Het badjasje zag er mooi uit. Letters waren duidelijk. Prima geen klachten

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit

Persoonlijk kraamkado

Snelle levering van kraamkado, pluche konijn met naam van pasgeboren baby. Enige kleine minpunt is dat ik site niet erg gebruiksvriendelijk vond.

Borduurwerk staat voor de 2e keer scheef en niet in het midden

Voor de 2e keer staat borduurwerk ( naam: Ben) niet horizontaal! Is het nou werkelijk zo moeilijk om een korte naam BEN recht/horizontaal op een badjas te borduren? Ik denk van niet en ben dan ook zeer teleur gesteld in jullie werk! Heb zelf een autoschadeherstel bedrijf gehad met veel reclame schilderwerk en werd in opdracht goed en recht uitgevoerd! Bovendien staat naam te ver naar de linker kant, waardoor gedeelte onder oksel wegvalt! Naam is dus niet goed te lezen, wat natuurlijk wel de bedoeling is!

Het babyjasje met naam was heel leuk.Alleen jammer dat ik er een kaartje namens ons erbij had gedaan en dat zat er dus niet bij.Dus wisten de kraamouders niet van wie het was.

Geen op- of aanmerkingen. Snelle levering 👍🏻

Ruime keuze voor kraamkado

Een super leuk baby badjasje met naam en een knuffel met naam, besteld als kraamkado. In deze coronatijd direct laten bezorgen bij baby thuis. Was binnen 2 dagen bezorgd !!!! En de ouders vinden het een super kado !!! Top!!!

Snelle levering, goede kwaliteit!

Snelle levering, goede kwaliteit en goede communicatie.. Feedback; kaartje met gepersonaliseerde tekst niet zoals verwacht. Het was een stickervel met de tekst welke geplakt was op een folder voor commercieel doel.. Jammer, maakt het in mijn beleving een minder persoonlijke boodschap.

Super geregeld

Mooie collectie, prachtig geborduurd.

Super badjas zeer mooi en ze doen wat ze beloven!

Mooie badjas Bedrukking prima

Prachtige zwemtas met naam erop!

Erg mooi de zwemtas met naam erop! Veel ruimte in de tas! Heel blij mee! 2x al besteld

Tilley's heeft mijn bestelling snel geleverd en heeft een mooi aanbod van producten.

Snel een persoonlijk kado

Online een geboortekado bestellen en laten borduren met naam en zeer snel, direct naar het kraamgezin, geleverd. Zeer tevreden

Zeer tevreden, snelle levering en mooi gemaakt!

Goede ervaring!

Geweldig en snelle service/levering

De volgende keer bestel ik weer bij Tilleys

badjasje

snelle levering, prima kwaliteit, mooie naam geborduurd, niet duur.

ze doen wat ze beloven en goede spullen

Een baby petje met naam besteld, is netjes verstuurd naar de gelukkige ouders, mijn petje af!

Mooie producten en goede service!

Mijn bestelling kon niet aan een speen worden bevestigd, zoals de website beloofde. Na contact mocht ik een nieuw speendoekje uitzoeken op hun kosten. Super service! Het was er snel en ziet er heel leuk en mooi uit. Dank jullie wel!

Waar voor je geld

Heel gaaf en het ziet er mooier uit in het echt!

Geweldige service

Badjasje met naam was via DHL niet aangekomen. Er is meteen een nieuwe opgestuurd. Verloren pakketje kwam toch nog tetecht. We mochten beide Badjasjes houden👍👌😄

Goeie en snelle service

Heb de happy horse konijn besteld met naam op beide oren. Helaas komt het borduurwerk erg zichtbaar op de achterkant van het oor te zien. Het staat wel ergens dat het door het oor heen gaat maar dat het zo zichtbaar is is erg jammer. Mocht je echt met naam willen zou ik adviseren het klein te doen en zeker niet beide oren.

Zeer klantvriendelijk, goed advies en snelle respons per Whatsapp. Levering keurig als afgesproken en hele goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeer tevreden.

Goede services

Badjas besteld met naam voor mijn zus. Het kwam op tijd en netjes verpakt binnen. Zus blij en ik blij.

Goede ervaring, ik was vergeten kadopapier er bij te bestellen, na een mailtje mijnerzijds werd dit alsnog mooi verpakt.

Ziet er goed uit kleuren komen overeen als op het voorbeeld.