Snelle levering, goed product

Super van bestelling tot levering

Fantastische kwaliteit en opties

Erg snelle levering en mooi product

zal zeker vaker bestellen. Erg tevreden.

Prachtige kwaliteit

Fantastisch produkt, snelle levering. Het borduurwerk is van goede kwaliteit. Een feestje om cadeau te doen.

Goede prijzen, uiterst vriendelijke service

Badjassen gekocht en laten bedrukken. Ze waren al ingepakt en bij het ophalen in de winkel in Hattem vermeld dat ze voor een bruiloft waren en toen werden ze ter plekke nóg feestelijker versierd. Zeker een aanrader!

Super snelle levering en product helemaal naar wens

2 badjasjes met naam gekocht voor de tweeling van mijn zusje super leuk en mooi!

Netjes geborduurd!

Een konijn Richie met lange oren met naam en geboortedatum, superlief! Mooi dat de naam in dezelfde kleur als het neusje kan, het staat er netjes op. Ook een rode 6panel sandwichkap met witte letters besteld, ziet er super uit. Persoonlijk vind ik de pet net te hoog boven de oren, dochter is 9 jaar, maar het kan prima en is een mooie pet.

Geweldig en een hele mooie handdoek voor mijn 3-jarige kleindochter. Zeker omdat we elke week samen zwemmen.

Uitstekend!!

Ik heb 2 tasjes met de namen erop besteld voor de kinderen. Heel erg mooi geworden, niet duur en snel bezorgd! Zeker een aanrader!

Een mooi zacht tutpopje met naam besteld....heel erg mooi...kom zeker nog vaker winkelen..

Snelle levering en mooie kwaliteit

Ene dag besteld volgende dag al in huis. Kwaliteit van de poncho is top, kleur klopt ook met de foto (aquablauw) erg tevreden!

Super leuk en mooi geborduurde tutpopjes!

Ik kom hier regelmatig terug voor een leuk tutpopje met naam. Ik geef ze als kraamcadeau maar heb ze ook voor mijn eigen zoontje besteld. Super leuk met die knuffels van Happy Horse! Echt een aanrader!!

Vlotte service, mooi product

Prachtige geborduurde badcape ontvangen, 1 dag na bestelling. Zeer tevreden!

Top service, snelle levering!

Gister een naar ons idee Rode badjas besteld voor onze zoon! Vanmiddag binnen gekregen bleek hij tot onze verbazing Fuchsia te zijn. Na geappt te hebben met de klantenservice waren de foto’s inderdaad erg donker en kun je vanaf de telefoon niet goed ontdekken welke kleur het echt is hebben van vanavond bevestigd gekregen dat er een nieuwe onderweg is.... Al met al; top service - mooie badjas met mooi borduurde letters!

geweldig

Alles was keurig

Prachtige baby badjas & slabbetje

De namen op de baby badjas & slabbetje zijn netjes & mooi geborduurd; alleen kon de DHL levering wat sneller hebben plaatsgevonden.

Super, super snelle service

Donderdagmiddag na 13.00 uur besteld en de volgende dag vrijdag al in huis! Top!

Snelle levering!

Voldoet aan mijn verwachting en is netjes en heel snel geleverd!

Altijd goede kwaliteit en snel geleverd.

Al een paar keer besteld en is altijd heel mooi gemaakt.

Snelle levering en mooie producten. Ruime keus uit kleuren en lettertypen.

Ik heb een baby badjasje, heel leuk en mooi geborduurd.

Mooi product en mooi geborduurd. Cadeautje was netjes en met zorg verpakt. Voor herhaling vatbaar !

Snelle levering en goede kwaliteit

De bestelling via de website ging eenvoudig en was binnen 3 dagen al bij mij binnen. Ziet er echt top uit

Goede service en kwaliteit en snelle levering

Geweldig. Snelle levering en leuk ingepakt. Zou zo weer bestellen.

Super snelle levering.