Ontzettend snel verzonden & leuk ingepakt!

Ik heb het Happy Horse konijn met geborduurde naam besteld. Dit was donderdagavond laat, en had het zaterdag al in huis! Daarnaast was het lief ingepakt met folie en bijpassende linten. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden.

Mooie badcape

Nou maar jammer dat niet alle kleuren uit de winkel op de site staan.

prachtige knuffel en snel geleverd

we hebben voor onze zoon een knuffel met zijn naam besteld. de kwaliteit van het borduren is top en de de knuffel werd snel geleverd! we zijn heel tevreden

Leuke knuffels, snelle bezorging

Leuk kado voor de kleinkinderen

's Ochtends besteld, 's middags opgehaald!

Supersnelle service.

Onwijs snelle verzending, mooi resultaat.

Dezelfde dag werd het gepersonalizeerde knuffeltje al verzonden. De volgende dag binnen en het zag er prachtig uit!

Goedp

Snelle levering van goed en net product

Top product alleen dhl verpest het

Ik ben heel tevreden over tilleys, mooi product en snel geleverd. Enige minpunt is de slechte service levering van dhl. Waar ze direct toch veel mee te maken hebben in de algehele ervaring.

Supersnelle service en dat voor een gepersonaliseerd cadeau

Binnen 2 dagen onbeschadigd bezorgd. In de verzenddoos trof ik een in cellofaan verpakt pakketje. Kon het zo cadeau doen. Echt TOP!!

👍

Goede kwaliteit. Heel klantvriendelijk.

👍

Goed verzorgd.

Goede kwaliteit, erg leuk om kado te geven.

Al voor de tweede keer een bestelling geplaatst

Duidelijke site en snelle levering

Redelijk

Bestelling niet compleet geleverd , stond wel een krul gecontroleerd op pakbon. Moest er zelf achteraan bellen toen kwamen ze erachter. Nu mijn cadeau niet op tijd kunnen geven teleurstelling.

Snel en duidelijk!

Een geborduurd babybadjasje besteld, de borduurkleuren waren ietwat onduidelijk omdat er geen tekst bij stond. Achteraf de verkeerde kleur besteld en na een telefoontje gelijk intern opgepakt en alsnog de juiste kleur geleverd gekregen! Snelle levering en leuk ingepakt.

Goede kwaliteit, moor geborduurd en snelle verzending. Het logo op de rug van superman had ik alleen wat groter verwacht.

Alles goed en snel geregeld. Badjasje zag er mooi uit. Vind het alleen jammer dat je geen maat kan aangeven. Alleen van 0 tot 1 jaar. Dus je weet niet wat voor maat je krijg. Maar verder top.

Leuke producten van goede kwaliteit

Voor mijn pasgeboren buurjongetje heb ik een badjassen met zijn naam geborduurd besteld. Was blij verrast dat het er mooi uitzag en leuk verpakt . Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima, vlot en vriendelijk

Prima, vlot en vriendelijk

Goede kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit en betaalbaar. Heel erg blij mee.

Netjes en snel geleverd

Snel en netjes geleverd

Snelle levering, keurig

Mooie gepersonaliseerde happy horse knuffel besteld, volgende dag meteen geleverd!

Badhanddoek en slabber later borduren . Snelle service en mooi verpakt .

Strak borduursel

Snel en mooi geleverd cadeau.

Fully recommend

Contact via email was fast and good Order was very fast Product was exactly like on website Fully recommend