!! Heb een WhatsApp gestuurd maar helaas is niet op gereageerd. Vandaar nu ik deze review.

Uitstekend!

De ontvanger van de geborduurde handdoeken ws zeer blij! Ze zien er ook prachtig uit!

Snelle levering, goede kwaliteit letters (te) groot

Een happy horse knuffeldoekje konijn besteld. Snel in huis, borduursel is mooi wel zijn de letters aan de grote kant. Had het fijn gevonden de letter grootte te kunnen bepalen

Snelle levering, mooi gedaan! Mooi ingepakt! Persoon voor wie het was was er heeel blij mee

Snelle en nette levering!

Na het plaatsen van mijn bestelling kwam ik erachter dat ik een type fout gemaakt had. Gelukkig was ik op tijd en moest mijn bestelling nog verwerkt worden. Ze hebben het kunnen wijzigen, heel fijn! De volgende dag kon ik het konijntje, voorzien van de goede naam in ontvangst nemen om te geven aan mijn baby nichtje. ­čĺľ

Top, snelle levering, perfect gemaakt

Gewoon Top!

Zowel bestelling, kwaliteit als levering gwoon top!

Snel en goede kwaliteit

Nu een 2 keer hier besteld(in de drukkere periodes) en ik ben zeer tevreden over de service. Ze helpen als je het nodig hebt en zorgen dat het allemaal op tijd geleverd is.

top en snel.

Prima services. Snelle levering.

Prachtig product ontvangen,en supersnelle levering!

Snelle levering van een mooi product

2 schattige geborduurde knuffels besteld. In no time in huis... Service uitstekend­čĹŹ­čĆ╝