Prachtige naamknuffel

Snel , goed , mooi en erg goede kwaliteit.

Prachtige persoonlijke kadootjes

Bestellen is makkelijk en het product werd snel geleverd. De bestelde kadootjes voldoen helemaal aan de verwachting

Voldoet aan verwachting

Kwaliteit van product ziet er goed uit.

Gewoon topp!

Tot 2x al besteld, de happy horse konijntje. Helaas omdat de verzender ons adres tot 2x toe zelf het aangepast, wat vertraging in de levering. Maar toch de konijntjes voor onze zoon ontvangen, in goed orde! Ze zijn geweldig! Ook nog even een dik compliment naar jullie, voor de snelle en fijne oplossing, rondom de verzending! Bedankt, en zeker tot ziens! :)

Goedemiddag, bedankt voor de feedback en het compliment. Graag tot een volgende keer!

Uitstekend!

Reeds meermaals hier besteld altijd zeer goede service, kwaliteit en aflevering. Perfect bereikbaar via whatsapp voor vragen en uitleg. Top!

Super snelle service!

Ik heb twee knuffels besteld voor een kraampakket en deze laten borduren. Deze werden super snel geleverd. Op het eerste gezicht zag het er allemaal mooi en top uit. Echter bleek een van de knuffels niet helemaal correct te zijn, te vol gevuld waarschijnlijk (bij de leverancier). Een naad liet los waardoor er vulling uit kwam. Niet handig als kraamcadeau... Ik heb dit laten weten aan Tilleys. Ze pakten het adequaat op en een nieuwe knuffel zonder gebreken werd opgestuurd. Binnen 2 dagen alles opgelost. Fijne snelle service en mooie producten!

Bedankt voor de review, graag tot een volgende keer!

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Geweldige service!

Tussen de feestdagen door bestelt omdat dit een vd weinige sites was die personalisatie zo snel kon leveren. En inderdaad, het was op tijd én super netjes gedaan!! Heel erg tevreden over!

Alles prima!

De bestelling was helemaal naar wens! Prachtig ingepakt. En op tijd geleverd. Top!

Goede snelle service

Goede snelle service.

Prachtig kraamcadeau

Het konijn van Happy horse blijft een prachtig kraamcadeau. De knuffel heeft een lieflijk gezichtje, is zacht, licht en van mooi wasbaar materiaal gemaakt. En dat je het in verschillende kleuren kunt bestellen en de naam van de baby op een oor kunt laten zetten, maakt het superleuk! De website is duidelijk en gebruikersvriendelijk en de levering is vlot.

Bedankt voor de review, goed om te horen!

Snelle bezorging en mooie opdruk, maar een ander knuffeltje gekregen dan dat ik besteld heb helaas.

Bedankt voor je review! Het is niet de bedoeling dat je een verkeerd knuffeltje hebt ontvangen. Wij nemen contact met je op!

Ik heb hier al een paar keer besteld en ben uitstekend geholpen en kwaliteit is ook prima.

Snelle levering van gepersonaliseerd kado

Verbazingwekkend snelle levering. Enkel jammer dat ik geen verzendbevestiging heb gehad, maar buiten dat echt helemaal top!

Goede website

Duidelijke aanwijzingen op de site; snelle afhandeling en correcte bezorging

Idd voor 13.00 uur besteld volgende dag in huis, ziet er fantastisch uit, geweldige service

Ziet er heel mooi uit

Prima , de bestelling was er snel

Verkeerde kleur knuffel ontvangen, kan gebeuren. Gemaild en ze hebben gelijk zonder enkel probleem de goeie opgestuurd! Top!

Uniek cadeau

Snel een badjas gevonden in de gevraagde maat, daarna is het gemakkelijk een naam te laten borduren in het lettertype en kleur die jij kiest. Het voorbeeld is om een indruk te krijgen hoe het eruit komt te zien, maar in het echt bleek het veel mooier! En levering was ook erg snel, top!

Bedankt voor de review. Goed om te horen!

Snel bezorgd en prima product

Goede ervaring zou zo weer bestellen bij jullie

Mooi cadeau

Snelle service. Mooi product

Nog niet ontvangen

Op zich geen probleem met Tilleys. Kan het pakketje niet beoordelen omdat we het nog niet hebben ontvangen. DHL heeft nu al 3x gemeld komt op een andere dag. Dit is dus meer een klacht naar DHL want het is niet de eerste keer. Zeer slechte service. maar ja jullie hebben hier een contract mee. Ter overweging.

Bedankt voor je waardevolle feedback. Mochten er nog vragen zijn of is het pakket niet binnen 2 a 3 dagen ontvangen bel ons gerust, dan kijken we waar we kunnen helpen voor een oplossing.

Schattige persoonlijke knuffel, supersnel geleverd

Online bestellen gaat heel gemakkelijk! Daarna supersnelle levering dus heel betrouwbaar! Mooie kindvriendelijke knuffel en door geborduurde naam en geboortedatum heel persoonlijk. Nu voor 2e keer weer geslaagd cadeau!

Leuk kraamkadootje

Als je niet echt weet wat te kopen bij geboorte dochter/zoon dan is dit een kado dat altijd in de smaak zal vallen, een knuffelbeer met de naam van de baby, hoe leuk en origineel is dat om te krijgen.

Overzichtelijk en royaal in assortiment

Gezellig shoppen en mijn verwachtingen liggen voor t uitzoeken

Rondweg 60 8091XK Wezep

Over Tilleys.nl

Een gepersonaliseerd cadeau met naam bestel je online bij Tilleys.nl. Op werkdagen voor 13:00 besteld, is dezelfde dag nog verstuurd. Je kunt je cadeau met naam ook door ons laten versturen met een persoonlijke boodschap. Wij pakken het feestelijk in!