Mooi en snel

Wij hebben een baby/ kinder badjas besteld. De levering was snel en de communicatie rondom bestelling en levering was goed. Kleur was goed en de borduring ook mooi. Cadesuerpakking was ook top! Kortom wij zijn tevreden, en komen zeker terug wanneer wij iets nodig hebben.

Mooi geborduurd. Snelle service!

Wat een snelle service. De naam van onze zoon staat mooi geborduurd op het oor van zijn favoriete konijn. In vele kleuren verkrijgbaar. Veel keuze in lettertype. En al snel in huis.

Geweldig , en super mooi bedrukt

Voor herhaling vatbaar, mooie prijs/kwaliteit

Geweldig, supersnelle service en hele mooie kwaliteit!

Heel snel bezorgd, zag er heel mooi uit.

Geweldige service

Moest snel een cadeautje hebben, via internet besteld, geweldige snelle service

Snel en goed!

Heel snel in huis en goede kwaliteit!

Mooi, snel en van kwaliteit!

Makkelijk contact met Tilleys. De handdoeken waren van goede kwaliteit, super snel geleverd en een mooi eind resultaat.

Goede kwaliteit, mooi product en snelle verzending

Een badjas besteld met een geborduurde naam er op. Het is hartstikke mooi gedaan en nog met een gratis cadeau verpakking ook. Top!!

Super snel en een mooi product zoals beloofd!

Mijn zoontje is er super blij mee

Super goeie survice!

Ik ben heel vriendelijk en oplossingsgericht geholpen. Echt top!

Super snel en een mooi product zoals beloofd!

Ben heel blij. Ik zal zeker nog meer bestellen bij jullie. Ga zo door!

Snelle en goede levering.

Ik had het snel in huis en het ziet er super goed uit!

Het bestellen en de levering ging goed en snel. Het product ziet erg mooi uit ook de letters staan er netjes op. Nu kijken hoe het verder gaat bevallen en hoe het zich houd.

Goede service en snel

Goed product en snel geleverd

Ik heb een baby badjas besteld met naam. Het is een prima kwaliteit en een super snelle levertijd

mooie producten en snel geleverd

Ik heb een badjasje met naam besteld. Ik was in het begin wat bang, ik kon niet zien hoe het eruit zou komen te zien dus voelde het als een gok die ik nam. Het pakketje kwam binnen en het overtrof mijn verwachtingen. Super netjes gedaan en het zag er top uit! Ik zou dit 100% zeker aanraden bij mensen.

Simpel bestellen, snelle levering en altijd goede kwaliteit

Mooie handdoeken, mooi geborduurd en snelle levering

Ik had stress, omdat ik nog maar een paar dagen had voor het kopen van een leuk kadootje voor mijn vriendin en haar dochter. Maar ik heb de gok van de snelle levering gewaagd en zoals de site belooft, had ik binnen twee dagen mijn prachtige geborduurde handdoeken in huis. En wat een mooie kleuren en kwaliteit van de handdoeken! Wat ik jammer vond is dat ik voor over de 50,00 euro moest bestellen om geen verzendkosten te hebben. En een tip die ik zou willen geven is, dat het fijn zou zijn als je het eindresultaat al op de site zou kunnen zien. Nu bestel je als het ware blind. En er was veel keuze qua lettertypen en qua kleuren voor de letters en qua kleuren voor de handdoeken. Dus het is al helemaal goed maar deze veranderingen zou het helemaal top maken! :-)

Snelle levering en mooie kwaliteit

Zoals toegezegd wordt het bestelde binnen 2 dagen geleverd. Het is van mooie kwaliteit en het borduurwerk staat er strak op! Enige minpuntje vind ik dat je op de website geen voorbeeld kan zien van wat je besteld (samenstelling van ondergrond met borduurkleur en lettertype). Dat zou ik echt een toegevoegde waarde vinden.

Helemaal goed

Besteld en binnen 2 dagen in huis en mooi geborduurd , helemaal goed!

Snelle en top levering

De bestelling kwam in deze tijd op tijd binnen. Dit is erg prettig. Naam treintje was goed verpakt en is echt een leuk cadeau om te geven!

Snelle levering, mooi product

Als cadeautje een badjas met naam voor een kindje besteld en daar af laten leveren. Snel service en een mooi product! Cadeautje werd erg gewaardeerd.

zeer snelle service

Goed werkende website waar het makkelijk was om de bestelling te doen en de bestelling werd zeer snel (volgende dag) bezorgd.

Dik tevreden

Snelle levering. Mooi persoonlijk kraamcadeau van goede kwaliteit. Netjes verpakt. Pluspunt is dat je direct na de ontvanger kan sturen.