prima geregeld

Prachtig product, vlot geregeld en acceptabele prijs

Zijn erg leuk, heel blij mee

Leuk cadeau voor onze klanten

Heel goed en snelle levering

Goede service en snelle handeling. Besteld en volgende dag binnen

Super snelle service!

Zeer snelle levering en reactie op vragen.

netjes verpakt, product ziet er goed uit.

Helemaal leuk en betaalbaar.

Perfecte service

Goeie website, volop keuze. Vlotte levering. En het product (omslagdoek en badjasje met naam erop geborduurd) is prachtig. Kortom: dik tevreden!! Bedankt.

Super snelle levering en goed service

Ik ben zeer tevreden zıals ze beloven voor 13:00 besteld had ik het de volgende dag thuis. Na whatapp contact risico genomen om te bestellen. Badjasjes zijn mooi en precies zoals gewenst. Met een woord TOP!

Product precies zoals omschreven, zeer snelle levering, top!

Betrouwbare kwaliteit

Het bestelproces is eenvoudig en duidelijk. De kwaliteit van de geleverde producten is uitstekend, net zoals de leverbetrouwbaarheid.

Betrokkenheid

Overleg geweest over kleur op oor met goeie tips. Dank.

Ik bestel jaren bij Tilleys!

Zeer tevreden bestel ik een aantal jaar bij Tilleys happy horse knuffels met naam geborduurd. Zowel voor mijn eigen kinderen als kraamcadeau. De afwerking is mooi, de levering snel en na vele malen wassen blijven de knuffels goed! Heb dit keer voor ons derde kindje een knuffeldoekje besteld :)

Super goed geholpen

Bij het maken van de bestelling was iets verkeerd gegaan. Na het versturen van een mail kreeg ik bijna direct een reactie. Ik ben ontzettend blij met de aangeboden oplossing.

Aanrader!

Snelle levering. Borduursel ziet er mooi uit en de knuffel zelf is helemaal geweldig en heerlijk zacht.

Wauwwww

Gisteren gewacht op me levering, het duurde qwa verzending wat langer, maar dat maakte met het openen van het pakketje meteen weer goed.

Snel en professioneel.

Na bestelling is mijn bestelde, geborduurde konijn snel (in een dag) klaar en af te halen in de winkel. Parkeergelegenheid voor de deur. Heel fijn en vriendelijke service.

Top.service !

Ik heb de bestelling geplaatst maar per ongeluk een verkeerde naam genoteerd wat er op het oortje zou moeten komen te staan, gebeld alleen waren ze helaas niet meer bereikbaar. Gemaild en kreeg gelijk een reactie terug, dat de naam aangepast zou worden. De volgende dag kreeg ik een berichtje dat hij al geleverd werd wat dan ook gebeurde. Echt super !

Ik had happy Horst -oud roze- besteld en krijg -hel roze-

Kan dit nog worden veranderd ??? Ik had al gemaild, zonder succes, niet netjes toch ???? Hopende op ‘n positief antwoord Met vriendelijke groet Regie van Kuijk

Goede webshop, goede service

Snel en deskundig

Netjes mooi cadeau en idd de volgende dag bezorgt

Alles netjes volgens afspraak bezorgt en ook nog is een leuke knuffel die voldeed aan de verwachting wij hebben voor de middelste maat gekozen is perfecte maat blijkt nu hi hi

Goede kwaliteit en prachtig geborduurd!

Snelle levering en de opdruk is prachtig geborduurd!

Geweldig!!!

Als ondernemer sturen we bij de geboorte van baby's bij onze klanten altijd een presentje. Dit wordt zeer gewaardeerd door onze klanten. En wij kunnen het heel eenvoudig regelen. Super voor elkaar!

Verkeerde kleur gekregen wel met de juiste naam. Maar na een mail te hebben gestuurd toch de juiste kleur gekrege, binnen 2 dagen. Goed geregeld

Ik vind helaas de letters te groot van Naam baby

Het zou mooier zijn als de letters ook wat kleiner kunnen en in de stiksel kleur van t kruisje op de buik. Beter en soepeler werkende website met meer lettertypes en plaats keuzes. Ook kleinere letters, valt minder op en is wat subtieler, dus ook schattiger. Het idee vond en vind ik nog steeds erg leuk.

Zeer snelle levering van een mooi product!

Zeer snelle levering van een mooi product!

Over Tilleys.nl

Een gepersonaliseerd cadeau met naam bestel je online bij Tilleys.nl. Op werkdagen voor 13:00 besteld, is dezelfde dag nog verstuurd. Je kunt je cadeau met naam ook door ons laten versturen met een persoonlijke boodschap. Wij pakken het feestelijk in!