Niet zonder account een bestelling plaatsen.

Deed zonder account een bestelling,kreeg wel mail dank voor uw bestelling.toch 1 dag later account aangemaak omdat ik las dat je je pakketje kunt volgen,dus niet! Even gebeld met klantenservice..en ja klopt dat je zonder account niets kunt volgen..ook niet na het gesprek alsnog een optie daarvoor,wel de garantie dat ze het die dag zou ontvangen.Dit was waar.heb het ondertussen ook zelf bekeken en alles ziet er keurig en netjes uit.Ik blijf hier bestellen,een fijn en betrouwbaar adres.

Ik heb gekozen voor een handdoek met geborduurde naam, keuze uit veel mooie kleuren, ik heb deze de volgende dag al ontvangen en ben er zeer tevreden over precies zoals verwacht top

Super leuk cadeau!

Veel keuze op de webshop. Met borduring is het een super leuk badjasje geworden om weg te geven. Ik kom zeker nog eens terug voor nog een cadeau.

Super leuke cadeaus!

Ik bestel regelmatig een leuk kraamcadeau, en deze wordt altijd met veel enthousiasme ontvangen. Groot voordeel is ook de super snelle levering!

Super snel geleverd

Fijn om zo snel m'n kadootje met naam te ontvangen!

Geweldige service

We hadden een tas met borduursel besteld. De tas werd met 1 dag geleverd, maar helaas was er een probleempje met het borduursel. Nav telefonisch contact een mail met foto gestuurd. De mail werd dezelfde dag beantwoord en het probleem is vlot opgelost. Top! Onze dochter kan nu met een super gave tas naar school.

Mooie producten en makkelijk te bestellen

super dat het zo snel was bezorgd.

Goete survis

Ik hat een heppie horse besteld en toen kreeg ik 2 inplaatds van 2 en toen kreech ik geld door te werken en school

Heb 2 konijntjes besteld voor mijn kleinzoontjes in België. Kleuren en afmetingen zijn ietwat moeilijk in te schatten. Maar achteraf is de afmeting prima, de konijntjes moeten ook knuffelbaar blijven. De kindjes zijn er gelukkig mee en dat is alles wat telt.

Uitstekende kwaliteit

Prachtige geborduurde badjassen. Snelle levering, vlotte communicatie en uitstekende kwaliteit!

Super leuk kraamcadeau!

Ideaal om hier te bestellen als je niet op kraamvisite mag, je kunt het rechtstreeks bij de ontvanger laten bezorgen. Met als resultaat een enthousiaste reactie van de ontvanger voor het mooie persoonlijke cadeau. Ik ga hier zeker nog eens bestellen!

Goede service en snel geleverd!

Top service aan de telefoon en het kadootje snel ontvangen!

Product super! Verpakking zeer slecht!!

Ik heb een happy horse Reece en badlaken met naam besteld. Producten zijn goed, de naam en datum super geborduurd! Echter beetje jammer dat je 2€ voor een stukje folie betaald om hem feestelijk in te pakken en je dan de folie veel te klein is? konijn zowat dubbel gevouwen en folie achter niet dicht is. Duidelijk het laatste stukje folie van de rol. Had hem nog beter ik huishoudfolie kunnen wikkelen

Wat ze beloven komen ze ook na!

Ik had badcape besteld met een geborduurde naam. Je moet voor 13:00 uur bestellen om de volgende dag geleverd te krijgen. Ik was veel te laat maar nadat ik via WhatsApp had gevraagd of het toch de volgende dag geleverd kon worden hebben ze dit bevestigd en ook gedaan! Super service.. Ook de verpakking was mooi.. Heel blij mee.. Bedankt...

Voordelig en supersnel

Klantenservice goed bereikbaar ( had gebeld of ze vlak voor 5 december nog konden leveren). Niet al te veel producten op de site maar keurig de volgende dag geleverd en goede kwaliteit. Ik ga hier zeker vaker gepersonaliseerde cadeaus bestellen!!!!!

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Een badjasje besteld met naam er op geborduurd. Mooie kwaliteit en snel geleverd! Tevreden klant! Kom zeker nog eens terug en ben de tip al aan het verspreiden!

Super leuk, super mooi en snelle service

Super leuk, super mooi en snelle service

Fijn product en snel geleverd.

Tekst is duidelijk zichtbaar op het badjasje. Snel bezorgd.

Snel bezorgd en zag er allemaal netjes uit

Helemaal goed

Tevreden en snelle levering!

Zeer leuke producten en snel geleverd.

Leuke keuzes en snel geleverd en mooi feestelijk ingepakt. Enige wat ik mis is dat de kleuren lastig in te schatten zijn, je eigen tekst in het gekozen lettertype als voorbeeld en dat er niet van alles een volledige foto op de website staat. Dit geldt dan in iedere geval voor het kraamcadeau met naam smal.

Snelle en goede service!

knuffel konijn met naam besteld. Ziet er heel mooi uit en is snel en goed afgeleverd.

ik kocht 1 mutsen en kreeg 5 muts

Thx voor de mutsen blij 100 moment

Goedemiddag, Wat vervelend dat u niet het gewenste product heeft. Wij nemen contact met u op voor verdere informatie zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Tilleys.nl

Heel mooi!

snelle levering en prachtig geworden. Ik heb 2 badjassen met naam besteld.

Fijn om te horen! Hartelijke groet, Team Tilleys.nl

Mooi profuct

Mooie knuffel met naam, klein prijsje en snelle levering