Snel besteld en nog sneller geleverd.

De zwemtassen met naam voor onze bewoners waren er binnen 2 dagen, wat een service!

Super goed

Heel leuk en snel geleverd , Ben er super blij mee

Leuk!

Grote keus uit producten, goede site en snel geleverd!

Besteld en na twee dagen had ik het al thuis! En volledig naar wens

Goede en snelle service

Goed op de hoogte gehouden worden . En een snelle levering. Alles ook duidelijk.

Leuke, originele cadeautjes

Gemakkelijk een origineel cadeautje uitzoeken wat dan ook nog snel in huis is. Mijn favoriet en al verschillende gekocht, zijn de badjasjes met naam.

Prima en snel

Leuke cadeautjes

Leuke knuffels met naam, leuk om cadeau te geven.

Snelle levering en mooie geborduurde knuffels badjas

Hele snelle service!!

Badjas besteld geborduurd en al na een dag geleverd. Da’s ergsnel

Mooie zachte knuffel!

Het is een hele lieve knuffel , al.dacht ik on eerste instantie dat het een " gevulde " beer was! Maar bij nader inzien was hij nog leuker om.te geven!

Super snel

Ik had een kinderbadjas met naam besteld en ik ontving deze 2 dagen later. Mooie kwaliteit. Erg tevreden.

Superr

Ik heb twee knuffels met naam besteld ziet er prachtig uit. Volgende dag al binnen hoe fijn is dat.

Snelle levering van mooie producten

Heel snelle levering. Mooi geborduurde handdoek. Genoeg keuze in kleur en lettertype Site werkt goed

Prachtige naamknuffel

Snel , goed , mooi en erg goede kwaliteit.

Prachtige persoonlijke kadootjes

Bestellen is makkelijk en het product werd snel geleverd. De bestelde kadootjes voldoen helemaal aan de verwachting

Voldoet aan verwachting

Kwaliteit van product ziet er goed uit.

Gewoon topp!

Tot 2x al besteld, de happy horse konijntje. Helaas omdat de verzender ons adres tot 2x toe zelf het aangepast, wat vertraging in de levering. Maar toch de konijntjes voor onze zoon ontvangen, in goed orde! Ze zijn geweldig! Ook nog even een dik compliment naar jullie, voor de snelle en fijne oplossing, rondom de verzending! Bedankt, en zeker tot ziens! :)

Goedemiddag, bedankt voor de feedback en het compliment. Graag tot een volgende keer!

Uitstekend!

Reeds meermaals hier besteld altijd zeer goede service, kwaliteit en aflevering. Perfect bereikbaar via whatsapp voor vragen en uitleg. Top!

Super snelle service!

Ik heb twee knuffels besteld voor een kraampakket en deze laten borduren. Deze werden super snel geleverd. Op het eerste gezicht zag het er allemaal mooi en top uit. Echter bleek een van de knuffels niet helemaal correct te zijn, te vol gevuld waarschijnlijk (bij de leverancier). Een naad liet los waardoor er vulling uit kwam. Niet handig als kraamcadeau... Ik heb dit laten weten aan Tilleys. Ze pakten het adequaat op en een nieuwe knuffel zonder gebreken werd opgestuurd. Binnen 2 dagen alles opgelost. Fijne snelle service en mooie producten!

Bedankt voor de review, graag tot een volgende keer!

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Geweldige service!

Tussen de feestdagen door bestelt omdat dit een vd weinige sites was die personalisatie zo snel kon leveren. En inderdaad, het was op tijd én super netjes gedaan!! Heel erg tevreden over!

Alles prima!

De bestelling was helemaal naar wens! Prachtig ingepakt. En op tijd geleverd. Top!

Goede snelle service

Goede snelle service.

Prachtig kraamcadeau

Het konijn van Happy horse blijft een prachtig kraamcadeau. De knuffel heeft een lieflijk gezichtje, is zacht, licht en van mooi wasbaar materiaal gemaakt. En dat je het in verschillende kleuren kunt bestellen en de naam van de baby op een oor kunt laten zetten, maakt het superleuk! De website is duidelijk en gebruikersvriendelijk en de levering is vlot.

Bedankt voor de review, goed om te horen!

Over Tilleys.nl

Een gepersonaliseerd cadeau met naam bestel je online bij Tilleys.nl. Op werkdagen voor 13:00 besteld, is dezelfde dag nog verstuurd. Je kunt je cadeau met naam ook door ons laten versturen met een persoonlijke boodschap. Wij pakken het feestelijk in!